Jurgen Forens is een fraud.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:45 schreef TheArt het volgende:
Ceriel Desal volgens Wielerflits naar Soudal Quick-Step.
Hij wordt toch gewoon de slaaf a la Tractor?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jurgen Forens is een fraud.
Kan best toch? Heeft al vier keer (drie keer tweede) op het podium van de Vuelta gestaan.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:06 schreef Halcon het volgende:
Mas vier jaar bijgetekend bij Movistar. Hij wil een grote ronde winnen.
Een tractor heb je pas nodig zodra je iemand hebt om op kop voor te rijden. En daarvan hebben ze er steeds minder.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij wordt toch gewoon de slaaf a la Tractor?
Heeft nog een langlopend contract tot eind 28 dus of ze moeten graag van hem af willen of iemand moet een enorme afkoopsom betalen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:56 schreef Fretwork het volgende:
Zal Ayuso nog gaan verkassen? Lijkt al een jaar slecht te liggen binnen UAE.
Uiteraard, maar ik zie het wel als last resort voor team Ineosquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft nog een langlopend contract tot eind 28 dus of ze moeten graag van hem af willen of iemand moet een enorme afkoopsom betalen.
Ayuso is het oogappeltje van Matxin, hij gaat hem echt nooit laten gaan. Dus moet iemand de clausule op tafel leggen, en dat schijnt om een miljoen of 20 te gaan. (lol)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft nog een langlopend contract tot eind 28 dus of ze moeten graag van hem af willen of iemand moet een enorme afkoopsom betalen.
Koopje ten opzichte van Pogacar die 100 miljoen moet kosten toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ayuso is het oogappeltje van Matxin, hij gaat hem echt nooit laten gaan. Dus moet iemand de clausule op tafel leggen, en dat schijnt om een miljoen of 20 te gaan. (lol)
Die zullen wel voor Remco gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik zie het wel als last resort voor team Ineos
Dat zou ook nog wel kunnen, ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Red Bull Bora geen optie meer voor R.Ev?
Zaakwaarnemer van Mas die dit verhaaltje uit zijn duim zuigt en in de media gooit om de prijs op te drijven in de onderhandelingen met Movistar. En waarschijnlijk heeft het nog gewerkt ook.quote:
Bij de Decathlon hebben ze Bol toch ook niet nodig. Ze hebben met Gudmestad al een heel goede renner.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Alpecin loopt nog wat verder leeg. Er ontstaat wel een aardige trein voor Kooij, al heb ik bij Benson dan weer gelezen dat Bol juist bij Astana zou kunnen blijven.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:02 schreef Momo het volgende:
'Liever vierde, dan dat ik naast die Hollanders ga staan'
Nu mag hij knechten voor een Hollander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |