Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef Debsterr het volgende:
Prima hoor! Blij dat we eindelijk weer eens wat zon hebben. Hoe is het hier?
Moest lachen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Omdat ik moest lachenquote:
Welke babyquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Airplane mode activatedquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
In mijn beleving voor altijd babyquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steektquote:
Goed voor de afweer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steekt.
Best schattig, voor een poesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
Natuurlijk nooit zo schattig als jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Best schattig, voor een poes. Hopelijk kun je er straks mee knuffelen
.
Je schreef "nu pas?" verkeerd, Q.quote:
Jaloers.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... lekker gesport. Morgen vrijwilligerswerk en daarna even rust. Over een week op vakantie
Voor het eerst op vakantie in tien jaar tijd!quote:
CotSquote:
Hoi jij!quote:
Ja, klussenquote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor het eerst op vakantie in tien jaar tijd!
Heel spannend. Vinden mijn begeleiders ook. Dus we gaan nog een plan maken
Behoorlijk, maandag overquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk en videobellen met een vriendin
Veel succes ! Zit er een beetje schot in?
Mooie stad!quote:
Nice, geniet ervan jij!quote:
Super! Dat is snel gegaan ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Behoorlijk, maandag over
Vandaag gordijn hangen e.d.
[..]
Mooie stad!
Dank jequote:
Succes! En veel plezier met het inrichten van je nieuwe plekjequote:Op maandag 24 februari 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De grote verhuisdag vandaag!
Woohoo!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanuit mijn nieuwe huis
SLOPEN DIE BOEL!quote:
Ze zijn wel lekker bezig ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat dit over Q's katten ging.
Pics van je poesjesquote:
Ja, anders vraag ik het toch niet?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik het toch niet?
N'aaawwwwquote:
Ik zit alweer op kantoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Was dit maar een optie voor mijquote:Op maandag 3 maart 2025 09:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is maandargh. Nee. Gewoon nee. Ik blijf in bed liggen.
Daarom blijf ik in bed. En vanmiddag even de zwerfkatjes voeren bij de rivierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Jij mag van mij in bed blijven hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dit maar een optie voor mij
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, stem je dit ook even af met mijn leidinggevende en mijn kinderen de volgende keer?
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hierquote:Op maandag 3 maart 2025 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een door de Portugese overheid erkende baaldag melding voor je, will that do?
Ik werk thuis vandaag.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag van mij in bed blijven hoor
Zolang @:Q. maar werkt voor z'n centen. Op z'n flexwerkplek. In z'n kantoortuin
Het vriest.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit alweer op kantoor
Veel te mooi weer om binnen te zitten.
Stom.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een boodschap aan hebben hier
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag.Met eigen vaste werkplek. En verwarmde bureaubladonderlegger.
En voetenwarmer.
En mn eigen muziek.
En de catcam aan.
![]()
PLEASE SAVE ME!!!
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik las dit als "ik ga vandaag geen ene donder uitvoeren", maar dat kan de baaldag in mij zijn.
Mooi. Ik:quote:Op maandag 3 maart 2025 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Ben hier op mn productiefst.Beter dan in de fucking kantoortuin waar het altijd 25 graden is en volgepropt.
Ik ga morgen hetzelfde doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
Stuk van vakantie, maar enorm genoten
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
Hoiquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh!
CotSquote:
Herstellende van een griep. Gaat de goede kant op wel.quote:
Dat laatste is fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herstellende van een griep. Gaat de goede kant op wel.
Maar de verhuizing is achter de rug
Dat zijn wij zeker!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]We zijn maar een hemels duo
Oh jij bent M00N?quote:
Hoi maantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |