Er kan idd beargumenteerd worden dat hun intel van grote waarde is, maar het is ook weer niet zo dat de VS zal ophouden met monitoren wat er gebeurd als ze minder actief oekraine zouden steunen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef Joppiez het volgende:
Ondertussen krijgt Oekraine ook gewoon steun van de EU (en daarbuiten). De VS is niet allesbepalend hier.
Jij hebt dochters?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik geef jou hetzelfde advies wat ik mijn dochters geef.
Stel geen vragen als je het antwoord niet wilt horen.
Oh, dus je land verdedigen dat wordt binnengevallen door een agressieve buurman is misdadig. Beter meteen maar tekenen bij het kruisje voor overgave.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is ook misdadig om jonge Oeks te laten strijden met weinig middelen tegen een sterke vijand.
Niet alleen maar naar Poetin wijzen. Ook hand in eigen boezem.
https://united24media.com(...)lan-for-ukraine-5981quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof niet dat de Russen zeker zijn dat ze samen met Trump Europa uit elkaar kunnen spelen. Baerbock zegt dat er een programma van zo'n 700 miljard aankomt en direct beginnen ze over gesprekken met Zelenskyy.
Ze knipperen dus als eerste met hun ogen.
Als kind ben jij in een of andere ketel gevallen denk ik.. hoe krijg je dit je toetsenbord uit als je geen Rus bent. Wat een teringdebielen kom je hier soms toch tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Rusland verdedigt zich.
Het westen provoceert.
Gezien de geschiedenis, is dat best verstandig, ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef RotatoR het volgende:
[..]
rusland is dus bang voor een EU leger.
Rusland is de agressor. Zolang je dat niet in wil zien, heeft het weinig zin om enige waarde te hechten aan de rest van jouw woorden.quote:
Nee, dat is gewoon niet waar. Je zult de geschiedenis moeten herschrijven om dat te onderbouwen, en dat is wel een Russische hobby. En tegenwoordig ook van Trump, je vind Trump vast ook een toffe peer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Rusland verdedigt zich.
Het westen provoceert.
Gratis gezondheidszorg - inclusief tandheelkunde - en volledig gratis onderwijs inclusief universiteit was juist een van de paradepaardjes van de Sovjet Unie.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nooit gehad he. Kun je weten als je jezelf informeert.
Nee, robert jensen (quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En tegenwoordig ook van Trump, je vind Trump vast ook een toffe peer.
Lul niet zo slap. Ik gebruik echt wel andere bronnen dan alleen de NOS. Ik weet heel goed hoe de wereld werkt. Ik weet heel goed de zin van de onzin te onderscheiden. Ik heb al eerder gezegd dat je de afgelopen jaren totaal de weg bent kwijtgeraakt. You are totally lost. Dat we het nu niet eens zijn ligt echt niet aan mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens de NOS wel inderdaad.
Yup, maar ik weet dat dit voor jouw een tricky gegeven is, doet pijn enzo, maar de sovjet unie is niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gratis gezondheidszorg - inclusief tandheelkunde - en volledig gratis onderwijs inclusief universiteit was juist een van de paradepaardjes van de Sovjet Unie.
Deze charmeur heeft Oekraine dus een oorlog ingerommeld.quote:
Russen vechten al eeuwenlang op dezelfde manier, een enorme hoeveelheid soldaten naar de vijand smijten zonder een lor om die soldaten te geven, want ze hebben er toch zat. Denk aan Stalins fijne bevelen tijdens WO2, bevel 270 bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:52 schreef RotatoR het volgende:
[..]
rusland is dus bang voor een EU leger.
Ja. De Sowjetunie en ook het Warschaupact waren zo enorm fantastisch dat hun machthebbers er grote hekken en muren omheen bouwden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gratis gezondheidszorg - inclusief tandheelkunde - en volledig gratis onderwijs inclusief universiteit was juist een van de paradepaardjes van de Sovjet Unie.
Hoe hoog was de levensverwachting ook alweer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Is dat ook niet wat de EU wil met zo'n digital service act? Zorgen dat bepaalde informatie gecensureerd kan worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. De Sowjetunie en ook het Warschaupact waren zo enorm fantastisch dat hun machthebbers er grote hekken en muren omheen bouwden.
Laag. Maar dat komt ook door de levensstijl aldaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe hoog was de levensverwachting ook alweer?
Eh,quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat ook niet wat de EU wil met zo'n digital service act?
Poetin inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze charmeur heeft Oekraine dus een oorlog ingerommeld.
Met geleide raketten bezet je geen enkel eiland.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nog wel. Tot hij ontdekt dat je met sateh prikkers niks begint tegen geleide raketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |