Of het waar is weet ik niet, maar het past volledig binnen Trump's bizarre drang naar isolationisme.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump heeft Europa aan Poetin gegeven.
Kwestie van tijd nu voordat de Baltische Staten worden aangevallen.
Ik vind Canada, Groenland en Gaza annexeren niet heel isolationistisch. Kan aan mij liggen natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet, maar het past volledig binnen Trump's bizarre drang naar isolationisme.
Complete bullshit is/was dat ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Ik vind Canada, Groenland en Gaza annexeren niet heel isolationistisch. Kan aan mij liggen natuurlijk.
Hoe sommige mensen toch altijd uitkomen bij dat soort vage bronnen blijft voor mij een raadsel. In welke bubbel moet je wel niet zitten om dit te zien te krijgen en het nog serieus te nemen ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan het trouwens ook niet vinden, ook niet op ft.com zelf, en deze x account zuigt wel wat vaker uit z'n duim.
Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of het waar is weet ik niet, maar het past volledig binnen Trump's bizarre drang naar isolationisme.
Ow noquote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump heeft Europa aan Poetin gegeven.
Kwestie van tijd nu voordat de Baltische Staten worden aangevallen.
Is gewoon een groot account dat hier regelmatig voorbij komt. Niets vaags aan. En met deze knettergekke Trump regering is het zeker niet ondenkbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe sommige mensen toch altijd uitkomen bij dat soort vage bronnen blijft voor mij een raadsel. In welke bubbel moet je wel niet zitten om dit te zien te krijgen en het nog serieus te nemen ook.
Ik denk wel dat Trump dit zo zou willen, natuurlijk voor de EU en Oekraïne "no deal".quote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
en waarom zou de eu (wie dit niet kan betalen nog de mogelijkheden voor heeft, zo werkt de eu niet), dit doen?
Dus Schoof gaat akkoord met wederopbouw samen me tmacron en Poetin en Trump krijgen oekraine?
Je gelooft dit zelf tch ook niet hoop ik?
O
als je een "coalition of the willing" wilt smeden, heeft het weinig nut om "unwilling" landen uit te nodigen. Wat gaan die toevoegen?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de EU wel wat paniekerig en ondoordacht reageert nu. Meteen hup, een bijeenkomst organiseren en verschillende landen niet uitnodigen, neem dan even de tijd om het wat beter voor te bereiden….
Een kat in het nauw..quote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Persoonlijk vind ik dat de EU wel wat paniekerig en ondoordacht reageert nu. Meteen hup, een bijeenkomst organiseren en verschillende landen niet uitnodigen, neem dan even de tijd om het wat beter voor te bereiden….
Gaan iig alles meteen aan putin doorspelenquote:Op maandag 17 februari 2025 16:13 schreef zuchtje het volgende:
[..]
als je een "coalition of the willing" wilt smeden, heeft het weinig nut om "unwilling" landen uit te nodigen. Wat gaan die toevoegen?
Dit klopt ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:16 schreef Viesdik het volgende:
Duitsland verwerpt boodschap Keir Starmer om militairen te sturen
[ x ]
Gaat lekker in Europa jongens!
Dat is dus ook het probleem van een EU leger. Dat vereist dat iedereen hetzelfde doet, anders heb je geen enkele slagkracht.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:16 schreef Viesdik het volgende:
Duitsland verwerpt boodschap Keir Starmer om militairen te sturen
[ x ]
Gaat lekker in Europa jongens!
Het lijkt me meer voor de hand liggend dat ze vrezen voor nog meer stemmen voor AfD als ze dat nu toezeggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:21 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
"Duitsland zal niet terugdeinzen om grondtroepen te sturen als daarover duidelijke afspraken worden gemaakt, maar ze vinden het nog te vroeg om toezeggingen te doen."
Als je afspraken maakt over gemeenschappelijke verdediging dan hoef je niet per se een EU leger te hebben. Landmacht hier staat ook grotendeels onder Duits bevel volgens mij. De meerwaarde van een EU leger lijkt me dan beperkt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus ook het probleem van een EU leger. Dat vereist dat iedereen hetzelfde doet, anders heb je geen enkele slagkracht.
Maar dat komt louter omdat jij als je over een EU leger denkt, je met de meest stupide en ineffectieve invulling daarvan komt, om daarna triomfantelijk te gaan roepen dat het nooit wat kan worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus ook het probleem van een EU leger. Dat vereist dat iedereen hetzelfde doet, anders heb je geen enkele slagkracht.
je ziet hetnu al bij de Duitsers. We zagen in in 2023 met dat tanks geneuzel. Je ziet het ook met Orban.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat komt louter omdat jij als je over een EU leger denkt, je met de meest stupide en ineffectieve invulling daarvan komt, om daarna triomfantelijk te gaan roepen dat het nooit wat kan worden.
Dit scenario zou te bizar voor woorden zijn, maar tegelijk sta ik met deze regering nergens meer van te kijken.quote:
Hebben we al een europees leger dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je ziet hetnu al bij de Duitsers. We zagen in in 2023 met die tanks geneuzel. Je ziet het ook met Orban.
Een land kan alleen blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |