quote:Op woensdag 30 april 2025 18:11 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]Die van mij is 1 gig gewoon het originele bestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SCOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOPPOEEKE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ze doen er ook echt héééél lang over om naar de 300k te gaan. Denk dat ze dat ook niet meer gaan halen voor de stekker er uit getrokken word.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:29 schreef pmponer het volgende:
Wel grappig om voor de extra ook nog meer te gaan vragen per maand.
Ik denk dat het een aflopende zaak is.
Persoonlijk vind ik het over het algemeen wel grappig wat ze brengen, maar er het is ook vaak herhaling of meer van het zelfde. Maar ik vind het niet van dusdanige kwaliteit dat ik ervoor zou willen betalen.
Dat kost ze waarschijnlijk teveel moeite.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:12 schreef rickyszz het volgende:
Ja want waar zijn die extra programma's gebleven zoals JDDD of Jan & Dennis ''in'' Mallorca, ik denk dat er dan ook wel weer meer mensen zullen zijn die er dan ervoor willen betalen
Jou weer uitnodigenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze doen er ook echt héééél lang over om naar de 300k te gaan. Denk dat ze dat ook niet meer gaan halen voor de stekker er uit getrokken word.
Ik ga nooit meer wat doen in de online wereld. Nope.quote:
Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar dat valt dus kennelijk wel wat tegen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer wat doen in de online wereld. Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |