Precies, die vergeet even dat die gast nooit buitenspel kan staan, want hij raakt heel die bal niet aan.quote:
Tuurlijk ben ik niet blij, maar jij moet zo nodig 'jammer joh' roepenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:23 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je moet wel echt een kut leven hebben dat je hier zo blij mee bent😅
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, die vergeet even dat die gast nooit buitenspel kan staan, want hij raakt heel die bal niet aan.
Nee, das bij een schot op goal, nooit bij een vrije trap of voorzet op die manier.quote:
Niet opgeven maat. Altijd vechten tot de laatste seconde!quote:
Ditquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef -XOR- het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon buitenspel. Kelly doet gewoon mee aan het spel hier en trekt resources mee.
Ik schat jou wel als iemand in die altijd voor de tegenstander is van psv....zelfs Europees😅quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet blij, maar jij moet zo nodig 'jammer joh' roepen
Ah, dus je kan gewoon buitenspel gaan staan en daarna in de weg gaan lopen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, das bij een schot op goal, nooit bij een vrije trap of voorzet op die manier.
Tuurlijk, wel, dat is altijd bij een vrije trap.quote:
Weer deze act de hele avondquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
ik had 1-1 en de rode kaart voor milaan goed. geloof me vanavond nou ook maar,
Je kunt ook deelnemen aan het spelquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, die vergeet even dat die gast nooit buitenspel kan staan, want hij raakt heel die bal niet aan.
Het is volgens mij zelfs een andere speler die het duel aan gaat met Boscagli.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
Die gast raakt heel de bal niet aan.
Rot op, Klaas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef vul_maar_in het volgende:
ik had 1-1 en de rode kaart voor milaan goed. geloof me vanavond nou ook maar,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |