SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Nee, dat klopt. Ligt er wel aan wie er zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bolken is bijna niet bij te houden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gevalletje waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het sluipt er van huis uit in denk ik.
Had in December een date met iemand, leuke meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die ging in haar jeugd heel veel om met Marokkaanse mensen, en die had daar door wel "jatoch" "snapjetoch" "jeweettog" en "kzegjeeerlijk" als woorden die ze con-stant gebruikte, gecombineerd met ook zo'n typisch "GGGGG" dat was wel bijzonder. Veel Hollandser worden ze niet, en dan praat je zo. Was wel grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Deze manquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt 3 gaten dus waarom niet?![]()
![]()
Is dit nou dat Anuszonnen?quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gevalletje waar je mee omgaat word je mee besmet.
Had in December een date met iemand, leuke meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar die ging in haar jeugd heel veel om met Marokkaanse mensen, en die had daar door wel "jatoch" "snapjetoch" "jeweettog" en "kzegjeeerlijk" als woorden die ze con-stant gebruikte, gecombineerd met ook zo'n typisch "GGGGG" dat was wel bijzonder. Veel Hollandser worden ze niet, en dan praat je zo. Was wel grappig.Wat doe je op Tinder als je vrienden zoekt?? Daar zijn toch aparte apps voor. Zo irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Tinder is om lekker te knallenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je op Tinder als je vrienden zoekt?? Daar zijn toch aparte apps voor. Zo irritant![]()
Na de geverfde honden om ze op panda's te laten lijken, en op tijgers, en geverfde ezels die op zebra's moesten lijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef Lovely het volgende:
Chinees 'sneeuwdorp' bedekt met katoen en zeepsop om toeristen te lokken https://www.nu.nl/buitenl(...)isten-te-lokken.html
Een Chinese plaats die bij toeristen bekendstaat als een schilderachtig sneeuwdorp, was bedekt met katoen en zeepsop. De lokale toeristenorganisatie wilde bezoekers lokken door te doen alsof het er had gesneeuwd. Na kritiek heeft de organisatie haar excuses aangeboden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja fijn hier in de auto
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En topics hier op FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je op Tinder als je vrienden zoekt?? Daar zijn toch aparte apps voor. Zo irritant
R&P / Nergens aansluiting kunnen vinden![]()
Dat dus. Ga lekker naar friendsmatch of zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je op Tinder als je vrienden zoekt?? Daar zijn toch aparte apps voor. Zo irritant
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weer ‘s wat anders dan Amazon.
Well, life can be a riot
![]()
Knallen...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder is om lekker te knallen
Ik zat er alleen maar op om een relatie te vinden maar nooit wat langdurigs uit gekomen:')![]()
Tja gekke chinezenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Na de geverfde honden om ze op panda's te laten lijken, en op tijgers, en geverfde ezels die op zebra's moesten lijken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien moet 'ie dan toch even in de meterkast kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En topics hier op FOK!
R&P / Nergens aansluiting kunnen vindenWell, life can be a riot
Dat is wel kinky zegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zoek mijn dates op kinky.nl, succes gegarandeerd
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja als je maar betaalt zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zoek mijn dates op kinky.nl, succes gegarandeerd
:')![]()
Ach, is weer zo'n vooroordeel he.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Knallen...
Ik zat er alleen maar op om een relatie te vinden maar nooit wat langdurigs uit gekomen
Zocht er ook een fatsoenlijke relatie.. Wel veel dates gehad via Tinder maar de enige écht serieuze die daar uit kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
jij hebt zoiezo succesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zoek mijn dates op kinky.nl, succes gegarandeerd![]()
![]()
Is goedkoper dan de traditionele manierquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja als je maar betaald zeker![]()
![]()
of straten met rode lichtjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zoek mijn dates op kinky.nl, succes gegarandeerdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
er is genoeg voor iedereen, dus zonnen we samen niet alleenquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, is weer zo'n vooroordeel he.
Zocht er ook een fatsoenlijke relatie.. Wel veel dates gehad via Tinder maar de enige écht serieuze die daar uit kwamLekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er tegenwoordig nog last van?:')![]()
Warm in de zonquote:
.
Of kelderboxen in Spangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of straten met rode lichtjesProud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Maar ik wil romantiekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is goedkoper dan de traditionele manier
:')![]()
Dan neem je een roos en een kaars meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik wil romantiek![]()
Het is net boven nul.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de zon wel, maar de wind is wel fris ..Don't follow me. I am lost too
.
Nee, na het laatste wat ze deden (grafschennis) in Augustus 2023, is't rustig gebleven. Ben in Oktober van dat jaar offline gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan
Heb je er tegenwoordig nog last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb niet meer teruggekeken en ook geen behoefte meer aan.Well, life can be a riot
![]()
.
Kut met perenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat vraagt iedereen zich af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker dan
Heb je er tegenwoordig nog last van?![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, na het laatste wat ze deden (grafschennis) in Augustus 2023, is't rustig gebleven. Ben in Oktober van dat jaar offline gegaanHeel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb niet meer teruggekeken en ook geen behoefte meer aan.
.
oh ja, ik wil nog even langs medikamente die grenze .. goedkoop doucheschuim scoren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, na het laatste wat ze deden (grafschennis) in Augustus 2023, is't rustig gebleven. Ben in Oktober van dat jaar offline gegaanNou fijn dat het in elk geval over is. Kansloos volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heb niet meer teruggekeken en ook geen behoefte meer aan.:')![]()
ben dagenlang voor wekker al wakker, ben trots op mezelfUw ADH vitamine Worst
Het is niet leuk lieve Grotetijd maar misschien even je mond houden voor je veiligheid aangezien je blijkbaar een internetberoemdheid bent...![]()
Ja dat heeft wel 3 jaar van m'n leven "verwoest" zeg maar.. Kon niks leuks doen met mensen en dat op Facebook plaatsen want die lui zaten mij 24/7 te Facebooken en te doen.quote:
Als iemand ook iets met mij plaatste vroeg ik altijd of ze die tag wilde verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt blij dat ik nu gewoon lekker in alle vrijheid dingen kan doen, getagd kan worden. En echt weer een normaal leven heb
Well, life can be a riot
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
ben dagenlang voor wekker al wakker, ben trots op mezelf
Ik word bijna elke dag wel wakker voor de wekker:')![]()
Kan nu doen wat ik wil, zolang ik mij niet meer op een YouTube/TikTok begeef. Het feit dat ik groot werd op die platformen was voor hun aanleiding om te doen wat ze deden. Nu ik niks meer online doe is het lolletje eraf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is niet leuk lieve Grotetijd maar misschien even je mond houden voor je veiligheid aangezien je blijkbaar een internetberoemdheid bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Lekker manquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word bijna elke dag wel wakker voor de wekker
En ook uitgerust dan?Well, life can be a riot
![]()
Ja wel redelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker man
En ook uitgerust dan?
Voel me eigenlijk gelijk rot in d morgen:')![]()
Oh.. *brohug*quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wel redelijk
Voel me eigenlijk gelijk rot in d morgen
Well, life can be a riot
Wat een verschil met eerste helft januari, lag ik bijna elke dag tot diep in de midag in mijn bed te stinken
Uw ADH vitamine Worst
Samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een verschil met eerste helft januari, lag ik bijna elke dag tot diep in de midag in mijn bed te stinken![]()
Letterlijk van 20 Januari tot 2 dagen voor Valentijnsdag op de bank gehangen en niks gedaan.Well, life can be a riot
Is soms ook gewoon echt lekkerWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan nu doen wat ik wil, zolang ik mij niet meer op een YouTube/TikTok begeef. Het feit dat ik groot werd op die platformen was voor hun aanleiding om te doen wat ze deden. Nu ik niks meer online doe is het lolletje eraf.Gingen diezelfde lui vervolgens achter Tukkertje sterre aan of had hij dat verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een verschil met eerste helft januari, lag ik bijna elke dag tot diep in de midag in mijn bed te stinken:')![]()
Dat waren diezelfde lui ja. Die gingen achter heeeeeeeeel veel social media figuren aan waarvan zij zoiets hadden van "jij verdient geld bij via social media, dus je kan ook werken"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gingen diezelfde lui vervolgens achter Tukkertje sterre aan of had hij dat verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Beetje dipje, combinatie van treurig grijs weer en geen vakantie genomen sinds augustus, hele ladingen werk in januari even rustigquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat waren diezelfde lui ja. Die gingen achter heeeeeeeeel veel social media figuren aan waarvan zij zoiets hadden van "jij verdient geld bij via social media, dus je kan ook werken"Maar ik heb dat toen gezien dat waren allemaal werkloze domme gasten uit Drenthe en Groningen oa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh jeequote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje dipje, combinatie van treurig grijs weer en geen vakantie genomen sinds augustus, hele ladingen werk in januari even rustig
Fijn dat het nu beter gaat dan:')![]()
Mensen zijn gewoon lastig.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: