Of Reibmaa-duh Yongh.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:15 schreef Remco het volgende:
[..]
'Fonetisch wel goed' zei Sjoerd nog terwijl dat niet zo is.
Nu vraag ik me af of ze alleen de Jong ook hadden goedgekeurd.
Een extra s in een naam wordt toch meestal niet afgekeurd? Maar wel eens dat ze daar bij veel quizzen heel random mee omgaan jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rijpsma de Jong wordt goedgerekend. Toch altijd jammer dat de jury de ene keer streng en de keer erop laks is.
Gelukkig verliest ze alsnog, met der provincie Zwolle.
Nog dommere tegenstanders in de voorronde?quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die vrouw is zo dom, dat ik me afvraag hoe ze daar terecht is gekomen. Er zijn immers testrondes vooraf.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog dommere tegenstanders in de voorronde?
Hoe meneer rechts tot 3 komt is mij een raadsel.quote:
Ik heb in Frankrijk mijn oude nintendo op zolder. Best nog wel een succes. Daar worden taalbarrières tussen kinderen geslecht. Ik moetver aan denken 2ehands een extra controller te kopen.quote:
91 al ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
Saskia Noort slaapt vannacht heel slecht als ze weet dat iemand denkt dat ze er zo uitziet. Marjan Berk is al over de negentig toch?
Die mevrouw gebruikt Vinted als social medium.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze kennen geen van 3’en Bluesky.
Morgen een vraag over een niet nader te noemen paleis in Apeldoorn, gok ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
Eerst Bart van Loo, nu Tessa de Loo…
Daar heb ik ook wakker van gelegen, geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:50 schreef TLC het volgende:
Nog n vraag over gisteren :
Wat is in Godsnaam 'winterkaas' ?
Klopt en was ook nog een cruciaal antwoord, volgens mij ging ze ermee naar de finale. Staat ook niet in de van Dale.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:50 schreef TLC het volgende:
Nog n vraag over gisteren :
Wat is in Godsnaam 'winterkaas' ?
Bezoekje aan tandartsassistente kan geen kwaad.quote:
Ik spreek weinig Frans maar dat pêche geen peer is, dat weet ik wil.quote:
Dat is de understatement van het jaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |