Fatalistisch? Eindelijk was er beleid en nu komt die klote Sjaak weer met zijn emotie strategie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben misschien ietwat optimistisch, maar jij bent totaal fatalistisch. Voorlopig zijn spelers weer wat meer waard na het bereiken van de achtste finales.
Je hoeft niet alles negatief uit te leggen. In het midden van het seizoen is het gewoon heel lastig een heel scoutingsproces op te stellen voor een nieuwe trainer per direct, anders loop je het risico op een tweede Priske. Wat dat betreft is te Kloese ook een beetje van zijn voetstuk gevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fatalistisch? Eindelijk was er beleid en nu komt die klote Sjaak weer met zijn emotie strategie.
Gelukkig is de situatie nu totaal anders. We staan er echt heel erg veel beter voor qua spelersmateriaal en financiën bijvoorbeeld. Betekent niet dat het niet mis kan gaan (lol).quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fatalistisch? Eindelijk was er beleid en nu komt die klote Sjaak weer met zijn emotie strategie.
Die schakelen natuurlijk meteen door naar Kuyt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef Idisrom het volgende:
Van Persie nu al bij Heerenveen weghalen, vind ik niet kies ten opzichte van Heerenveen. Als je dat in de zomer wilt doen voor het nieuwe seizoen, ŕ la. Had dan nu tijdelijk voor een René Hake gekozen als hoofdtrainer.
Over Hake en Reijnen als assistenten ben ik in ieder geval enthousiast, als vPersie hen goed benut kan dit prima iets worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is de situatie nu totaal anders. We staan er echt heel erg veel beter voor qua spelersmateriaal en financiën bijvoorbeeld. Betekent niet dat het niet mis kan gaan (lol).
En van Persie word ik niet meteen enthousiast van, maar laten we hem wel de kans geven.
Laten we hopen dat die combi goed uitpakt, ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over Hake en Reijnen als assistenten ben ik in ieder geval enthousiast, als vPersie hen goed benut kan dit prima iets worden.
En Hake en Reijnen en Pinas lijkt me alleen wel wat veel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over Hake en Reijnen als assistenten ben ik in ieder geval enthousiast, als vPersie hen goed benut kan dit prima iets worden.
Dan mag de ballenpomper van mij iets anders doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
En Hake en Reijnen en Pinas lijkt me alleen wel wat veel.
Maar die zit er om de CULTUUR TE BEWAKENquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag de ballenpomper van mij iets anders doen
Dat is wel goed gelukt het afgelopen halfjaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die zit er om de CULTUUR TE BEWAKEN
Dit wordt niks dusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:39 schreef Wotte het volgende:
Ik heb eigenlijk wel vertrouwen in Robin.
Ik vind het niet slim van Read maar geen rood waard. Toen bij Ned - Arg een Argentijn een bal keihard de dugout inschoot, deed de scheids niets.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:07 schreef Dekatria het volgende:
Betere beelden van het incident van Read (skip naar 10:30)
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt eigenlijk ook wel gelijk nu ik er over nadenk.. wat Slot heeft gedaan zal wel puur toevallig zijn geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
conclusie; de invloed van een trainer is helemaal niet zo groot
Dat had ook gewoon rood moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het niet slim van Read maar geen rood waard. Toen bij Ned - Arg een Argentijn een bal keihard de dugout inschoot, deed de scheids niets.
Het is Inter of Milan, klaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
12 uur de loting
hopen op inter milan
Stam mislukte omdat hij in het RECHTERRIJTJE stond.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zo'n gek idee vind ik het eigenlijk niet eens. Als trainer van Feyenoord is ruim 60% van je baan het zorgen voor goede vibes buiten het veld, dat is waarom trainers als Priske en Stam bij ons mislukten. Misschien is de term "cultuurbewaker" wat onnozel, maar je kan wel degelijk iemand gebruiken die de boel een beetje kan aanvoelen en overzien. Als John zo'n iemand is, is dat toch prima. En als uithangbord is Robin natuurlijk ook gewoon goed om in je gelederen te hebben. Ik geef hem een kans
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is Inter of Milan, klaas.
Als je Inter Milan zegt word je in die stad gekielhaald.
Vooral voor de internationale bekendheid. In Italie is het gewoon Inter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |