Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe je vindt dat Axel wordt voorgetrokken hij heeft nog steeds geen kledingkast bijvoorbeeld
Millie wel de eerste week en toen was ze niet te genietenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaan
milena zat week 1 op de bank en sharice heeft ook al eens op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn bedenking. + Axel en Elsa hebben al op de bank gezeten, dus niet het hand boven het hoofd gehouden door BB. Milena en Sharice daarentegen hebben er nog nooit op gestaan
Sharice was toch vrijgespeeld toen??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:29 schreef Adat231 het volgende:
[..]
milena zat week 1 op de bank en sharice heeft ook al eens op de bank gezeten.
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
is al op de streams geweest dat team roze die 15k heeft gehad en verdeeld ?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ik
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is wel verdeeld maar niet op stream geweest geloof ik
nee ze was toen de favoriet op de bank *meeste stemmen gekregen>quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sharice was toch vrijgespeeld toen??
Ze is niet favoriet geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee ze was toen de favoriet op de bank *meeste stemmen gekregen>
Hoe hoger de verwachting, hoe groter de teleurstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
uur weggeweest en jordy zit nog te zemelen
Willekeurige volgordequote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee ze was toen de favoriet op de bank *meeste stemmen gekregen>
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salarquote:
Axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salar
en dat kan ze niet zelf verzorgen danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena zich gesneden met scheren
Karma is een bitch
Dat is toch ook de enige keer dat ze op de bank heeft gezeten??quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wel toen ze in het begin met Axel en Wicky op de bank zat, had zij de meeste stemmen bij bij de poll van Salar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |