Ik neem dit maar aan als gebakken lucht. Dat zou te bizar voor woorden zijn. Het klinkt zo ongeloofwaardig dat het lachwekkend is .quote:Op maandag 17 februari 2025 12:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
"We zeiden dat Europa het moest doen, maar nu die zeggen dat ze dat willen doen hebben we ineens liever een zooi BRICS landen die aan de kant van de Russen staan om de veiligheid te garanderen."
Niks, gewoon geld en wapens blijven sturenquote:
Welkom in Trumpistan.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik neem dit maar aan als gebakken lucht. Dat zou te bizar voor woorden zijn. Het klinkt zo ongeloofwaardig dat het lachwekkend is .
Je moet eens leren begrijpend lezen. Hoort thuis betekent niet: ze knippen met hun vingers en ze zijn er.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga het allemal niet uitspitten.
Maar zelfs Rutte was hééél stellig. Ok hij heeft het alweer ingetrokken omdat ie dat nooit gezegd zou hebben.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ort-thuis-in-de-navo
quote:There can be no talk of the possibility of territorial concessions to Ukraine in the process of settling the war, — scum Lavrov
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lielpt2dz22m
quote:⚡️ '23 invaders destroyed' — Ukraine's special forces release video of operation behind Russian lines.
Ukrainian troops reportedly held their positions for two days amid "intense fighting," during which 23 Russian soldiers were killed.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3liel2urcuk2y
Gaan zelf ook niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik neem dit maar aan als gebakken lucht. Dat zou te bizar voor woorden zijn. Het klinkt zo ongeloofwaardig dat het lachwekkend is .
Ik zie die landen dat echt niet doen ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is toch de onderhandelingsopstelling die jij wil zien? Welke idioot gaat al wat weggeven voordat je aan tafel komt te zitten.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:08 schreef Ulx het volgende:
Lavrov weigert territoriale concessies te doen. Eens zien hoe little Marco dat gaat oplossen.
[..]
Er zijn vast nog wel wat kaukasus landen die dat kunnen doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie die landen dat echt niet doen ook.
Die zijn te druk met in de file staan als pregozjin z'n play doet, en te druk met tiktop filmpjes maken.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien kunnen de Tjetjenen ook meedoen.
Met trollen en fucken komt er geen einde aan het bloedvergieten. En dat wil je toch zo graag? Of niet soms?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan zelf ook niet doen natuurlijk.
Wel mooi om te zien hoe het usa apparaat de EU maximaal trolt en fucked. Dan weer dit, dan weer dat. Je kan nergens van op aan.
Morgen worden de vredebesprekingen uitgesteld, dan ineens moet XI erbij. Dan komt er een nieuwe eis dat we usa moeten betalen voor veiligheid. Elke dag is weer anders.
Niemand gaat daar 200.000 man langs de grens zettenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je wel 200.000 soldaten 30 jaar langs in Oekraïne wil stationeren, maar niet op korte extra support wil leveren om de Russen er uit te trappen nu de VS weg valt.
Jazeker. Ik was hier al op tegen op 24-02-2022. Toen eenmaal de oorlog begonnen was, was ik enorm voor Oek. Echter daalde mijn enthousiasme al snel na het klappen van Istanbul. In 09-2022 maakt Oek enorme progressie door heel snel de Russen te ontzettend, dat was absoluut heroïsch om te zien. Dat stokte ook weer snel, en toen begon ik in te zien dat amerika een soort druppel-infuus-tacktiek toepast.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Met trollen en fucken komt er geen einde aan het bloedvergieten. En dat wil je toch zo graag? Of niet soms?
Je weet dat die economie onbetekenend is dat ze van nog meer sancties echt niet wakker liggen. Daarbij zijn ze geografisch zó enorm groot zijn met alle rijkdommen van dien. Dit is een land dat nooit op zijn knieën gebracht zal worden en niet kijkt op nog een paar miljoen slachtoffers voor geopolitiek gewin. Het Chinese blok is qua menselijkheid ook zeer bedenkelijk en we hebben er maar mee te dealen en dat is wat Europa maar moeilijk valt want deze mensen spreken de taal van onze politici niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vernietig de Russische economie en stop hun fascistische staat.
Inderdaad en het zo mij echt verbazen dat de VS dat zou toelaten. Nu is Trump en zijn team knettergek maar dit zie ik totaal niet gebeuren.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie die landen dat echt niet doen ook.
Het zit um allemaal in de bodem... je wil niet dat de bodemschatten die Europa nodig heeft verloren gaan en in Russische handen komen. Als dat gebeurd zijn we hier met onze klimaatdoelen grotendeels afhankelijk van China en Rusland en dat willen we niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je wel 200.000 soldaten 30 jaar langs in Oekraïne wil stationeren, maar niet op korte extra support wil leveren om de Russen er uit te trappen nu de VS weg valt.
Afrika gokte op Rusland. Sloop Rusland en ze hebben niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef Cherni het volgende:
Willen we ons opstellen als een grootmacht moet dat komen van Polen, Frankrijk en het VK als je het mij vraagt. Maar dan zal Frankrijk sowieso zijn invloed in Afrika moeten herstellen en of behouden. En zou het VK zijn invloed in het mo moeten herstellen op een dusdanige manier dat ze ook te pruimen zijn.
Het zit er vooral in dat je de Russen niet zomaar terugdringt. Ja, ten koste van een zeer bloedige oorlog die misschien wel miljoenen Europese soldaten het leven gaat kosten met een onvoorspelbare Russische reactie tot gevolg (inzet tactische nucleaire wapens). Militair een wespennest dus waar geen enkele EU generaal of regeringsleider zich aan wil branden.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het zit um allemaal in de bodem... je wil niet dat de bodemschatten die Europa nodig heeft verloren gaan en in Russische handen komen. Als dat gebeurd zijn we hier met onze klimaatdoelen grotendeels afhankelijk van China en Rusland en dat willen we niet.
Dus die beschermen en zeker stellen prima, maar om te vechten en de russen eruit te trappen, dat zullen ze wel niet doen
Hoe precies?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nu is Trump en zijn team knettergek
Huilen of een traantje laten... nou nou het is wat. Wat moeten we hier uit opmaken? Europa zijn watjes en de VS/Rusland zijn echte mannen? Alleen stumperds trappen hier in.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:10 schreef Viesdik het volgende:
"Weak men brings hard times"
Ga er maar vanuit dat de harde tijden in Europa nog lang niet voorbij zijn. Wij zullen de hardste klappen nog krijgen door domheid, naïviteit, stupiditeit, machtswellust en arrogantie.
Ze hebben echt totaal geen idee wat op hen afkomt.
It's unstopable.
[ x ]
Ze liggen echt wel wakker van die sancties. Rusland heeft alleen maar gas en olie om te exporteren, en Oekraïne gooit die infrastructuur compleet in puin. En Rusland kan die schade alleen met moeite -en dan vaak beperkt- repareren. Ze hebben daarvoor westerse expertise nodig en die kennis en materialen vallen onder de sancties.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:19 schreef adder het volgende:
[..]
Je weet dat die economie onbetekenend is dat ze van nog meer sancties echt niet wakker liggen. Daarbij zijn ze geografisch zó enorm groot zijn met alle rijkdommen van dien. Dit is een land dat nooit op zijn knieën gebracht zal worden en niet kijkt op nog een paar miljoen slachtoffers voor geopolitiek gewin. Het Chinese blok is qua menselijkheid ook zeer bedenkelijk en we hebben er maar mee te dealen en dat is wat Europa maar moeilijk valt want deze mensen spreken de taal van onze politici niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |