Dus naast al die kut-youtubers heb je nķg meer kut-youtubers die andere kut-video's gaan bespreken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:22 schreef kitano het volgende:
Hij is weer terug in NL en werd door PowNed als een ware held onthaald:
Bekijk deze YouTube-video
Maar niet iedereen is fan:
Ook "Reuzegom" Acid is best kritisch:
Bedankt voor het complimentquote:
De dag dat ik mijn gemoedstoestand zou laten afhangen van de mening van 1 of andere random guy met oorbellen en lippenstift op zou de dag zijn dat je me een spuitje mag geven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:45 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat Powned interview is echt bagger. Wat een matige omroep is dat toch geworden
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:24 schreef Questular het volgende:
Simpele zielen willen wel eens een fan zijn heb ik vernomen.
1 + 1 = 2. Jij kunt dus geen simpele ziel zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ik absoluut geen fan ben?
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
LIVE!
[ afbeelding ]
Ja is gewoon leukquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Maar wat is er precies leuk aan om daar naar te kijken
mss wel een homofielquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:05 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl
https://kick.com/halper-nl
is die man weer terug in Thailand?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer een avond op niveau met een hoop klasse en stijl
https://kick.com/halper-nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |