abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218532937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video

Maar niet iedereen is fan:
Bekijk deze YouTube-video

Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bekijk deze YouTube-video
Dus naast al die kut-youtubers heb je nķg meer kut-youtubers die andere kut-video's gaan bespreken? _O-
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 12:46:28 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218533113
Ik ben fan van hem _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218533129
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben fan van hem _O_
Dat was te verwachten
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 12:53:16 #29
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218533147
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat was te verwachten
Bedankt voor het compliment :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218533289
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
pi_218533330
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch geworden :')
De dag dat ik mijn gemoedstoestand zou laten afhangen van de mening van 1 of andere random guy met oorbellen en lippenstift op zou de dag zijn dat je me een spuitje mag geven.
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:40:17 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218533373
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:24 schreef Questular het volgende:
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_218533399
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
1 + 1 = 2. Jij kunt dus geen simpele ziel zijn.
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 17:19:00 #34
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219426498
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:30:23 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219426931
Wanhopig de datingmarkt opgaan werkt niet.
pi_219427079
quote:
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken :?
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 20:16:07 #37
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219427867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken :?
Ja is gewoon leuk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220680315
"Niet toegelaten tot het YouTube-partnerprogramma.

We hebben lang genoeg gewacht.

Maandag, donderdag en zaterdag: nieuwe video's op youtube

De nieuwste video's zijn al te zien op halperhub.nl"
  woensdag 29 april 2026 @ 20:47:47 #39
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220680373
Halpertje heeft zijn momentum wel een beetje gehad he.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220685331
Ja dat wel. Hij upload nu gewoon zonder reclame inkomsten z´n videos op Youtube die eerst op betaalde content members/halperhub stonden. Beetje lullig voor de 3 mensen die daarvoor serieus betaald hebben.
  donderdag 30 april 2026 @ 20:02:56 #41
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
mss wel een homofiel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 mei 2026 @ 09:22:09 #42
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220873771
Kick
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:41:43 #43
511221 Hetekip
Depressief
pi_220874045
Ik vind het wel een baas.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 24 mei 2026 @ 09:43:32 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220874091
Waarom heeft hij zo’n haast??
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:50:38 #45
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220921117



https://kick.com/halper-nl/clips/clip_01KSJGG7KZSSNE1RMDM7520TP1

:') _O-

Hij gaat zo weer live op Kick een nieuwe ROES scoren in Soi 6 schijnbaar.

@ChevyCaprice
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:12:19 #46
483584 incel
they/them
pi_220921302
Er trots uit halen dat Thaise ladyboys tegen betaling seks met je willen :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:14:21 #47
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220921319



Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:19:08 #48
483584 incel
they/them
pi_220921352
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
:')
pi_220921627
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl :s)

https://kick.com/halper-nl
is die man weer terug in Thailand?

Die mensen ook die geld naar die gast overmaken :')
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:18:26 #50
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220921648
Hij vindt meer liefde dan de meeste FOK!kers _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')