SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
*tekentquote:Op maandag 17 februari 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Petitie om de TT aan te passen naar kwiwibessen
Tuurlijk. Maar goed, De mensen mogen ook hun zorgen uitenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze mag een paar kilo aankomen
Maar haar lijf dus ze mag ermee doen wat ze wil
Die gezichtsvorm is dag en nachtquote:Op maandag 17 februari 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschil qua make-up en skin Tone is al echt een ding hè.
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Goede vraagquote:
Vind ik wel meevallen. Ze is bleker en andere make-up en haar.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar goed, De mensen mogen ook hun zorgen uiten
[..]
Die gezichtsvorm is dag en nacht
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Petitie om de TT aan te passen naar kwiwibessen
quote:
Gezien haar UI ga ik voor fruitquote:Op maandag 17 februari 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goede vraag
Zitten we kwiwi als het fruit, de vogel, of de bewoner van nieuw Zeeland?
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar de herinneringen blijven. Alleen mijn ouders waren altijd in de tuin bezig. Nu is dat voorbij. Ze zijn 76 en kunnen nu niet meer rondom het huis rommelen in de tuin. Daarvoor moeten ze 3 min fietsen of 5-10 min lopen. Wat natuurlijk best oké is. Maar ze worden wel ouder en mankeren al dingetjes. Ik heb niet genoeg tuin of plek voor een moestuin. Niet dat dat scheelt qua afstand. Gelukkig heeft m’n andere zus wel grond over waar we dus terecht kunnen.
Maar ik wil dus wel de overkapping laten begroeien met die kiwibes. En hoe dat dan moet met het terras moet ik nog even bekijken. Wellicht een soort border erom of zo. Of aftimmeren … weet het nog niet.
Wat heb jij qua moestuin dingen? En heb jij plek?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha😄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja tuin is een hoop werkquote:Op maandag 17 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willen![]()
Kiwibes-terras?![]()
Ik heb een tuin van 250m2 ongeveer op een vereniging, want verdwaald dorpsmeisje in de randstad = ik moet groen!!!!!
Die tuin heb ik bijna 2 jaar geleden overgenomen. Het eerste jaar was veel kijken 'wat groeit er' en veel 'omg help'. Hiervoor had ik steeds een stukje kale grond van 15m2 waar ik in het seizoen wat op mocht verbouwen. Een hele tuin is echt wel even wat anders.
Maar nog veel verbouwen dusIk heb (niet nu) appels, peren, pruimen, paprika, tomaten, bonen, courgettes, pompoenen, radijs, frambozen, bramen, aalbessen, blauwe bessen, NZ spinazie, aubergines, sla
Wil veel meer maar stapje voor stapje. Ben vooral bezig om de grond om te woekeren want er zit zoveel zooi in die grond
Oeh wat fijn dat je die grond hebt zeg! Ontzettend leuk.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willen![]()
Kiwibes-terras?![]()
Ik heb een tuin van 250m2 ongeveer op een vereniging, want verdwaald dorpsmeisje in de randstad = ik moet groen!!!!!
Die tuin heb ik bijna 2 jaar geleden overgenomen. Het eerste jaar was veel kijken 'wat groeit er' en veel 'omg help'. Hiervoor had ik steeds een stukje kale grond van 15m2 waar ik in het seizoen wat op mocht verbouwen. Een hele tuin is echt wel even wat anders.
Maar nog veel verbouwen dusIk heb (niet nu) appels, peren, pruimen, paprika, tomaten, bonen, courgettes, pompoenen, radijs, frambozen, bramen, aalbessen, blauwe bessen, NZ spinazie, aubergines, sla
Wil veel meer maar stapje voor stapje. Ben vooral bezig om de grond om te woekeren want er zit zoveel zooi in die grond
Waar is er plek om te bouwen ?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Het wetsvoorstel dat moet regelen dat statushouders (asielzoekers die een verblijfsvergunning hebben gekregen) geen voorrang meer krijgen bij sociale huurwoningen is klaar. Minister Keijzer van Volkshuisvesting heeft de plannen bekendgemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)emeenten-verbijsterd
Ik denk dat ze gewoon meer moeten bouwen
Hebben we wat te doen in het levenquote:
Jaa, het voelt echt als een soort paradijsquote:Op maandag 17 februari 2025 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oeh wat fijn dat je die grond hebt zeg! Ontzettend leuk.
Ja, het is wel echt werk en je bent nooit klaar. Maar het is wel een leuke hobby en je kan er echt voldoening uithalen. Daarbij ook wel lekker om je hoofd leeg te maken zodra je met je vingers in de aarde zit.
Nou, dat klinkt erg goed! Wil je ook ooit terug naar een dorp?
Ah, kom je oude scherven en zo tegen?
Zit ook volquote:
Waar is het personeel om te bouwen? En het bouwmateriaal (of was dat ondertussen alweer opgelost?)quote:
heerlijk!quote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we wat te doen in het leven
[..]
Jaa, het voelt echt als een soort paradijsje eigen bubbel.
En jawel, ooit wel.. maar nu nog niet. Wil denk ik ook gewoon wat dichter bij mn ouders wonen als zij ouder worden.
Joh, het is soms net een schatkist behalve dat het geen waardevolle spullen zijn. Speelgoed, servies, mega stenen blabla, kom het allemaal tegenen heeel veel boomstronken $#&^$%#& die ooit zijn afgezaagd maar niet netjes zijn weggewerkt
Waar.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij zonder die stikstofregels is er nog genoeg plek toch?
Niet eens in Latijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké half uur stairmaster tijd
Zij die gaan sterven groeten u
In de bijstandquote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar is het personeel om te bouwen? En het bouwmateriaal (of was dat ondertussen alweer opgelost?)
sport?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké half uur stairmaster tijd
Zij die gaan sterven groeten u
150 km ongeveer. Ik woon in Den Haag en mn ouders in een dorpje in Brabant. Ook met veel grond maar zij houden niet van tuinierenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heerlijk!
Snap ik inderdaad. Is dat ver van waar je nu woont?
Oh, lekker dan…. Echt van die mensen die denken: geen zin in, dat gedoe is voor de volgende.
Oef .. dat is wel een eindje ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sport?
[..]
150 km ongeveer. Ik woon in Den Haag en mn ouders in een dorpje in Brabant. Ook met veel grond maar zij houden niet van tuinieren
Maar het is soms wel zoquote:
Ze kunnen beter eens kijken naar die vervallen gebouwenquote:
Ze zijn wel duur ja. Al zit er ook wel sociale huur tussen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet waar er nog plek is poes. maar er zijn genoeg nieuwbouwprojecten. lullige daaraan is dat ze allemaal zo duur zijn
nou das echt minimaal geloof ik. tenminste wat ik zag in rotterdamquote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zijn wel duur ja. Al zit er ook wel sociale huur tussen.
Zou het niet weten eerlijk gezegdquote:
Dat is inderdaad minder geworden maar denk niet meer dan logisch. Ze doen wat ze moeten doen (x aantal sociale woningen zijn verplicht volgens mij) en op sociale woningen zit gewoon veel minder winst dan op die duurdere woning, dusjaquote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das echt minimaal geloof ik. tenminste wat ik zag in rotterdam
Geen idee. Ik had er eentje en was blij.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das echt minimaal geloof ik. tenminste wat ik zag in rotterdam
Zag ik hier ook in omliggende gemeente. 35 nieuwe woningen en dan 1 betaalbare of zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet waar er nog plek is poes. maar er zijn genoeg nieuwbouwprojecten. lullige daaraan is dat ze allemaal zo duur zijn
Als dat zo is, dan zouden er 34 lege woningen zijn. Dat is vast niet zoquote:Op maandag 17 februari 2025 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zag ik hier ook in omliggende gemeente. 35 nieuwe woningen en dan 1 betaalbare of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |