Bunzing, das, otters, marters, genoeg opties nog.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Familie van nerts, hermelijn en wezel. Oftewel, zeg even wat het allemaal niet is zodat er maar 1 optie over is
Nee want ze lieten ook een foto zien en vertelden van de geurklieren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bunzing, das, otters, marters, genoeg opties nog.
Gelukkig vroegen ze daar niet naarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef derLudolf het volgende:
"Maarten van Rossum" in de ondertiteling![]()
En dat zit in de financequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rekenen… 3/25 = 12/100 = 0,12
Ik was vrijdag bij de begrafenis van een heel gelovig iemand, er werd zelfs « Daar ruischt langs de wolken een heerlijke naam » gezongen, maar buiten de zaal van het crematorium, een gedeeltelijk met sneeuw bedekte ijskoude begraafplaats en een gezellige -en vooral warme-feestzaal, heb ik geen ruimtes gezien, en zeker geen kerk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat ik de eerste tijd niet in een kerk kom. Ik zou niet weten wie in een kerk zou moeten trouwen, dus dat betekent dat er iemand dood is
Heerlijk…quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vissensperma is hom, mijn vader at dat gebakken![]()
Ik heb een heel dik en heel mooi boek over Hundertwasser. Fantastische architect.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
HundertwasserIk vond het HUndertwasserhaus in Wenen erg mooi
Ik laat het bakken bij de viswinkel. Ook kuit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Zijn er nog steeds mensen die dat eten? Bak je ook kuit?
Idd, maar hij wist toch ook niet al te veelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:18 schreef Niels_ het volgende:
Geweldige overwinning voor die jongeman vanavond.
Dan ben je wel heel veeleisend, alleen in ronde vijf en zes een dipje, alle andere rondes drie of vier goed, echt prima gespeeld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, maar hij wist toch ook niet al te veel
4 goed, 3 goed, 3 goed, 3 goed, 1 goed, 1 goed, 5 goed… maar hij wist niet al te veel hoor. Twee slechtere rondes bepalen je beeld?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou hem gemakkelijk kunnen verslaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
4 goed, 3 goed, 3 goed, 3 goed, 1 goed, 1 goed, 5 goed… maar hij wist niet al te veel hoor. Twee slechtere rondes bepalen je beeld?
Thuis op de bank kunnen we dat allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou hem gemakkelijk kunnen verslaan
Voor zijn leeftijd wel hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, Marcquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Hij bakt er ook niet veel van. Clinton in 1961, juist ja
De kolenkit kende hij uiteraard ook niet…quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Hij bakt er ook niet veel van. Clinton in 1961, juist ja
'Fonetisch wel goed' zei Sjoerd nog terwijl dat niet zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rijpsma de Jong wordt goedgerekend. Toch altijd jammer dat de jury de ene keer streng en de keer erop laks is.
Gelukkig verliest ze alsnog, met der provincie Zwolle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |