abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216732845
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee.
Als wij elkaar gaan uitmaken voor pedofielen, kidnappers, ongedierte of andere terminologie om elkaar te ontmenselijken zijn wij heel ver van huis.
Tja, ik kan er niks aan doen dat Rusland genocidaal bezig is Oekraïne. Ik ontken het niet en ik kijk er ook niet voor weg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216732852
quote:

[..]
Dat zijn wees geraakten.
Serieus kerel.. op deze manier ga ik je echt rapporteren hier want dit begint vervelend te worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216732856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit, het gaat er om dat er een Russisch gezinde puppet in Oekraïne aan de macht komt.
Ja je weet nu al hoe dit gaat. Oorlog een paar maanden stil zodat Rusland rustig kan opbouwen. Oekraïne gaat voornamelijk met zichzelf bezig zijn. Daarna is het even spannend.

De Poetin puppet wint en we krijgen een vrede onder Russische voorwaarden. In de EU komen er miljoenen nieuwe buren bij die terecht angst voor die gek hebben.

Zelensky wint en Rusland en haar fans zullen roepen dat het allemaal oneerlijk was en de massamoord voortzetten. Deze keer tegen een verzwakt Oekraïne.

Dit hele plan is een verraad van de VS en de Eu zal enkel reageren met hol gelul.
pi_216732860
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Zelensky wordt internationaal misschien gezien als een held, maar intern staat hij er lang niet zo goed voor. Er is veel kritiek op zijn beleid en hem worden behoorlijk wat fouten verweten. Het idee van een onbetwiste leider is dus verre van de realiteit; de situatie in Oekraïne is veel complexer dan de externe waardering doet vermoeden.
Maar hij zit daar wel zijn land te verdedigen, dat konden veel andere leiders niet zeggen toen hun land werd aangevallen. De meeste vluchten snel naar het buitenland.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:36:16 #280
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216732862
quote:

[..]
Dat zijn wees geraakten.
Dat is gigantische grote paardenpoep. Veel kinderen die zijn meegenomen zijn helemaal geen wees. Die ouders zijn niet eens gedood door Rusland. En als nog voor de kinderen die wel wees zijn, zijn er genoeg andere familieleden als grootouders, tantes etc. die er wel voor willen zorgen.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:38:05 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216732876
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:31 schreef Tjacka het volgende:
De Baltische Staten zijn zonder de nucleaire paraplu van de VS simpelweg onverdedigbaar, zelfs tegen het amateuristische leger van Poetin. Het enige wat nodig is, is dat de Suwalki Gap wordt gesloten, en dan hebben we een enorm probleem. Voor de EU zou dit direct betekenen dat we in een confrontatie met Rusland terechtkomen, wat de urgentie van het herstellen van de situatie alleen maar vergroot. Daarom is het te hopen dat we op een transactionele manier nog enige steun van de VS kunnen krijgen, totdat we uiteindelijk in staat zijn om ze volledig te laten afhaken
Netjes ons beschermingsgeld betalen. En keurig Trump zijn bejaarde billetjes kussen zoals het ons betaamt.

En hopen dat hij ons niet alsnog verraadt, zoals ongeveer alle 'bondgenoten' in de recente geschiedenis.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216732878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:36 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat is gigantische grote paardenpoep. Veel kinderen die zijn meegenomen zijn helemaal geen wees. Die ouders zijn niet eens gedood door Rusland. En als nog voor de kinderen die wel wees zijn, zijn er genoeg andere familieleden als grootouders, tantes etc. die er wel voor willen zorgen.
Zelfs al was er geen andere familie. Die gek is het aan het goedpraten dat kinderen worden meegenomen door de moordenaars van hun ouders.
pi_216732881
Presidentsverkiezingen in Oekraine. Hou toch op schei uit joh.

Wat een genante schijt onderhandelingen.
Zonder wrijving geen glans
pi_216732884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja je weet nu al hoe dit gaat. Oorlog een paar maanden stil zodat Rusland rustig kan opbouwen. Oekraïne gaat voornamelijk met zichzelf bezig zijn. Daarna is het even spannend.

De Poetin puppet wint en we krijgen een vrede onder Russische voorwaarden. In de EU komen er miljoenen nieuwe buren bij die terecht angst voor die gek hebben.

Zelensky wint en Rusland en haar fans zullen roepen dat het allemaal oneerlijk was en de massamoord voortzetten. Deze keer tegen een verzwakt Oekraïne.

Dit hele plan is een verraad van de VS en de Eu zal enkel reageren met hol gelul.
Ik ben het niet eens met deze visie. De laatste berichten tonen juist dat de EU sneller reageert dan ooit, vergelijkbaar met de snelheid van besluitvorming tijdens de coronacrisis. Het lijkt nu eindelijk een beetje vaart te krijgen, zelfs als het lange tijd te laat was. De situatie is complex, maar er is nu wel actie, en die zou wel eens sneller kunnen gaan dan velen denken.
Groot fan van User Wotte
  Forum Admin dinsdag 18 februari 2025 @ 14:40:22 #285
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216732897
quote:

[..]
Dat zijn wees geraakten.
Schaam je. Echt waar, jij moet je de ogen uit je kop schamen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216732899
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met deze visie. De laatste berichten tonen juist dat de EU sneller reageert dan ooit, vergelijkbaar met de snelheid van besluitvorming tijdens de coronacrisis. Het lijkt nu eindelijk een beetje vaart te krijgen, zelfs als het lange tijd te laat was. De situatie is complex, maar er is nu wel actie, en die zou wel eens sneller kunnen gaan dan velen denken.
Mag het hopen. De aanleiding is echter te genant voor woorden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216732902
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom zou Rusland kinderen stelen?
Ik zeg het je nog een keer. Rusland is een beerput, en gaat over lijken. Het steelt kinderen, zodat ze gerussificeerd kunnen worden en geen Oekraïner meer zijn.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:40:50 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216732905
quote:
Ik heb er naar gekeken en snel gelezen.
Zal er vanavond nog wat meer onderzoek naar doen.

Maar ik kan met mijn verstand er niet bij dat Rus kinderen ontvoerd? Waarom in godsnaam? Het riekt naar (gevaarlijke) propaganda. Maar goed. Ik ben oprecht benieuwd.

Ik heb nooit ontkend dat Rusland clustermunitie gebruikt e.d. en andere internationale verdragen schendt. Maar dit gaat héél ver. Dat moet je echt fucking goed kunnen onderbouwen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:41:10 #289
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216732911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
We laten ons overheersen door de vertegenwoordigers van het grootbedrijf en de banken met hun korte termijn ROI-denken. Daarmee hebben we China economisch machtig gemaakt en allerlei waardevolle kennis overhandigd, daarmee hebben we de VS op een grote BNP-voorsprong gezet, daarmee hebben we wapens gekocht die vooral geschikt zijn om een VS aanvalsoorlog te ondersteunen.

We moeten geen EU hebben die eist dat ons pensioenstelsel verandert omdat het het best ter wereld was en die het stressniveau van wormen in onze grond reguleert. We moeten een EU hebben die sterk is naar de grote buitenwereld toe door onze gemeenschappelijke belangen te behartigen.
Onze gemeenschappelijke belangen kun je alleen maar behartigen als je op minimaal gelijke voet kan onderhandelen met de andere geopolitieke spelers.

En laat dat nu zo goed als onmogelijk zijn zonder politieke, economische en militaire integratie.

Dat ontkennen maakt het niet minder waar.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:42:09 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216732921
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar ik kan met mijn verstand er niet bij dat Rus kinderen ontvoerd? Waarom in godsnaam? Het riekt naar (gevaarlijke) propaganda. Maar goed. Ik ben oprecht benieuwd.

Ik heb nooit ontkend dat Rusland clustermunitie gebruikt e.d. en andere internationale verdragen schendt. Maar dit gaat héél ver. Dat moet je echt fucking goed kunnen onderbouwen.
Bekijk deze YouTube-video

Hier een filmpje van meisje die ontvoert werd terwijl ze gewoon bij haar moeder woonde en juist woning uit werd gelokt.

Kom je er nu pas achter dat het geen propaganda is?
pi_216732925
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De EU kon zich al maanden voorbereiden op Oekraïne stunts van Trump en wat we tot nu toe hebben gezien was achteraf reageren op voldongen feiten met slap gelul.
pi_216732928
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Goed artikel met heeeeeeeeel veel bronnen:
https://en.wikipedia.org/(...)_Russo-Ukrainian_War
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:42:50 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216732929
Laten we verder gaan. Dit maakt teveel emoties los blijkbar.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216732936
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Netjes ons beschermingsgeld betalen. En keurig Trump zijn bejaarde billetjes kussen zoals het ons betaamt.

En hopen dat hij ons niet alsnog verraadt, zoals ongeveer alle 'bondgenoten' in de recente geschiedenis.
Op de korte termijn is het inderdaad hetzelfde verhaal, maar als EU moeten we stoppen hem als een betrouwbare bondgenoot te zien. We hebben hem nu nodig, maar dat betekent niet dat we niet kritisch moeten blijven. We hebben genoeg geld om Trump te trekken, want hij is dol op geld en deals. De lange termijn vraagt om een zelfstandiger en sterker EU, zonder afhankelijk te zijn van deze fragiele 'bondgenootschappen'.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 18 februari 2025 @ 14:43:45 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216732937
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ja, raar dat het ontvoeren van kinderen (met ouders, zonder ouders) wat werkelijk is gebeurd emoties los maakt bij mensen.
pi_216732941
quote:
Je staat in je hemd.
pi_216732943
quote:
Je zou ook je mening aan kunnen passen met nieuwe informatie.
  Forum Admin dinsdag 18 februari 2025 @ 14:44:11 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216732944
quote:
Omdat je er consequent naast zit en daar telkens op gewezen wordt. Waar je vervolgens helemaal niks mee doet, behalve dan het onderwerp te veranderen om hetzelfde riedeltje in een ander jasje te herhalen in het volgende topic van de reeks.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')