SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hoe laat moeten we je wekken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen slaap ik hoop ik niet door mijn wekker heen net als vorige week . Wil wel gewoon naar de kunstgroep
7.30 uurquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we je wekken?
Ga je nu met de knappe leraar wat drinken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel :p ben al buiten. Kitesurf is voor alsnog gecanceld omdat de wind weg is
heeft hij mij niet gevraagdquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu met de knappe leraar wat drinken?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:36 schreef Karzai het volgende:
geen wilde plannen vandaag, enkel wat aan het huishouden doen en de cv ketel monteur komt voor het jaarlijkse onderhoud
[ afbeelding ]
Hier begint de nakende lente aankomend weekendquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
we hebben tot volgende week vrijdag regen volgens de voorspelling
oh fijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier begint de nakende lente aankomend weekend [ afbeelding ]
Gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af aan de immer wisselende toestand van de atmosfeer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijn![]()
is altijd een mooi moment in het jaar. Dan weet je dat het leven niet helemaal waardeloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hmm dat lijkt mij wel fijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af aan de immer wisselende toestand van de atmosfeer.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
Slapen doe je altijd nakend.Geen hempie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zo een uitspraak van US kunnen zijn.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jep en ik ga zo naar de dagbesteding
“Leef in het moment en doe een preipapje op je likdoorn.”quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zit oma hier nog steeds achter.
Kus dagelijks een bloemkool en zorg altijd voor voldoende toiletpapier in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Leef in het moment en doe een preipapje op je likdoorn.”
Soms lijk je op een poes met een laserlampje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ga deze lamp denk ik zo bestellen
[ afbeelding ]
misschien was ik dat wel in mijn vorige levenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms lijk je op een poes met een laserlampje.
Must catch lampje lampje laaaampiequote:Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien was ik dat wel in mijn vorige leven
nee tabblad stond al paar dagen openquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch 3 seconden over nagedacht en getwijfeld.
bij wijze van spreken danquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen hebben een exoskelet.
ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
heb hier nu trek in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Zoek ik een kerel op in Teams die ik even nodig heb zie ik Henk van de Wouw (voormalig Jansen).
Dit duurde gewoon 10 volle seconden in mijn hoofd
ja deze wil ik echt al een paar jaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://fluoraplant.com/products/floor-plant
Bij twijfel doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze wil ik echt al een paar jaar
om er 1 in je zak te steken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leonardo Hotel stonden ze toen op het dakterras, heb nog even getwijfeld
Juistquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is op zich wel praktisch als je zin hebt om kinderen te maken.
Ik ben wel op Vlieland, Ameland, Terschelling en Texel geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vlieland is leuker (nee geen idee, alleen op Vlieland geweest maar iit)
Wow. Leuk voor m’n dochter. Maar beetje duur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deze wil ik echt al een paar jaar
Ik ook. Moet nog steeds een keer naar Schier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben wel op Vlieland, Ameland, Terschelling en Texel geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je zo'n ninja?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is crack ik wil verslag doen van de portable blender tot nu toe.
Die lamp die je hebt gekocht hopelijk ook niet want kosten een paar euro.quote:
Texel doen!quote:
Ik wil ook dat verslag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Waar is crack ik wil verslag doen van de portable blender tot nu toe.
Ze is erin gevallenquote:
Ameland, Terschelling, Schiermonnikoog en Texel geweest. Alleen Vlieland ben ik nooit geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben wel op Vlieland, Ameland, Terschelling en Texel geweest.
Texel is best makkelijk. Ging je via Den Helder?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben op Ameland of Texel geweest. Weet niet meer.
Texel is groter dan Amelandquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik ben op Ameland of Texel geweest. Weet niet meer.
Ook het enige Waddeneiland dat in Noord Holland ligt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Texel is best makkelijk. Ging je via Den Helder?
Op Vlieland geweest dacht ik. Vonden we een nest jonge konijntjes in de duinenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Texel
Andere Waddeneilanden nooit geweest. Komt misschien nog. Ooit
awwwwquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Vlieland geweest dacht ik. Vonden we een nest jonge konijntjes in de duinen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook het enige Waddeneiland dat in Noord Holland ligt.
Weet niet meer was best klein.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Texel is best makkelijk. Ging je via Den Helder?
Echt, hele kleine mini-nijntjes. Niet groter dan een kiwiquote:
Dan is het Ameland geweest, Texel is best grootquote:
Dat is in Harlingen wat lastigerquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend gaat er vanuit Den Helder maar 1 veerdienst en die gaat naar Texel, vandaar
Ik was best klein.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het Ameland geweest, Texel is best groot
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is in Harlingen wat lastiger
* TheStigsDutchCousin zegt even nietsquote:
Cultuurbarbaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik mijd die eilanden al heel m'n leven
Okequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zegt even niets
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik mijd die eilanden al heel m'n leven
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Nog nooit op de Waddeneilanden geweest
quote:
Op Texel is meer te beleven vind ik. Wil je rust dan is Ameland beter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom dan Texel en niet Ameland?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik alleen een keer op Texel, in de winter. Heerlijk kunnen wandelen en hardlopen, was bijna niemandquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen er elk jaar een midweek naartoe. Dit jaar willen we een volle week gaan. In het naseizoen. Lekker uitwaaienquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen een keer op Texel, in de winter. Heerlijk kunnen wandelen en hardlopen, was bijna niemandMaar goed na een paar dagen heb je het dan ook wel gezien.
*smeltquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt, hele kleine mini-nijntjes. Niet groter dan een kiwi
Samequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets ongeveer:quote:
Dat is wel heel mini.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als een kiwi op pootjesquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Ja, waren ook nog erg jong.quote:
Ja tochquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een kiwi op pootjes
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:10 schreef TaMieke het volgende:
Vlieland is autovrij en het is gewoon 1 minidorp op een eilandlekker kneuterig. Alles op loop- of fietsafstand.
kijk nouquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets ongeveer:
[ afbeelding ]
Precies. Ik zou er zo gaan wonenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, waren ook nog erg jong.
[..]
Ja toch
[..]
Speciaal voor jou
Zijn wel erg schattig jaquote:
Verbaast me dan weer nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Precies. Ik zou er zo gaan wonen
Uitkijken waar je looptquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik die in de tuin zet kan ik ze nooit meer terugvinden
Jij hebt je best gedaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik probeer een collega te bereiken van een andere afdeling. Niemand neemt op.
Zo is één van m'n baby schildpadjes ooit aan de wandel gegaan, de buurman zag 'm nog net op tijd voor de grasmaaier zittenquote:
Ameland it isquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
Op Texel is meer te beleven vind ik. Wil je rust dan is Ameland beter.
[..]
Ja, dat wel. Maar nu kan ik niet door.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan.
Moeraskater alleen nietquote:
quote:
Met spekjes inderdaad. En een chocoladepuddinkje toequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhDaar heb ik ook trek in. Met wat allemaal er bij en maak je een kuiltje zo voor de jus?
Lasagnequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Heb de keuze uit kibbensoep, lasagne, burrito's of sperzieboontjes. Heb volgens mij ook nog bami in de vriezer liggen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is één van m'n baby schildpadjes ooit aan de wandel gegaan, de buurman zag 'm nog net op tijd voor de grasmaaier zitten
Jouw schuld nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar nu kan ik niet door.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Heb de keuze uit kibbensoep, lasagne, burrito's of sperzieboontjes. Heb volgens mij ook nog bami in de vriezer liggen.
quote:
Daar heeft de klant geen boodschap aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
Jouw schuld niet
En dat kuiltje voor de jus?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Met spekjes inderdaad. En een chocoladepuddinkje toe
Lasagnequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen lasagne
Maar de feta moet op.
True.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heeft de klant geen boodschap aan.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nog pastasaus, maar denk dat ik die ga invriezen en vanavond roti ga maken
Normaal eet ik veel rijst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal pastamensen hier
Hier vooral kip en kalkoenquote:
Behoort tot de mogelijkheden... Man dat is een must. Een vereiste!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kuiltje behoort tot de mogelijkheden.
Kan ook in de pastaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier vooral kip en kalkoen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Behoort tot de mogelijkheden... Man dat is een must. Een vereiste!!
Pasta is niet goed voor me en ik vind het niet lekkerquote:
Vraag het dan niet aan onsquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen lasagne
Maar de feta moet op.
Want? Ligt er aan hoeveel je eet. En hoe kun je pasta nu niet lekker vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pasta is niet goed voor me en ik vind het niet lekker
Bladerdeeg/filodeeg, sesamzaad, honing.. lekker manquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen lasagne
Maar de feta moet op.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pasta is niet goed voor me en ik vind het niet lekker
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want? Ligt er aan hoeveel je eet. En hoe kun je pasta nu niet lekker vinden
Over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in eten. Te beroerd.
Verdeel maar onder ons.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in eten. Te beroerd.
Ik doe meequote:
@ESF1Gamer ze leeft nog!quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe meehad al echt een mega goddelijke peer op vanochtend, sappig maar niet te
Aparte combinatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Salade met mandarijntjes en feta en wortel is ook lekker @:cherrylips
Wie?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:esf1gamer ze leeft nog!
Die heeft nu zoiets van "Mens, waarom liet je me naar buiten in die kou"quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
Hedwig toch maar langzaam aan buiten laten wennen want ze wil heel graag en de vloer bij het raam blijft zo niet heel. Hoewel ze nu wel weer even rustig is nadat ze snel buiten is geweest.
Oh dat is bijnaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef bitterbal het volgende:
ik moet het redden tot 1900. dan gaan we eten
Wat een bijzondere combinatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Salade met mandarijntjes en feta en wortel is ook lekker @:cherrylips
Ja haha volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft nu zoiets van "Mens, waarom liet je naar buiten in die kou"![]()
Zeker weten?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Kleine beurt voor de auto + APK, 450 euro
auquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Is toch al heel lang zo? Mensen met een normale kijk op de wereld zijn maanden geleden al weggepest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:49 schreef Haags het volgende:
@:nattekat het Oekraïne topic is overgenomen door nsb hoeren. Die moeten na de oorlog kaal geschoren worden, of gefusilleerd
Ja is zo. Alleen het is vanmorgen wel heel extreemquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is toch al heel lang zo? Mensen met een normale kijk op de wereld zijn maanden geleden al weggepest.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat voel je welquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ja, is standaard geloof ik, kostte het twee jaar geleden ook. Alleen nieuwe ruitenwissers, interieurfilter, remvloeistof enzo.quote:
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja is zo. Alleen het is vanmorgen wel heel extreem
Een auto is echt een luxegoed vind ik. Zou zelf heel wat geld besparen elk jaar zonder auto, maar het gemak dat het geeft is me dat toch wel waard.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Heb je geen specificatie ontvangenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar twee jaar geleden hadden ze nog de accu vervangen en vorig jaar had ik nieuwe banden nodig, dus ik snap niet waarom het nu weer zo duur is als er geen bijzonderheden zijn.
Copy paste en je bent een vrouw, die krijgen doorgaans hogere rekeningen van autogarages.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar twee jaar geleden hadden ze nog de accu vervangen en vorig jaar had ik nieuwe banden nodig, dus ik snap niet waarom het nu weer zo duur is als er geen bijzonderheden zijn.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy paste en je bent een vrouw, die krijgen doorgaans hogere rekeningen van autogarages.
Ik zou dan misschien meer gaan fietsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een auto is echt een luxegoed vind ik. Zou zelf heel wat geld besparen elk jaar zonder auto, maar het gemak dat het geeft is me dat toch wel waard.
Die krijg ik zo, ze hebben alleen even gebeld om aan te geven wat het gaat kosten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je geen specificatie ontvangen
Mijn auto moet dit jaar voor het eerst apk omdat hij nog geen 5 jaar oud is. Dus geen idee nog.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn jullie kwijt aan een kleine beurt en APK?
Neem aan dat je een kwitantie hebt ontvangen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou eerlijk gezegd heb ik dat idee wel echt hoor. Mij proberen ze steeds eerst een oor aan te naaien en als gergi dan meekomt of belt is dat gelijk voorbijquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copy paste en je bent een vrouw, die krijgen doorgaans hogere rekeningen van autogarages.
Ja ok dit zou voor mij dan weer geen reden te zijn om een auto te houden. Of betaalt ze ook mee aan je onderhoud en afschrijving?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dan misschien meer gaan fietsenOf misschien helemaal nergens meer komen. Maar dan moet m'n zus steeds rijden als we ergens naartoe gaan, en die auto van haar is 25 jaar oud en zij durft niet op de snelweg te rijden dus zij gaat mijn auto dan ook missen.
Ik vroeg al 'en dan zijn er geen rare dingen gevonden?'quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neem aan dat je een kwitantie hebt ontvangen?
Als ze niks geks hebben hoeven doen tijdens de beurt/APK (en je hebt ze geen toestemming geven om op eigen houtje dingen te vervangen) dan is 450 euro een hoop geld.. Is normaliter misschien net de helft. Of je moet een 911 hebben
Nee ik ga het wel voorstellenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dit zou voor mij dan weer geen reden te zijn om een auto te houden. Of betaalt ze ook mee aan je onderhoud en afschrijving?
Toen ik een keer een vrouw leerde kennen ben ik eens met haar autootje en wat enorm hoge onzinrekeningen van de afgelopen jaren langs haar garage gereden, die eigenaar schaamde zich dood.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik dat idee wel echt hoor. Mij proberen ze steeds eerst een oor aan te naaien en als gergi dan meekomt of belt is dat gelijk voorbij
Volgende keer sowieso zeggen dat ze eerst bellen als er wat vervangen moet worden en dan nee zeggen bij ruitenwissers. Dat doe ik nu ook steeds, weet echt wel of m'n ruitenwissers nog werken of niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg al 'en dan zijn er geen rare dingen gevonden?'
'Eh nee alleen interieurfilter want die was vies en remvloeistof en je ruitenwissers'. Die ruitenwissers vervangen ze elk jaar, ik merk er niks van maar zij zeggen dan dat de rubbers kapot zijn ofzo. Hij staat buiten dus dat snap ik, maar ze laten geen strepen achter.
Ik wil mijn auto houden omdat m’n kenteken echt tof isquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dit zou voor mij dan weer geen reden te zijn om een auto te houden. Of betaalt ze ook mee aan je onderhoud en afschrijving?
Wat is het?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil mijn auto houden omdat m’n kenteken echt tof is
Ze vragen het ook voor ze iets doen, maar ik denk 'zij zullen het wel weten'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgende keer sowieso zeggen dat ze eerst bellen als er wat vervangen moet worden en dan nee zeggen bij ruitenwissers. Dat doe ik nu ook steeds, weet echt wel of m'n ruitenwissers nog werken of niet.
Ruitenwissers elk jaar vind ik wel wat excessief.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Eh nee alleen interieurfilter want die was vies en remvloeistof en je ruitenwissers'. Die ruitenwissers vervangen ze elk jaar, ik merk er niks van maar zij zeggen dan dat de rubbers kapot zijn ofzo. Hij staat buiten dus dat snap ik, maar ze laten geen strepen achter.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil mijn auto houden omdat m’n kenteken echt tof is
De APK is gratis bij de beurt, je betaalt alleen als ze bepaalde apparatuur hebben gebruikt en wat administratiekosten en dat is twee tientjes ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ruitenwissers elk jaar vind ik wel wat excessief.
Maar als ze niks geks hebben gevonden dan is 450 euro echt een prijs waar ik niet mee akkoord zou gaan.
APK kost normaal 40-50 euro, kleine beurt maximaal 200...
Dat klinkt wel als iets wat ik zou doen ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan mijn kenteken onthouden dankzij @:Airwin die er een mooi acroniem van had gemaakt.
Nou dan word je he-le-maal getilt.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De APK is gratis bij de beurt, je betaalt alleen als ze bepaalde apparatuur hebben gebruikt en wat administratiekosten en dat is twee tientjes ofzo.
Ga het hier niet zeggen maar het woord Hoer zat erinquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets wat ik zou doen ja.Wat was het ook alweer?
Niets, want lease.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Goh, had FOK! nu maar zoiets als een systeem om te DM'en ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga het hier niet zeggen maar het woord Hoer zat erin
M'n moeder gebruikt dat ezelsbruggetje nu ook.
Smooth.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, had FOK! nu maar zoiets als een systeem om te DM'en ofzo.
Ik laat je wel ff zien hoe het werkt.quote:
SM-00-TH.quote:
Dickpics van jou?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft nu wat obsceniteiten in z'n dm.
Zou even naar de dokter gaan, volgens mij horen je paaseieren niet blauw te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat je wel ff zien hoe het werkt.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft nu wat obsceniteiten in z'n dm.
CherryDicksquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n WOZ is binnen.
Wat een dag.
Even huilen.
Flinke stijging?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n WOZ is binnen.
Wat een dag.
Even huilen.
Te lang ge'edged terwijl ik aan jou dacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
Zou even naar de dokter gaan, volgens mij horen je paaseieren niet blauw te zijn
Als troost tien hardgekookte eitjes eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n WOZ is binnen.
Wat een dag.
Even huilen.
Iets met dezelfde letters en cijfers. Ik wil deze ook houdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het?Daar heb ik dan weer geen last van, hier hou je je kenteken.
Nu al?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh even mijn salarisstrook bekijken. Over huilen gesproken.
Die zouden echt wel langer dan een jaar moeten gaan hoor. Mijne laten wel strepen achter en hoeven niet vervangen te worden volgens de garage.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat weer beetje omlaag gaat zonder de ratten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
60 euro meer dan vorig jaar.
Even kijken wat ik aan restafval heb betaald.
Morgen payday, wil even kijken hoeveel het is. Of hoeveel minder dan normaal het is. Omdat ik een sloot vrije dagen bijgekocht heb.quote:
Zaagsel mag gelukkig in de groenbak, anders kon ik er om de 4 a 5 dagen een zak in gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat weer beetje omlaag gaat zonder de ratten.
Ik dacht een keer dat het wel een kleine storting was, maar het paste toch niet en moest ik de klep weer sluiten en een grote storting selecteren. Dat was volgens mij die ene kleinequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Maar ik betaal ¤2 per keer dat ik de klep open.
Kun je er beter meteen even in schijtenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
Maar ik betaal ¤2 per keer dat ik de klep open.
Oh hier doen we niet aan kleine en grote stortingen het is gewoon allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht een keer dat het wel een kleine storting was, maar het paste toch niet en moest ik de klep weer sluiten en een grote storting selecteren. Dat was volgens mij die ene kleineDrie euro betaald om een zak afval weg te tyfen.
Kleine beurt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hier moet je eerst selecteren of je een grote storting of een kleine wil. Dan gaat de bodem omhoog of omlaag. Meestal prop ik het er gewoon in en dan ga ik op de klep zitten om hem dicht te krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier doen me niet aan kleine en grote stortingen het is gewoon allemaal hetzelfde.
Wtf. Maar misschien werkt dat wel beter dan hier want hier proppen veel mensen twee zakken in een keer erin en dan zit hij verstopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier moet je eerst selecteren of je een grote storting of een kleine wil. Dan gaat de bodem omhoog of omlaag. Meestal prop ik het er gewoon in en dan ga ik op de klep zitten om hem dicht te krijgen
En de Pool die het werk doet voor niets?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Kleine beurt.
kosten oliefilter. 10,-
6.5 liter olie. 35,- (gok ik)
APK is 35,-
Wanneer post je hier eens een Insta filmpje van?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier moet je eerst selecteren of je een grote storting of een kleine wil. Dan gaat de bodem omhoog of omlaag. Meestal prop ik het er gewoon in en dan ga ik op de klep zitten om hem dicht te krijgen
>Hallo hier heb ik rekeningen van iemand van de afgelopen jaren die wilde ik even laten zien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik een keer een vrouw leerde kennen ben ik eens met haar autootje en wat enorm hoge onzinrekeningen van de afgelopen jaren langs haar garage gereden, die eigenaar schaamde zich dood.
Hier pas de 24e.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen payday, wil even kijken hoeveel het is. Of hoeveel minder dan normaal het is. Omdat ik een sloot vrije dagen bijgekocht heb.
Zodra de nieuwe klep geleverd is denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer post je hier eens een Insta filmpje van?
Dat laat ik toch niet doen...... 10 minuutjes werk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de Pool die het werk doet voor niets?
Apk krijg je toch gratis bij een kleine beurt. Of is dat intussen afgeschaft?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Kleine beurt.
kosten oliefilter. 10,-
6.5 liter olie. 35,- (gok ik)
APK is 35,-
Ik heb gewoon gezegd, wat gaan we hiermee doen of wil je graag met je frikadellengezicht in het lokale sufferdje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
>Hallo hier heb ik rekeningen van iemand van de afgelopen jaren die wilde ik even laten zien.
< ik schaam me dood
> fijne dag verder tot de volgende keer
is hier wel zo jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apk krijg je toch gratis bij een kleine beurt. Of is dat intussen afgeschaft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |