SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hoe laat moeten we je wekken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen slaap ik hoop ik niet door mijn wekker heen net als vorige week . Wil wel gewoon naar de kunstgroep
7.30 uurquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we je wekken?
Ga je nu met de knappe leraar wat drinken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 06:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel :p ben al buiten. Kitesurf is voor alsnog gecanceld omdat de wind weg is
heeft hij mij niet gevraagdquote:Op woensdag 19 februari 2025 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nu met de knappe leraar wat drinken?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 07:36 schreef Karzai het volgende:
geen wilde plannen vandaag, enkel wat aan het huishouden doen en de cv ketel monteur komt voor het jaarlijkse onderhoud
[ afbeelding ]
Hier begint de nakende lente aankomend weekendquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
we hebben tot volgende week vrijdag regen volgens de voorspelling
oh fijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier begint de nakende lente aankomend weekend [ afbeelding ]
Gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af aan de immer wisselende toestand van de atmosfeer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fijn![]()
is altijd een mooi moment in het jaar. Dan weet je dat het leven niet helemaal waardeloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hmm dat lijkt mij wel fijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af aan de immer wisselende toestand van de atmosfeer.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
Slapen doe je altijd nakend.Geen hempie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zo een uitspraak van US kunnen zijn.quote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jep en ik ga zo naar de dagbesteding
“Leef in het moment en doe een preipapje op je likdoorn.”quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zit oma hier nog steeds achter.
Kus dagelijks een bloemkool en zorg altijd voor voldoende toiletpapier in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Leef in het moment en doe een preipapje op je likdoorn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |