SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:41 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
IK HAD DE LAPO IK MOEST OPENEN#WOESTBOOSZIEDEND
![]()
![]()
Diepvries is niet zo duur. Met 4 euro heb je al een heerlijke pizza.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uit de diepvries haal ik ook wel eens, maar hooguit 2x per jaar of zo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lang niet zo lekker als van een goede pizzeriaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diepvries is niet zo duur. Met 4 euro heb je al een heerlijke.
Smile, it's free therapy.![]()
Stuntweek bij Domino's niet veel duurderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diepvries is niet zo duur. Met 4 euro heb je al een heerlijke pizza.![]()
![]()
Weet je hoeveel energie je daarvan krijgt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Diepvries is niet zo duur. Met 4 euro heb je al een heerlijke pizza.![]()
![]()
domino'squote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stuntweek bij Domino's niet veel duurder
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Diepvriespizza is als seksen met condoom.
Gewoon lekker verse bestellen. Pizza dan heBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
of makenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Diepvriespizza is als seksen met condoom.
Gewoon lekker verse bestellen. Pizza dan he
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
justin![]()
de man
die iedereen bolken kan
de vrouw
die maakt van alles een feessie![]()
Hier in de buurt heb ik een Domino's, of New York Pizza.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lang niet zo lekker als van een goede pizzeriaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
vies allebeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb ik een Domino's, of New York Pizza.Smile, it's free therapy.![]()
Bahquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb ik een Domino's, of New York Pizza.![]()
amerikaanse zutquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:48 schreef StevenHyde het volgende:
Domino's en New york pizza veel te zout. Lekker bij een pizzaria
beter een goede italiaan zoeken
dan heb je echte pizzaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij maken soms zo'n plaatpizza. Maar zelf liever eentje laten bezorgen vd pizzariaquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: