Hier gaat het al mis natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar
Het is dan afwachten tot ie 14 het beste vindt... Hij kan daar beter een werkende vrouw van 30 of wat die niet in het sekswerk zit "uitkiezen". Daar is ie veel beter mee af. Maar ja als ik toen alles wist wat ik nu weet...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk het ook niet. Maar Thailand heeft Bas wel geraakt, zij het dat hij nu veel mediteert. Zijn gewenst leeftijd voor vrouwen is ook elke vlog lager, nu wil hij graag een chickie van 19, maximaal 20 jaar oud.
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:49 schreef Filosoofert het volgende:
Dit is toch "jonge vrouwen uit elkaar trekken met kamagra" ofzo?
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.
Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.
Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.
Bekijk deze YouTube-video
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.
In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die helemaal gek was op het land Thailand. Hij ging daar al jaren regelmatig naartoe en had daar zijn huidige vrouw leren kennen: één van de keren dat hij daar was ging hij weer de bloemetjes buiten zetten en werd verliefd op een vrouw die je gedurende je reis kon reserveren. De vrouw in kwestie had al een kind. De man was zo betoverd dat hij er werk van maakte om hen hier naar Nederland te brengen. De vrouw integreerde goed, meid ging naar school. Vrouw is manager geworden en al. Vrouw is thuis ook de baas over de man.
Andere situatie: man leert vrouw kennen en praten online. Man ziet vrouw eerste keer bij de bruiloft. Man brengt vrouw hier. Vrouw raakt zwanger. Vrouw chanteert man zodat hij letterlijk moet doen wat zij zegt. Man mag niet met zijn familie contact hebben. Man is helemaal in de ban van de vrouw.
Van de supermarktmanager kan ik wel begrijpen dat hij een bepaald type is dat geen aandacht van Nederlandse vrouwen heeft gekregen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.
Ik denk dat het om het type man gaat die in Nederland nooit interesse van een enkele vrouw heeft gekregen en ten einde raad is. Als je perse op Aziatische vrouwen valt zijn er genoeg andere mogelijkheden om een normaal iemand te krijgen. Mja, in elke relatie moet je zorgen dat je wel de man blijft in de relatie en je niet laat uitbuiten.
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als het zo is dat ie een half jaar hier werkt en de rest van het jaar daar zit voor relaxte vakantie zonder teveel stress van de vrouwenjacht dan doet ie het goed.
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:03 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaan
Ja oké, 8 maanden geleden. Dus tussen ons in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kan
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video
Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
Dus naast al die kut-youtubers heb je nóg meer kut-youtubers die andere kut-video's gaan bespreken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video
Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
Bedankt voor het complimentquote:
De dag dat ik mijn gemoedstoestand zou laten afhangen van de mening van 1 of andere random guy met oorbellen en lippenstift op zou de dag zijn dat je me een spuitje mag geven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch geworden
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:24 schreef Questular het volgende:
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
1 + 1 = 2. Jij kunt dus geen simpele ziel zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
LIVE!
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ja is gewoon leukquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken
mss wel een homofielquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl
https://kick.com/halper-nl
is die man weer terug in Thailand?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl
https://kick.com/halper-nl
Halpergodquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers
Zegt de grootste mongoolquote:Op zondag 31 mei 2026 16:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vermaak van een mongool voor mongolen
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
Koekoek @Wereldgozer @Zipportalquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
HalperGodquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoek @:wereldgozer @:zipportal
Het duurde echt lang voor mijn kwartje viel bij "achteringang."quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.
Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.
Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.
Bekijk deze YouTube-video
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.
"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".
Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
Wat is dit voor halve gare?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
LIVE!
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalenquote:Op zondag 7 juni 2026 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 17 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalenOok al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet
![]()
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangen![]()
Dat kan je over alles zeggen op KLB, maar dan ga je zitten janken dat er geen topics zijn. Zoek een hobby.
Houd je bek, komen vechten dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:10 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Houd je bek, komen vechten dan?
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwzquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:22 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwz
Doe danquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalenOok al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet
![]()
HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Straks is het geen Bas Visser meer, maar Bas V. En zijn gezicht wordt getoond op Opsporing Verzocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |