Daarom vond ik het ook wel jammer dat ie daarna zowat alles tegen ons floot. Ik was net een heel epistel aan het houden tegen mijn maat hoe waanzinnige scheidsrechter ik dit vindquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is ook iets wat je als scheidsrechter zelf moet zien, want de VAR kan er niets mee. Echt respect dat je dit doet
Heel raar ja. Maar ik moet zeggen dat ik ons over twee potjes eigenlijk ook niet minder vond dan AC Milan. Dat stelde maar weinig voor, ondanks dat ze op papier fantastische spelers hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon met een B elftal winnen van Bayern en Milan. En in de Eredivisie geen deuk in een pakje boter.![]()
Raar seizoen
Als het goed is is Carranza dan weer helemaal fit, kan Stengs tegen die tijd meer minuten maken en kunnen Gonzalez, Hwang en Ueda wellicht op de bank zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:40 schreef CR7 het volgende:
Over 2 weken alweer de volgende ronde. En dan is nog niemand van de geblesseerden erbij. En moet je hopen dat er niemand anders van de huidige groep ook nog geblesseerd raakt.
En winnen we thuis met 5-1 met een hattrick van Redmond ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het goed is is Carranza dan weer helemaal fit, kan Stengs tegen die tijd meer minuten maken en kunnen Gonzalez, Hwang en Ueda wellicht op de bank zitten.
Maar ons seizoen kennende moeten we dan aantreden met Jan Plug en Tobias van den Elshout
Piebe Guidoquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Weer een pareltje van @:DutchSuomiFan1992
Dat is toch geen instelling.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Arsenal en Inter zijn natuurlijk wel weer een grote stap omhoog t.o.v. Milan, en de selectie wordt alleen maar smaller.
Hoewel het een geweldige campagne was, staan die volgende potjes wmb gewoon in het teken van krachten sparen voor de competitie.
Zal best. Nu 70 miljoen. Die zou ik volgend seizoen toch ook wel graag meepakken.quote:
Een aantal spelers kan je sowieso alleen in de competitie gebruiken. Dus lekker met die Targhalline, Hartman en Read spelen de komende 2 wedstrijden. Kunnen Bueno, Smal en Moder/Milambo weer een beetje rust pakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Arsenal en Inter zijn natuurlijk wel weer een grote stap omhoog t.o.v. Milan, en de selectie wordt alleen maar smaller.
Hoewel het een geweldige campagne was, staan die volgende potjes wmb gewoon in het teken van krachten sparen voor de competitie.
Deze scheids, die scheids die ons floot tegen Bayern.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook wel jammer dat ie daarna zowat alles tegen ons floot. Ik was net een heel epistel aan het houden tegen mijn maat hoe waanzinnige scheidsrechter ik dit vind
Ik vind ze dit seizoen maar heel vaag over alle blessures. Ze communiceren bijna niet over de duur ervan. Nieuwkoop en Lotomba zijn opeens voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Hwang, Trauner, Zerrouki dacht iedereen volgens mij dat ze bijna weer fit waren maar duurt opeens nog steeds een paar weken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het goed is is Carranza dan weer helemaal fit, kan Stengs tegen die tijd meer minuten maken en kunnen Gonzalez, Hwang en Ueda wellicht op de bank zitten.
Maar ons seizoen kennende moeten we dan aantreden met Jan Plug en Tobias van den Elshout
Het zit vaak op het randje van Medische gegevens die prive zijn, het zal waarschijnlijk sterk per club verschillen hoe hier mee naar buiten getreden word. Kortom je mag wel zeggen: Flinke schop tegen knie gehad, waarschijnlijk 3 weken eruit. Maar niet: Ingescheurde kniebanden, 1 jaar eruit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind ze dit seizoen maar heel vaag over alle blessures. Ze communiceren bijna niet over de duur ervan. Nieuwkoop en Lotomba zijn opeens voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Hwang, Trauner, Zerrouki dacht iedereen volgens mij dat ze bijna weer fit waren maar duurt opeens nog steeds een paar weken.
Dat zeiden sommige ook over de wedstrijd van gisteren. Goed dat we dat niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Maar wel tussendoor puntenverlies in de competitie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En winnen we thuis met 5-1 met een hattrick van Redmond ofzo
En komen we uit 3-0 achter en mist Arsenal/Inter de laatste minuut een strafschop die Wellenreuther zelf heeft veroorzaakt
En als je hem kwijt wil kun je in ieder geval dit bandje laten zien, prima goal wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Caranza kan er nog steeds geen flikker van maar heeft wel die 11 miljoen binnengebracht en zijn transfer terugverdiend.
Milan viel weer zwaar tegen. Zo'n Reijnders heeft ook echt niks laten zien over 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als je hem kwijt wil kun je in ieder geval dit bandje laten zien, prima goal wel.
Van harte boys, erg mooi dat het uiterst vervelende Milan werd uitgeschakeld. Heerlijk ook dat die scheids (terecht) de tweede gele voor die droeftoeter durfde te geven.
Die speelde veel beter meer naar voren maar daar moest zo nodig de altijd overschatte Sjaoo Felix spelen die alleen maar lastige mooie balletjes wil geven wat constant mislukt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Milan viel weer zwaar tegen. Zo'n Reijnders heeft ook echt niks laten zien over 2 wedstrijden.
Ongelofelijk dat clubs nog in luxepaardje Felix trappenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelde veel beter meer naar voren maar daar moest zo nodig de altijd overschatte Sjaoo Felix spelen die alleen maar lastige mooie balletjes wil geven wat constant mislukt.
Die Sjouw Felix is een vreemde, de potentie druipt er van af maar hij maakt echt altijd de verkeerde keuze.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelde veel beter meer naar voren maar daar moest zo nodig de altijd overschatte Sjaoo Felix spelen die alleen maar lastige mooie balletjes wil geven wat constant mislukt.
Ik snap wel waarom die Dumfries zo’n hekel heeft aan Hernández.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als je hem kwijt wil kun je in ieder geval dit bandje laten zien, prima goal wel.
Van harte boys, erg mooi dat het uiterst vervelende Milan werd uitgeschakeld. Heerlijk ook dat die scheids (terecht) de tweede gele voor die droeftoeter durfde te geven.
De man van 127 miljoenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens. Een type Sem Steijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik Milambo trouwens liever centraal op het middenveld zie. Vind hem beter met het spel voor hem en in de duels doet hij het best aardig. Als 10 vind ik hem te weinig toevoegen.
Onze selectie mist eigenlijk nog een 10 die de onvermijdelijke afwezigheid van Stengs op kan vangen.
Waarom streep je sem stein door clownquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens. Een type Sem Steijn
Ik denk wel dat Stengs hier het ideale type voor is met Moder en Hwang/Milambo erachter. Een creatieve 10 die ook de vuile meters kan leggen. Hij kwam er alleen op precies het verkeerde moment in, want na de 1-1 werd het een vechtwedstrijd en dan heb je echt niks aan Stengs.
Toen gisteren Paixao even op 10 speelde ging het ook wel goed, met Bueno die voortdurend goede voorzetten gaf.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt Klaas. Het is allemaal van momenten afhankelijk. Los van Paixao is het rendement van de meeste spelers bedroevend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom streep je sem stein door clown![]()
Het grote probleem voor de rest van het seizoen zal zijn doelpunten maken....
het veldspel is eigenlijk heel het seizoen al gewoon redelijk, daar ligt het niet aan
scorend vermogen wordt een groot probleem
Zo zie je maar weer en dit fenomeen is niet zelden waargenomen. Gimenez maakt een gelukkige goal. Geen idee hoe ze daar 35 miljoen voor betaald hebben.quote:
229 minuten gespeeld voor Milanquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer en dit fenomeen is niet zelden waargenomen. Gimenez maakt een gelukkige goal. Geen idee hoe ze daar 35 miljoen voor betaald hebben.
Ik prik rechtstreeks door die oplichter heen.
Echt niet, die staat al op meer dan 1600 minuten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
229 minuten gespeeld voor Milan
3 goals en een assist
Dat zijn ongeveer de cijfers van Brobbey na een heel seizoen in de eredivisie.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt Klaas. Het is allemaal van momenten afhankelijk. Los van Paixao is het rendement van de meeste spelers bedroevend.
geen idee hoe ze 100 miljoen betaald hebben voor Anthonyquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer en dit fenomeen is niet zelden waargenomen. Gimenez maakt een gelukkige goal. Geen idee hoe ze daar 35 miljoen voor betaald hebben.
Ik prik rechtstreeks door die oplichter heen.
Opzichtig hoe user @Caland Brobbey omhoog schrijft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet, die staat al op meer dan 1600 minuten.
Echte Feyenoorderquote:” Het is ongekend, en dan is op de wedstrijddag zelfs Carranza nog ziek. Hij zei dat hij wakker werd en zich heel slecht voelde. Ze hebben er bij die jongen zoveel pillen ingegooid dat je er een olifant mee kan verdoven, want het was wel handig dat hij nog kon spelen."
Trapt ook nog steeds in de trolletjes en plagerijtjes van user @Wottequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opzichtig hoe user @:caland Brobbey omhoog schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |