SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
je hebt het terug? !quote:Op maandag 17 februari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]Haha, dat is een hele tijd al afgesloten.
Appie raakte compleet in paniek van die brieven waarin ik zei 'betalen hoerenkind of ik schakel dit bureau in'. Hij heeft toen nog van alles geprobeerd maar hoe meer hij ging proberen hoe sterker ik me voelde want het was allemaal bullshit wat hij deedwaardoor ik wist 'oke jij hebt geen idee wat je doet'.
Huidige betaalafspraak was '190 euro per maand afbetalen', en er stond nog 1k open. Dat kon ie niet betalen. Oke prima, afgesproken dat we nieuwe betaalafspraken zouden maken. Ik zeg dat ik rente wil, hij zegt 'BEN JE GEK'. Ik zeg ' oke dan niet, zie je bij de rechter'
Appie zei 'uhhhh uhhhh uhhhh ik kan je ook nu deel a betalen en dan volgende maand deel b en dan heb je al je geld terug' > Let op, dit is een VEEL betere deal dan 190 euro per maand?![]()
![]()
Ik zei 'oke is goed maar wil wel echt rente want dit duurt te lang en ik maak verlies'. Toen zei hij 'is goed'. Toen dacht ik 'wtf is dit, ik krijg nu sneller mn geld terug en krijg ook nog eens meer?!'
Het was fantastisch. Toen ik mn geld terugkreeg heb ik gezegd dat ie een motherfucker is die me heeft bedrogen. Daarvoor altijd zogenaamd aardig gedaan want dat helpt als je je geld terug wil
Nou dat is toch top?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zelf wel mazzel gehad door na 8 jaar inschrijving al een sociale huurwoning te hebbennet opgeknapt, met zonnepanelen en op gooiafstand van werk.
Ik ging minder huur betalen na mijn verhuizing er kreeg er veel meer woonruimte voor terug
oh, nou daaaagquote:Op maandag 17 februari 2025 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer aan het werk hoor
#howmuchbetter
Haaaaansssquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook zo. Maar dan over onderwijs.
Jaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt het terug? !meesterlijk
blij voor je. En blij dat je van die parasiet af bent
Of vrouwen. Want ze willen toch gelijkheid. Dan hup, vrouwen dat uniform in.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft 'ie een puntje?
"Bovendien zijn er nog tienduizenden Oekraïense mannen in Nederland, laat hen maar teruggaan om hun eigen land te helpen, ook als militair"
Welke VR-Bril heb je? Heb voor kerst 2 jaar terug de Meta Quest III gekocht voor m'n ex, was best een tof ding. Draadloos VRquote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben blij met m’n VR-brilen m’n nieuwe kopjes en bekers die ik al járen wilde maar geen geld voor wilde neerleggen.
Nu is eindelijk die verzameling van diverse soorten kopjes/bekers uit de kast.
Het is ook zeker geluk maar echt niet alleen dat. Veel mensen doen dit niet allemaal, dan heb je veel minder kans op dat gelukje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Was wel even zwaar werken met veel reageren, eindeloos woningen bekijken (vrije uren inleveren) waar je ook maar in de top 10 stond voor het geval dat. Ook wel veel dingen afwijzen omdat ik wilde verhuizen naar een goede plek waar ik zeker heel lang wilde wonen.
Ik vind het verder meer geluk hebben dan dat ik er echt voor gewerkt heb ofzo.
Nou die dusquote:Op maandag 17 februari 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Welke VR-Bril heb je? Heb voor kerst 2 jaar terug de Meta Quest III gekocht voor m'n ex, was best een tof ding. Draadloos VR![]()
![]()
Hoe was die situatie ontstaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Ik twijfelde zelf nooit dat ik het terug zou krijgen omdat alles op papier stond, maar vroeg me wel af hoe lang deze teringzooi zou duren. Er viel zo'n last van mn schouders af
en ruimte in mn hoofd om het echt af te sluiten
Ergens denk ik soms nog wel 'hoe kun je zo'n mongool zijn' en dat neem ik mezelf dan ook ergens kwalijk maar we leren ervan!
Lief dat je er naar vraagt, is ook leuk om te delen![]()
wat doe je met je vr bril? gamen?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben blij met m’n VR-brilen m’n nieuwe kopjes en bekers die ik al járen wilde maar geen geld voor wilde neerleggen.
Nu is eindelijk die verzameling van diverse soorten kopjes/bekers uit de kast.
Ja maar die moeten dan wel de pil doorslikken of zich eerst laten steriliseren anders gaat het een zooi worden in de loopgraven.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of vrouwen. Want ze willen toch gelijkheid. Dan hup, vrouwen dat uniform in.
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mensquote:Op maandag 17 februari 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]!! ik snap dit niet, of is het een generatieding?
ja moest er ineens aan denken weer. Vind het een groot succes, meestal met dit soort dingen kan je fluiten naar je geld.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Ik twijfelde zelf nooit dat ik het terug zou krijgen omdat alles op papier stond, maar vroeg me wel af hoe lang deze teringzooi zou duren. Er viel zo'n last van mn schouders af
en ruimte in mn hoofd om het echt af te sluiten
Ergens denk ik soms nog wel 'hoe kun je zo'n mongool zijn' en dat neem ik mezelf dan ook ergens kwalijk maar we leren ervan!
Lief dat je er naar vraagt, is ook leuk om te delen![]()
Kijk smaakquote:
HIer zitten ook veel Oekraïense mannen die niet de oorlog in willen. Neem het ze niet kwalijkquote:Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft 'ie een puntje?
"Bovendien zijn er nog tienduizenden Oekraïense mannen in Nederland, laat hen maar teruggaan om hun eigen land te helpen, ook als militair"
Dat of een spiraaltje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die moeten dan wel de pil doorslikken of zich eerst laten steriliseren anders gaat het een zooi worden in de loopgraven.
Zou er niet mee trouwen want die hebben geen ballen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIer zitten ook veel Oekraïense mannen die niet de oorlog in willen. Neem het ze niet kwalijk
Ik vind maestro heel leuk. En dat spel met dat muisje.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk smaak
Heb mij kostelijk vermaakt met FitXR. Er is ook zo'n spelletje dat veranderd je woonkamer in een omgeving met allemaal gekleurde poppetjes die je moet afknallen![]()
Vet leuk
mag ik je voorstellen aan mijn zusje? die kwam gewoon spiraal of nietquote:
nou ja ik zou ook mijn snor drukkenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er niet mee trouwen want die hebben geen ballen.
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doe je met je vr bril? gamen?
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag ik je voorstellen aan mijn zusje? die kwam gewoon spiraal of niet
Mijn ouders dachten: oh als je gaat studeren aan de uni komt alles goed met je leven. Ze hebben verder echt null noppes nada meegegeven aan (financieel) advies of andere levenslessen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mens
die mogelijk ook nog wel wat kreeg van papa en mama
idee van sociale huur is voor haar gelijk aan bedelen
Ohh? klinkt tofquote:Op maandag 17 februari 2025 15:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
En relaxen. Heb de laatste maanden druk op de borst en er zit een soort meditatie iets in. Je bent dan in een rustige omgeving en hij zegt hoe je moet ademen. Klinkt suf maar het heeft me al een paar keer geholpen
Ik vind het echt wel fijn. Zeker eens proberen als je de kans krijgtquote:Op maandag 17 februari 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh? klinkt tof![]()
ik heb het nog nooit geprobeerd, zo'n vr bril
geen bovenburen is beste burenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam aanlopen bij bezichtiging van mijn huidige woning en ik stond 2e. Als 1e stond een zwanger stel. Portiekflat zonder lift. We waren nog niet boven of ze zeiden: oh dit wordt hem niet, want geen lift en toch wel klein van binnen. Ik wist daarbij dat ik dus goed moest kijken, want ik kon hem dus krijgen of niet.
We gingen daarna nog door naar een andere flat die ook wel potentie had. Waarbij ik niet zo hoog stond, maar waar er met regelmaat flatjes vrijkwamen.
Het vervelende is dat je ongeveer 10 min hebt om te kijken en je nog geen 24 uur de tijd hebt om te reageren of je hem wilt. Dus hals over kop voor en tegen lijstjes maken. Bedenken of je dit echt wil en of de onzekere toekomst niet geschikter is. Stress mensen stress.
De doorslag was toch wel dat dit een hoekappartement is op de bovenste verdieping (geen bovenburen) en deze had nog een groot genoeg slaapkamer aan de koele kant van het huis.
En dan heb je 2 weken later de sleutel en begint het feest. Constant twijfel of je wel juist heb gedaan aan die ene beslissing die je hals over kop hebt gemaakt.
vertel dat tegen die noordkoreanen die net het internet hebben ontdektquote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.
weet je nog vroeger?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten: oh als je gaat studeren aan de uni komt alles goed met je leven. Ze hebben verder echt null noppes nada meegegeven aan (financieel) advies of andere levenslessen.
Gaat meestal niet geheel vrijwillig.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze gaan liggen neuken in de loopgraven hè.
oké dan kunnen ze direct een nieuwe generatie trainen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vertel dat tegen die noordkoreanen die net het internet hebben ontdekt
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegenquote:
SPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Komen we toch weer op dichtnaaien uit?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat meestal niet geheel vrijwillig.
Hm, ook lastig als je dat vindtquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn moeder was zo'n geboren en getogen als je hard werkt kun je alles zelf doen mens
die mogelijk ook nog wel wat kreeg van papa en mama
idee van sociale huur is voor haar gelijk aan bedelen
Dit was voor mij echt een 'je hebt al zoveel geflikt en gedaan, dit kan ik nog terugpakken'. En ik stond er ook echt op om dat te doen, meer principe ding dan dat het om het daadwerkelijke geld ging eerlijk gezegdquote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest er ineens aan denken weer. Vind het een groot succes, meestal met dit soort dingen kan je fluiten naar je geld.
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegen
zie je, vreselijke kauwgombalSPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam aanlopen bij bezichtiging van mijn huidige woning en ik stond 2e. Als 1e stond een zwanger stel. Portiekflat zonder lift. We waren nog niet boven of ze zeiden: oh dit wordt hem niet, want geen lift en toch wel klein van binnen. Ik wist daarbij dat ik dus goed moest kijken, want ik kon hem dus krijgen of niet.
We gingen daarna nog door naar een andere flat die ook wel potentie had. Waarbij ik niet zo hoog stond, maar waar er met regelmaat flatjes vrijkwamen.
Het vervelende is dat je ongeveer 10 min hebt om te kijken en je nog geen 24 uur de tijd hebt om te reageren of je hem wilt. Dus hals over kop voor en tegen lijstjes maken. Bedenken of je dit echt wil en of de onzekere toekomst niet geschikter is. Stress mensen stress.
De doorslag was toch wel dat dit een hoekappartement is op de bovenste verdieping (geen bovenburen) en deze had nog een groot genoeg slaapkamer aan de koele kant van het huis.
En dan heb je 2 weken later de sleutel en begint het feest. Constant twijfel of je wel juist heb gedaan aan die ene beslissing die je hals over kop hebt gemaakt.
Maestro is ook leuk. Als je houdt van dat soort spellen raad ik trouwens ook Beat Saber aan, geinig om te doenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind maestro heel leuk. En dat spel met dat muisje.
Die jij omschrijft ken ik nog niet. Maar ik heb wel last van motion sickness helaas
Ja die.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je nog vroeger?
toen we dachten dat volwassen mensen verstandig en wijs waren?
maar kauwgomquote:Op maandag 17 februari 2025 15:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zie je, vreselijke kauwgombal
quote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Crackie die verliefd was en er niet van uit ging dat iemand zo erg kon liegen
ISPOILER: detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je het verhaal van mijn vorige avontuur in de liefde moeten vertellen. Ik zal je even een pm sturen maar ik snap goed je angst.
Sommige mensen zijn echt gemeen en jij hebt een groot empatisch vermogen, dat ruiken dat soort mensen.
Ja beat Saber doet m’n dochter. Ik vind die muziek minder leuk. Maar het idee is leuk jaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maestro is ook leuk. Als je houdt van dat soort spellen raad ik trouwens ook Beat Saber aan, geinig om te doen
Motion Sickness gelukkig geen last van, maar kan mij er wel wat bij voorstellen
Als ik dat doe met mijn ex, moet ik een hele bijbel schrijven.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ergens al Appie zn leugens opgeschreven, gewoon omdat ik het niet wil vergeten. Als ik dat nu lees denk ik echt 'what, the, fuck' x1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |