Die CL-potjes zijn geweldig, maar ik zou er ergens vrede mee hebben als het morgen afloopt. Deze selectie kan geen dubbel programma draaien.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel. Hwang er de komende weken ook nog uit.
Gelukkig speel je aankomend weekend tegen Almere.
Eens. Het zou jammer zijn, maar niet erg.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die CL-potjes zijn geweldig, maar ik zou er ergens vrede mee hebben als het morgen afloopt. Deze selectie kan geen dubbel programma draaien.
Nah. Die 11 miljoen (?) die je nu krijgt met overleven van de tussenronde is toch wat minder dan de 35 die je misloopt als je de CL niet haalt. Met onze Europese prestaties heb je best gunstige kansen in voorronde CL.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:05 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon door in de CL aub. Dat levert meer geld op dan 3e worden in de competitie.
Kwestie van tijd voordat Moder ook overbelast is nu hij letterlijk alles moet spelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]tja. We hebben genoten van de terugkeer van Hwang en Ueda
Gewoon werken voor je geld!quote:Op maandag 17 februari 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die CL-potjes zijn geweldig, maar ik zou er ergens vrede mee hebben als het morgen afloopt. Deze selectie kan geen dubbel programma draaien.
Het programma is ook wel belachelijk geweest. Mijn vriendin van slag omdat Feyenoord deze week niet op woensdag is maar dinsdag, na letterlijk vijf woensdagen op een rijquote:Op maandag 17 februari 2025 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat Moder ook overbelast is nu hij letterlijk alles moet spelen.
Dan heb je nog mazzel, hier zegt ze de hele tijd "hoe vaak is er voetbal joh, het was van het weekend ook al, we gaan echt niet kijken vanavond hoor!!!!"quote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het programma is ook wel belachelijk geweest. Mijn vriendin van slag omdat Feyenoord deze week niet op woensdag is maar dinsdag, na letterlijk vijf woensdagen op een rij
We hebben een afspraak dat de wedstrijden tegen PSV, Ajax en Europees niet ter discussie staanquote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel, hier zegt ze de hele tijd "hoe vaak is er voetbal joh, het was van het weekend ook al, we gaan echt niet kijken vanavond hoor!!!!"![]()
Mag ze nog blij zijn dat ik dit seizoen bijna geen gebruik meer maak van m'n seizoenskaart en m'n oom gaat
Niet dat het wat uitmaakt en het wordt overal ook hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is geen buitenspel
Daarom is die regel ook bedacht, alleen houdt het op als ze die niet volgenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt en het wordt overal ook hetzelfde gedaan.
Maar dit houtje touwtje lijntjes trekken slaat ook nergens op.
We kijken recht op de schouder van de NAC verdediger, dus je kan nooit vanuit dit 2D beeld goed vaststellen of zijn schouder inderdaad volgens de blauwe lijn loopt.
Genot.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:07 schreef Zipportal het volgende:
Dan wordt het vast Van Bommel allen.
1908-2008quote:Op maandag 17 februari 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij twee keer zelfstandig van strategie is veranderd. In 2023 is vermoedelijk overdreven op de korte termijn ingekocht omdat het een oogstjaar zou zijn en Slot zou blijven. Dat is helaas geen succes geworden, en afgelopen zomer keerde hij gedeeltelijk terug naar de oorspronkelijke strategie, maar eigenlijk te laat en met compleet de verkeerde trainer.
Zoals je zelf al een keer zei, snel succes is een perverse prikkel
Ja, hier kijk ik in principe gewoon alles en zeker die potjes die jij noemt, totdat onze baby om me moest huilen bij de 2-1 bij de laatste Ajax-Feyenoordquote:Op maandag 17 februari 2025 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben een afspraak dat de wedstrijden tegen PSV, Ajax en Europees niet ter discussie staan
Bof ik even
Maak daar maar 50+ van, transferwaardes etc. niet meegerekend.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
de 35 die je misloopt als je de CL niet haalt.
Terwijl hij daar amper minuten maakte. Geef het 3 weken.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat Moder ook overbelast is nu hij letterlijk alles moet spelen.
Dat artikeltje eerder was een beetje flauw, maar de arbitrage is ons dit seizoen ook echt niet gezind. En dat kan je dus inderdaad tientallen miljoenen kosten. Ik vraag me een beetje af wat er gebeurd is met Joris van Benthem. Issie stiekem dood?!quote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom is die regel ook bedacht, alleen houdt het op als ze die niet volgen
Je zou toch denken dat je op basis van de huidige techniek wel een 3D-beeld moet kunnen simuleren. Maar goed, dat zal wel te duur zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom is die regel ook bedacht, alleen houdt het op als ze die niet volgen
Dat wordt ff een dagje eerder opblazenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het programma is ook wel belachelijk geweest. Mijn vriendin van slag omdat Feyenoord deze week niet op woensdag is maar dinsdag, na letterlijk vijf woensdagen op een rij
Gewoon dat klote buitenspel afschaffen. Is er geen discussie meerquote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was er eigenlijk altijd voorstander van om de VAR alleen in te zetten voor objectieve zaken als buitenspel en een bal al dan niet over de lijn (aangezien er bij rode kaarten, handsballen, penalties en dergelijke altijd een stukje subjectiviteit in zal blijven zitten), maar als er zelfs over buitenspel discussies gevoerd gaan worden is het einde wel zoek hoor. Met het trekken van die lijnen staat Paixao buitenspel dus moet de goal afgekeurd worden, zo simpel is het. De lijn is niet getrokken bij de verkeerde personen, er staat niet nog iemand buiten het beeld of meer van dergelijke rare fouten en dan kan je gewoon niet anders dan afkeuren. Behoorlijk klote voor ons, maar dit is toch veel beter dan het aan het oog van de assistent overlaten en dan goals krijgen zoals Wamberto in de bekerfinale of die gast van NEC ooit tegen ons?
Die ten Hag is echt een clownquote:
Het grote probleem is dat bij buitenspel er ook een onzekerheidsfactor is, omdat het moment van loslaten niet met zekerheid vastgesteld kan worden. Kijk je een fractie van een seconde eerder, dan staat Paixao wellicht geen buitenspel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was er eigenlijk altijd voorstander van om de VAR alleen in te zetten voor objectieve zaken als buitenspel en een bal al dan niet over de lijn (aangezien er bij rode kaarten, handsballen, penalties en dergelijke altijd een stukje subjectiviteit in zal blijven zitten), maar als er zelfs over buitenspel discussies gevoerd gaan worden is het einde wel zoek hoor. Met het trekken van die lijnen staat Paixao buitenspel dus moet de goal afgekeurd worden, zo simpel is het. De lijn is niet getrokken bij de verkeerde personen, er staat niet nog iemand buiten het beeld of meer van dergelijke rare fouten en dan kan je gewoon niet anders dan afkeuren. Behoorlijk klote voor ons, maar dit is toch veel beter dan het aan het oog van de assistent overlaten en dan goals krijgen zoals Wamberto in de bekerfinale of die gast van NEC ooit tegen ons?
Helemaal geen gekke gedachte wat mij betreft. De voetballerij zou zich moeten afvragen waarom we eigenlijk doelpunten afkeuren. zeker met de huidige techniek krijg je allemaal kleinzielige discussies over 5 cm wel of geen buitenspel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon dat klote buitenspel afschaffen. Is er geen discussie meer
Ik kan er ergens ook wel mee leven, omdat dit idd gewoon de systematiek is dit gebruikt wordt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Gernotterlijkquote:Feyenoord kan in het restant van dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid geen beroep meer doen op Bart Nieuwkoop. Dat melden de Rotterdammers maandagmiddag via hun officiële kanalen. Nieuwkoop had op 8 februari nog een basisplaats in de thuiswedstrijd tegen Sparta, maar moest zich in de rust noodgedwongen laten vervangen vanwege een onderbeenblessure. Het was in eerste instantie onduidelijk hoe lang de rechtsback precies uit de roulatie zou zijn, maar hij lijkt zich dus nu al te moeten gaan richten op volgend seizoen.
Feyenoord kampt het hele seizoen al met veel personele problemen in de selectie. Nieuwkoop vormt geen uitzondering. De vleugelverdediger stond voor de winterstop al een paar weken aan de kant met een blessure. Nieuwkoop speelde op 8 februari jongstleden tegen Sparta pas zijn zestiende wedstrijd van het seizoen. Brian Priske deed tijdens zijn laatste duels op de bank van Feyenoord nadrukkelijk een beroep op Nieuwkoop, die onder leiding van interim-trainer Pascal Bosschaart geen minuten heeft kunnen laten en daar lijkt ook geen verandering in te komen. Feyenoord verwacht dat Nieuwkoop vanwege zijn onderbeenblessure dit seizoen niet meer in actie komt.
Wacht dan ook met zo'n shirt kopen tot het kind zelf kan beslissen voor wie het is.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, hier kijk ik in principe gewoon alles en zeker die potjes die jij noemt, totdat onze baby om me moest huilen bij de 2-1 bij de laatste Ajax-Feyenoord
Nadje ook toch. 5 is wel bizar ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Wie zijn er nu sowieso al de rest van het seizoen uit? Nieuwkoop, Lotomba en Bijlow?
Die korte blessures zijn niet normaal, maar die lange blessures lijken me nog meer absurde pech.
Edit: net nu ik dit stuur Timber ook nog
Godverredimme.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Dat van Nadje heeft @De_Pel persoonlijk geregeld waarvoor hulde.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadje ook toch. 5 is wel bizar ja.
Dit is gespeeld.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Daar ben ik het ook mee eens ja. Sowieso ben ik er ook wel voorstander van om als er enorm gepriegeld moet worden met de lijnen het langer dan pak hem beet een minuut duurt gewoon de beslissing op het veld automatisch te handhaven (wat echter zoals @Haringkop al aangaf ook buitenspel was, daarom kan ik er in dit geval prima mee leven maar als hij op basis hiervan afgekeurd zou zijn terwijl de grensrechter niet had gevlagd al een stuk minder). Maar het gaat er mij vooral om dat overduidelijke buitenspelgoals zoals zo'n Wamberto (lang geleden, maar die komt als eerste in me op als ik moet denken aan overduidelijk buitenspelquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat bij buitenspel er ook een onzekerheidsfactor is, omdat het moment van loslaten niet met zekerheid vastgesteld kan worden. Kijk je een fractie van een seconde eerder, dan staat Paixao wellicht geen buitenspel.
Vandaar dat zo’n onzekerheidsmarge een prima regel is.
Gelukkig zal hij niet eenzaam in de lappenmand zitten.quote:
Babies direct in rompers en shirts enzo van een club steken vind ik eigenlijk een beetje voor paupers.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wacht dan ook met zo'n shirt kopen tot het kind zelf kan beslissen voor wie het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |