SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
je hebt het terug? !quote:Op maandag 17 februari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]Haha, dat is een hele tijd al afgesloten.
Appie raakte compleet in paniek van die brieven waarin ik zei 'betalen hoerenkind of ik schakel dit bureau in'. Hij heeft toen nog van alles geprobeerd maar hoe meer hij ging proberen hoe sterker ik me voelde want het was allemaal bullshit wat hij deedwaardoor ik wist 'oke jij hebt geen idee wat je doet'.
Huidige betaalafspraak was '190 euro per maand afbetalen', en er stond nog 1k open. Dat kon ie niet betalen. Oke prima, afgesproken dat we nieuwe betaalafspraken zouden maken. Ik zeg dat ik rente wil, hij zegt 'BEN JE GEK'. Ik zeg ' oke dan niet, zie je bij de rechter'
Appie zei 'uhhhh uhhhh uhhhh ik kan je ook nu deel a betalen en dan volgende maand deel b en dan heb je al je geld terug' > Let op, dit is een VEEL betere deal dan 190 euro per maand?![]()
![]()
Ik zei 'oke is goed maar wil wel echt rente want dit duurt te lang en ik maak verlies'. Toen zei hij 'is goed'. Toen dacht ik 'wtf is dit, ik krijg nu sneller mn geld terug en krijg ook nog eens meer?!'
Het was fantastisch. Toen ik mn geld terugkreeg heb ik gezegd dat ie een motherfucker is die me heeft bedrogen. Daarvoor altijd zogenaamd aardig gedaan want dat helpt als je je geld terug wil
Nou dat is toch top?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zelf wel mazzel gehad door na 8 jaar inschrijving al een sociale huurwoning te hebbennet opgeknapt, met zonnepanelen en op gooiafstand van werk.
Ik ging minder huur betalen na mijn verhuizing er kreeg er veel meer woonruimte voor terug
oh, nou daaaagquote:Op maandag 17 februari 2025 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer aan het werk hoor
#howmuchbetter
Haaaaansssquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zo. Maar dan over onderwijs.
Jaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt het terug? !meesterlijk
blij voor je. En blij dat je van die parasiet af bent
Of vrouwen. Want ze willen toch gelijkheid. Dan hup, vrouwen dat uniform in.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft 'ie een puntje?
"Bovendien zijn er nog tienduizenden Oekraïense mannen in Nederland, laat hen maar teruggaan om hun eigen land te helpen, ook als militair"
Welke VR-Bril heb je? Heb voor kerst 2 jaar terug de Meta Quest III gekocht voor m'n ex, was best een tof ding. Draadloos VRquote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben blij met m’n VR-brilen m’n nieuwe kopjes en bekers die ik al járen wilde maar geen geld voor wilde neerleggen.
Nu is eindelijk die verzameling van diverse soorten kopjes/bekers uit de kast.
Het is ook zeker geluk maar echt niet alleen dat. Veel mensen doen dit niet allemaal, dan heb je veel minder kans op dat gelukje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Was wel even zwaar werken met veel reageren, eindeloos woningen bekijken (vrije uren inleveren) waar je ook maar in de top 10 stond voor het geval dat. Ook wel veel dingen afwijzen omdat ik wilde verhuizen naar een goede plek waar ik zeker heel lang wilde wonen.
Ik vind het verder meer geluk hebben dan dat ik er echt voor gewerkt heb ofzo.
Nou die dusquote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Welke VR-Bril heb je? Heb voor kerst 2 jaar terug de Meta Quest III gekocht voor m'n ex, was best een tof ding. Draadloos VR![]()
![]()
Hoe was die situatie ontstaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Ik twijfelde zelf nooit dat ik het terug zou krijgen omdat alles op papier stond, maar vroeg me wel af hoe lang deze teringzooi zou duren. Er viel zo'n last van mn schouders af
en ruimte in mn hoofd om het echt af te sluiten
Ergens denk ik soms nog wel 'hoe kun je zo'n mongool zijn' en dat neem ik mezelf dan ook ergens kwalijk maar we leren ervan!
Lief dat je er naar vraagt, is ook leuk om te delen![]()
wat doe je met je vr bril? gamen?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben blij met m’n VR-brilen m’n nieuwe kopjes en bekers die ik al járen wilde maar geen geld voor wilde neerleggen.
Nu is eindelijk die verzameling van diverse soorten kopjes/bekers uit de kast.
Ja maar die moeten dan wel de pil doorslikken of zich eerst laten steriliseren anders gaat het een zooi worden in de loopgraven.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of vrouwen. Want ze willen toch gelijkheid. Dan hup, vrouwen dat uniform in.
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mensquote:Op maandag 17 februari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]!! ik snap dit niet, of is het een generatieding?
ja moest er ineens aan denken weer. Vind het een groot succes, meestal met dit soort dingen kan je fluiten naar je geld.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Ik twijfelde zelf nooit dat ik het terug zou krijgen omdat alles op papier stond, maar vroeg me wel af hoe lang deze teringzooi zou duren. Er viel zo'n last van mn schouders af
en ruimte in mn hoofd om het echt af te sluiten
Ergens denk ik soms nog wel 'hoe kun je zo'n mongool zijn' en dat neem ik mezelf dan ook ergens kwalijk maar we leren ervan!
Lief dat je er naar vraagt, is ook leuk om te delen![]()
Kijk smaakquote:
HIer zitten ook veel Oekraïense mannen die niet de oorlog in willen. Neem het ze niet kwalijkquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft 'ie een puntje?
"Bovendien zijn er nog tienduizenden Oekraïense mannen in Nederland, laat hen maar teruggaan om hun eigen land te helpen, ook als militair"
Dat of een spiraaltje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die moeten dan wel de pil doorslikken of zich eerst laten steriliseren anders gaat het een zooi worden in de loopgraven.
Zou er niet mee trouwen want die hebben geen ballen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer zitten ook veel Oekraïense mannen die niet de oorlog in willen. Neem het ze niet kwalijk
Ik vind maestro heel leuk. En dat spel met dat muisje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk smaak
Heb mij kostelijk vermaakt met FitXR. Er is ook zo'n spelletje dat veranderd je woonkamer in een omgeving met allemaal gekleurde poppetjes die je moet afknallen![]()
Vet leuk
mag ik je voorstellen aan mijn zusje? die kwam gewoon spiraal of nietquote:
nou ja ik zou ook mijn snor drukkenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er niet mee trouwen want die hebben geen ballen.
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doe je met je vr bril? gamen?
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik je voorstellen aan mijn zusje? die kwam gewoon spiraal of niet
Mijn ouders dachten: oh als je gaat studeren aan de uni komt alles goed met je leven. Ze hebben verder echt null noppes nada meegegeven aan (financieel) advies of andere levenslessen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mens
die mogelijk ook nog wel wat kreeg van papa en mama
idee van sociale huur is voor haar gelijk aan bedelen
Ohh? klinkt tofquote:Op maandag 17 februari 2025 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
En relaxen. Heb de laatste maanden druk op de borst en er zit een soort meditatie iets in. Je bent dan in een rustige omgeving en hij zegt hoe je moet ademen. Klinkt suf maar het heeft me al een paar keer geholpen
Ik vind het echt wel fijn. Zeker eens proberen als je de kans krijgtquote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh? klinkt tof![]()
ik heb het nog nooit geprobeerd, zo'n vr bril
geen bovenburen is beste burenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam aanlopen bij bezichtiging van mijn huidige woning en ik stond 2e. Als 1e stond een zwanger stel. Portiekflat zonder lift. We waren nog niet boven of ze zeiden: oh dit wordt hem niet, want geen lift en toch wel klein van binnen. Ik wist daarbij dat ik dus goed moest kijken, want ik kon hem dus krijgen of niet.
We gingen daarna nog door naar een andere flat die ook wel potentie had. Waarbij ik niet zo hoog stond, maar waar er met regelmaat flatjes vrijkwamen.
Het vervelende is dat je ongeveer 10 min hebt om te kijken en je nog geen 24 uur de tijd hebt om te reageren of je hem wilt. Dus hals over kop voor en tegen lijstjes maken. Bedenken of je dit echt wil en of de onzekere toekomst niet geschikter is. Stress mensen stress.
De doorslag was toch wel dat dit een hoekappartement is op de bovenste verdieping (geen bovenburen) en deze had nog een groot genoeg slaapkamer aan de koele kant van het huis.
En dan heb je 2 weken later de sleutel en begint het feest. Constant twijfel of je wel juist heb gedaan aan die ene beslissing die je hals over kop hebt gemaakt.
vertel dat tegen die noordkoreanen die net het internet hebben ontdektquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.
weet je nog vroeger?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten: oh als je gaat studeren aan de uni komt alles goed met je leven. Ze hebben verder echt null noppes nada meegegeven aan (financieel) advies of andere levenslessen.
Gaat meestal niet geheel vrijwillig.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.
oké dan kunnen ze direct een nieuwe generatie trainen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vertel dat tegen die noordkoreanen die net het internet hebben ontdekt
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegenquote:
SPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Komen we toch weer op dichtnaaien uit?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat meestal niet geheel vrijwillig.
Hm, ook lastig als je dat vindtquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mens
die mogelijk ook nog wel wat kreeg van papa en mama
idee van sociale huur is voor haar gelijk aan bedelen
Dit was voor mij echt een 'je hebt al zoveel geflikt en gedaan, dit kan ik nog terugpakken'. En ik stond er ook echt op om dat te doen, meer principe ding dan dat het om het daadwerkelijke geld ging eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest er ineens aan denken weer. Vind het een groot succes, meestal met dit soort dingen kan je fluiten naar je geld.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegen
zie je, vreselijke kauwgombalSPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam aanlopen bij bezichtiging van mijn huidige woning en ik stond 2e. Als 1e stond een zwanger stel. Portiekflat zonder lift. We waren nog niet boven of ze zeiden: oh dit wordt hem niet, want geen lift en toch wel klein van binnen. Ik wist daarbij dat ik dus goed moest kijken, want ik kon hem dus krijgen of niet.
We gingen daarna nog door naar een andere flat die ook wel potentie had. Waarbij ik niet zo hoog stond, maar waar er met regelmaat flatjes vrijkwamen.
Het vervelende is dat je ongeveer 10 min hebt om te kijken en je nog geen 24 uur de tijd hebt om te reageren of je hem wilt. Dus hals over kop voor en tegen lijstjes maken. Bedenken of je dit echt wil en of de onzekere toekomst niet geschikter is. Stress mensen stress.
De doorslag was toch wel dat dit een hoekappartement is op de bovenste verdieping (geen bovenburen) en deze had nog een groot genoeg slaapkamer aan de koele kant van het huis.
En dan heb je 2 weken later de sleutel en begint het feest. Constant twijfel of je wel juist heb gedaan aan die ene beslissing die je hals over kop hebt gemaakt.
Maestro is ook leuk. Als je houdt van dat soort spellen raad ik trouwens ook Beat Saber aan, geinig om te doenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind maestro heel leuk. En dat spel met dat muisje.
Die jij omschrijft ken ik nog niet. Maar ik heb wel last van motion sickness helaas
Ja die.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je nog vroeger?
toen we dachten dat volwassen mensen verstandig en wijs waren?
maar kauwgomquote:Op maandag 17 februari 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je, vreselijke kauwgombal
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegen
ISPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je het verhaal van mijn vorige avontuur in de liefde moeten vertellen. Ik zal je even een pm sturen maar ik snap goed je angst.
Sommige mensen zijn echt gemeen en jij hebt een groot empatisch vermogen, dat ruiken dat soort mensen.
Ja beat Saber doet m’n dochter. Ik vind die muziek minder leuk. Maar het idee is leuk jaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maestro is ook leuk. Als je houdt van dat soort spellen raad ik trouwens ook Beat Saber aan, geinig om te doen
Motion Sickness gelukkig geen last van, maar kan mij er wel wat bij voorstellen
Als ik dat doe met mijn ex, moet ik een hele bijbel schrijven.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ergens al Appie zn leugens opgeschreven, gewoon omdat ik het niet wil vergeten. Als ik dat nu lees denk ik echt 'what, the, fuck' x1000
Dat laatste was altijd mogelijk, maar met zoveel geluidsoverlast kon ik gewoon geen innerlijke rust krijgen. En ivm verleden werd ook continue mijn vecht/vluchtgedrag aangezet. Wat natuurlijk weer doorloopt in andere zaken.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Het is ergens ook wel luxe dat je kunt kiezen, soms kun je dat neit en moet je het maar doen met wat je voorgedragen krijgt. Of niet maar dan blijf je wonen waar je woont
Ik vind het kut dat je dit hebt moeten doormaken.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ergens al Appie zn leugens opgeschreven, gewoon omdat ik het niet wil vergeten. Als ik dat nu lees denk ik echt 'what, the, fuck' x1000
laten we het met een groep doenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef isax het volgende:
[..]
Als ik dat doe met mijn ex, moet ik een hele bijbel schrijven.
Is goed, ik bekijk PM waarschijnlijk wel pas vanavond, als dat goed is?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:14 schreef isax het volgende:
[..]
I
Ik zou je het verhaal van mijn vorige avontuur in de liefde moeten vertellen. Ik zal je even een pm sturen maar ik snap goed je angst.
Sommige mensen zijn echt gemeen en jij hebt een groot empatisch vermogen, dat ruiken dat soort mensen.
Heb ook nog wel een paar mentaal gestoorde exen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
laten we het met een groep doen
De FOK! exen Bijbel
maar vooral: ze heeft geleerd van die situatiequote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je dit hebt moeten doormaken.goed dat je eruit bent.
lolquote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef isax het volgende:
[..]
Als ik dat doe met mijn ex, moet ik een hele bijbel schrijven.
Die geluksmomentenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat laatste was altijd mogelijk, maar met zoveel geluidsoverlast kon ik gewoon geen innerlijke rust krijgen. En ivm verleden werd ook continue mijn vecht/vluchtgedrag aangezet. Wat natuurlijk weer doorloopt in andere zaken.
Dus ik had ook wel haast om weg te gaan en was ook wel hard op zoek naar een nieuwe woning. Het universum gunde mij eens wat
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je dit hebt moeten doormaken.goed dat je eruit bent.
hahahaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
laten we het met een groep doen
De FOK! exen Bijbel
Naja je kan met Beat Saber ook pakketten kopen. En geloof dat er ook mods zijn dat je je eigen muziek kan toevoegen, geen ideeeeeeeeeeeee meer hoe dat heet thoquote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja beat Saber doet m’n dochter. Ik vind die muziek minder leuk. Maar het idee is leuk ja
Dan heb je geluk. Ik had badman erbij gekregen en die kan ik niet spelen omdat ik direct beroerd werd.
sowieso nee, maar misschien wel beter dus dat is winstquote:Op maandag 17 februari 2025 15:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar vooral: ze heeft geleerd van die situatie
of de coping nu de beste optie is weten we nog niet, maar flapdrollen zijn niet meer welkom
Echt kut dat iemand je zo slecht kan laten voelenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje ook
toen die in relatietherapie zaten zei zij dingen dat zelfs de therapeut met zijn ogen zat te knipperen van wtf
ik snap liegen bij een date/toekomstig liefdespersoon/huidig liefdespersoon gewoon nietquote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laatste ex loog over zijn liefdesverleden. Hij wilde voor laten doen alsof hij zielig was enzo om daarmee meer connectie met mij te vinden.
Daarnaast was het ook gewoon een eikel verder
jaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Not all men, maar de hoeveelheid moeite die sommige mannen doen om bij je in het broekje te kunnen vind ik altijd maar raar. Liegen, zichzelf voordoen als iemand anders, complete lulverhalen verzinnen. Ongelofelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch blij dat het mij niet m'n zelfvertrouwen heeft gekost, maar juist tot op zekere hoogte is toegenomen omdat ik niet zo gek was als zij mij liet geloven dat ik was
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Is overigens niet enkel iets waar mannen een handje van hebben. Vrouwen kunnen er soms ook wel wat van al is het om andere redenenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Not all men, maar de hoeveelheid moeite die sommige mannen doen om bij je in het broekje te kunnen vind ik altijd maar raar. Liegen, zichzelf voordoen als iemand anders, complete lulverhalen verzinnen. Ongelofelijk.
Hij had gehoopt dat het niet naar buiten zou komen. En dan kon hij met mij "fris" beginnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap liegen bij een date/toekomstig liefdespersoon/huidig liefdespersoon gewoon niet
Je wil niet dat die ander je leuk vindt om wie je bent maar om wie je niet bentja nee, daar ga je zelf echt heel gelukkig van worden
Zou ik eens naar moeten kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja je kan met Beat Saber ook pakketten kopen. En geloof dat er ook mods zijn dat je je eigen muziek kan toevoegen, geen ideeeeeeeeeeeee meer hoe dat heet thoZijn daar toen heel lang mee bezig geweest.
Kan je in de instellingen van dat apparaat niet iets instellen dat de motion sickness minder word? Volgens mij moet zoiets mogelijk zijn
Met vrouwen heb ik geen ervaringquote:Op maandag 17 februari 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is overigens niet enkel iets waar mannen een handje van hebben. Vrouwen kunnen er soms ook wel wat van al is het om andere redenen
vrouwen kunnen net zo goed vals zijn maar ik heb minder ervaring met vrouwen in een relatie dan mannenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is overigens niet enkel iets waar mannen een handje van hebben. Vrouwen kunnen er soms ook wel wat van al is het om andere redenen
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn laatste ex was een narcist en heeft enorm de moeite genomen om mij proberen los te weken van m’n vrienden en familie. Gelukkig is het niet zover gekomen.
Dit geloof ik meteenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ohja, 'ik ben veranderd'quote:Op maandag 17 februari 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had gehoopt dat het niet naar buiten zou komen. En dan kon hij met mij "fris" beginnen.
Denk dat je dat ook wel leuk vind. In het begin denk je "dat kan toch geen workout zijn, een beetje met je armen zwaaien"quote:
Is denk ik meer gelinkt aan de persoon in kwestie dan zijn of haar gender om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met vrouwen heb ik geen ervaring
Bordeaux roodquote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is denk ik meer gelinkt aan de persoon in kwestie dan zijn of haar gender om eerlijk te zijn.
Maar iemand die dat doet is sowieso een diep rode vlag qua relatie materiaal.
ik ook!quote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar normale vrouwen ontmoet dan?
Denk ik ook wel, helaasquote:Op maandag 17 februari 2025 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is denk ik meer gelinkt aan de persoon in kwestie dan zijn of haar gender om eerlijk te zijn.
Maar iemand die dat doet is sowieso een diep rode vlag qua relatie materiaal.
En dat jij dan nog je best gaat doen omdat die ander boos isquote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna begon hij ook heel controlerend te doen over van alles en nog wat. Lange afstand relatie. Er moest elke weekend gevideobeld worden ondanks dat ik vet druk in mijn verhuizing zat. Toen de relatie net begon moest ik al maanden van te voren aangeven of het oke was dat hij langs kwam terwijl het nog maar de vraag was of het huis dan klaar zou zijn.
Hij werd boos om nietsKon geen grapje hebben. Reageerde zijn eigen frustraties af op mij. En ondanks dat niet fysiek zou worden, zat er altijd iets aggresiefs in die frustraties.
Dat is gewoon niet waar want heb wel eens verhalen van jou gelezenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die alleen maar normale vrouwen ontmoet dan?
Waar woonde hij dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarna begon hij ook heel controlerend te doen over van alles en nog wat. Lange afstand relatie. Er moest elke weekend gevideobeld worden ondanks dat ik vet druk in mijn verhuizing zat. Toen de relatie net begon moest ik al maanden van te voren aangeven of het oke was dat hij langs kwam terwijl het nog maar de vraag was of het huis dan klaar zou zijn.
Hij werd boos om nietsKon geen grapje hebben. Reageerde zijn eigen frustraties af op mij. En ondanks dat niet fysiek zou worden, zat er altijd iets aggresiefs in die frustraties.
De ene gestoorde gek na de anderequote:Op maandag 17 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar want heb wel eens verhalen van jou gelezen
Herkenbaar. Kut hetquote:Op maandag 17 februari 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja en als je het er wel over hebt. Dan kwam er altijd als antwoord terug: maar dan moet je er wat van zeggen als je vind dat ik zo doe.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat jij dan nog je best gaat doen omdat die ander boos is
Klinkt als iemand waarbij je het nooit goed had kunnen doenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en als je het er wel over hebt. Dan kwam er altijd als antwoord terug: maar dan moet je er wat van zeggen als je vind dat ik zo doe.
Dude ik heb je verteld over mijn historie met huiselijk geweld. Denk je dat ik boze man met agressie in zijn doen en laten ga vertellen dat ik het niet oke vind? Mijn hele lijf schreeuwt om nee.
Is ook de reden overigens dat ik vaarwel heb gezegd, omdat hij zo agressief gefrustreerd raakte over kleine dingen dat ik daar niet mee overweg kon.
Maar (serieus), hoe reageerde je dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook gehad dat je van je lover moest bewijzen dat je vorige maand maandag om 11.02 thuis was en niet bij *insert random persoon* want je was daar. Dat weet je zelf misschien niet, maar je was daar.
Nee ik had wel er ooit eentje die boos was dat ik met alleen maar mannen werkten en er wel eens eens bepaalde opmerkingen heen en weer gingen. Of dat het in het algemeen wel eens over seks ging. Dude ik werk met mannen? Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook gehad dat je van je lover moest bewijzen dat je vorige maand maandag om 11.02 thuis was en niet bij *insert random persoon* want je was daar. Dat weet je zelf misschien niet, maar je was daar.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar (serieus), hoe reageerde je dan?
Ik zou dit van mijn moeder nog niet pikken namelijk.
En dan zei hij weer sorry bladiebla. En dan zei ik: aan sorry heb ik niets, de schade is al gedaan en jouw sorry verandert daar helemaal niets aan. Doeiquote:Op maandag 17 februari 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt als iemand waarbij je het nooit goed had kunnen doen. *stuurt liefde
Ja. En waarom iemand appt. En waarom je een theelepel op de grond laat vallen. En waarom je 2 min later thuis bent dan normaal, waarom je 2 min eerder thuis bent dan normaal. Waarom je er ‘leuk’ uitziet en ergens heen gaat.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik had wel er ooit eentje die boos was dat ik met alleen maar mannen werkten en er wel eens eens bepaalde opmerkingen heen en weer gingen. Of dat het in het algemeen wel eens over seks ging. Dude ik werk met mannen? Wat verwacht je dan?
Dat niet. Maar als ik niet vrijwel meteen nadat ik thuis kwam van een weekend met haar klaar zat om te videobellen vroeg ze meteen of ik haar nog wel leuk vondquote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dat is wel sterk hoor, dat je dat wel kon inzien dus byequote:Op maandag 17 februari 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan zei hij weer sorry bladiebla. En dan zei ik: aan sorry heb ik niets, de schade is al gedaan en jouw sorry verandert daar helemaal niets aan. Doei
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al met al viel het wel mee
Raar wijf ben je tochquote:Op maandag 17 februari 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]sure, onze huiliehuilie zou dit niet pikken
'ga maar een week lang nadenken over wat je fout hebt gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'quote:Op maandag 17 februari 2025 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En waarom iemand appt. En waarom je een theelepel op de grond laat vallen. En waarom je 2 min later thuis bent dan normaal, waarom je 2 min eerder thuis bent dan normaal. Waarom je er ‘leuk’ uitziet en ergens heen gaat.
Waarom je lacht om een appje.
Waarom je niet direct reageert. Waarom je een emoticon minder typt dan eerst.
Deze onzekerheid en het controlerenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En waarom iemand appt. En waarom je een theelepel op de grond laat vallen. En waarom je 2 min later thuis bent dan normaal, waarom je 2 min eerder thuis bent dan normaal. Waarom je er ‘leuk’ uitziet en ergens heen gaat.
Waarom je lacht om een appje.
Waarom je niet direct reageert. Waarom je een emoticon minder typt dan eerst.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat niet. Maar als ik niet vrijwel meteen nadat ik thuis kwam van een weekend met haar klaar zat om te videobellen vroeg ze meteen of ik haar nog wel leuk vondEn ze was ook vrij vaak geirriteerd als ik een avond niet wilde videobellen ómdat we dat elke dag dat ik daar niet was deden.
dat is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Tegenwoordig zet ik mezelf voor op en als er een alarmbel gaat rinkelen of er gaat een vlag wapperen neem ik mezelf wel in bescherming i.p.v denken "joh, misschien valt het mee" uit onzekerheid om alleen te blijvenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Bij mij gaan de alarmbellen gelukkig wel erg snel luid klinken, dat is wel een voordeel, maar ja ik heb ook wel een zwak voor de wat wildere wereldse vrouw en bij pure schoonheid ben ik toch wat zwakker dan titanium helaas.
Thank god, voor geen goud dat ik zou willen voldoen aan jouw normen van normaalquote:
Bij een 'relatie' heb ik zulke dingen wel gehad, maar dat was binnen een half jaar alweer voorbij qua relatie.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
Je krijgt heel erg een benauwend gevoel.quote:
Succes met Appie 2 t/m 99.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thank god, voor geen goud dat ik zou willen voldoen aan jouw normen van normaal
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij een 'relatie' heb ik zulke dingen wel gehad, maar dat was binnen een half jaar alweer voorbij qua relatie.
figuurlijk is dat een stuk makkelijk dan letterlijk heb ik het ideequote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meneer weer op zn pikkie getrapt, doel bereikt
Waarom denk/vind je dat?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik zelf ook respectievelijk een walking red flag, maar wil ik best werken aan mezelf. Sommige dingen zitten alleen ontzettend hardnekkig in mijn lijf.
ik heb ook wel een gebruikersaanwijzing maar die ken ik zelf heel goed en daar kan over gecommuniceerd worden, enzo. Op een eerlijke en respectvolle manierquote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik zelf ook respectievelijk een walking red flag, maar wil ik best werken aan mezelf. Sommige dingen zitten alleen ontzettend hardnekkig in mijn lijf.
Dit klinkt ergens als een uitnodiging om het te proberen?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
figuurlijk is dat een stuk makkelijk dan letterlijk heb ik het idee
Maar. Het is goed dat je in elk geval wil werken aan jezelf.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe moet je anders kunnen groeien als persoon en leren van bepaalde zaken?Zelfreflectie en zelfgroei
Well, life can be a riot
Vetrouwens issues, verleden van huiselijkgeweld.quote:
Herkenbaar, vooral heel veel eigen tijd en rust en geduld heb ik nodigquote:Op maandag 17 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vetrouwens issues, verleden van huiselijkgeweld.
Niet altijd mijn eigen behoeftes communiceren.
Veel eigen tijd nodig.
Ik kan niet samen slapen, want dan slaap ik niet.
Dat soort dingen.
Trainingskamp profi darten volgen om op extreem kleine doelen te mikken lijkt mij een goed beginquote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens als een uitnodiging om het te proberen?
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trainingskamp profi darten volgen om op extreem kleine doelen te mikken lijkt mij een goed begin
Relatie moet in mijn optiek een aanvulling zijn en geen opvullingquote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
En heb aub je eigen leven, niet dat een relatie ineens je leven wordt ofzo.
ja dit, I cantquote:Op maandag 17 februari 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Relatie is een aanvulling op je leven
Al had ik bij een boel exen altijd het idee dat ik hun leven was (obsessie)
dat jaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Relatie moet in mijn optiek een aanvulling zijn en geen opvulling
omg fancyquote:Op maandag 17 februari 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, de Picnic was een koelelement vergeten. Oh, ik laat hem vallen. Never mind, dan schud k hem wel leeg in de gootsteen. DroogijsVoelt wel heel erg koud aan
Is het ook
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet interessant!
en het is ook voor iedereen anders. Ik weet van mijn zus dat zij wel echt een relatie = leven wil. En haar partner wil dat ook dus prima matchquote:Op maandag 17 februari 2025 15:44 schreef isax het volgende:
Door hoe mijn relatie is is het nu grotendeels mijn leven maar ik heb mijn eigen dingen en identiteit daarnaast.
Balans is belangrijk.
Ja zo ziet iedereen dat andersquote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
En heb aub je eigen leven, niet dat een relatie ineens je leven wordt ofzo.
Ja het sublimeert maar dat duurt best lang.quote:
Daarom iemand op FOK! zoekenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zo ziet iedereen dat anders
Stel ik heb sowieso al geen leven (want FOK!ker) en de partner wel, dan gaat dat kunnen botsen
Laatste vrouw waar ik serieus mee heb gedate die had dat ook. Toen ik op een gegeven moment aangaf dat 't hem niet ging worden omdat ik geen romantische vonk voelde stond ze een uur later beneden voor de flat een brief te schrijven. Uiteindelijk toch nog een kans gegeven om te kijken of er echt geen vonk kon komen. Kwam niet, daarna het gewoon netjes afgesloten. Stuurt ze rond oud en nieuw een ontzettend lange app waar in ze aangaf het zo jammer te vinden dat we niet samen zijn, ze het maar lastig te accepteren vond dat ik haar ouders nooit had ontmoet want ze vond mij zo ontzettend perfect als haar toekomstige partner en het voelde als "dit is het"quote:Op maandag 17 februari 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Relatie is een aanvulling op je leven
Al had ik bij een boel exen altijd het idee dat ik hun leven was (obsessie)
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het sublimeert maar dat duurt best lang.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom iemand op FOK! zoeken
Dat is hetzelfde als een hark aanschaffen bij de bakker.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom iemand op FOK! zoeken
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste vrouw waar ik serieus mee heb gedate die had dat ook. Toen ik op een gegeven moment aangaf dat 't hem niet ging worden omdat ik geen romantische vonk voelde stond ze een uur later beneden voor de flat een brief te schrijven. Uiteindelijk toch nog een kans gegeven om te kijken of er echt geen vonk kon komen. Kwam niet, daarna het gewoon netjes afgesloten. Stuurt ze rond oud en nieuw een ontzettend lange app waar in ze aangaf het zo jammer te vinden dat we niet samen zijn, ze het maar lastig te accepteren vond dat ik haar ouders nooit had ontmoet want ze vond mij zo ontzettend perfect als haar toekomstige partner en het voelde als "dit is het"
Was intens...
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatste vrouw waar ik serieus mee heb gedate die had dat ook. Toen ik op een gegeven moment aangaf dat 't hem niet ging worden omdat ik geen romantische vonk voelde stond ze een uur later beneden voor de flat een brief te schrijven. Uiteindelijk toch nog een kans gegeven om te kijken of er echt geen vonk kon komen. Kwam niet, daarna het gewoon netjes afgesloten. Stuurt ze rond oud en nieuw een ontzettend lange app waar in ze aangaf het zo jammer te vinden dat we niet samen zijn, ze het maar lastig te accepteren vond dat ik haar ouders nooit had ontmoet want ze vond mij zo ontzettend perfect als haar toekomstige partner en het voelde als "dit is het"
Was intens...
Heb best een fijne hark.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een hark aanschaffen bij de bakker.
Nu zijn die vonken een beetje overrated, maar ik snap wat je bedoelt. Je voelt het of je voelt het niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was intens...
Ja, ik vond het ergens zó ontzettend sneu voor die vrouw dat ik uit medelijden besloot om te kijken of het niet gewoon aan mij lag omdat het nog niet zo super lang uit was met mijn ex. We zijn een dag naar Antwerpen geweest, hebben het héél gezellig gehad. Maar er was gewoon geen vonk. Er was zeker een klik, maar zonder vonk... Sjaquote:
Dat basis idee had ik ook altijd van mezelf qua relaties. Maar mijn huidige partner woonde ik binnen een half jaar al mee samen en na een dik jaar al verloofd.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, vooral heel veel eigen tijd en rust en geduld heb ik nodig![]()
ik wil het liefst minimaal een jaar daten voordat we het een naam gaan geven
Nou precies dat.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu zijn die vonken een beetje overrated, maar ik snap wat je bedoelt. Je voelt het of je voelt het niet.
Dat is nooit een goed ideequote:Op maandag 17 februari 2025 15:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ergens zó ontzettend sneu voor die vrouw dat ik uit medelijden besloot om te kijken of het niet gewoon aan mij lag omdat het nog niet zo super lang uit was met mijn ex. We zijn een dag naar Antwerpen geweest, hebben het héél gezellig gehad. Maar er was gewoon geen vonk. Er was zeker een klik, maar zonder vonk... Sja
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Heeft niet iedereen wel minimaal één kutrelatie gehad? Je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk.
iedere relatie die stuk gaat heeft een redenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Heeft niet iedereen wel minimaal één kutrelatie gehad? Je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk.
Niet iedereen. Ik heb een buurman die al sinds zijn 13e bij dezelfde vrouw is.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Wel vaak op de eerste date, "ik ben niet zoals alle vrouwen en normaal doe ik dit nooit zo snel"quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik ook wel eens gehoord heb: Ik ben niet zoals alle andere mannen.
Paar weken later als de echte naar boven komt: is precies hetzelfde.
Of de mooie "al mijn exen hebben waren *insert toepasselijk woord* "quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik ook wel eens gehoord heb: Ik ben niet zoals alle andere mannen.
Paar weken later als de echte naar boven komt: is precies hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Inderdaad. Of nog nooit een relatie zoals ik!quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Dit heb ik ook al vaker gehoord inderdaad. Mensen die rustig willen starten maar bij de juiste voelt alles zoo goed dat het niet meer uitmaakt. En nee, zijn geen mensen waarbij dat bij iedere relatie zo isquote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat basis idee had ik ook altijd van mezelf qua relaties. Maar mijn huidige partner woonde ik binnen een half jaar al mee samen en na een dik jaar al verloofd.
Al zijn we pas echt getrouwd toen we een huis wilde gaan kopen want financieel beter en zulks
lijkt mij welquote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Nee klopt, achteraf gezien ook niet netjes. Maar vond het echt heel rot voor d'r en wist gewoon zelf ook niet helemaal wat ik wel/niet voelde en zou moeten voelen.quote:
uitzondering bevestigd de regel tochquote:Op maandag 17 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. Heeft niet bijna iedereen minimaal één kutrelatie gehad?
maar niet iedere relatie gaat uit omdat het een kutrelatie zou zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere relatie die stuk gaat heeft een reden
sommige zijn alleen wat extremer dus dat zijn die uitschieters die je bij blijven
weet nog een ex die vet sad was dat ik het uit maakte want ik was zo zorgzaam en lief, concept van geven en nemen was hem vreemd. alleen nemen is veel prettiger leven
De relaties zelf waren allemaal wel ok; einde niet altijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. Heeft niet bijna iedereen minimaal één kutrelatie gehad?
Och. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vetrouwens issues, verleden van huiselijkgeweld.
Niet altijd mijn eigen behoeftes communiceren.
Veel eigen tijd nodig.
Ik kan niet samen slapen, want dan slaap ik niet.
Dat soort dingen.
nee maar er is altijd wel ietsquote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar niet iedere relatie gaat uit omdat het een kutrelatie zou zijn.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Het leven draait ook met de paar- en relatiekeuze toch grotendeels om mensenkennis.
Hmm bij mij waren eigenlijk bijna alle relaties voor de huidige gewoon in z'n geheel niet goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De relaties zelf waren allemaal wel ok; einde niet altijd.
Ik vond het wel wat. Maar nu niet meer.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef Rozevla het volgende:
Podimo app gedownload.
Kijken of het bevalt.
en dan heb je een leuke vriendschap en dan hebben zij op een gegeven moment de moed verzamelt om een move te maken en je te vertellen dat ze je leuker vinden dan gewoon als vriendenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ken ook hele leuke mannen, die ik oprecht aardig vind enzo. Maar waar ik juist ontzettend mee oppas dat ik er niet teveel mee praat of ontmoet of per ongeluk flirt. Zodat ze geen poging tot doen zodat ik ze niet over een paar maanden kwijt ben als ex zijnde.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan heb je een leuke vriendschap en dan hebben zij op een gegeven moment de moed verzamelt om een move te maken en je te vertellen dat ze je leuker vinden dan gewoon als vrienden
en dan mag je ze vertellen nee dank je ik zie je zo niet
en ben je een vriend kwijt
Want ?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat. Maar nu niet meer.
Jups, het is eigenlijk nooit goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dan heb je een leuke vriendschap en dan hebben zij op een gegeven moment de moed verzamelt om een move te maken en je te vertellen dat ze je leuker vinden dan gewoon als vrienden
en dan mag je ze vertellen nee dank je ik zie je zo niet
en ben je een vriend kwijt
90% van wat daar op staat is toch ook gratis (met reclames) te beluisteren op andere platformen?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat. Maar nu niet meer.
ik had ooit ook een leuke collegaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups, het is eigenlijk nooit goed.
Ik dacht ooit een leuke vriend / collega te hebben. Totaal geëscaleerd nadat hij dus ontslagen is wegens grensoverschrijdend gedrag.
hoelang al?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
Toen een van de belangrijkste mannen in m’n leven praatte over moeraskater voor ik hem gezien had. Vond ik hem op basis van de verhalen al interessant. Toen ik hem zag had hij nog een toxic relatie. Dat ging uit en zat ik met die narcist. Daarna kwamen we samen. En nu huisje boompje beestje
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm bij mij waren eigenlijk bijna alle relaties voor de huidige gewoon in z'n geheel niet goed.
ohja, zo eentje heb ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend houdt overigens van mannen. Dus dat scheelt
Ja preciesquote:Op maandag 17 februari 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Daarom gewoon meteen (voordat je een vriendschap hebt) uitspreken of je wel/niet interesse hebt want dan kan het nog
Wij niet, maar voor de rest hadden we getrouwd kunnen zijn .quote:Op maandag 17 februari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, zo eentje heb ik ook
Al doen we ook semi-intiem
wanneer had je tijd volgende week?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Lekker zoenen met (sommige!!!!!!!!!!!!!!!!!) vrienden vind ik wel leuk eigenlijk
Sinds 2015 en het is toen uit geweest maar weer goedgekomen uiteindelijk. Nadat hij aan zichzelf gewerkt heeft en ik een nieuw trauma moest verwerken.quote:
Smoothquote:Op maandag 17 februari 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wanneer had je tijd volgende week?
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij niet, maar voor de rest hadden we getrouwd kunnen zijn .
Hehehe, wij kunnen denk ik wel lekker zoenenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Misschien is het omdat ik zo'n leuke man ben dat de relaties wel goed waren.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Zonder FOK! Zou ik ook Moeraskater niet kennen. Bizar.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sinds 2015 en het is toen uit geweest maar weer goedgekomen uiteindelijk. Nadat hij aan zichzelf gewerkt heeft en ik een nieuw trauma moest verwerken.
We zijn in 2023 getrouwd.
zet hem op!quote:
Ja, is wel zoquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
Het moet sowieso wel matchen op dat vlakHet kan ook andersom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En ik heb ondertussen ook de diagnose voor adhd/add gekregen + medicatie en daardoor ben ik zelf ook een leuker mens geworden. En een leukere moeder, betere collega, dochter, zus, tante.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
en mooi dat jullie dat samen overwonnen hebben. Extra blijk van liefde en voor elkaar gaan
[..]
zet hem op!
Dat je met een vrouw van bijna 200 kilo in bed ligt?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan ook andersom zijn.
En nu een baby kiwiquote:Op maandag 17 februari 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik viel eerder altijd op mannen die wat ouder waren dan mij, en een onzeker meisje wel handig vonden. Daarna maar eens een tijdje alleen geweest, zelfvertrouwen gekweekt, en toen Gergi leren kennenNou ja eerst nog twee anderen leren kennen, maar toen had ik gelukkig genoeg zelfvertrouwen om ze de deur uit te bonjouren na een paar dates
Moet ik direct aan die film FEED denken.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je met een vrouw van bijna 200 kilo in bed ligt?
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs met vrouwen van flink formaat kan er nog goede seksuele chemie zijn hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
lekker veel om vast te houdenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt zo fijnquote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Absoluut. En ik heb ondertussen ook de diagnose voor adhd/add gekregen + medicatie en daardoor ben ik zelf ook een leuker mens geworden. En een leukere moeder, betere collega, dochter, zus, tante.
Genoeg shit meegemaakt. En er zijn nog zure appels. Maar hoef het in elk geval niet alleen te doen nu.
Gergiquote:Op maandag 17 februari 2025 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik viel eerder altijd op mannen die wat ouder waren dan mij, en een onzeker meisje wel handig vonden. Daarna maar eens een tijdje alleen geweest, zelfvertrouwen gekweekt, en toen Gergi leren kennenNou ja eerst nog twee anderen leren kennen, maar toen had ik gelukkig genoeg zelfvertrouwen om ze de deur uit te bonjouren na een paar dates
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs met vrouwen van flink formaat kan er nog goede seksuele chemie zijn hoor
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gergi![]()
Je eten is niet veilig maar verder is hij wel lief.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je zeeslag te spelen?quote:
Ohhh! Daar heb ik zin in nu.quote:
Die was naar Vieze Frank.quote:
Goed idee. Ik lig met griep op de bank. Jullie zijn m’n Netflix.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
werken? Ik ga ook nog even werken, even inhaalslag maken![]()
Wat is datquote:
Ben soms lang van stof, maar dit was wel heel extreem jaquote:
Waarquote:Op maandag 17 februari 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben soms lang van stof, maar dit was wel heel extreem ja
Ik plaatste een linkje (dacht ik) maar dat bleek weer eens zo'n 300 A4tjes lang Google linkje te zijnquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik plaatste een linkje (dacht ik) maar dat bleek weer eens zo'n 300 A4tjes lang Google linkje te zijn
Nee, ze zijn er niet meer om te redden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Ga je nu een nieuwe redden @:cherrylips
Awquote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Kebabje net begravenHij ligt nu in de koude natte grond
Met z'n mooie witte vachtje en roze neusje
Awwwwwquote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Welke smaak?quote:
Volgens mij groene thee met granaatappel. Het was een roze doosje met roze granaatappeltjes erop getekendquote:
Hahahahaquote:
Sorryquote:Op maandag 17 februari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha
Dit zijn echt van die intrusive thoughts vragen
Nou, dat is wel lief in elk geval!quote:Op maandag 17 februari 2025 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij groene thee met granaatappel. Het was een roze doosje met roze granaatappeltjes erop getekend
Ik had die denk ik ook gekozen. Of Kamille.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook nog een doosje van de gekarameliseerde appel van pickwick maar dit doosje was niet geplastificeerd dus wat beter afbreekbaar.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook naar Schotlandquote:Op maandag 17 februari 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Schotland in september. Alles al vol, of duur, of allebei.
RIPquote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Wij gaan met de boot vanaf IJmuidenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Schotlandmoet alleen nog een vlucht boeken.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Is dat zo populair in september?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker overnachten in een drijvend casino.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij gaan met de boot vanaf IJmuiden
Oja, nou daar heb ik niet echt goede herinneringen aan.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij gaan met de boot vanaf IJmuiden
Oh hoezo niet? Hebben we al meerdere keren gedaan. Minicruise naar Newcastle of wat langer naar Schotlandquote:Op maandag 17 februari 2025 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, nou daar heb ik niet echt goede herinneringen aan.
O ja, daar zat ik vorige week ook naar te kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond het met windkracht 8 niet zo'n succes. Als de geur van kots door de gangen walmt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoezo niet? Hebben we al meerdere keren gedaan. Minicruise naar Newcastle of wat langer naar Schotland
mega misselijk geworden. Hongerig en de hut was te dicht bij een motor waardoor ik niet kon slapen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hoezo niet? Hebben we al meerdere keren gedaan. Minicruise naar Newcastle of wat langer naar Schotland
M’n zus woont erquote:Op maandag 17 februari 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar zat ik vorige week ook naar te kijkenSchotland is populair.
Oh ja we onden ook economy hutten kiezen "mogelijk gehorig" ja jemoeder. Die liggen dus tusen het autodek en de motorquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mega misselijk geworden. Hongerig en de hut was te dicht bij een motor waardoor ik niet kon slapen.
Ik was toen zwanger misschien speelt dat ook mee.
Nooooooit meerquote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja we onden ook economy hutten kiezen "mogelijk gehorig" ja jemoeder. Die liggen dus tusen het autodek en de motor
Jezus, dat is wel paupereconomy danquote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja we onden ook economy hutten kiezen "mogelijk gehorig" ja jemoeder. Die liggen dus tusen het autodek en de motor
Zo kutquote:Op maandag 17 februari 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joe.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel paupereconomy dan
Heb je meer gezegd dan alleen hoi ik ben… en doei!quote:
Ja dat wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je meer gezegd dan alleen hoi ik ben… en doei!
Ah ruzie lost dat altijd op!quote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het begon eerst met 20 min ruzie omdat iemand bijna overwerkt is
Uiteraardquote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ruzie lost dat altijd op!
Oh wat kutquote:Op maandag 17 februari 2025 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar het begon eerst met 20 min ruzie omdat iemand bijna overwerkt is
Kun je hier mooi een beetje oefenen alvast.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En morgen wordt ook een ontzettende kutdag. De hele dag met domme mensen omgaan
Het ligt aan de anderen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En morgen wordt ook een ontzettende kutdag. De hele dag met domme mensen omgaan
Doen psychologen ook altijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
Anderen zijn altijd het probleemProblemen bij je zelf zoeken
Problemen bij andere vinden en het verplatsen
Taartquote:
Des te meer voor de anderen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Taart![]()
Ik hou niet eens van taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |