abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2025 @ 06:42:34 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218246367
Het is geen voorseizoen vind ik. Toen ik op zoek ging naar een andere camping zat bijna alles al helemaal vol. We verkassen nu naar breebronne, al heb ik er wel buikpijn van. Hopelijk krijgen we geen spijt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218246385
Nou ja, een substantieel deel van Nederland heeft nog helemaal geen vakantie en de bouwvak is nog nergens begonnen, dus top-hoogseizoen is het nog niet.

Hopelijk is de volgende camping naar jullie zin!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218247294
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 06:42 schreef Tink89 het volgende:
Het is geen voorseizoen vind ik. Toen ik op zoek ging naar een andere camping zat bijna alles al helemaal vol. We verkassen nu naar breebronne, al heb ik er wel buikpijn van. Hopelijk krijgen we geen spijt.
De eerste week van de zomervakantie is zeker nog geen hoogseizoen om de simpele reden dat een groot deel van Nederland nog geen vakantie heeft en de bouwvak nog niet is begonnen.
Vergeet niet dat jij naar grote campings zoekt waar veel seizoensplekken zijn, die zitten vol maar zijn niet altijd 'bezet'.

Ik wil altijd het liefste als eerste vakantie dan zijn de prijzen voor huisjes lager en is het rustiger. Vanaf komend weekend neemt de drukte toe en volgende week is het topdrukte overal.

3 jaar geleden gingen wij ook de eerste 2 weken van de zomervakantie in Nederland op vakantie, het was enorm rustig. Heerlijk. Maar als je wel dat vertier zoekt is dat balen natuurlijk! Hopelijk een stuk meer vriendjes op de volgende plek en voor jou lekker veel leesplezier!
pi_218247621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:35 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Niemand golft hier?

Niemand een aanbeveling?
Ik heb familie die regelmatig op golfvakantie gaan, maar die laten dan bewust de kinderen thuis. Ik hoor wel dat vrijwel al dat soort gebieden dezelfde opzet hebben en dat het vaak nog een flink stuk is van het clubhuis naar de eerste baan, een buggy huren is bijna een must.

Klinkt als een ideale vakantie zo Adrian4!

Iemand tips voor een betaalbare accommodatie ergens in midden/noord Frankrijk met privé zwembad? Accommodatie hoeft verder niet groot of luxe te zijn, alleen minimaal 2 slaapkamers. Gaat om zomer 2026.
pi_218248426
quote:

[..]
Niemand golft hier?

Niemand een aanbeveling?
Ik ben als tiener twee of drie keer op La Manga golf Resort geweest. Dat was prima. Ik kon vanaf het balkon zwaaien naar ouders en broertje die aan het golfen waren, en zelf aan het zwembad liggen en daar was ook een kleine fitness bij. Geen idee hoe het er nu is. En of het goedkoper is dan een caravan aan het Gardameer betwijfel ik :+ maar wie weet.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 11:20:30 #156
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_218248769
Die golfresorts :D
Enorm ver verwijderd van hoe ik vakanties vier, maar wow....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:32:50 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218249875
quote:

[..]
Niemand golft hier?

Niemand een aanbeveling?
Wij zaten twee jaar geleden in Turkije in een Golf Resort, maar heb er geen golfbaan gezien.
KuikenGuppy
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:35:53 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218249913
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:21 schreef Kyara het volgende:

[..]
Daar zaten wij 3 jaar geleden. Wat wij toen gedaan hebben:

- Wandeling bij Les Roches du Diables, grote rotsblokken in een rivier waar je op kunt klimmen
- La balade du Pere Nicolas, kleinschalig park met dieren, speeltuin, rodelbaan
- Markt in Pont Aven, leuk fotogeniek plaatsje
- Vanuit Concarneau hebben we de boot genomen naar de Glenan eilanden om daar een dagje te vertoeven. Prachtig eiland met kristalhelder blauwe zee en witte stranden. Onderweg ook nog dolfijnen gezien.

(late reactie, misschien ben je inmiddels al weer thuis...)
We zitten er nu :D op een super toffe camping met veel vermaak voor de kinderen. De balade du Pere Nicolas stond ook nog op het lijstje, de rest ga ik nog bekijken, bedankt!
KuikenGuppy
pi_218250157
Wij gaan de afgelopen jaren met veel plezier en goed weer op vakantie in Nederland met onze kinderen van 9 en 11 inmiddels. Maar nu zijn we overal in Nederland wel geweest en willen we een keer naar het buiteland. Maar ook weer niet gelijk 8 uur rijden.

Iemand tips voor leuke omgevingen/gebieden in Belgie/Duitsland op max 6 uur rijden?
We zijn in Nederland naar verschillende campings van Ardoer geweest. Die bevielen ons wel. Dus dat soort campings zoeken we een beetje. Zo min mogelijk jaarplekken/stacaravans/huisjes. En zoveel mogelijk kampeerplekken. Niet al te groot en een zwemmogelijkheid is wel een redelijke must.
  vrijdag 18 juli 2025 @ 17:16:29 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218252082
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 13:35 schreef Burdie het volgende:

[..]
We zitten er nu :D op een super toffe camping met veel vermaak voor de kinderen. De balade du Pere Nicolas stond ook nog op het lijstje, de rest ga ik nog bekijken, bedankt!
Veel plezier! Wij vonden dat dagje Glenan eilanden echt heel erg leuk. Echt een paradijsje O+

Welke camping zitten jullie?
  vrijdag 18 juli 2025 @ 17:25:31 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218252201
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 17:16 schreef Kyara het volgende:

[..]
Veel plezier! Wij vonden dat dagje Glenan eilanden echt heel erg leuk. Echt een paradijsje O+

Welke camping zitten jullie?
Dank je, komt goed ;). Dat eiland ziet er gaaf uit idd. We zitten op Le Ty Nadan.
KuikenGuppy
  vrijdag 18 juli 2025 @ 17:58:27 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218252499
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]
Dank je, komt goed ;). Dat eiland ziet er gaaf uit idd. We zitten op Le Ty Nadan.
Daar zaten wij toen ook :D
  vrijdag 18 juli 2025 @ 18:17:53 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_218252604
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 14:05 schreef Stansfield het volgende:
Wij gaan de afgelopen jaren met veel plezier en goed weer op vakantie in Nederland met onze kinderen van 9 en 11 inmiddels. Maar nu zijn we overal in Nederland wel geweest en willen we een keer naar het buiteland. Maar ook weer niet gelijk 8 uur rijden.

Iemand tips voor leuke omgevingen/gebieden in Belgie/Duitsland op max 6 uur rijden?
We zijn in Nederland naar verschillende campings van Ardoer geweest. Die bevielen ons wel. Dus dat soort campings zoeken we een beetje. Zo min mogelijk jaarplekken/stacaravans/huisjes. En zoveel mogelijk kampeerplekken. Niet al te groot en een zwemmogelijkheid is wel een redelijke must.
Ardennen, Allgäu, Zwarte Woud, Eifel, Harz, Sauerland. Mogelijkheden genoeg.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 18 juli 2025 @ 21:23:34 #164
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_218254095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 18:55 schreef exode het volgende:
Voor de Kerstvakantie kijken we ook al, we willen heel graag naar de sneeuw en denken aan Zweden. Iemand ervaring met Isaberg Mountain Resort in de winter? Wij zijn er afgelopen zomer geweest en vonden het er geweldig.
Zwaai zwaai vanaf Isaberg. We zijn hier vandaag aangekomen, en de kinderen vinden het nu al top. Geen idee hoe het in de winter is hier trouwens, dus daar heb je niks aan.

Qua winter in Scandinavië kan ik Salla in Finland aanbevelen. Da's alleen niet aan te rijden, en 'moet' dus vliegend (naar Rovaniemi, waar de kerstman woont, dus voor het kerstgevoel wel top ;))
pi_218254409
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:23 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Zwaai zwaai vanaf Isaberg. We zijn hier vandaag aangekomen, en de kinderen vinden het nu al top. Geen idee hoe het in de winter is hier trouwens, dus daar heb je niks aan.

Qua winter in Scandinavië kan ik Salla in Finland aanbevelen. Da's alleen niet aan te rijden, en 'moet' dus vliegend (naar Rovaniemi, waar de kerstman woont, dus voor het kerstgevoel wel top ;))
Wat heeeeerlijk! De kinderen hebben het nog steeds over de 'bmx' baan en het rodelen.
Heel veel plezier daar :)
  maandag 21 juli 2025 @ 16:37:57 #166
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_218278297
Hier doen we zowel autovakantie als vliegvakantie met twee kleintjes. Wat me opvalt is toch de hoeveelheid overbodige zooi die je geneigd bent mee te nemen als je met de auto op pad gaat. Wat resulteert in meer bagage voor een weekje Center Parcs, dan twee weken Sicilië. En dan ben ik bij een vliegvakantie nooit rouwig geweest om iets te vergeten. Dit jaar al naar Kreta geweest en in het najaar tuffen we naar de bergen vermoed ik. Maar dit keer richt ik de auto in alsof we gaan vliegen _O_
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  maandag 21 juli 2025 @ 16:41:21 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218278316
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:37 schreef Cinemaniak het volgende:
Hier doen we zowel autovakantie als vliegvakantie met twee kleintjes. Wat me opvalt is toch de hoeveelheid overbodige zooi die je geneigd bent mee te nemen als je met de auto op pad gaat. Wat resulteert in meer bagage voor een weekje Center Parcs, dan twee weken Sicilië. En dan ben ik bij een vliegvakantie nooit rouwig geweest om iets te vergeten. Dit jaar al naar Kreta geweest en in het najaar tuffen we naar de bergen vermoed ik. Maar dit keer richt ik de auto in alsof we gaan vliegen _O_
Er zit vaak ook wel verschil in je soort accommodatie bij een vliegvakantie of auto vakantie. Als je vliegt ga je (vaak) naar een omgeving waar je een hotel hebt met ontbijt/lunch/diner opties, i.t.t. een Center Parcs waar je vaak alle maaltijden zelf voorziet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 21 juli 2025 @ 17:01:52 #168
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_218278473
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Er zit vaak ook wel verschil in je soort accommodatie bij een vliegvakantie of auto vakantie. Als je vliegt ga je (vaak) naar een omgeving waar je een hotel hebt met ontbijt/lunch/diner opties, i.t.t. een Center Parcs waar je vaak alle maaltijden zelf voorziet.
We zorgen er altijd voor dat we een keuken erbij hebben.Dus ik zie daar weinig verschil in.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 17:17:05 #169
236264 crew  capricia
pi_218278586
quote:
17s.gif Op maandag 21 juli 2025 16:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja. Dat merk ik nu ook.
Dit jaar een vliegvakantie maar wel een eigen accommodatie. En dan kun je dus niet veel keuken-spul meenemen. In je koffer.
Zout/peper, vaatwastabletten, koffie en thee en dat is het wel.
Rest daar maar kopen. :D

Uiteten vind ik leuk. Maar niet voor ontbijt, lunch en diner. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218279443
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 17:01 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]
We zorgen er altijd voor dat we een keuken erbij hebben.Dus ik zie daar weinig verschil in.
Maar een keuken alleen zegt niets. Kook je dan ook dagelijks zelf? Ik heb regelmatig hotelkamers met keuken gehad waarvan we alleen de koelkast gebruikten voor drinken en soms wat beleg voor ontbijt.

Hier gaat de auto helemaal vol. Alles wat ik meeneem hoef ik daar niet te kopen en ik wil sowieso de eerste paar dagen geen boodschappen hoeven doen. Dat geldt voor afgemeten porties rijst en pasta, kruiden Maar bijv ook voor kaas, knakworstjes en tonijn, dat ik altijd in de aanbieding koop. Op vakantie zou ik het voor de volle prijs moeten kopen, wat ik weer zonde vind. Bij genoeg ruimte gaat er ook gewoon frisdrank mee de auto in, zoveel als dat past (en wat ik inschat dat er opgedronken word). Terug is de auto dus veel leger. En wat niet past laat ik overigens zonder problemen thuis.
pi_218280670
Wij nemen juist steeds minder boodschappen mee. We nemen mee wat thuis open is en anders weggegooid moet worden, daarnaast koffie en wat dingen voor de eerste 1 a 2 dagen. Oh en vaatwasblokjes.

Verder koop ik het daar wel.
  Moderator maandag 21 juli 2025 @ 21:22:43 #172
236264 crew  capricia
pi_218280692
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 21:20 schreef exode het volgende:
Wij nemen juist steeds minder boodschappen mee. We nemen mee wat thuis open is en anders weggegooid moet worden, daarnaast koffie en wat dingen voor de eerste 1 a 2 dagen. Oh en vaatwasblokjes.

Verder koop ik het daar wel.
Ja.
Vaatwasblokjes en Vuilniszakken. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 22 juli 2025 @ 11:29:17 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218285322
In veel vakantielanden zijn de boodschappen momenteel ook goedkoper dan in Nederland. Mits je gewoon naar een fatsoenlijke supermarkt kan en niet afhankelijk bent van het lokale campingwinkeltje.
KuikenGuppy
  dinsdag 22 juli 2025 @ 12:44:34 #174
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_218285892
Ik moet beiden pakken dit deze zomer. :P
We gaan eerst naar Toscane met de auto, waar we een huisje hebben en waar ik ontbijt in ieder geval ook ‘thuis’ wil doen. Maar daarvoor moet ik de auto dus ook volladen.

En daarna gaan we naar Egypte, waarvoor ik gelukkig niks mee hoef te nemen. Alleen onze snorkelmaskers en kleding. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_218295030
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 11:29 schreef Burdie het volgende:
In veel vakantielanden zijn de boodschappen momenteel ook goedkoper dan in Nederland. Mits je gewoon naar een fatsoenlijke supermarkt kan en niet afhankelijk bent van het lokale campingwinkeltje.
In Denemarken zijn een aantal dingen wel echt een heel stuk duurder zoals koffie en uiteraard alcohol. Nou drinken wij dat laatste niet, maar ik kan me voorstellen dat je dat wel meeneemt als je op vakantie gaat.

Maar verder ontloopt het elkaar niet zo veel en vooral lactosevrij is er veel betaalbaarder.

Wij nemen wel altijd veel boodschappen mee terug naar huis :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')