Trump is niet rationeel en heeft gewoon een hekel aan Europa. Tevens zal hij vast een hoop krijgen van Rusland.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Is er een zinnige verklaring voor deze actie van de Amerikanen?
Ik mis even wat de VS hierbij gaat winnen?quote:
Klinkt echt alsof Trump in de pocket van Rusland zit.quote:
Kijk, nog iemand die de boel omdraait.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Trump heeft ook eindelijk door dat de landhonger van de NAVO en Europa de enige reden is van deze oorlog.
Rusland krijgt veiligheidsgaranties tegen de NAVO.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland krijgt gewoon alles. En meer. Het is onvoorstelbaar.
Vriendjes met Poetin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik mis even wat de VS hierbij gaat winnen?
Oh de VS gaat zich terugtrekken. Oekraïne had nooit zn kernwapens moeten afgeven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Er begint nu wel wat verzet te komen vanuit de GOP. Maar dat zal weinig uithalen aangezien de hele GOP is gekaapt door trumpisten en MAGA-juichaapjes.
*steekt hand opquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke Trump fanboy hier kan dit duiden als een prachtig besluit?
Misschien moeten we als samenleving snel wakker worden. Sommige mensen geloven nog dat dit 4D chess is van Trump maar daar geloof ik niks meer van.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof Trump in de pocket van Rusland zit.
En dat weiger ik zomaar de geloven. Ongekend dit.
Stop hiermeequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke Trump fanboy hier kan dit duiden als een prachtig besluit?
Naar Moskou?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*steekt hand op
Geen idee momenteel. Het lijkt mij allemaal gevaarlijk.
Maar ik neem aan dat hij weet wat ie doet. En als het fout gaat op ik dat ik een teken krijg om op tijd te vluchten.
Mooi man.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef havanagila het volgende:
Hij is al een keer (bijna) doodgeschoten... zal er met dit soort onzin niet beter op worden.
Nee, die man is compleet gek, en dat is nu eindelijk uberduidelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat er een rel op de achtergrond speelt.
Dat Trump wil dat de digital service act wordt ingetrokken, of problemen met landingslots van Amerikaanse airlines. Er speelt hier iets.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat hij weet wat ie doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |