abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216738351
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.


Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216738509
Wat een baas @de_boswachter
pi_216738553
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar
Hier gaat het al mis natuurlijk. :)

Maar verder alle respect. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het daar niet gaat vinden en ook niet in Zuid-Amerika maar ook niet in Rusland omdat de dames daar het altijd zien als een handige upgrade. En dan wordt de lelijke vent op de koop toe genomen.

Als het zo is dat ie een half jaar hier werkt en de rest van het jaar daar zit voor relaxte vakantie zonder teveel stress van de vrouwenjacht dan doet ie het goed.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216738997
Ik denk het ook niet. Maar Thailand heeft Bas wel geraakt, zij het dat hij nu veel mediteert. Zijn gewenst leeftijd voor vrouwen is ook elke vlog lager, nu wil hij graag een chickie van 19, maximaal 20 jaar oud.
pi_216739179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk het ook niet. Maar Thailand heeft Bas wel geraakt, zij het dat hij nu veel mediteert. Zijn gewenst leeftijd voor vrouwen is ook elke vlog lager, nu wil hij graag een chickie van 19, maximaal 20 jaar oud.
Het is dan afwachten tot ie 14 het beste vindt... Hij kan daar beter een werkende vrouw van 30 of wat die niet in het sekswerk zit "uitkiezen". Daar is ie veel beter mee af. Maar ja als ik toen alles wist wat ik nu weet... :)
Iedereen heeft het recht om de eigen fouten te maken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216740053
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een baas @:de_boswachter
Basgenot
U MAD?
pi_216740712
Dit is toch "jonge vrouwen uit elkaar trekken met kamagra" ofzo?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216742932
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:49 schreef Filosoofert het volgende:
Dit is toch "jonge vrouwen uit elkaar trekken met kamagra" ofzo?
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:31:59 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216743204
Die Bas toch, het is me allemaal wat.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:07:51 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_216745269
Allemaal jaloerse mensen die in de rat race geloven in dit topic.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_216764514
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.

In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die helemaal gek was op het land Thailand. Hij ging daar al jaren regelmatig naartoe en had daar zijn huidige vrouw leren kennen: één van de keren dat hij daar was ging hij weer de bloemetjes buiten zetten en werd verliefd op een vrouw die je gedurende je reis kon reserveren. De vrouw in kwestie had al een kind. De man was zo betoverd dat hij er werk van maakte om hen hier naar Nederland te brengen. De vrouw integreerde goed, meid ging naar school. Vrouw is manager geworden en al. Vrouw is thuis ook de baas over de man.

Andere situatie: man leert vrouw kennen en praten online. Man ziet vrouw eerste keer bij de bruiloft. Man brengt vrouw hier. Vrouw raakt zwanger. Vrouw chanteert man zodat hij letterlijk moet doen wat zij zegt. Man mag niet met zijn familie contact hebben. Man is helemaal in de ban van de vrouw.
pi_216767665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:56 schreef stokj het volgende:

[..]
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.

In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die helemaal gek was op het land Thailand. Hij ging daar al jaren regelmatig naartoe en had daar zijn huidige vrouw leren kennen: één van de keren dat hij daar was ging hij weer de bloemetjes buiten zetten en werd verliefd op een vrouw die je gedurende je reis kon reserveren. De vrouw in kwestie had al een kind. De man was zo betoverd dat hij er werk van maakte om hen hier naar Nederland te brengen. De vrouw integreerde goed, meid ging naar school. Vrouw is manager geworden en al. Vrouw is thuis ook de baas over de man.

Andere situatie: man leert vrouw kennen en praten online. Man ziet vrouw eerste keer bij de bruiloft. Man brengt vrouw hier. Vrouw raakt zwanger. Vrouw chanteert man zodat hij letterlijk moet doen wat zij zegt. Man mag niet met zijn familie contact hebben. Man is helemaal in de ban van de vrouw.
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.
Ik denk dat het om het type man gaat die in Nederland nooit interesse van een enkele vrouw heeft gekregen en ten einde raad is. Als je perse op Aziatische vrouwen valt zijn er genoeg andere mogelijkheden om een normaal iemand te krijgen. Mja, in elke relatie moet je zorgen dat je wel de man blijft in de relatie en je niet laat uitbuiten.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:09:22 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_216769014
Een Ateca en een Kawasaki zouden Bas een universum gelukkiger maken dan welke goedkope ZZP'er dan ook. Speltip #23
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_216769116
Ik vind zijn filmpjes erg leuk :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_216772885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.
Ik denk dat het om het type man gaat die in Nederland nooit interesse van een enkele vrouw heeft gekregen en ten einde raad is. Als je perse op Aziatische vrouwen valt zijn er genoeg andere mogelijkheden om een normaal iemand te krijgen. Mja, in elke relatie moet je zorgen dat je wel de man blijft in de relatie en je niet laat uitbuiten.
Van de supermarktmanager kan ik wel begrijpen dat hij een bepaald type is dat geen aandacht van Nederlandse vrouwen heeft gekregen.

Inderdaad, de man moet uiteindelijk wel de man in de relatie blijven en zich niet de baas laten spelen. Tenzij de man er genoegen mee heeft. Maar moet dan niet klagen.
Ik ken iemand die buitenshuis heel veel praatjes heeft en ruzie zoekt met iedereen. Maar zodra zijn vrouw belt om te vragen waar hij is en of hij NU naar huis kan komen is hij heel mak als een lammetje.
pi_216774686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef Bart2002 het volgende:

[..]


Als het zo is dat ie een half jaar hier werkt en de rest van het jaar daar zit voor relaxte vakantie zonder teveel stress van de vrouwenjacht dan doet ie het goed.
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaan
pi_216788645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 01:03 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaan
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kan
pi_216790149
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kan
Ja oké, 8 maanden geleden. Dus tussen ons in.
En de views zijn idd flink omhoog gegaan.
pi_216800108
Bas Visser kan nu lekker van de Youtube moneys roesjes najagen.
pi_216942092


Bas heeft nu ook een roesjes/thailand - gids uitgebracht die je kunt kopen voor 60 euro
https://thethailandplaybook.nl/

Het is nu commercieel geworden omdat zn kanaal nu best populair is en er zelfs een discord server is waar ze over thailand en Bas zn avonturen chatten. Hij krijgt ook veel best hoge donaties van fans. Misschien gaat t hem echt lukken om permanent roesjes te jagen op Pattaya.

Totdat de hype over is gewaaid welliswaar.
pi_217337936
Heeft iemandt t al gekocht?
pi_217338126
Ik niet. En ook geen shirt. Maar ik geniet nog steeds van de video's!
pi_217343476
Bas begint wel steeds zuurder te worden in zn vlogs. Heel negatief op comments reageren en op mensen die wel van 9 tot 5 willen werken en op vrouwen afgeven. En dan die sponsor Ballzy heletijd erin plakken bij zn videos :')
pi_218512669
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video

Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video

Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
pi_218531413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video

Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video

Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch geworden :')
pi_218532937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video

Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video

Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
Dus naast al die kut-youtubers heb je nóg meer kut-youtubers die andere kut-video's gaan bespreken? _O-
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 12:46:28 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218533113
Ik ben fan van hem _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218533129
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben fan van hem _O_
Dat was te verwachten
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 12:53:16 #29
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218533147
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat was te verwachten
Bedankt voor het compliment :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218533289
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
pi_218533330
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch geworden :')
De dag dat ik mijn gemoedstoestand zou laten afhangen van de mening van 1 of andere random guy met oorbellen en lippenstift op zou de dag zijn dat je me een spuitje mag geven.
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:40:17 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218533373
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:24 schreef Questular het volgende:
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_218533399
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
1 + 1 = 2. Jij kunt dus geen simpele ziel zijn.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 17:19:00 #34
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219426498
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:30:23 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219426931
Wanhopig de datingmarkt opgaan werkt niet.
pi_219427079
quote:
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken :?
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:16:07 #37
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219427867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken :?
Ja is gewoon leuk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220680315
"Niet toegelaten tot het YouTube-partnerprogramma.

We hebben lang genoeg gewacht.

Maandag, donderdag en zaterdag: nieuwe video's op youtube

De nieuwste video's zijn al te zien op halperhub.nl"
  woensdag 29 april 2026 @ 20:47:47 #39
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220680373
Halpertje heeft zijn momentum wel een beetje gehad he.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685331
Ja dat wel. Hij upload nu gewoon zonder reclame inkomsten z´n videos op Youtube die eerst op betaalde content members/halperhub stonden. Beetje lullig voor de 3 mensen die daarvoor serieus betaald hebben.
  donderdag 30 april 2026 @ 20:02:56 #41
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
mss wel een homofiel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220873771
Kick
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:43 #43
511221 Hetekip
Depressief
pi_220874045
Ik vind het wel een baas.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 24 mei 2026 @ 09:43:32 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220874091
Waarom heeft hij zo’n haast??
pi_220921117



https://kick.com/halper-nl/clips/clip_01KSJGG7KZSSNE1RMDM7520TP1

:') _O-

Hij gaat zo weer live op Kick een nieuwe ROES scoren in Soi 6 schijnbaar.

@ChevyCaprice
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:12:19 #46
483584 incel
they/them
pi_220921302
Er trots uit halen dat Thaise ladyboys tegen betaling seks met je willen :')
pi_220921319



Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:19:08 #48
483584 incel
they/them
pi_220921352
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
:')
pi_220921627
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
is die man weer terug in Thailand?

Die mensen ook die geld naar die gast overmaken :')
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:18:26 #50
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220921648
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220923761
FOK!kers die geloven in een normale relatie met een Nederlandse vrouw _O- _O-
Niet gewoon zoals Halper diverse Thai girls aan de haak slaan en diezelfde nacht er doorheen gaan _O-
  zondag 31 mei 2026 @ 10:07:54 #52
511221 Hetekip
Depressief
pi_220927465
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers _O_
Halpergod
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220930110
vermaak van een mongool voor mongolen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220948509
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vermaak van een mongool voor mongolen
Zegt de grootste mongool :D
OH NOES!!!!1*&@@!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:51:11 #55
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220948623
Holy fuck wat een lkkre chimeids

Ik wil ook die kant op

Lkkrrrrrrrr
pi_220956284
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
pi_220957678
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan veel van Bas zeggen, maar hij is wel uit de matrix ontsnapt en de meeste van jullie hebben daar de ballen niet voor
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
pi_220957724
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hij zit nu in de matrix van het Russisch rouletten: elke avond weer gokken of er een geweer onder hangt of niet. Topshow.
Koekoek @Wereldgozer @Zipportal
U MAD?
pi_220958135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Koekoek @:wereldgozer @:zipportal
HalperGod
pi_220968201
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:45 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Zegt de grootste mongool :D
whahahaha :D
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220972082


Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220972131
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
Het duurde echt lang voor mijn kwartje viel bij "achteringang."

Kost het meer voor de achteringang? Ik denk dat echt aan een deur.

[ Bericht 0% gewijzigd door tesssssssss op 06-06-2026 14:54:54 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220976973
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]

Bassie en een nieuwe roes zijn weer los.

"Als er binnen 10 min niet minimaal ¤10 gedoneerd wordt stop ik de stream".

Zou ie beseffen dat ie een camhoer is?
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
  zondag 7 juni 2026 @ 10:20:40 #64
511221 Hetekip
Depressief
pi_220976992
Was ik maar zo creatief als Halper. Hij maakt gewoon hele goeie vlogs, kunstzinnig zelfs, zou me niks verbazen als zijn werk ooit in het Louvre of zo te bezichtigen zou zijn.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220997429
quote:
Wat is dit voor halve gare?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221026457
Die HalperNL verliest steeds meer zijn charme. Tegenwoordig is het wat roesjes jagen, met af en toe een scheutje boerse wijsheid. Wat een trieste bende is het allemaal.

Man gaat vrijwillig naar Thailand om naar de hoeren te gaan, terwijl hij daar ook een dating app kan downloaden voor een betere ervaring. Hij is blank met geld, dus dat vinden die Thai girls wel geil :')

En dan nog gaat hij ook zijn content voor een paar maanden paywallen. Wie financieert een willekeurige man die wat vrouwen zit te ballen als hobby _O- _O-. Zijn kijkers moeten ook een leven zoeken.

Het is niet minder dan een Nederlander die een verslaving heeft aan jonge Thai kechs en indirect de immorele seksindustrie in stand houdt. Hij rent zelf weg van zijn leven in Nederland, en dat is prima, maar als diezelfde problemen in Thailand weer voorkomen, dan ga je niet een leuke seksvakantie tegemoet. Maar dat moet hij zelf weten.
pi_221026518
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
dat meisje ziet er weer ongemakkelijk jong uit.
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 10:58:04 #68
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026529
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 17 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dankjewel voor je mening, je maakt de wereld een vele betere plek. Geweldig gewoon dat mensen met jouw intellect en visie, de tijd nemen om te engageren met dit soort uiterst belangrijke kwesties.
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangen _O- _O-

Dat kan je over alles zeggen op KLB, maar dan ga je zitten janken dat er geen topics zijn. Zoek een hobby.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:03:19 #70
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:00 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Het is een zaterdag, en ik zit graag op FOK! Ga anders de wijsneus hangen _O- _O-

Dat kan je over alles zeggen op KLB, maar dan ga je zitten janken dat er geen topics zijn. Zoek een hobby.
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026613
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:03 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Weer een reactie met zoveel inzicht. Menig professor zal het curriculum moeten omgooien, zodat er een close reading kan komen van deze post op maandag. Wat een wijsheid en dan zowel die diepgang weten te bereiken, maar tegelijkertijd ook een nuance in die diepgang. Ik vrees dat ik het nog niet helemaal begrijp. Er zijn maar weinig mensen met de capaciteit of potentie, om jouw woorden daadwerkelijk op waarde te schatten. Wat een intellect... Ik heb er kippenvel van gekregen.
Houd je bek, komen vechten dan?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:18:51 #72
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026672
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:10 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Houd je bek, komen vechten dan?
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026705
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:18 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dat is beneden mijn stand, op het vmbo doen ze vechten.
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwz
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:26:48 #74
511221 Hetekip
Depressief
pi_221026736
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:22 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Ik kom zelf van het vmbo af, beetje provoceren he, dus ik weet hoe het allemaal in elkaar zit. Ik kan helemaal op je loezoe gaan jwz
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221026868
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:26 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben bang, ik ga de politie bellen.
Doe dan
pi_221027190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:56 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Dit is weer een subklacht, hij gaat alsmaar jonger van 22 naar 19, straks is het iemand van 16 die nog d'r middelbareschooldiploma moet behalen :') Ook al zijn ze jongvolwassen volgens de wet, het zijn ook nog kinderen hè, dus ik vind het wel walgelijk wat Halper doet :r

HalperNL kan je bijna PedoNL noemen met dit soort grensoverschrijdend gedrag.
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
pi_221027352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Bas Visser is ook gewoon een vieze man hoor. Ik vind het soms ook ongemakkelijk om naar z´n vlogs te kijken.
Straks is het geen Bas Visser meer, maar Bas V. En zijn gezicht wordt getoond op Opsporing Verzocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')