Dan zat er die vrijstellingspin ook niet opquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:14 schreef Verity het volgende:
Milena is mij te vrolijk als ze genomineerd zou zijn.
You'll never know…quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zat er die vrijstellingspin ook niet op
Tijd voor dynamiek veranderingen. Hopelijk komen er wat bewoners terug of nieuwe in. Er zijn er al zoveel vrijwillig of om een reden uit dat het wel mag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef Luna68 het volgende:
Bedenk dat als Jordy en Mattie een lamlendige dag hebben en Elsa en Jane er even niet zijn, je dus dit soort streams krijgt tot het einde. Heb alleen die twee en Axel en pootje zo’n beetje op de stream gezien. Enige leuke vandaag; Axel en mattie bij de vijver en Jordy, Kiki en Mattie bij de vijver.
Als die twee er niet snel uitgaan stop ik zeker met kijken
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zat er die vrijstellingspin ook niet op
Terrortwinstreamquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Nice, zet 'm ook weer aan; twinstream op die 2
Het zou mooi zijn maar ik geloof die geruchten niet zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.
Ze heeft gezegd, dat als Milena naar huis gaat Sharice meer kans maakt en daarna ook nog eens meerdere keren naar de DBK geroepen.
Ik ook niet, daarom zei ik ook dat ze te vrolijk is om genomineerd te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn maar ik geloof die geruchten niet zo.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze genomineerd is, omdat ze aan Sharice heeft verteld/geschreven wie er genomineerd zijn.
Ze heeft gezegd, dat als Milena naar huis gaat Sharice meer kans maakt en daarna ook nog eens meerdere keren naar de DBK geroepen.
Compensatie, hoe overdreven het gedrag hoe banger ze isquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom zei ik ook dat ze te vrolijk is om genomineerd te zijn.
Eerlijk gezegd sliep Mattie ook net, daar zei BB niets van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Axel valt bijna in slaap en BB roept 'm meteen ... Hem wel
Ze hebben vandaag allemaal wel een beetje geslapen. Ze switchen gewoon de streams, zodat we het niet zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef kater1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sliep Mattie ook net, daar zei BB niets van.
Ze is ook arrogant genoeg dat ze denkt dat de kijkers haar ook op handen dragen en altijd op haar zouden stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Compensatie, hoe overdreven het gedrag hoe banger ze is
Oke onder de levende danquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Wakker vind ik een groot woord. Ze kwam wat pakken uit de ijskast en liep weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |