SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
*tekentquote:Op maandag 17 februari 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Petitie om de TT aan te passen naar kwiwibessen
Tuurlijk. Maar goed, De mensen mogen ook hun zorgen uitenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze mag een paar kilo aankomen
Maar haar lijf dus ze mag ermee doen wat ze wil
Die gezichtsvorm is dag en nachtquote:Op maandag 17 februari 2025 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verschil qua make-up en skin Tone is al echt een ding hè.
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Goede vraagquote:
Vind ik wel meevallen. Ze is bleker en andere make-up en haar.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar goed, De mensen mogen ook hun zorgen uiten
[..]
Die gezichtsvorm is dag en nacht
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Petitie om de TT aan te passen naar kwiwibessen
quote:
Gezien haar UI ga ik voor fruitquote:Op maandag 17 februari 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goede vraag
Zitten we kwiwi als het fruit, de vogel, of de bewoner van nieuw Zeeland?
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar de herinneringen blijven. Alleen mijn ouders waren altijd in de tuin bezig. Nu is dat voorbij. Ze zijn 76 en kunnen nu niet meer rondom het huis rommelen in de tuin. Daarvoor moeten ze 3 min fietsen of 5-10 min lopen. Wat natuurlijk best oké is. Maar ze worden wel ouder en mankeren al dingetjes. Ik heb niet genoeg tuin of plek voor een moestuin. Niet dat dat scheelt qua afstand. Gelukkig heeft m’n andere zus wel grond over waar we dus terecht kunnen.
Maar ik wil dus wel de overkapping laten begroeien met die kiwibes. En hoe dat dan moet met het terras moet ik nog even bekijken. Wellicht een soort border erom of zo. Of aftimmeren … weet het nog niet.
Wat heb jij qua moestuin dingen? En heb jij plek?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha😄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja tuin is een hoop werkquote:Op maandag 17 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willen![]()
Kiwibes-terras?![]()
Ik heb een tuin van 250m2 ongeveer op een vereniging, want verdwaald dorpsmeisje in de randstad = ik moet groen!!!!!
Die tuin heb ik bijna 2 jaar geleden overgenomen. Het eerste jaar was veel kijken 'wat groeit er' en veel 'omg help'. Hiervoor had ik steeds een stukje kale grond van 15m2 waar ik in het seizoen wat op mocht verbouwen. Een hele tuin is echt wel even wat anders.
Maar nog veel verbouwen dusIk heb (niet nu) appels, peren, pruimen, paprika, tomaten, bonen, courgettes, pompoenen, radijs, frambozen, bramen, aalbessen, blauwe bessen, NZ spinazie, aubergines, sla
Wil veel meer maar stapje voor stapje. Ben vooral bezig om de grond om te woekeren want er zit zoveel zooi in die grond
Oeh wat fijn dat je die grond hebt zeg! Ontzettend leuk.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het vaak niet meer haalbaar om een (zo'n grote) tuin helemaal zelfstandig bij te houden. Wel heel fijn dat ze alsnog ergens wat kunnen tuinieren als ze willen![]()
Kiwibes-terras?![]()
Ik heb een tuin van 250m2 ongeveer op een vereniging, want verdwaald dorpsmeisje in de randstad = ik moet groen!!!!!
Die tuin heb ik bijna 2 jaar geleden overgenomen. Het eerste jaar was veel kijken 'wat groeit er' en veel 'omg help'. Hiervoor had ik steeds een stukje kale grond van 15m2 waar ik in het seizoen wat op mocht verbouwen. Een hele tuin is echt wel even wat anders.
Maar nog veel verbouwen dusIk heb (niet nu) appels, peren, pruimen, paprika, tomaten, bonen, courgettes, pompoenen, radijs, frambozen, bramen, aalbessen, blauwe bessen, NZ spinazie, aubergines, sla
Wil veel meer maar stapje voor stapje. Ben vooral bezig om de grond om te woekeren want er zit zoveel zooi in die grond
Waar is er plek om te bouwen ?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Het wetsvoorstel dat moet regelen dat statushouders (asielzoekers die een verblijfsvergunning hebben gekregen) geen voorrang meer krijgen bij sociale huurwoningen is klaar. Minister Keijzer van Volkshuisvesting heeft de plannen bekendgemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)emeenten-verbijsterd
Ik denk dat ze gewoon meer moeten bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |