SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, gemiste kans om iedereen een fijne woensdag te wensen
Morgen nieuwe kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis het vlees.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Tosti deluxe = tijgertjeswitbrood, ketchup, verse oreganoblaadjes, teentje knoflook, Goudse belegen en Parmezaanse kaas.
Ik begin net aan de maandag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Da's de tijger.quote:
En de sambalquote:
Vleesquote:
Sambalquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een frikandel met gesmolten kaas
Gewoon met mayo, curry en uitjes is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil een frikandel met gesmolten kaas
Lekker manquote:
Ze zei wat ze zeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon met mayo, curry en uitjes is ook goed hoor.
Niks tegenin te brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar alleen met een klodder mayo is ook prima.
Gewoon die kinderen weer terug het brandende gebouw in sturen, regels zijn regelsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn buurvrouw..Vanochtend stuurt ze me weer een 5+ minuten voice message, waarvan dan 4.5 minuut nutteloos geklets is waar je eerst doorheen moet.
Anyway, het was weer om te vragen of hun kinderen, als ze maandagmiddag alleen thuisblijven zonder oppas, mogen aanbellen als er iets is. Dus ik zeg: ja natuurlijk, ze mogen sowieso altijd aanbellen als er iets is als jullie niet thuis zijn.
Zegt ze: Ohhh dat is zo aardig! Dan hoef ik het niet elke keer opnieuw te vragen als het voorkomt, nu ik weer werk!
Maar wat dacht ze.. dat als de kinderen hier aanbellen om om hulp te vragen, op een dag dat dat niet is afgesproken, we niet helpen? "Nee sorry, dat is niet een week van tevoren in drievoud door je ouders aangevraagd jongen, blus die brand zelf maar. Doeidoei!"
Sowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die kinderen weer terug het brandende gebouw in sturen, regels zijn regels
Waarom zeg je dan niet gewoon "sorry jongens, maar ik moet er vandoor", als je perse die trein moet halen? Doe ik ook wel vaker. Tenzij het niet uitmaakt als ik een trein later pak natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik haat dat zo he. Vergadering tot 1145, ik zeg nog, ik hoop dat we op tijd klaar zijn want ik moet de trein nog halen.
Tuurlijk zijn we om 1200 nog niet klaar![]()
Wordt echt een puntje dit jaar. Grenzen stellen en nee zeggen. Hier krijg ik veel te veel stress van.
Ordnung muss seinquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die kinderen weer terug het brandende gebouw in sturen, regels zijn regels
Ze bellen maar gewoon eerst de brandweerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind van niet, sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon met mayo, curry en uitjes is ook goed hoor.
"Of je met onze telefoon mag bellen? Haha leuk geprobeerd, maar dat is niet afgesproken met je ouders!".quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze bellen maar gewoon eerst de brandweer
Ja als ze een beetje waren opgevoed dan hadden ze dat wel geweten ipv dat ze de buurvrouw onaangekondigd gaan lastigvallenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze bellen maar gewoon eerst de brandweer
goed dat je zo loyaal bent. Maar menig mens zou opstaan een vertrekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik haat dat zo he. Vergadering tot 1145, ik zeg nog, ik hoop dat we op tijd klaar zijn want ik moet de trein nog halen.
Wordt echt een puntje dit jaar. Grenzen stellen en nee zeggen. Hier krijg ik veel te veel stress van.
Hopen dat het mayo is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar alleen met een klodder mayo is ook prima.
nou ja als ze een stiefmonster als buuf had gehad. Die had gerust geklaagd dat het niet was gevraagd van te vorenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
Mijn buurvrouw..Vanochtend stuurt ze me weer een 5+ minuten voice message, waarvan dan 4.5 minuut nutteloos geklets is waar je eerst doorheen moet.
Anyway, het was weer om te vragen of hun kinderen, als ze maandagmiddag alleen thuisblijven zonder oppas, mogen aanbellen als er iets is. Dus ik zeg: ja natuurlijk, ze mogen sowieso altijd aanbellen als er iets is als jullie niet thuis zijn.
Zegt ze: Ohhh dat is zo aardig! Dan hoef ik het niet elke keer opnieuw te vragen als het voorkomt, nu ik weer werk!
Maar wat dacht ze.. dat als de kinderen hier aanbellen om om hulp te vragen, op een dag dat dat niet is afgesproken, we niet helpen? "Nee sorry, dat is niet een week van tevoren in drievoud door je ouders aangevraagd jongen, blus die brand zelf maar. Doeidoei!"
daistochvies?!quote:
Zou niet weten waaromquote:
Je bent zelf viesquote:
Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
Een frikandel met kaas? Kan mij dat niet zo inbeelden hoe dat lekker is. De structuur van kaas op een frikandel...quote:
Behalve goorgonzolaquote:
gesmolten misschien welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een frikandel met kaas? Kan mij dat niet zo inbeelden hoe dat lekker is. De structuur van kaas op een frikandel...
Je moet het je ook niet inbeelden maar proeven, liefjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een frikandel met kaas? Kan mij dat niet zo inbeelden hoe dat lekker is. De structuur van kaas op een frikandel...
Ja dat ga ik dus ook doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "sorry jongens, maar ik moet er vandoor", als je perse die trein moet halen? Doe ik ook wel vaker. Tenzij het niet uitmaakt als ik een trein later pak natuurlijk.
Dat hoef ik ook niet op, in, naast, onder mijn frikandel.quote:
Ja, helemaal als je het bij aanvang al hebt gezegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet gewoon "sorry jongens, maar ik moet er vandoor", als je perse die trein moet halen? Doe ik ook wel vaker. Tenzij het niet uitmaakt als ik een trein later pak natuurlijk.
Kaasquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kaas is wel lekker ja maar ik hoef het niet bij alles hoor.
Ik hoef het niet op m’n ijs nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kaas is wel lekker ja maar ik hoef het niet bij alles hoor.
MIsschien ooitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet het je ook niet inbeelden maar proeven, liefje
Assertief zijn kan je lerenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies. Heb daar zelf ook nog nooit iemand raar op aangekeken. Sowieso niet, maar al helemaal niet als het van tevoren gezegd is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je het bij aanvang al hebt gezegd.
Wat zijn jouw smaakpapillen, vriendinquote:
Hilarisch hčquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Er zijn grenzen.
Inb4 de Duitse en Belgische grens hahaatjes.
Ja, sorryquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat zijn jouw smaakpapillen, vriendin
Dit komt stoned niet eens in mij op om te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry
Iedereen op het werk lachte me eerst uit toen ik een Cracotte met filet américaine en paprika chips nam. Of naturel. Hangt af van de mood.
Niet veel later was dat ons ‘ding’ tijdens avonddiensten als we en kut dienst hadden… comfortcracker.
Toch leuk.
Hmm, misschien krijg mensen wel aan de chips met melk dan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry
Iedereen op het werk lachte me eerst uit toen ik een Cracotte met filet américaine en paprika chips nam. Of naturel. Hangt af van de mood.
Niet veel later was dat ons ‘ding’ tijdens avonddiensten als we en kut dienst hadden… comfortcracker.
Toch leuk.
Niet broodballetjes met melk?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, misschien krijg mensen wel aan de chips met melk dan uiteindelijk.
Ik kan je muse wel zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit komt stoned niet eens in mij op om te doen.
Ach, je hebt ook mensen die eten broodjes met Spaghetti of met Chips. Dus het is je redelijk vergeven welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, sorry
Toch leuk.
Misschien gek. Maar het bracht mensen wel bij elkaar. Gaf een soort halmark-vibe. En dat was net wat er soms nodig was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die eten broodjes met Spaghetti of met Chips. Dus het is je redelijk vergeven wel
Al is 't wel gek...
Zoute chips i.c.m een goed glas koude melkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
Maar melk is lekker en goede chips ook dus zou dat prima in combinatie kunnen nuttigen.
Nou ja, het draagt wel bij aan gevarieerd etenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks zit ik allemaal rare combinaties te eten door jou.
Ja dit kan wel werken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoute chips i.c.m een goed glas koude melk
Mensen komen blijkbaar bij elkaar door rare combinaties met voedsel. Checkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien gek. Maar het bracht mensen wel bij elkaar. Gaf een soort halmark-vibe. En dat was net wat er soms nodig was.
Die van mij doen altijd vet interessant "Heeeeeeee wat lang geleden hoe is't met joouuuuuuuuuu" als ik ze ergens tegen kom en enige wat ik dan denk is, je hoefde vroeger niks van me te weten, hebt me laten stikken tijdens de laagste periode in m'n leven en nu ga je leuk doen? Groetjes thuis he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
Ik kwam mijn nicht tegen in de supermarkt maar ze deed net alsof ik niet bestond. Oke prima.
Nou het was een gezamenlijk momentjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mensen komen blijkbaar bij elkaar door rare combinaties met voedsel. Check
Wat is de gekste voedselcombinatie die je ooit geprobeerd hebt btw?
Precies, ik dip mijn naturel of paprika chips in koude melkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
Chips en melk kan. Want ik heb eens chips gedipt in amhof kwark. En dat is ook lekker.
Nou ja. Gooi maar iets hier nee, kijken waarbij ik fronsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was een gezamenlijk momentje![]()
Geen idee wat jij gek vindt eigenlijk.
Sinds mijn oom is overleden en mijn vader er via mij achter moest komen dat zijn zwager was overleden (ik las het op facebook en appte hem waarom ik niks wist) zijn de banden niet zo goed meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij doen altijd vet interessant "Heeeeeeee wat lang geleden hoe is't met joouuuuuuuuuu" als ik ze ergens tegen kom en enige wat ik dan denk is, je hoefde vroeger niks van me te weten, hebt me laten stikken tijdens de laagste periode in m'n leven en nu ga je leuk doen? Groetjes thuis he.
Oooh dippen. Ja nee dat weet ik nog niet zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik dip mijn naturel of paprika chips in koude melk
Oh shit...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Sinds mijn oom is overleden en mijn vader er via mij achter moest komen dat zijn zwager was overleden (ik las het op facebook en appte hem waarom ik niks wist) zijn de banden niet zo goed meer.
Tiramisuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
Mascarpone kan wel bij zoetigheid
Of zelf ijs maken met mascarpone
Het excuus was dat de rouwkaart verkeerd terecht was gekomen want hij net verhuisd.. oke kan gebeuren maar een persoonlijk telefoontje ofzo kon er ook niet vanaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh shit...
Nee dan snap ik dat die banden weg zijn. Wat ontzettend naar om dat zo kenbaar te maken..
Dat zegt maar hoeveel je betekende he?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Het excuus was dat de rouwkaart verkeerd terecht was gekomen want hij net verhuisd.. oke kan gebeuren maar een persoonlijk telefoontje ofzo kon er ook niet vanaf.Ik ben er sindsdien ook wel klaar mee.
Tot nu toe bij allesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Gooi maar iets hier nee, kijken waarbij ik frons![]()
Wees blij dat ze nog een poging wagen.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij doen altijd vet interessant "Heeeeeeee wat lang geleden hoe is't met joouuuuuuuuuu" als ik ze ergens tegen kom en enige wat ik dan denk is, je hoefde vroeger niks van me te weten, hebt me laten stikken tijdens de laagste periode in m'n leven en nu ga je leuk doen? Groetjes thuis he.
Niet nog eentjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan vonden jullie mij raar met m'n etenNou we hebben een nieuwe kwiwi hoor
Daar kan ik nog wel inkomen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot nu toe bij alles![]()
Brie met banaan op een toastje
Dat is niet raaaaaar! Dat is vet lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan vonden jullie mij raar met m'n etenNou we hebben een nieuwe kwiwi hoor
Pannenkoek met frikandel en een beetje cappuccino erin gieten?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel inkomen eigenlijk
Denk dat het zoete van een banaan wel lekker kan zijn daarbij.
is er normaal gesproken wel regelmatig belcontact?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Het excuus was dat de rouwkaart verkeerd terecht was gekomen want hij net verhuisd.. oke kan gebeuren maar een persoonlijk telefoontje ofzo kon er ook niet vanaf.Ik ben er sindsdien ook wel klaar mee.
Nu kom je wel in de buurt van dingen die ik wel zou willen proberen jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pannenkoek met frikandel en een beetje cappuccino erin gieten?
Met zulke dingen wel ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
is er normaal gesproken wel regelmatig belcontact?
Ik denk het niet namelijk.
Dan is een kaartje prima.
Wat zeg jij nou allemaal weer dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pannenkoek met frikandel en een beetje cappuccino erin gieten?
Ik kom altijd bij gourmetten tot dit soort dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nu kom je wel in de buurt van dingen die ik wel zou willen proberen ja![]()
Want jij bent zo'n persoon wat denkt "het ligt er toch allemaaaaallll, ik ga gewoon wat proberen" ?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom altijd bij gourmetten tot dit soort dingen.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[ afbeelding ]Mijn ongemakkelijke ADHD brein aan de kassa
Ehm. Ja. Zeker als ik in de goede dopamine toevoer zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n persoon wat denkt "het ligt er toch allemaaaaallll, ik ga gewoon wat proberen" ?
Hoe?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Zo heb ik me laatst bij een trilateraal, toen we moesten wachten op iemand nogal voor schut gezet.
Gewoon afsluiten en je trein halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan begrijp ik deze gekke combinaties een stuk beter jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Zeker als ik in de goede dopamine toevoer zit.
Jij bent zeker ook zo'n friet in milkshake figuurquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
Chips en melk kan. Want ik heb eens chips gedipt in amhof kwark. En dat is ook lekker.
Hij: …. én uit welke streek kom jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe?
Of dat je bij de drive-thru staat en diegene zegt "eet smakelijk" en jij "bedankt jij ook"
Ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n friet in milkshake figuur
Moeraskwabquote:
Ik kom gewoon uit De Streekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij: …. én uit welke streek kom jij?
Ik: uit de schaamstreek
Hij:![]()
Ik: … dat zei laatst iemand toen.. eh, ik pak de HDMI kabel hiernaast even.
Oh. Sorry. Eh nee. Want ik bijt het rietje plat want anders is het teveel.quote:
Nooitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Begin er half van te twijfelen of ik me gewoon te veel aan de regeltjes hou
Ik heb ook bedacht van nietquote:
jaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Crack, m’n blender is binnen. Zal ik hem uitpakken?
Zo’n dag heb ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Today is not the day. Ga zo wandelen of terug naar bed, even reset. Hopelijkmet mn kat.
kom samen knuffelen en huilen en verdrinken in een bed met heel veel kussensquote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom samen knuffelen en huilen en verdrinken in een bed met heel veel kussens
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij: …. én uit welke streek kom jij?
Ik: uit de schaamstreek
Hij:![]()
Ik: … dat zei laatst iemand toen.. eh, ik pak de HDMI kabel hiernaast even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Wat voor concert?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar een concert maar hoor eigenlijk bed al roepen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dat soort dingen zijn grappig als je dat gewoon hardop kan zeggen
![]()
Mensen in mijn omgeving die daar niet tegen kunnen horen niet in mijn omgeving, vind ik dan. Bedoel. Wil echt wel rekening houden met mensen. Maar als je dat soort grapjes al niet meer kan maken.. ehWow. Dat is heftig. Dat heeft nog nooit iemand over m’n adhd hoofd gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
thaise bekende band. komt optreden hier bij het tempel festivalquote:
De meeste processen en procedures zijn er niet voor nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Begin er half van te twijfelen of ik me gewoon te veel aan de regeltjes hou
Naar chocola kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met roze nagellak "ik kijk graag naar seriemoorden, chocolade en vliegtuigongelukken"
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dat soort dingen zijn grappig als je dat gewoon hardop kan zeggen
![]()
Mensen in mijn omgeving die daar niet tegen kunnen horen niet in mijn omgeving, vind ik dan. Bedoel. Wil echt wel rekening houden met mensen. Maar als je dat soort grapjes al niet meer kan maken.. ehWant jij moet gewoon jezelf kunnen zijn tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tegen mij nu, 3? Mensen. Twee vroegen gewoon of ik wat rustiger kon proberen te doen omdat ik soms ook nogal uitbundig lachquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow. Dat is heftig. Dat heeft nog nooit iemand over m’n adhd hoofd gezegd.
Is dit al ADHD ja?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[ afbeelding ]Mijn ongemakkelijke ADHD brein aan de kassa
Wat voor concert?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar een concert maar hoor eigenlijk bed al roepen
Geen prettig kindspeel-geluid?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoor vooral de buurkinderen roepen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:31 schreef isax het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.
Ik zit al uren bij het raam bij te komen, zo’n schijnt dus open gezet.
Je pakt wel soms ongewenst mensen vast om ze door elkaar te schudden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow. Dat is heftig. Dat heeft nog nooit iemand over m’n adhd hoofd gezegd.
Hmmm, hoeveel tijd heb je?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:32 schreef isax het volgende:
Ik probeer de brie te smelten in de zon maar dat gaat denk ik niet met deze winterse temperaturen.
oh jeetje wat laat, dutje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thaise bekende band. komt optreden hier bij het tempel festival
Bekijk deze YouTube-video
pas om 2300
Ja vind ik wel. Wil echt wel rekening houden met een ander, tuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Want jij moet gewoon jezelf kunnen zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
En al zijn ze dat wel, eerst de regels aanpassen!!!!! regels volgen!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
De meeste processen en procedures zijn er niet voor niets
nee is al te laatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, hoeveel tijd heb je?
[..]
oh jeetje wat laat, dutje?
Neverrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je pakt wel soms ongewenst mensen vast om ze door elkaar te schudden?
Joh we zaten achter de computer naar muziek te luisteren. Toen kwam dat liedje voorbij en pakte ik d'r vast en bewoog d'r naar links/rechts terwijl ik de tekst van dat liedje meeblerde, je doet net alsof ik een MeTootje deedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wil echt wel rekening houden met een ander, tuurlijk.
Maar mijn persoonlijkheid is mijn persoonlijkheid. Dus het ADHD gedeelte komt vrij vaak naar vorenOei, als ik mensen dit hoor zeggen loop ik heel snel hard weg. Verder geen idee waar dit specifiek over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik raak niemand aan want ik hou daar dus niet van.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Huehuehuequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik raak niemand aan want ik hou daar dus niet van.
Behalve een aantal mensen.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oei, als ik mensen dit hoor zeggen loop ik heel snel hard weg. Verder geen idee waar dit specifiek over gaat
Over het zijn van ADHD en het hebben van dat soort ADHD momenten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oei, als ik mensen dit hoor zeggen loop ik heel snel hard weg. Verder geen idee waar dit specifiek over gaat
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Wil echt wel rekening houden met een ander, tuurlijk.
Maar mijn persoonlijkheid is mijn persoonlijkheid. Dus het ADHD gedeelte komt vrij vaak naar vorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."je kan jezelf zijn" is niet hetzelfde als "doe elk moment elk ding dat in je opkomt, zonder daarbij rekening te houden met een ander."quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef Grotetijd het volgende:
Maar het zou niet zo moeten zijn dat ik mijn persoonlijkheid moet gaan zitten te buigen terwijl er altijd gezegd is "je kan gewoon lekker jezelf zijn" en dan ben / was ik dat en word er geklaagd. janee![]()
Tenminste, dat denk ik.
Ik weer me ook serieus af als mensen dichtbij komen. Dan schiet m’n arm omhoog en duw ik hun arm/hand weg.quote:
Ja dat staat buiten kijf. Is ook normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Er zijn wel gewoon gedragsregels en zo.normen en fatsoen Blabla.
Kan je nog zo jezelf zijn. Maar sommige dingen zijn gewoon niet oké.
Wim kan niet meer hoorquote:
Sorry, maar ik heb even overgegeven in m'n mond.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Over het zijn van ADHD en het hebben van dat soort ADHD momenten.
Mijn persoonlijkheid IS ook mijn persoonlijkheid. Tuurlijk, wil mij echt wel inhouden en rekening houden met. Maar ben niet het type wat zich echt in bochten gaat wringen om anders te zijn omdat je dat toevallig beter uitkomt of zo.
Nou is't ook wel zo. Ik doe wel aan persoonlijke groei, dus als er iets is waarbij ik merk dat 't echt heel vervelend is, neigt naar irritant of misschien zelfs giftig, dan probeer ik er op te letten dat niet meer te doen en roep ik mezelf op 't spreekwoordelijke matje. Niks beter dan zelf-reflectie en leren van bepaalde fouten.
Gebruik jij medicatie voor je adhd?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat staat buiten kijf. Is ook normaal.
Maar ligt er ook aan bij wie je dat doet.
Ik ga niet zomaar op straat iemand vastpakken en een liedje in z'n oor bleren. Maar bij vrienden die mij al langer kennen wil dat wel eens voorkomen
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
"je kan jezelf zijn" is niet hetzelfde als "doe elk moment elk ding dat in je opkomt, zonder daarbij rekening te houden met een ander."
Tenminste, dat denk ik.
Ik snap uberhaupt niet zo goed wat mensen bedoelen met die uitspraak eerlijk gezegd. En als ik er serieus een gesprek over aan probeer te gaan eindigt het meestal snel in een soort 'je weet best wat ik bedoel', nee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Er zijn wel gewoon gedragsregels en zo.normen en fatsoen Blabla.
Kan je nog zo jezelf zijn. Maar sommige dingen zijn gewoon niet oké.
okquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Over het zijn van ADHD en het hebben van dat soort ADHD momenten.
Mijn persoonlijkheid IS ook mijn persoonlijkheid. Tuurlijk, wil mij echt wel inhouden en rekening houden met. Maar ben niet het type wat zich echt in bochten gaat wringen om anders te zijn omdat je dat toevallig beter uitkomt of zo.
Nou is't ook wel zo. Ik doe wel aan persoonlijke groei, dus als er iets is waarbij ik merk dat 't echt heel vervelend is, neigt naar irritant of misschien zelfs giftig, dan probeer ik er op te letten dat niet meer te doen en roep ik mezelf op 't spreekwoordelijke matje. Niks beter dan zelf-reflectie en leren van bepaalde fouten.
Slik je dit dan door of spuug je het uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb even overgegeven in m'n mond.
Nee, gebruikte ik vroeger wel. Maar had een vrij vervelend effect op mij. En ik heb mijn impulsen tegenwoordig wel genoeg onder controle (ook doordat ik ouder word)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gebruik jij medicatie voor je adhd?
Ik stel deze vraag los van jouw post ookal lijkt dat nu niet zo.
Ligt eraan. Zit ik in de trein? Ik slik het even door.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Slik je dit dan door of spuug je het uit?
/generatie moedersquote:
Dat is wel handig, duidelijke signalenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weer me ook serieus af als mensen dichtbij komen. Dan schiet m’n arm omhoog en duw ik hun arm/hand weg.
Geen grap.
Nee, die kan ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
/generatie moeders
Alsof er vroeger maar drie verschillende grapjes bestonden. Ken je ook die grap van die konijn met het worteltjestaart toevallig? Of die van die haaien die elkaar tegenkwamen haha xD
[..]
Waar lees jij dit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Er word nu net gedaan alsof ik mensen elk moment van de dag vastgrijp om ze te overmeesteren met mijn ADHD breinNee man. Ik kan mij prima inhouden, en hou prima rekening met mensen. En doe dat ook gewoon.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik perse fout zeg? Vind het helemaal niet vervelend om te groeien, en ben blij veel persoonlijke groei te hebben meegemaakt en ook gewoon normen/waarden te hebben. Maar ik schaam mij verder niet voor wie ik ben en m'n persoonlijkheid. Het is niet alsof mensen gierend gek van mij worden irlquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet zo goed wat mensen bedoelen met die uitspraak eerlijk gezegd. En als ik er serieus een gesprek over aan probeer te gaan eindigt het meestal snel in een soort 'je weet best wat ik bedoel', nee?![]()
[..]
ok
En zelfs die zeggen jou dat het niet echt gewenst is. Kan je nagaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:47 schreef Grotetijd het volgende:
Maar bij vrienden die mij al langer kennen wil dat wel eens voorkomen
Dat zeg ik dan ook nergens. Prima toch als dit jouw mening is?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat ik perse fout zeg? Vind het helemaal niet vervelend om te groeien, en ben blij veel persoonlijke groei te hebben meegemaakt en ook gewoon normen/waarden te hebben. Maar ik schaam mij verder niet voor wie ik ben en m'n persoonlijkheid. Het is niet alsof mensen gierend gek van mij worden irlMensen lijken mij er juist altijd graag bij te hebben
Je bent wel van de uitersten he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:48 schreef Grotetijd het volgende:
Er word nu net gedaan alsof ik mensen elk moment van de dag vastgrijp om ze te overmeesteren met mijn ADHD brein
En is dat situatieafhankelijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, gebruikte ik vroeger wel. Maar had een vrij vervelend effect op mij. En ik heb mijn impulsen tegenwoordig wel genoeg onder controle (ook doordat ik ouder word)
Ben helemaal geen vervelende extraverte ADHDer verder, maar af en toe bij de juiste mensen komt 't er wel uit
Vrienden hebben dat nooit gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
En zelfs die zeggen jou dat het niet echt gewenst is. Kan je nagaan.
Maar hoe uitte het zich verder?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik wel.![]()
Ik ben geen adhd’er in m’n doen en laten maar in m’n hoofd. Ik kan ook enorm ratelen en ben verder mega introvert. Behalve op m’n werk. Daar ben ik niet introvert.
4EBE stop met lachen.![]()
Sinds ik medicatie heb, merkt ook zowat niemand er wat van. Behalve m’n gezin en m’n team op het werk. Omdat zij mij veel zien en dus ook de fases zien waar ik qua dopamine gehalte doorheen moet steeds. Verder ben ik me ook erg bewust van mezelf. En ik heb het geluk dat ik me enorm goed kan aanpassen aan de mensen bij wie ik in de buurt ben. Ik ben echt een blender.
Zelf heb ik naar mate ik ouder word, wel meer last van m’n adhd. Maar ik kan het ook beter plaatsen. De problemen die ik eerst had, begrijp ik nu beter. En begrijp ook eindelijk waarom vriendschappen stuk gingen.
Ik stop echt niet meer met medicatie. Voor mij was het een duw in m’n rug die ik nodig had om alles op de rails te krijgen en te houden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik wel.![]()
Ik ben geen adhd’er in m’n doen en laten maar in m’n hoofd. Ik kan ook enorm ratelen en ben verder mega introvert. Behalve op m’n werk. Daar ben ik niet introvert.
Sinds ik medicatie heb, merkt ook zowat niemand er wat van. Behalve m’n gezin en m’n team op het werk. Omdat zij mij veel zien en dus ook de fases zien waar ik qua dopamine gehalte doorheen moet steeds. Verder ben ik me ook erg bewust van mezelf. En ik heb het geluk dat ik me enorm goed kan aanpassen aan de mensen bij wie ik in de buurt ben. Ik ben echt een blender.
Zelf heb ik naar mate ik ouder word, wel meer last van m’n adhd. Maar ik kan het ook beter plaatsen. De problemen die ik eerst had, begrijp ik nu beter. En begrijp ook eindelijk waarom vriendschappen stuk gingen.
Ik stop echt niet meer met medicatie. Voor mij was het een duw in m’n rug die ik nodig had om alles op de rails te krijgen en te houden.
Wel fijn dat het voor jou goed werkt en dat je het beter kan begrijpen en jezelf beter begrijpt. Groeiquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké, ik wel.![]()
Mijn symptomen bedoel je? Zowat alles behalve verslaving en dus druk gedrag. Ik wiebel niet, praat niet hard, ben niet extravert.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe uitte het zich verder?
Want als ik TikTok moet geloven ben ik de moeder aller ADD'ers.
Wat, omg je opvoedingquote:
SPOILER: konijn worteltjestaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: haaiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nou ik kan het je wel aanraden. Bij mij zat die adhd ook zo in de weg dat het me carričre kapot maakte, vriendschappen kapot gingen… ik voelde me echt een mislukking en continu was alles teveel en lukte me dingen niet. Overzag het niet. Gaf dingen gauw op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel fijn dat het voor jou goed werkt en dat je het beter kan begrijpen en jezelf beter begrijpt. Groei
Mocht ik ooit gek worden van de overdenkgedachtes en het vele ratelen wat ik ook wel kan doen (getuigen m'n posts soms) stap ik wel weer naar de huisarts. Zelfde als dat mocht het afvallen deze keer echt weer faliekant mislukken ik een maagverkleining neem.
wasnt mequote:
oh whutquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn symptomen bedoel je? Zowat alles behalve verslaving en dus druk gedrag. Ik wiebel niet, praat niet hard, ben niet extravert.
Add bestaat niet meer hč. Daarom noem ik het ook adhd. Maar mijn diagnose was ook add.
Ik praat wel hard maar dat is nog een gewoonte van m'n doof-zijn, want toen hoorde ik mezelf niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn symptomen bedoel je? Zowat alles behalve verslaving en dus druk gedrag. Ik wiebel niet, praat niet hard, ben niet extravert.
Add bestaat niet meer hč. Daarom noem ik het ook adhd. Maar mijn diagnose was ook add.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat, omg je opvoedingSPOILER: konijn worteltjestaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eersteSPOILER: haaiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Hangt van de collega’s af en de situatie en het werk. Misschien delen wij net wat meer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
In hoeverre bespreek jij hoe je zelf werkt/nodig hebt blabla met je naaste collega's?![]()
Geldt overigens ook voor de andere fokkers en mensen zonder stempel van wat dan ook, want we hebben allemaal onze voorkeuren en manier van werken.
Ik merk dat het super veel kan schelen in frustraties als je bepaalde dingen van elkaar weet en je de ander dan ook makkelijker kan laten, maar dan moet je het wel van elkaar weten en dat gesprek hebben gehad of elkaar al lang genoeg kennen maar daar gaan vaak wat frustraties aan vooraf.
Volgens mij is het meeste gedrag dat bij bepaalde stempeltjes hoort een gevalletje 'heeft iedereen wel' (muv bepaalde shit zoals schizofrenie enzo) maar de mate waarin maakt of je gedrag buiten de norm van normaal valt voor een stempeltjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik praat wel hard maar dat is nog een gewoonte van m'n doof-zijn, want toen hoorde ik mezelf niet.
Ik wiebel wel maar dat is deanxiety
Dus het is lastig om te zien of het gewoon m'n
anxiety
is of dat er meer speelt. Want ik herken me ontzettend in veel van die lijstjes, maar dan denk ik: dat heeft toch iedereen wel?
ja, dat is je doofheid dan idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik praat wel hard maar dat is nog een gewoonte van m'n doof-zijn, want toen hoorde ik mezelf niet.
Ik wiebel wel maar dat is deanxiety
Dus het is lastig om te zien of het gewoon m'n
anxiety
is of dat er meer speelt. Want ik herken me ontzettend in veel van die lijstjes, maar dan denk ik: dat heeft toch iedereen wel?
Klopt. Het is het totaalplaatje en het is gewoon een gebrek aan dopamine. Kan je weinig aan doen behalve aanvullen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het meeste gedrag dat bij bepaalde stempeltjes hoort een gevalletje 'heeft iedereen wel' (muv bepaalde shit zoals schizofrenie enzo) maar de mate waarin maakt of je gedrag buiten de norm van normaal valt voor een stempeltje
Ja achterlijk.quote:
O jezus nee. In mijn hoofd praat ik de hele dag door. Ook als ik lees of een serie of film kijk, dus ik moet soms terugspoelen terwijl ik wel zat te kijken. Gaat de hele dag door. Ik hou nooit m'n bek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Het is het totaalplaatje en het is gewoon een gebrek aan dopamine. Kan je weinig aan doen behalve aanvullen.
Je bent anders bedraadt. Is niet erg.
Wat ik wonderlijker vind is dat mensen kennelijk hun eigen stem in hun hoofd horen als ze denken of iets lezen. Dat heb ik niet. Bij mij is het stil en zit alles vol met beelden en geuren.
Ohja, ik ben sowieso wel een open boek. Volgens anderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt van de collega’s af en de situatie en het werk. Misschien delen wij net wat meer dan gemiddeld.
zo interessant juist die verschillen in hersenenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Het is het totaalplaatje en het is gewoon een gebrek aan dopamine. Kan je weinig aan doen behalve aanvullen.
Wat ik wonderlijker vind is dat mensen kennelijk hun eigen stem in hun hoofd horen als ze denken of iets lezen. Dat heb ik niet. Bij mij is het stil en zit alles vol met beelden en geuren.
Vertel me meerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus nee. In mijn hoofd praat ik de hele dag door. Ook als ik lees of een serie of film kijk, dus ik moet soms terugspoelen terwijl ik wel zat te kijken. Gaat de hele dag door. Ik hou nooit m'n bek.
Is nu ineens ook ADHD. En ik vind dat gekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wat danonder andere noemer of gewoon wegweg?
Hmm, klinkt wat gek ja maar ik weet er te weinig van om er een mening over te vormenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is nu ineens ook ADHD. En ik vind dat gek
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Diagnostiek is echt zo extreem moeilijk. Hetzelfde gedrag kan door tig verschillende dingen komenBinnen of buiten het gebruikelijke, wel of niet aangeleerd, druk gedrag door onzekerheid of autisme of adhd of angst of of of of
Het zou je baan maar zijn![]()
Heb dat ook. Het is een soort intern verhaal. Alsof iemand de hele dag omschrijft wat je gaat doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel me meer![]()
Hoor je dan: ik ga nu staan, ik ga nu koffie pakken?
Nee, ik denk aan wat ik moet doen en wat ik ga doen en wat ik wil doen, en wat ik ga eten en ooh waarom krijg ik het ineens zo warm en jezus wat jeukt deze trui, waar ken ik die acteur van, hoe lang duurt dit nog, god ik moet een wind laten, ik had even wat te eten mee moeten nemen want m'n maag gaat zo knorren en dat hoort iedereen, jezus wat is dat water koud, ik moet m'n teennagels weer eens knippen geloof ik, ik moet echt ophouden met eten, wat is chocola duur geworden zeg, heb ik de verwarming wel uitgezet? Wat moet ik morgen allemaal doen, waarom heb ik geen vrienden, ik moet dinges weer eens appen, o straks nog even naar de Action, waarom niest m'n cavia, waarom ligt dit hier, misschien moet ik dit eens opruimen, waarom staat die deur open, ik moet eens de gft weggooien, morgen maar eens naar de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel me meer![]()
Ja. Is dat ook met andere misbruik dingen dat het ineens ‘verslaving’ is?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wat gek ja maar ik weet er te weinig van om er een mening over te vormen
Was een hele tijd terug dat ze de term 'alcoholmisbruik' samen hebben gevoegd met 'alcoholverslaving', vind ik ook echt twee andere dingen
Same. Maar dsm doorlezen is leukquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
Lijkt me vet interessant. Maar niet als baan
oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Is dat ook met andere misbruik dingen dat het ineens ‘verslaving’ is?
Oja herkenbaar maar dan in plaatjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik denk aan wat ik moet doen en wat ik ga doen en wat ik wil doen, en wat ik ga eten en ooh waarom krijg ik het ineens zo warm en jezus wat jeukt deze trui, waar ken ik die acteur van, hoe lang duurt dit nog, god ik moet een wind laten, ik had even wat te eten mee moeten nemen want m'n maag gaat zo knorren en dat hoort iedereen, jezus wat is dat water koud, ik moet m'n teennagels weer eens knippen geloof ik, ik moet echt ophouden met eten, wat is chocola duur geworden zeg, heb ik de verwarming wel uitgezet? Wat moet ik morgen allemaal doen, waarom heb ik geen vrienden, ik moet dinges weer eens appen, o straks nog even naar de Action, waarom niest m'n cavia, waarom ligt dit hier, misschien moet ik dit eens opruimen, waarom staat die deur open, ik moet eens de gft weggooien, morgen maar eens naar de dierenwinkel.
Je bent nu de onderkant aan het poetsen. Ben je boven wel overal geweest? laten we maar weer boven beginnen voor de zekerheid. En nu opletten alsjeblieft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel me meer![]()
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb dan dit:
“Snel naar de wc, dan spullen pakken en gaan werken.
Zometeen smoothie maken.
Zijn er nog bananen? Ja, gisteren gekocht. Ze liggen in de fruitschaal.
Er is diepvries fruit. Bessen. Is een banaan een bes?
Hey Google, is een banaan een bes?
-> vervolgens jezelf verliezen in Google zoekopdrachten zodat je bijna te laat op je werk komt zonder smoothie. “
Je denkt niet vanuit de ik-vorm?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent nu de onderkant aan het poetsen. Ben je boven wel overal geweest? laten we maar weer boven beginnen voor de zekerheid. En nu opletten alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb dan dit:
“Snel naar de wc, dan spullen pakken en gaan werken.
Zometeen smoothie maken.
Zijn er nog bananen? Ja, gisteren gekocht. Ze liggen in de fruitschaal.
Er is diepvries fruit. Bessen. Is een banaan een bes?
Hey Google, is een banaan een bes?
-> vervolgens jezelf verliezen in Google zoekopdrachten zodat je bijna te laat op je werk komt zonder smoothie. “
"Ik" gebruik je voor enkelvoud.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je denkt niet vanuit de ik-vorm?cool!
Zo herkenbaar. Haha!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook nooit snel het huis uit. Moet twintig dingen pakken en controleren, word er zo moe van soms. GA NOU, MENS. Nee, boodschappentassen mee, AH-zakjes mee, lege flessen pakken, moet er nog glaswerk mee voor de glasbak? Waar is m'n telefoon in godsnaam. Wat ga ik eigenlijk eten. Moeten de caafs nog groenten. Schoenen aan. Jas aan. Waar is m'n tas. Is er nog kaas? Wat is waar in de aanbieding? Even de folders afgaan. O nieuwe Action-folder. *uur later*
Gezellig, kom je weer huilen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Is dat de schuld van PFAS, M&M's, Jenaplan, kipnuggets, mismatch ouders, www of rubberen stoeptegels?
chiquita?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Al die mensen die zichzelf niet snappen als ze geen stickertje opgeplakt hebben gekregen, bizar gewoon
Bij mij omdat m’n moeder heroīne gebruikte tijdens de zwangerschap. En erfelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Is dat de schuld van PFAS, M&M's, Jenaplan, kipnuggets, mismatch ouders, www of rubberen stoeptegels?
Daar heb ik een sticker van in de autoquote:
Waar laat je de oude sticker?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar heb ik een sticker van in de autoop het stuur
van de banaan van gisteren
Soms zit er elstar, yolo!!
tussen mn vingers tot ie helemaal is opgekruld/rolt en dan op de grond van de auto, gok ikquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tussen mn vingers tot ie helemaal is opgekruld/rolt en dan op de grond van de auto, gok ik
Meeste dingen hebben wel een vaste plek, maar ik loop 50 keer door het huis om alles te pakken. Ik kan niet zeggen 'ik pak dit en dit en dan is het klaar', ik loop tig keer heen en weer en bij de voordeur denk ik 'o ja, dit ook nog'.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Haha!
Heb je dan dingen op een vaste plek liggen?
En als iemand m’n denkpatroon verpest loopt alles mis.
Ik moet dan ook m’n nieuwe feitje aan m’n collega’s mededelen. Als m’n team gebrieft moet worden vertel ik dat dan soms ook. ‘Wist je dat’ze accepteren dit.
Ik denk overigens dat de keerzijde van niet ‘praten in je hoofd’ bij mij is dat ik in de auto hardop met mezelf praat.
Zijn wel meer stapjes?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meeste dingen hebben wel een vaste plek, maar ik loop 50 keer door het huis om alles te pakken. Ik kan niet zeggen 'ik pak dit en dit en dan is het klaar', ik loop tig keer heen en weer en bij de voordeur denk ik 'o ja, dit ook nog'.
De meest existentiële vraag van ons bestaan, hoe denk je anderen te doorgronden als je jezelf niet eens kent?quote:
Ik zou willen dat die stem in m'n kop z'n bek eens hield.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klaagland Nederland.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-je-maar-schrap.html
May the odds be ever in your favour.
Ik vind het zo bijzonder dat je tegen jezelf kan zeggen 'hou op' maar dat het niet ophoudt, wie bepaald dat danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die stem in m'n kop z'n bek eens hield.
Ben ik Claire?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
En dan komen we weer uit bij waar het eerder vandaag over ging, wie ben je?
Ze noemen ADD nu "inattentive type ADHD" heb ik recentelijk geleerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is nu ineens ook ADHD. En ik vind dat gek
Ja, je zou denken dat ik daar de regie over had, maar nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo bijzonder dat je tegen jezelf kan zeggen 'hou op' maar dat het niet ophoudt, wie bepaald dat dan![]()
Ik vind het te lastig en overbodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze noemen ADD nu "inattentive type ADHD" heb ik recentelijk geleerd.
Net als dat alles nu ASS is.
Bill is dood, wist je dat?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat ik daar de regie over had, maar nee.
En bij stress gaat de mixtape in mijn hoofd aan.
Ik heb er niet echt een mening over geloof ik, het is meer dat dit is wat ik nu tegenkom en dat ik het aan eerder verworven info koppel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het te lastig en overbodig.
Presslufthammer Bbbernhard is geen toptoevoeging geweest, dat is zeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahais vast geen super strakke mixtape
![]()
Ik had zo'n boek gelezen wat heel veel ging over 'wie ben je', niet dat daar een antwoord op gegeven maar wel de 'je bent niet je gedachtes want die kun je onzin vinden'. En dat vond ik zo'n eye-opener
Die moet je ook zelf maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
De pompoensoep van cup a soep is niet lekker
van wie!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet je ook zelf maken.
We waren aan het wachten tot je lengs kwam met de koffie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen gewoon blijven kletsen hoor
Ik had er graag ook nog een koekje bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We waren aan het wachten tot je lengs kwam met de koffie.![]()
Oh ja. Lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er graag ook nog een koekje bij
Ik heb yoghurtcake met blauwe bessen gebakken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had er graag ook nog een koekje bij
Mag ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb yoghurtcake met blauwe bessen gebakken?
Joequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ik al die innerlijke dialogen van jullie lees, zijn die van mij maar saai![]()
Heb sowieso alles behalve m'n telefoon op vaste plekken liggen in huis. Als ik elke keer door het hele huis zou moeten om alles bij elkaar te rapen zou ik 1) gek worden en 2) overal te laat komen![]()
Het enige probleem ontstaat soms als Gergi m'n auto gebruikt en de sleutel niet op de vaste plek teruglegt.
ook geen idee. balen!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Noooo. Als ik het goed heb ingevuld, moet ik weer 1,5k terugbetalen aan belasting. Ik weet niet waarom*schuift voor zich uit
Heb jij er ook geen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ik al die innerlijke dialogen van jullie lees, zijn die van mij maar saai![]()
Heb sowieso alles behalve m'n telefoon op vaste plekken liggen in huis. Als ik elke keer door het hele huis zou moeten om alles bij elkaar te rapen zou ik 1) gek worden en 2) overal te laat komen![]()
Het enige probleem ontstaat soms als Gergi m'n auto gebruikt en de sleutel niet op de vaste plek teruglegt.
Jammer, zou echt zo chill zijn als jij hier antwoord op kon gevenquote:
ja mee eensquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer, zou echt zo chill zijn als jij hier antwoord op kon geven
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Noooo. Als ik het goed heb ingevuld, moet ik weer 1,5k terugbetalen aan belasting. Ik weet niet waarom*schuift voor zich uit
Wow.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mee eens
maar daarvoor heb ik veel meer info nodig en veel meer interesse in jouw situatie. En die heb ik beide niet
Ohja, dan is het makkelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mee eens
maar daarvoor heb ik veel meer info nodig en veel meer interesse in jouw situatie. En die heb ik beide niet
Ik wacht even 1 maart of het wel klopt wat ik nu heb ingevuld en als er dan het zelfde uit komt ga ik het (na betaling) even checkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dat is kut.
Ik zou even ergens advies inwinnen
nee wow is pas van toepassing als die tweede veel meer er niet stondquote:
Ik ga vanavond patat etenquote:
Kan dat al ja?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
ik ‘wow’ wanneer ik wil. Maar bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee wow is pas van toepassing als die tweede veel meer er niet stond
Wat moet dat moet nu eenmaalquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Same.. Maar heb lasagne vanavondquote:
dit is niet het punt wat ik probeerde te maken he, als je het tegen mij hebtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatst tandarts rekening 189 euro.
Tsja. Gewoon klote, maar we moeten nu eenmaal betalen soms. Gewoon zo snel mogelijk doen en dan ben je het zo vergeten
Oh. Wat danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is niet het punt wat ik probeerde te maken he, als je het tegen mij hebt
600 euro vorig jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatst tandarts rekening 189 euro.
Tsja. Gewoon klote, maar we moeten nu eenmaal betalen soms. Gewoon zo snel mogelijk doen en dan ben je het zo vergeten
Ik vond nog een zakje cookies & cream kruidnootjes in de kastquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb yoghurtcake met blauwe bessen gebakken?
Ik kan dat nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een voorlopige belastingaangifte invullen? Ja dat kan
als je het voor 1 juni laat checken hoef je ook niet eerst te betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik wacht even 1 maart of het wel klopt wat ik nu heb ingevuld en als er dan het zelfde uit komt ga ik het (na betaling) even checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |