Dit is wel het juiste instapmomentquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:45 schreef RipCity het volgende:
Domste meest voorspelbare keus die je kan maken als club. Grappig dat juist de topclubs zo vaak de fout ingaan met nieuwe onervaren trainers die puur worden gehaald vanwege de naam/ex-voetballer zijn.
Sander is doorgaans wel een goed ingevoerde clubwatser met korte lijntjesquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krabby weet het beter dan die Fries?
Je bent er één van ons.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:53 schreef Qarrad het volgende:
Hake vind ik een primaër idee dan Van Persie.
Maar goed, wie ben ik
Inmiddels teruggeplaatst met de woorden "per direct".quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tweet is verwijderd.
DING DING DING.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inmiddels teruggeplaatst met de woorden "per direct".
Alleen als Kruys dan weer zijn assistent wordtquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:53 schreef Qarrad het volgende:
Hake vind ik een primaër idee dan Van Persie.
Maar goed, wie ben ik
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inmiddels teruggeplaatst met de woorden "per direct".
Wij lopen nooit weg vriendquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:57 schreef Wotte het volgende:
Ze zijn in ieder geval niet bang in Rotterdam.
Zelfoverschatting is een veelvoorkomende kwaal in de voetbalwereldquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doet de Pers dit zichzelf aan?
Neh, die hoefkniequote:Op woensdag 19 februari 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen als Kruys dan weer zijn assistent wordt
Ja maar even serieus, die jongen kan toch heel moeilijk gaan slagen bij jullie? Komt pas net kijken als trainer, heeft nagenoeg geen ervaring met tegenslagen, en moet nu een Feyenoord in mineur gaan managen met zijn super-aanvallende speelstijl waar hij zo achter zou staan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:00 schreef Grifte het volgende:
Vreemde keuze. Van enige visie op vlak van trainersaanstelling lijkt geen sprake meer te zijn.
Op hoop van zegen dan maar, het is Robin wel gegund.
Is die visie er ooit geweest dan? Arnesen heeft Slot aangesteld en nu mogen een paar amateurs er weer een potje van maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:00 schreef Grifte het volgende:
Vreemde keuze. Van enige visie op vlak van trainersaanstelling lijkt geen sprake meer te zijn.
Op hoop van zegen dan maar, het is Robin wel gegund.
-Rare keeperswissels steeds, zelfs in de wedstrijd zelf.quote:
Ik juich dit toe. Hup Frans.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Frans Hoek meekomt knip ik mijn seizoenskaart door.
En die staat tegenwoordig op mijn mobiel, dus dan post ik hier ook minder
Ja dat soort trekjes krijg je als de coach groter is dan de club. Bij Feyenoord zal hij wat nederiger moeten zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-Rare keeperswissels steeds, zelfs in de wedstrijd zelf.
-Ruzie met o.a. keeperstrainer die is weggestuurd, schijnt nogal eigenwijs te zijn (joh).
-Aanvallende voetbal is al compleet losgelaten.
-'Hele goede spelersgroep' maar in de winter moesten er weer allemaal spelers bij.
-Als hij gaat wisselen wordt het bijna altijd minder, zelden beter.
-Weinig spelers zijn beter gaan voetballen onder zijn leiding.
Dit wordt een unaniem belachelijk succes. Hij kan wel heel leuk two touch voetbal spelen tegen de spelers.
Volgens deze redenatie kun je Royston Drenthe ook voor de groep zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben een voorstander voor van Persie
Heeft onder top trainers gewerkt, dat is een hele grote pre
Is zelf een internationale top speler geweest, dat is een hele grote pre
Dan gaat het nog om heeft hij de juiste persoonlijkheid om het op de spelers te kunnen overbrengen?
- dat is een leerproces voor iedereen die leiding geeft of het nou voetbal is of iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |