Nu ga je wel heel ver.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fok is net zo stroef als Jerdy Schouten de laatste tijd
Nog vier fillipinos en dan is mijn Puzzleroom vol.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
Nog vier filippines dan is mijn puzzelboekje vol.
Staan de servers in Eindhoven?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van de hel van Eindhoven?
Net als het voetbal van Feyenoord onder Van Persie volgend seizoenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fok is net zo stroef als Jerdy Schouten de laatste tijd
Moesten ze met de trein door Maarheeze?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee wat dit betekent.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ben jij een beetje een Brest-lover?
Als vPersie geen keepers gaat wisselen en niet zegt dat het systeem ‘vloeibaar’ is zal ie het vast beter doen dan de demagoog.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net als het voetbal van Feyenoord onder Van Persie volgend seizoen
Tegenstander van PSGquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekent.
Ze zijn zeer zeker het veld opgekomenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Ik schakel net in. Hoe doet PSV het?
Wel ok.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
thats footballquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vPersie geen keepers gaat wisselen en niet zegt dat het systeem ‘vloeibaar’ is zal ie het vast beter doen dan de demagoog.
Nieuwe hamster.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Als @:Zipportal wint bij de Vriendenloterij koopt hij een nieuwe server voor Danny
Is 'hel' Brabants voor het rusthuis?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu jij ook kijkt gaat het goed komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Geen mening.quote:
nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst Het Verhaal van Nederland gekeken. Maar er nu ook bij.
Ik vind het een goede serie en Daan Schuurmans heeft een fijne vertelstem.quote:
Ik dacht dat ik best subtiel wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef Coco het volgende:
Gurney steekt zijn mening over Priske niet onder stoelen of banken.
Voer brouwen, brei voeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was kiezen, voer voor de hamster of een speciaalbiertje
Gurney maakt FOK! sloom.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Gurney post een fotoformaat voor slechtzienden
Ja, doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
stelling: laat Juve maar scoren om een beetje pit in de match te krijgen
Ja: doen.
Nee:dat is eng.
Du ach ein Kaffee?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit alle oude afleveringen van Jiskefet - Tampert terug te kijken, en die hebben meer actie dan deze 25 minuten.
Was in de war met zijn rol als fotomodel voor slechtziendenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Gurney post een fotoformaat voor slechtzienden
Ein colaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik zit alle oude afleveringen van Jiskefet - Tampert terug te kijken, en die hebben meer actie dan deze 25 minuten.
Dan breekt de hel pas écht losquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
stelling: laat Juve maar scoren om een beetje pit in de match te krijgen
Ja: doen.
Nee:dat is eng.
Wij willen bier?quote:
Niet heel erg geil voor de goal nee.quote:
Beter die van uit Milaan ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
Scheidsrechter je vermoordt de wedstrijd!
Rip City.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
Is KDB nog geblesseerd of gewoon gepasseerd door Pep?
Kreeg een hoop haat toen hij begon bij Real, maar lijkt nu toch wel zijn oude vorm te pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Embappie werkt wel lekker aan zijn statistieken. Nog drie doelpunten en hij gaat Van Nistelrooy & Müller voorbij.
Dat ventje ken balle.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
KDB is ''washed up'' zoals de Muricanen het zo graag noemen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijkt @:bianconeri ook mee trouwens?
Doorgaans speelt die niet meer vanaf de aftrap. Die is klaar in de PL.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:37 schreef Bugno3 het volgende:
Hij mist de volgende wedstrijd.quote:
hiJ kAn zO goED zn pASsiNG uITstEllEN.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:39 schreef Pablo84 het volgende:
Schouten eraf halen. Bal had gewoon rechts gemoeten
Nou, dan zal het wel 0-2 worden.quote:
Water.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor eten en drinken gaan jullie pakken in de rust?
Ik ga een tosti maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb water en net schofterig veel Milka chocolade met hazelnoten gegeten. Zit tegen misselijk aan wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Gezien het een quote betreft is de 'wordt' je vergevenquote:
drink een beetje thee en probeer wat geroosterd brood te eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb water en net schofterig veel Milka chocolade met hazelnoten gegeten. Zit tegen misselijk aan wel.
16.573.628 minuten sinds mijn geboorte.quote:
Ik kom in de buurt.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een simpele of zo een met tig ingredienten?
Als je het zelf maar even opruimt.quote:
Wtf gisteren schreef ik ook al ik wordt. Wat is dit? Spellinsgdementie?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien het een quote betreft is de 'wordt' je vergeven
Ik heb altijd puur, Milka is meer voor mensen die niet van chocolade houden tochquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb water en net schofterig veel Milka chocolade met hazelnoten gegeten. Zit tegen misselijk aan wel.
Eentje met tig ingrediënten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja.quote:
hmm nu heb ik ook zin in een tosti. Gewoon kaas, beetje paprikapoeder, knoflookpoeder en wat peper. en boter op de buitenkantjes he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De combi met de hele hazelnoten is goddelijk man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb altijd puur, Milka is meer voor mensen die niet van chocolade houden toch
Proficiat met je 31-en-een-halve verjaardagquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
16.573.628 minuten sinds mijn geboorte.
Milka is voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb altijd puur, Milka is meer voor mensen die niet van chocolade houden toch
Op de kachel. Dan loopt het tenminste nog met een sisser af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je het zelf maar even opruimt.
Eergister ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Proficiat met je 31-en-een-halve verjaardag
Morgen nog een keer schrijven en dan wordt het stijl in plaats van een gebrekquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wtf gisteren schreef ik ook al ik wordt. Wat is dit? Spellinsgdementie?
Alweer?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Wat voor een drinken pakken jullie tijdens de rust?
Karvan Cevitam.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
spa roodquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Schoolmelk. Donkerblauw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Je bedoelt zoiets als de enter-act van @klaasweetalles ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen nog een keer schrijven en dan wordt het stijl in plaats van een gebrek
Thee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Jezus, kan jij gedachten lezen ofzo??quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als de enter-act van @:klaasweetalles ?
Ja dit klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezus, kan jij gedachten lezen ofzo??
Niet geklikt. Laat mijn YouTube algoritme niet verneuken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
voor tijdens de rust
Ik heb een twitch ban.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
oh niet om het een of ander, maar wie heeft hier al een YT comment ban gehad? ik heb er net een van 24 uur aan mn broek gekregen.
Had je deze samenvatting niet voor de aftrap kunnen sturen?quote:
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt. Laat mijn YouTube algoritme niet verneuken.
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?quote:
WOKEDquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
jamaar dat is niet zo moeilijk haha
Moet je ook even zeggen wat je dan zeiquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
oh niet om het een of ander, maar wie heeft hier al een YT comment ban gehad? ik heb er net een van 24 uur aan mn broek gekregen.
10. In het echt heb je er trouwens ook 10.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?
Het seizoen is klaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juve lijkt wel met 13 te spelen. PSV, buiten de eerste 10 minuten, krijgt niets klaargespeeld
Van wie is deze meme?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.
Ja, zo voel ik me inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.
Geen idee, maar je hebt er vast een stuk of 5 in je hol.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heb ik in gedachte?
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
10. In het echt heb je er trouwens ook 10.
aangepastquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat meer muziek (kwaliteit) tijdens de rust
ik maakte een vergelijking tussen woke redditers die liepen te bitchen om "mannelijke" Vtubers die een vrouwelijke avatar gebruiken en vergeleek dat met klagen dat 85% van alle "vrouwelijke" speedrunners biologische mannen zijn.quote:
Die keek ik laatst ook al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Wat meer muziek (kwaliteit) tijdens de rust
De Amstel Cup is er ook nog.quote:
ik vind RAAK niet lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beter dan mis, zo'n klerezooi anders. Hihaho
Ik zag jou altijd als een heel behoorlijke en welbespraakte user.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk heeft zipportal daar WEL op geklikt
Even een crosspost:quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Stompje ook met zo'n lange kut jas.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vooral het kansloze blind volgen wat mode is. En ook het idee dat mensen dat op steeds hogere leeftijd blijven doen. Vroeger was dat met 30 wel over, nu zie je kekke vijftigers met zo'n klotemutsje in paars, met een oranje trui in 8 maten te groot, een broek waar je met 6 man in kan kamperen en zo'n Arsene Wengerj-jas, bij voorkeur in een contrasterende kleur met de muts, zeg: Oranje.
Nee, prachtig hoor meid
Raar, want ik heb er tien in de lucht en jij maar vijf.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt er vast een stuk of 5 in je hol.
Ja, of dat Brest het nog gaat omdraaien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Het zou wat zijn als City gaat wisselen en ze er opeens 3 erin schieten
Dat zeggen ze dus niet. Ik gok dat dat hem was maar?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je ook even zeggen wat je dan zei
Hoe krijg je het voor elkaar om zo debiel te gaan praten? Noa heeft tenminste een excuus met een Marokkaanse schoonpa (en wellicht vriendjes vroeger)quote:
Volksbuurtgodinquote:
Amenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de skinny jeans.
quote:
Geloof ik niks van. Als het gelijk blijft gaat PSV risico's nemen op het eind en tegen een counter aan lopen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Betreft de wedstrijd psv - juventes heb ik genoeg gezien @:zorro
gelijkspelletje
de 2e helft moet wel heel gek worden dan mocht mijn voorspelling niet kloppenquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Als het gelijk blijft gaat PSV risico's nemen op het eind en tegen een counter aan lopen.
poeder?? wtfquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:01 schreef vul_maar_in het volgende:
PUNICA!
de volle fles of het poeder?
Werken aan zijn ontslagbrief.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik zag Saibari nog.
Wat is Bosz aan het doen?
Slaapverwekkend iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
PSV levert weer zeer beperkte amusementswaarde.
En dan van Bommel terughalen?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
nope niks te vinden. i got Bearensteined.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |