Vincent van Hemelen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt te laag ingezet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt te laag ingezet.
Dat blijktquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Van Baarle opnieuw lijsttrekker van Denk
Van de NOS frontpage, ik kreeg even kortsluiting in mijn hoofd.
Gezien het topic waar je dit post, lijkt dat wel te kloppen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Van Baarle opnieuw lijsttrekker van Denk
Van de NOS frontpage, ik kreeg even kortsluiting in mijn hoofd.
Hier moet je wel iemand bij taggen natuurlijk.quote:
@Mani89 al zou andersom meer passend zin natuurlijk. Misschien kan Vervaeke naar Cofidis?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier moet je wel iemand bij taggen natuurlijk.
Had een geniale trein kunnen worden met Crass, Sheffield en Rodriguez. Tuimelpertes verzekerd.
Meer woorden wil ik hieraan niet vuilmaken.quote:Lampaert blijft toch bij Soudal Quick-Step, Van Moer en Hermans worden ploegmaten van Pidcock
quote:Tom Pidcock heeft vanaf 2026 behoorlijk wat Belgische ploeggenoten bij Q36.5. Volgens Het Laatste Nieuws trekken Xandro Meurisse, Quinten Hermans en Brent Van Moer namelijk naar de Zwitserse formatie. Yves Lampaert werd ook in verband gebracht met onder meer Q36.5, maar staat inmiddels op het punt om bij te tekenen bij Soudal Quick-Step.
Is Brent Van Moer gevaarlijk dom? Vrijheid in het voorjaar bij Doug, dat was ook al zo'n succes bij Vermote, Devriendt en Frison. Sowieso, hoezo heeft Doug zo'n obsessie met Belgen, er heeft er nog nooit een gepresteerd voor zijn ploegen. Hup, drie erbij. En hij wilde zelfs nog een vierde.quote:Brent Van Moer komt dan weer over van de Lotto-ploeg. De 27-jarige renner – dit jaar nog vierde in de Omloop Het Nieuwsblad – rijdt al negen jaar voor de Belgische formatie. Vanaf 2017 bij de beloften en sinds 2019 als prof. Volgens HLN kon Van Moer ook naar Visma | Lease a Bike, Alpecin-Deceuninck, Bahrain Victorious en Decathlon AG2R, maar kiest hij dus voor Q36.5. Hij zou daar de vrijheid krijgen in de kasseiklassiekers in het voorjaar.
Evenepoel gaat toch naar Ineos of Bora als zn contract afloopt? In die zin snap ik de voorinvestering wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:54 schreef TheArt het volgende:
Cras als knecht van Evenepoel snap ik helemaal, maar wtf moet Ineos nou weer met hem. Die zijn de weg op transfervlak ook helemaal kwijt hè.
Ik denk ik ieder geval gevaarlijk rijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Is Brent Van Moer gevaarlijk dom? Vrijheid in het voorjaar bij Doug, dat was ook al zo'n succes bij Vermote, Devriendt en Frison. Sowieso, hoezo heeft Doug zo'n obsessie met Belgen, er heeft er nog nooit een gepresteerd voor zijn ploegen. Hup, drie erbij. En hij wilde zelfs nog een vierde.
Maar ja, dan is de kans aanwezig dat je allerlei voorinvesteringen doet en de uiteindelijke investering zelf niet komt..quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evenepoel gaat toch naar Ineos of Bora als zn contract afloopt? In die zin snap ik de voorinvestering wel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jake Stewart, het blijft een merkwaardige sport.
Voor iemand die zijn hele carrière al extreem op de Tour fixeert verwacht ik niet dat Visma zijn keuze zou zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2571(...)gele-trui-in-de-tour
Groenewegen heeft schijnbaar al een andere ploeg voor volgend jaar. Om welke ploeg zou het gaan? Zou mij ergens niet verbazen als die terug naar Visma gaat.
Kan niet echt een andere logische ploeg bedenken, misschien Astana.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor iemand die zijn hele carrière al extreem op de Tour fixeert verwacht ik niet dat Visma zijn keuze zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |