Ik heb een heel dik en heel mooi boek over Hundertwasser. Fantastische architect.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
HundertwasserIk vond het HUndertwasserhaus in Wenen erg mooi
Ik laat het bakken bij de viswinkel. Ook kuit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Zijn er nog steeds mensen die dat eten? Bak je ook kuit?
Idd, maar hij wist toch ook niet al te veelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:18 schreef Niels_ het volgende:
Geweldige overwinning voor die jongeman vanavond.
Dan ben je wel heel veeleisend, alleen in ronde vijf en zes een dipje, alle andere rondes drie of vier goed, echt prima gespeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, maar hij wist toch ook niet al te veel
4 goed, 3 goed, 3 goed, 3 goed, 1 goed, 1 goed, 5 goed… maar hij wist niet al te veel hoor. Twee slechtere rondes bepalen je beeld?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou hem gemakkelijk kunnen verslaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
4 goed, 3 goed, 3 goed, 3 goed, 1 goed, 1 goed, 5 goed… maar hij wist niet al te veel hoor. Twee slechtere rondes bepalen je beeld?
Thuis op de bank kunnen we dat allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou hem gemakkelijk kunnen verslaan
Voor zijn leeftijd wel hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, Marcquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Hij bakt er ook niet veel van. Clinton in 1961, juist ja
De kolenkit kende hij uiteraard ook niet…quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Hij bakt er ook niet veel van. Clinton in 1961, juist ja
'Fonetisch wel goed' zei Sjoerd nog terwijl dat niet zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rijpsma de Jong wordt goedgerekend. Toch altijd jammer dat de jury de ene keer streng en de keer erop laks is.
Gelukkig verliest ze alsnog, met der provincie Zwolle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |