Moet 6-10 worden wil Brest nog verder.quote:
Zijn we niet vergeten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:35 schreef AmaninFull het volgende:
Nu maakt Saibari de 2-1 en is iedereen weer vergeten dat Veerman in minuut 72 diep op eigen helft door een tekort aan handelingssnelheid de bal kwijtraakte en daarmee bijna een goal voor Juve inleidde.
Ik hoop dat je moeite hebt met in slaap vallen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga slapen morgen 5:30 op. Ik hoop dat jullie winnen en na 120 minuten met penalty's er uit gaan en dat Noa Lang en Luuk de Jong de strafschoppen missen.
SLAAP LEKKER
Hopelijk krijg je nu holtorren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga slapen morgen 5:30 op. Ik hoop dat jullie winnen en na 120 minuten met penalty's er uit gaan en dat Noa Lang en Luuk de Jong de strafschoppen missen.
SLAAP LEKKER
Mijn favoriete PSV’er! Samen met Guus Tilquote:
Wat een bikkelquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Tjacka het volgende:
SLAAP LEKKER
Sowquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nu holtorren.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeite hebt met in slaap vallen.
Ik downplay helemaal niks. Ze zijn alleen een stuk minder dan de eerste helft, ook nu PSV zo aanzet. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het downplayen van de tegenstander wat vreemd
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je nu holtorren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dit was niet echt downplayen, meer een ‘kom op, ze zijn te pakken’quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind het downplayen van de tegenstander wat vreemd
Dus je zegt dat Juventus kansloze amateurs zijn, maar die staan gewoon boven het fantastische geniale Milan wat Feyenoord heeft uitgeschakeld!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik downplay helemaal niks. Ze zijn alleen een stuk minder dan de eerste helft, ook nu PSV zo aanzet. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vermoeionde user.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was niet echt downplayen, meer een ‘kom op, ze zijn te pakken’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |