Temu rotzooi.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het stapeltje nieuwe servers dat @:Danny op de pof had besteld blijkbaar nog niet betaald.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van wat er mis was/is?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:04 schreef Breuls het volgende:
Het is lastig om aan onze kant te zien wat er precies traag is. Zelf ervaar ik geen problemen, bijvoorbeeld.
Mocht je traagheid ervaren en een beetje handig zijn met de devtools van je browser, dan ben ik wel benieuwd of de verzoeken naar frontpage.fok.nl of forum.fok.nl, en dan met name het ophalen van topics/forums/dynamische data, lange laadtijden laten zien in de Timings-tab onder de Netwerk-tab.
Als Waiting for server response bijvoorbeeld steeds erg hoog is dan weten we alvast dat het niet aan iets anders geks ligt.
En is de traagheid specifiek voor bepaalde onderdelen? Is de FP bijvoorbeeld trager dan het forum, of andersom? Of een bepaalde type pagina? Of een bepaalde actie? En is dat enigszins consistent?
I need data, people.![]()
Russen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef vul_maar_in het volgende:
wat was die DDOS 2 dagen geleden eigenlijk?
edit: of gewoon moeie hamsters?
gelukkig kunnen we zo voetbal kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal niks van.
Ik blijf het gewoon doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe Veerman weer gaat verzuipen in een topwedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |