Hmmm. Ja ik had liever ook gewoon nog in the end of history van de jaren '90 verhaal gezeten (als dat had doorgezet) met een steeds sterker wordend internationaal recht en mensenrechten en steeds meer liberable democratieen en minder oorlog maar helaas zijn we hierin beland.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Iedereen zegt wel eens wat. Dat heeft hij ooit een keer gezegd volgens mij voordat er oorlog in ukr was.
Maar volgens mij hij heeft iets recenter gezegd dat dat niet aan de orde is.
En dan nog.. al zou hij liegen.. ik vind het erger dat onze eigen leiders liegen om het gelijk aan hun zijde te krijgen dan een Poetin.
De waslijst aan leugens die Rutte heeft gesproken zijn veel schadelijker voor ons. Waarom zou je sneuvelbereid zijn voor idioten die onze loyaliteit niet waard zijn en die ons telkens voorliegen.
Ben je mal.
Wow. Ok.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump heeft Europa aan Poetin gegeven.
Kwestie van tijd nu voordat de Baltische Staten worden aangevallen.
en waarom zou de eu (wie dit niet kan betalen nog de mogelijkheden voor heeft, zo werkt de eu niet), dit doen?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
50% van de waardevolle grondstoffen (die andere 50% is voor vriend Putin), Europa betaald voor de wederopbouw en de VS trekt zich terug.
Dat klimaat zich niet aan landsgrenzen houdt lijkt me evidentm Maar hoe worden burgers hierdan mee gecontroleerd en krijgen ze minder te zeggen?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
zeker..
Klimaatbeleid is een middel om de democratie buitenspel te zetten.
Alles hangt vrijwel samen met het mondiale klimaatbeleid. Waarmee burgers steeds meer gecontroleerd worden en steeds minder te zeggen hebben.
Waarom is dat ook zo?quote:Zo zie ik dat maar zo is het ook.
Ja, dit benoemde je in je eerste punt al, maar ik lees nog steeds geen argument waarom, behalve dat jij er van overtuigd bent.quote:Het is een manier om het debat in de kiem te smoren en politieke tegenstanders buitenspel te zetten.
Heb je ook de echte bron, kan het niet vinden?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Jezus...Trump is echt de bitch van Poetin.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kan zomaar een 1000jarig rijk worden van schijndemocratie, misinformatie en kleptocratische zonnekoningen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:23 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn.
Men heeft de complete beeldvorming in handen door TikTok, Instagram reels, Facebook voor de oudjes, X etc, de podcastwereld, youtube influencers. Mensen vormen hun opinie op basis daarvan tegenwoordig.
Dit kan nog een stuk langer duren dan 4 jaar vermoed ik.
Men is al begonnen met twijfel zaaien over verkiezingen.
Ook las ik dat de huidige president bijvoorbeeld kandidaat vicepremier kan worden bij de volgende verkiezingen en dan een soort defacto president is tot ze dat hebben geregeld via het hooggerechtshof waar dan nog meer loyalisten zullen zitten.
Maar we gaan het zien.
Denk dat "liberale democratieën" juist een van de oorzaken zijn van onze huidige problemen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:38 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Hmmm. Ja ik had liever ook gewoon nog in the end of history van de jaren '90 verhaal gezeten (als dat had doorgezet) met een steeds sterker wordend internationaal recht en mensenrechten en steeds meer liberable democratieen en minder oorlog maar helaas zijn we hierin beland.
Maar wokeness is dan ieder geval beeindigd he!!!1111quote:Op maandag 17 februari 2025 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan zomaar een 1000jarig rijk worden van schijndemocratie en misinformatie.
Het lijkt me niet, maar gezien het zwakke idealistische leiderschap in de EU zou het me ook niet verbazen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef Korenfok het volgende:
[..]
en waarom zou de eu (wie dit niet kan betalen nog de mogelijkheden voor heeft, zo werkt de eu niet), dit doen?
Dus Schoof gaat akkoord met wederopbouw samen me tmacron en Poetin en Trump krijgen oekraine?
Je gelooft dit zelf tch ook niet hoop ik?
O
De VS heeft niet zoveel troepen daar en dit kan prima door de EU worden overgenomen. Dit gaat over een paar duizend man.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:45 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Heb je ook de echte bron, kan het niet vinden?
Ga jij maar je schilmesjes tevoorschijn halen. Ik ga wel met een bak popcorn toeschouwer zijn hoe jij "onze" belangen gaat beschermen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
Europa moet gewoon per direct opschalen naar de status oorlog. We hebben als EU ook een artikel 5 en dat moet zonder de vs ook lukken.
Kap nou eens met het verspreiden met de propaganda van de andere kant van de plas.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Denk dat "liberale democratieën" juist een van de oorzaken zijn van onze huidige problemen.
Het is het ontnemen van onze identiteiten, de massa-immigratie, toename aan controle, het gebrek aan een eerlijke democratie.
Als je hier naar kijkt worden de problemen in Europa alleen maar groter en groter.
[ x ]
Mensen worden in Duitsland en Engeland opgepakt om vermeend hate-speech.
Dit is puur communisme.
Bizar… tijd dat de CIA een Kennedy doet…quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Precies, en als we oekraine nou opgeven aan putin houd dit vanzelf op.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Denk dat "liberale democratieën" juist een van de oorzaken zijn van onze huidige problemen.
Het is het ontnemen van onze identiteiten, de massa-immigratie, toename aan controle, het gebrek aan een eerlijke democratie.
Als je hier naar kijkt worden de problemen in Europa alleen maar groter en groter.
[ x ]
Mensen worden in Duitsland en Engeland opgepakt om vermeend hate-speech.
Dit is puur communisme.
Wel echt bijzonder naief om te denken dat die mensen iets om de Europese burgers of de vrijheid van meningsuiting geven.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, en als we oekraine nou opgeven aan putin houd dit vanzelf op.Ik zal je voortaan php2 noemen.
Dit wordt te langdradig..quote:Op maandag 17 februari 2025 15:44 schreef Korenfok het volgende:
quote:
Zo zie ik dat maar zo is het ook.
Waarom is dat ook zo?
quote:
Het is een manier om het debat in de kiem te smoren en politieke tegenstanders buitenspel te zetten.
Ja, dit benoemde je in je eerste punt al, maar ik lees nog steeds geen argument waarom, behalve dat jij er van overtuigd bent.
Waarom zou VS dit doen, plus die max 50 militairen gaan het verschil maken?quote:Op maandag 17 februari 2025 15:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik kan het trouwens ook niet vinden, ook niet op ft.com zelf, en deze x account zuigt wel wat vaker uit z'n duim.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:45 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Heb je ook de echte bron, kan het niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |