Wat voorspelde? Deze dip, of dat Musk/Trump gedoe?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi he. Hoe al die zelfverklaarde goeroes dat voorspelde
#not
Je kunt alles achteraf verklaren. Ik doe een gok:quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:36 schreef Elan het volgende:
Alts blijven redelijk overeind trouwens, enig idee hoe dat kan?
Ja jij short hem, hè.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vooral als je vanaf 400 leveraged short zit 😋
oa dit soort kneuzen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat voorspelde? Deze dip, of dat Musk/Trump gedoe?
Buffet zit al een tijdje flink cash, las ik. Omdat ie denkt dat er weer een gigantische crash aankomt.
Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen. Ik investeer gewoon door.![]()
Ik heb wel eens van die filmpjes gekeken. Vind het meestal troep. Soort poging tot marktmanipulatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
oa dit soort kneuzen.
Bekijk deze YouTube-video
Geen elke voorspelling klopt.
Al een tijdje. Paar keer doorgerold voor hogere leverage. Is gratis geldquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja jij short hem, hè.
Lekker hoor.
Ik zei het gisteren toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die filmpjes gekeken. Vind het meestal troep. Soort poging tot marktmanipulatie.
(Deze niet bekeken trouwens)
Ik kan er geen peil op trekken waarom die BTC nu opeens zo onderuit gaat. En niet vorige week ofzo.
Het is allemaal achteraf gelul.
Verkopen? Ik heb na jouw maandenlange advies / gedram vorige week net 5 btc bijgekocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:15 schreef achtja het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren toch?
Verkoop je BTC!! en ik zou er ook nog niet mee stoppen! Verkoop alles zolang je nog wat hebt!
Ja, ik zeg toch ook niet dat ik ga verkopen! Ja mijn kontje misschien..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Verkopen? Ik heb na jouw maandenlange advies / gedram vorige week net 5 btc bijgekocht.
Wat ben je nu voor een kwakzalver.
Ja heel handig; in jouw (enigszins stomme) vergelijking ga je voorbij aan 1 klein detail: je kan ook geen winst boeken. Uiteindelijk heb je beide pas op het moment dat je uit laat cashen; zowel winst als verlies.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je in jouw redenatie dus nooit verlies hebben als je maar niet verkoopt. Handig.
De belastingdienst denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja heel handig; in jouw (enigszins stomme) vergelijking ga je voorbij aan 1 klein detail: je kan ook geen winst boeken. Uiteindelijk heb je beide pas op het moment dat je uit laat cashen; zowel winst als verlies.
Dat hangt af van het land waar je woont.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:59 schreef recursief het volgende:
[..]
De belastingdienst denkt daar anders over.
Zo bekijk ik het niet. En met mij de hele financiële wereld zo ongeveerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja heel handig; in jouw (enigszins stomme) vergelijking ga je voorbij aan 1 klein detail: je kan ook geen winst boeken. Uiteindelijk heb je beide pas op het moment dat je uit laat cashen; zowel winst als verlies.
Dat je over ongerealiseerde winsten geen belasting hoeft te betalen komt omdat er nog geen cashflow is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat hangt af van het land waar je woont.
Dat is een stompzinnige versimpeling van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah een YouTube Mongool.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
oa dit soort kneuzen.
Als zelfs je grootmoeder van de vierjarige cyclus af weet en deze probeert te timen zou het wel eens kunnen dat de market makers het gaan front runnen.quote:
"De prijs kan omhoog gaan of naar beneden gaan, betaal AUB voor mijn VIP premium."quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
oa dit soort kneuzen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:59 schreef recursief het volgende:
[..]
De belastingdienst denkt daar anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |