SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
Hopelijk is t snel weer snellerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het net al gemeld.
Het ene moment is het snel en het andere moment weer traag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt mij wel 1 gegeven lang geledendankjewel schatsquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent ook niet voor niets mod meerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tough loveThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is wel te hopen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SlijmDon't follow me. I am lost too
.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kunnen jullie elkaar niet negeren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zoiets jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet negeren?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of elkaar een note gevenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar niet negeren?![]()
![]()
Likewise, dearie.quote:
Tough luck, in jouw geval eerder.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
F1 nog gezien gisteravond?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Je wordt nog een keer een notequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij blijft zeuren hoor liefje en als anderen het doen lekker de Dragonite uithangen. Ik zei iets grappigs tegeb Justin en jij maakt er vervolgens weer je eigen ding van. Maar jij doet nooit wat dus heb je het zelf niet door. Straks nog eventjes bij elke mogelijkheid die er is crew in de kont kruipen en de Sally bingokaart is weer volquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: