abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216721814
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
Mannen vinden het echter niet zo leuk. Een kleine vriendin is veel schattiger en kan je zo lekker beschermen.
Zelf vind ik het wel prettig: ik kan overal aan, ik zie alles tijdens een concert en ze laten mij met rust
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 20:32:20 #52
441859 crew  Lenny77
pi_216723958
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef mackinac het volgende:

[..]
Kleine mannen vinden dit niet leuk.
Die lopen hier helaas nogal veel rond
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 20:32:41 #53
441859 crew  Lenny77
pi_216723966
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:

[..]
Nou is het meestal zo dat vrouwen de partner kiezen, niet de mannen. Een vrouw wil zelf meestal een langere man en niet met iemand lopen die 20 cm kleiner is. Andersom is echt veel minder een issue.
Je zou verbaasd zijn
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_216724085
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 07:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)genoten-er-niet-over
[..]
1,90 meter is toch niet zo heel lang?
4 cm langer dan ik ben, wat een paniek om niks zeg. Ze kan zomaar een leuke carriere als runway model hebben, dat zijn doorgaans juist van die dames met lengte.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216724127
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 07:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Voor een vrouw wel.
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.
pi_216724168
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 07:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Voor een vrouw wel.
Nederlandse vrouwen zijn de langste vrouwen ter wereld, dus zo'n uitzondering zal ze niet zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een vrouw van 1.90 op hoge hakken vind ik heel sexy
Cameron Brink O+
pi_216726062
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Als zij dat niet prettig vindt, dan is dat toch genoeg reden om zich te laten opereren? Het lijkt me hartstikke kut om zo lang te zijn. Lastig met schoenen, want met 46 bestaat amper. Laat staan beha's kopen. Je torent overal bovenuit, vooral als je hakken draagt maar zouden die er überhaupt zijn in die maat? Mensen gaan zuchten als je voor ze staat bij een concert. Kerels knappen er misschien ook op af. Die operatie wordt niet voor niets aangeboden bij een bepaalde lengte. Als je jezelf klein vindt dan kun je je benen laten breken zodat je er een paar cm bij krijgt, dat lijkt me veel erger.
Serieuze vraag, maar wat hebben bh's met de lengte te maken?
  maandag 17 februari 2025 @ 23:03:58 #58
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216726135
Hopelijk uit eigen zak want anders kunnen we volgend jaar weer een tientje zorgpremie extra betalen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216727041
Laat die jonge meid gewoon eens kennis maken met jonge vrouwen van rond de 1.90 m en kletsen of hun lengte hun beïnvloed heeft, en hoe dan.

Er is altijd nog een gezelligheidsvereniging voor lange mannen en vrouwen, en daar wordt veel gelachen om de kleintjes en wat ze zelf als lange mensen mee maken.

Praktische zaken als meubilair, daar kan een man van 1.90 ook prima advies over geven. 1.90 is niet zo lang. Kleding is ook steeds beter verkrijgbaar.

En je wordt vaak gevraagd door een wildvreemde even iets uit het bovenste schap in de supermarkt voor iemand te pakken. Maar met een paar oortjes in, spreken mensen je niet snel aan.

Maar zij als 11 jarige staat blijkbaar nu voor een medische keuze. En er zijn ouders die zich zorgen maken, en daarom deden ze een oproep om in contact te komen met lange jonge vrouwen. . Dan verlegt zich vanzelf de discussie over medische ethiek (gaat namelijk over geld) en wie dat moet gaan betalen. Terwijl de behandeling ongetwijfeld ook medische risico's kent.

Een ding moet deze 11 jarige en haar ouders niet vergeten: tijden veranderen en bereid je voor nooit over dergelijke ingreep te praten zonder ruzie te krijgen. Want om uiterlijkheden heb je je medisch laten behandelen, en daar is niet iedereen het mee eens. Een gevolg van de vergoedingen van transgendertransities.

[ Bericht 15% gewijzigd door yessie234 op 18-02-2025 01:39:42 ]
pi_216727069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 01:29 schreef yessie234 het volgende:
Laat die jonge meid gewoon eens kennis maken met jonge vrouwen van rond de 1.90 m en kletsen of hun lengte hun beïnvloed heeft, en hoe dan.

Er is altijd nog een gezelligheidsvereniging voor lange mannen en vrouwen, en daar wordt veel gelachen om de kleintjes en wat ze zelf als lange mensen mee maken.

Praktische zaken als meubilair, daar kan een man van 1.90 ook prima advies over geven. 1.90 is niet zo lang. Kleding is ook steeds beter verkrijgbaar.

En je wordt vaak gevraagd door een wildvreemde even iets uit het bovenste schap in de supermarkt voor iemand te pakken. Maar met een paar oortjes in, spreken mensen je niet snel aan.

Maar zij als 11 jarige staat blijkbaar nu voor een medische keuze. En er zijn ouders die zich zorgen maken, en daarom deden ze een oproep om in contact te komen met lange jonge vrouwen. . Dan verlegt zich vanzelf de discussie over medische ethiek (gaat namelijk over geld) en wie dat moet gaan betalen. Terwijl de behandeling ongetwijfeld ook medische risico's kent.

Een ding moet deze 11 jarige en haar ouders niet vergeten: tijden veranderen en bereid je voor nooit over dergelijke ingreep te praten zonder ruzie te krijgen. Want om uiterlijkheden heb je je medisch laten behandelen, en daar is niet iedereen het mee eens. Een gevolg van de vergoedingen van transgendertransities.
Waar heb je dit gestolen en gequote?
pi_216727070
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 01:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Waar heb je dit gestolen en gequote?
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.
pi_216727080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 01:48 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Kon jij maar zo schrijven. Afgunst druipt weer eens van je reactie af.
Waar heb je het over?
pi_216727086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 01:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.

Tip: beweer de volgende keer dat het een AI brouwsel is. Maak je vast meer indruk op je publiek mee.
pi_216727089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:05 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat je niet ontopic reageert. Veegkar zal het wel weer verwijderen, en gelijk heeft die.

Tip: beweer de volgende keer dat het een AI brouwsel is. Maak je vast meer indruk op je publiek mee.
De vraag was niet aan jou gericht idioot.
pi_216727094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
De vraag was niet aan jou gericht idioot.
Ah, u overtuigend imbeciel.
Kan dat medische behandeld worden, en wat kost ons dat? Fijn dat je zo ontopic bent.
pi_216727095
Moslims _O-
pi_216727099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:13 schreef Hathor het volgende:
Moslims _O-
O, u heeft de ziekte van Moslim typen, dat verklaart veel maar is niet ontopic.
pi_216727102
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:16 schreef yessie234 het volgende:

[..]
O, u heeft de ziekte van Moslim typen, dat verklaart veel maar is niet ontopic.
Je hoeft geen u te zeggen.
pi_216727110
Is Yessie een alt? Dat zou een hoop verklaren.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 03:44:24 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216727206
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik een transgender ben :@
:{ Maar heeft dat dan niet meer met het totaalplaatje te maken? Ook kleding en haarstijl bijvoorbeeld? :@ Zo uitzonderlijk is een vrouw van jouw lengte nu toch ook weer niet.
pi_216727289
quote:
Bij deze operatie worden de groeischijven onder in het bovenbeen en boven in het onderbeen vastgezet. Dat gebeurt door middel van kleine sneetjes in de huid rond de groeischijf. Dit wordt ook wel een epifysiodese genoemd. Uit een gezamenlijk onderzoek van het WZA, het UMCG en het Maxima Medisch Centrum blijkt dat dit een veilige en effectieve operatie is.

"Zo'n 30 tot 40 procent van de nog te verwachten groei kan hiermee gestopt worden. De gemiddelde winst is acht centimeter. De groei die nog wel doorgaat na de ingreep komt voornamelijk uit de wervelkolom", vertelt Van Rozen.
Ik vraag me af of je dan niet het risico loopt om er uit verhouding uit te zien later. Langer bovenlichaam dan onderlichaam zeg maar.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 februari 2025 @ 06:27:56 #72
842 Zorro
Z
pi_216727386
Bij het Nederlands volleybalteam zijn er genoeg langer dan 1,90
Om van de basketbalsters niet te spreken.

Denken in mogelijkheden :7
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216728322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 02:21 schreef Hathor het volgende:
Is Yessie een alt? Dat zou een hoop verklaren.
De teksten die ik op Fok voorbij zie komen hebben meer weg van slecht-gegenereerde AI-data.
pi_216728355
Dit kan ik goed begrijpen. Voor een vrouw is 1.90 wel heel erg groot. Mocht zo'n meisje later eens buiten het Westen komen te werken, dan is ze groter dan 95-99% van de mannen. Als zo'n groei nu nog kan worden voorkomen moet ze dat zeker doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216730330
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef adder het volgende:

[..]
Since when?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')