abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216730953
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laag. Maar dat komt ook door de levensstijl aldaar.
Ook wij zouden eerder sterven als gevolg van veel roken en drinken.
Maar ze hadden wel uitstekende gezondheidszorg, goede huizen, inhouse stromend water en sanitair etc..

Toch?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:03:01 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216730963
quote:

[..]
Waar komt die levensstijl vandaan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_216730970
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Rusland verdedigt zich.
Het westen provoceert.

Bekijk deze YouTube-video

Het speelveld is hier niet gelijk, waarde heer Papierversnipperaar. Elke keer als ik teveel inga op details en niet braaf het Nederlandse/voormalig Amerikaanse overheidsperspectief uitdraag word ik verbannen. Dus ik durf niet al te veel te schrijven. Het is lastig balanceren.

Bekijk deze video zou ik zeggen.

Overigens vind ik elke dode of gewonde verschrikkelijk ongeacht ras, nationaliteit, religie. En elke oorlog is vuil en vies. Het is ook echt ziek dat het westen maar probeert het ene na het andere land omver te werpen, kleurenrevoluties op te leggen, regeringen omver te werpen.

Iedereen moet in de pas lopen van het Amerikaanse kapitalisme en nihilisme. Jezelf volvreten in een McDonalds tot je obesitas krijgt en met je 50e in een scootmobiel, roofkapitalisme, volledige uitkleding van elk sociaal vangnet en een kapitalistische ratrace overal in de wereld zoals de VS kent met een uitgekleed politieapparaat die alleen nog de belangen van de elite dient en niet meer komt opdraven bij gewone burgers.

Daar streed ik tegen en daar strijd ik nog altijd tegen.

Ik ben niet ineens extreem-rechts geworden, of Trump nu zo'n zegen is moet blijken maar ik zou dolblij zijn als de VS ophoudt met overal brandhaardjes veroorzaken hetgeen ze zo'n beetje sinds haar bestaan doen en hierin na de tweede wereldoorlog helemaal in zijn doorgeslagen.
Voor de tweede wereldoorlog waren het vooral de Britten die de stokebrand uithingen, maar het Britse rijk is totaal kapot. De VS neemt nu de (kwalijke) rol van de Britten waar.

En in tegenstelling tot onze fietsende kameraad Rutte ben ik zeer zeker geen atlanticus.

Als het Russische leger nare dingen doet ben ik daar zeker op tegen. Elk leger doet nare dingen. Liever heb ik wereldvrede. Miromir i druzhba. En als de VS/VK ophouden met hun nare imperialistische spelletjes en regime change overal en bommen op ieders dak in de vorm van 'we bring democracy' dan is er veel meer vrede in de wereld en gebeuren er veel minder nare dingen en minder oorlogen wereldwijd.

Dus geen pax americana, want dat is de facto altijd oorlog.

Ik geloof dat vriendschap tussen Duitsland en Rusland tot grote langdurige vrede kan leiden, tot welvaart, voorspoed en vreugde en liefde in de harten van alle mensen. Dat kan leiden tot een bijna hemelse vrede. O+
Ik raad aan omdat niet te doen!
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216730971
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is de schuld van Verhofstadt dat er ingeleverd moet worden. Zonder Brusselse inmenging - dat is waar - was Rusland geen oorlog begonnen.
Dat is inderdaad wat jij verzonnen hebt.

Oekraïne heeft wat jou betreft geen recht op soevereiniteit.

Wat dat betreft lig je keurig in lijn met het Kremlin.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:03:47 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216730977
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik geloof dat vriendschap tussen Duitsland en Rusland tot grote langdurige vrede kan leiden, tot welvaart, voorspoed en vreugde en liefde in de harten van alle mensen. Dat kan leiden tot een bijna hemelse vrede. O+
Precies zoals het heel vredig is in Wit-Rusland. Je moet er maar van houden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216730982
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef RotatoR het volgende:

[..]
rusland is dus bang voor een EU leger.
De VS is ook al decennia groot tegenstander.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216730995
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is de schuld van Verhofstadt dat er ingeleverd moet worden. Zonder Brusselse inmenging - dat is waar - was Rusland geen oorlog begonnen.
Vergeet Victoria 'Fuck the EU' Nuland niet. Die uitspraak is echt goed gerijpt zeg :X

Maar ja, niemand zag het aankomen. :X
Heel veel sambal
pi_216730997
quote:

[..]
Ze roken en drinken er zoveel omdat het een kutland is om te wonen. Alles werkt tegen je. In Rusland leef je niet, maar je lijdt. Het is geen baken van traditie of cultuur. Het is een beerput waar iedereen eruit probeert te kruipen. Desnoods over de lijken van je familie. En die beerput verdedig je. Chapeau!
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:05:22 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216731001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ze hadden wel uitstekende gezondheidszorg, goede huizen, inhouse stromend water en sanitair etc..

Toch?
Longkanker en hart en vaatziekten laten zich maar lastig genezen. Ook hier.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216731011
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies zoals het heel vredig is in Wit-Rusland. Je moet er maar van houden.
Het was heel vredig tussen Rusland en Duitsland, totdat Rusland verraad pleegde.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:05:45 #111
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216731012
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Waar komt die levensstijl vandaan?
Geen idee?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FOK!fotograaf dinsdag 18 februari 2025 @ 12:05:51 #112
364681 over_hedge
pi_216731013
Rusland verdedigt zich tegen het westen zoals Duitsland zich verdedigede tegen de russen :+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:05:57 #113
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216731015
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:01 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Met geleide raketten bezet je geen enkel eiland. :)
Maar is dat de cope die jij jezelf voorhoud, richting het expansionistische china?

Grappig.

Mss moeten al die landen, incl. de VS, die zich druk daarom maken, gewoon wat sateh prikkers kopen.
pi_216731018
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Longkanker en hart en vaatziekten laten zich maar lastig genezen. Ook hier.

Toch?
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:06:25 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216731024
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wat jij verzonnen hebt.

Oekraïne heeft wat jou betreft geen recht op soevereiniteit.

Wat dat betreft lig je keurig in lijn met het Kremlin.
Jawel. Maar geen recht op toetreding EU en NAVO.
En nu zitten wij in dit gekloot.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216731034
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja. De Sowjetunie en ook het Warschaupact waren zo enorm fantastisch dat hun machthebbers er grote hekken en muren omheen bouwden.
Multifunctioneel die dingen, je houdt mensen buiten en je houdt ze binnen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_216731041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Rusland verdedigt zich tegen het westen zoals Duitsland zich verdedigede tegen de russen :+
En die gemene geallieerden..

Hitler kon niet anders. Engeland heeft hem notabene de oorlog verklaard!

Wat dat betreft herhaalt de geschiedenis zich wederom.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:07:29 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216731045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ze roken en drinken er zoveel omdat het een kutland is om te wonen. Alles werkt tegen je. In Rusland leef je niet, maar je lijdt. Het is geen baken van traditie of cultuur. Het is een beerput waar iedereen eruit probeert te kruipen. Desnoods over de lijken van je familie. En die beerput verdedig je. Chapeau!
Dan zouden alle Russen toch wegvluchten en zou het toch vervallen tot een 3e wereld land?
Moskou leeft!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:08:29 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216731066
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch?
Dat zeg ik niet. Je moet het ook afzetten tegen de tijd van toen he.
Gezondheidszorg was wel gratis, maar niet op het niveau van ons zeg maar.
Maar Rusland is geen India ofzo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:09:13 #120
pi_216731075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De VS is ook al decennia groot tegenstander.
Stel je voor dat de EU een echt leger krijgt? Voor je het weet zijn ze een supermacht.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:09:47 #121
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216731085
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, dat is gewoon niet waar. Je zult de geschiedenis moeten herschrijven om dat te onderbouwen, en dat is wel een Russische hobby. En tegenwoordig ook van Trump, je vind Trump vast ook een toffe peer.
Trump is - zeker als je hem vergelijkt met Poetin - een ongeletterde volgevreten vollidiot. Dit is soms helaas een beetje vloeken in de wakkere wereld, maar zo zie ik hem wel.
Trump is een mega-miljardair. Musk evenzeer.

Ik zie een paar positieve punten inderdaad in de huidige Trump-administratie, maar ook heel veel negatieve punten en zaken die me werkelijk zorgen baren. Musk met zijn AI programma, chipimplantaten in hersenen, Trump die Canada en Groenland wil inlijven.

Stopzetting US AID klinkt wel heel goed in de oren, Kennedy jr die Amerika weer gezond weer maken en onderzoek wil gaan verrichten naar de covid-hoax, stopzetting oorlog Oekraine (als dat lukt, is nog afwachten).

Het is afwachten.

Of Trump er is voor de werkende klasse, betwijfel ik ook sterk. Maar welke president in de VS was er ooit voor de werkende klasse? Bernie Sanders? Helaas wordt hij altijd op afstand gehouden bij de Democraten. Onder Kamala was de werkende klasse ook keihard gen**id.

Trump is vooralsnog een wervelwind. Geen idee hoe alles uit gaat pakken. Het zijn heel vreemde, spannende en ook best angstige tijden. Voor iedereen in de wereld denk ik.

Liefst zie ik de Communistische Partij van Rusland de macht opnemen daar en de VS en de EU bevrijden. Tsja, nu is het schipperen.

Mijn afkeer van het Angelsaksisme is echter consistent. Al sinds mijn kindertijd. :7
pi_216731086
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jawel. Maar geen recht op toetreding EU en NAVO.
Maar is wel lid geworden?

quote:
En nu zitten wij in dit gekloot.
Hoezo wij?

En waarom mag een soeverein land niet beslissen of ze lid willen worden van de EU?
Wie bepaalt dat?
Behalve de EU en dat land?
En waarom mag die en dergelijke inbreuk in de soevereiniteit van Oekraïne hebben?
En waarom keur jij dat goed?
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:10:28 #123
pi_216731098
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee?
Ik wel, maar ik zit niet in een ontkenningsfase.
pi_216731099
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Multifunctioneel die dingen, je houdt mensen buiten en je houdt ze binnen.
Ben overigens wel benieuwd of men dat, elders op de wereld, in Magastan ook snapt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 februari 2025 @ 12:11:22 #125
pi_216731108
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 12:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn afkeer van het Angelsaksisme is echter consistent. Al sinds mijn kindertijd.
En daar moeten de Ukrainers maar onder lijden? Lekker dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')