SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heettequote:
Zal Solo binnenkort even weer inlichten zodat hij zich mentaal weer kan voorbereiden.quote:
Leuke namen wel.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heette
En een caaf die Orka heette (want zwart -wit)
Begrijpelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik zat me net te verheugen op een klassieke 4E TT
Volgende keer.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Orka is wel leuk.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit een drie kleuren caaf die Oreo heette
En een caaf die Orka heette (want zwart -wit)
Had jij nu konijnen ?quote:
#FUCKTHEEBUquote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Over drie maanden weer slechte liedjes festijn.
deze TT is wel erg beneden KSC pijlquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Orka was een geweldige caafquote:
Nog niet. Namen al wel.quote:
Kan haar geen ongelijk geven.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orka was een geweldige caaf
Kreeg ze 4 kleintjes, het eerste wat ze deed was van die kleintjes weg rennen, onder het hooi.
en dat zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet. Namen al wel.
Nee, zou ik ook doen als ik haar wasquote:
Ik ga er gewoon van uit dat er weer een hele goede film uit komtquote:Op zondag 16 februari 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Tommy Cash doet mee en het is zooo slecht.
Volgende keer.quote:
Ja die gaat pas weer los als jij ligt te slapenquote:
Stig en Biexquote:
Net als de naaktslakken.quote:
Japan is alweer bijna 9 jaar geledenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat er weer een hele goede film uit komt
Jezus, afgelopen jaar ging ik 3 dagen later op vakantie. Tijd vliegt echt.
Ja moeten we weer een heel topic vol postenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ook wel fijn dat je er twee wilquote:
Ik kijk altijd drie avonden.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat er weer een hele goede film uit komt
Jezus, afgelopen jaar ging ik 3 dagen later op vakantie. Tijd vliegt echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Post eens door.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moeten we weer een heel topic vol posten
Ja, altijd 2. 2 Franse hangorenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wel fijn dat je er twee wil
Zo zielig als ze alleen zitten
Ja ik ben ondertussen ook tickets aan het uitzoeken, kan niet alles tegelijkquote:
Ze kan zich wel gedragen als ik er niet bij ben.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die gaat pas weer los als jij ligt te slapen
Oh ja, schiet daar ook eens mee opquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen ook tickets aan het uitzoeken, kan niet alles tegelijk
Kan wel zeggen ja eens maar mensen vinden dat ook van katten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wel fijn dat je er twee wil
Zo zielig als ze alleen zitten
Je hebt gister xe hele dag gehad voor die tickets!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben ondertussen ook tickets aan het uitzoeken, kan niet alles tegelijk
Najaar naar Texelquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel de tijd van het jaar dat je toch weer dubbel gaat nadenken of je niet toch nog een reis wil doen
Ahww, ik had een verstandelijk beperkt Pooltje (konijn...) opgevangen en die gekoppeld aan mijn konijnquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, altijd 2. 2 Franse hangoren
Ja, maar katten zijn eigenlijk solitair ?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel zeggen ja eens maar mensen vinden dat ook van katten.
die snoof alleen pools met een beperking?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, schiet daar ook eens mee op
Ja laat me, dat is een heel uitzoekgedoe hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Je hebt gister xe hele dag gehad voor die tickets!
Goed dat je er even bij zegt dat het om een konijn gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww, ik had een verstandelijk beperkt Pooltje (konijn...) opgevangen en die gekoppeld aan mijn konijn
Dat was eerst 2 weken elkaar de tent uitvechten en daarna konden ze niet zonder elkaar
Koekkoek
Dan zit ik liever op kantoorquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww, ik had een verstandelijk beperkt Pooltje (konijn...) opgevangen en die gekoppeld aan mijn konijn
Dat was eerst 2 weken elkaar de tent uitvechten en daarna konden ze niet zonder elkaar
Koekkoek
Tot in 2026.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja laat me, dat is een heel uitzoekgedoe hoor
Gek he somsquote:Op zondag 16 februari 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koekkoek
Maar Texel is zo mooiquote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op kantoor
Mijn huidige plan is om het bij die 5 dagen Oostenrijk te houden. Het andere plan is om eindelijk eens datingsucces te hebben, een goed voornemen dat ik ook eens op moet gaan pakken.
Ik ken mijn pappenheimers hier.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed dat je er even bij zegt dat het om een konijn gaat.
Uhuhquote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja laat me, dat is een heel uitzoekgedoe hoor
Af en toe net mensenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gek he soms
[..]
Maar Texel is zo mooi
Dit gaat nog wel een tijdje durenquote:
Ze vinden samen vaak wel leuk maar er zijn ook echt wel katten die het alleen met hun baasje(s) ook dik prima vinden.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar katten zijn eigenlijk solitair ?
Ik heb niet zo heel veel verstand van katten
En dacht dat ze andere katten tolereerden, maar zie soms ook van die hele leuke filmpjes dat ze samen slapen en elkaar wassen enz
quote:
quote:
Wat een vertrouwen weer zegquote:Op zondag 16 februari 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een tijdje duren
Ja, maar die had echt ietsquote:
Vrije dagen hebben die je vrij kan inzetten is ook wel fijnquote:
Jaquote:
100% vertrouwen hoor.quote:
Altijdquote:
Ik kan gelukkig vrij plannenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrije dagen hebben die je vrij kan inzetten is ook wel fijn
Vorig jaar zat ik met mijn twee vakanties al aan al mijn vakantiedagen. Dat was het dik en dun waard, maar dit jaar ga ik het wat losser houden.
Ja, maar hallo.. eten is allesquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
De nijntjes van mijn zus zijn bang voor me totdat ik eten kom brengen
Ik ookquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig vrij plannen
Ahwww, dat is schattigquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Onze buren hadden vroeger konijnen
Fred en Wilma
En met name Wilma was echt heeeel groot
En die hield ook wel van knuffelen
Als je in het gras ging zitten dan kwam ze naar je toe gehupst en flopte ze in je schoot
Zo werkt het met cavias toch vaak ook?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
De nijntjes van mijn zus zijn bang voor me totdat ik eten kom brengen
Mijn caafs zijn ook zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hallo.. eten is alles
Werkt bij sommige mensen ook zo
Gr gr ondergetekende
Even noteren.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hallo.. eten is alles
Werkt bij sommige mensen ook zo
Gr gr ondergetekende
Zo lang ga ik nog nietquote:
Vrij op verplichte dagen zuigt.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrije dagen hebben die je vrij kan inzetten is ook wel fijn
Ja, maar dan wel afhankelijk welk groenvoer, toch?quote:
Goed blad.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo werkt het met cavias toch vaak ook?
Gaat denk ik gewoon weer september wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100% vertrouwen hoor.
Weet je nu al welke maand het wordt dan?
Ja omdat jullie alweer te laat waren voor meiquote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat denk ik gewoon weer september worden
Oh wacht dat is iets anders dan waar ze Liam Payne gaan herdenken.quote:
Hadden ze bij mij eerst dat feestdagen werden ingezet als verplicht vrije vakantiedagen. Dan had je wel 28 dagen maar die kerst en zulks ging er dan nog vanaf. Nu hebben ze dat losgemaakt en is het 28 dagen + de feestdagenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij op verplichte dagen zuigt.
Laat meiquote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat jullie alweer te laat waren voor mei
In september is het al lang burgeroorlog in de VS.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja omdat jullie alweer te laat waren voor mei
Ja, dat is beterquote:Op zondag 16 februari 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze bij mij eerst dat feestdagen werden ingezet als verplicht vrije vakantiedagen. Dan had je wel 28 dagen maar die kerst en zulks ging er dan nog vanaf. Nu hebben ze dat losgemaakt en is het 28 dagen + de feestdagen
Nou, gezelligquote:Op zondag 16 februari 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In september is het al lang burgeroorlog in de VS.
Prima ideequote:Op zondag 16 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat denk ik gewoon weer september worden
4 weken extra Karzai dagen erbij sprokkelen, wie doet je wat.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze bij mij eerst dat feestdagen werden ingezet als verplicht vrije vakantiedagen. Dan had je wel 28 dagen maar die kerst en zulks ging er dan nog vanaf. Nu hebben ze dat losgemaakt en is het 28 dagen + de feestdagen
Ik spaar er al 2 weken bij met overurenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 weken extra Karzai dagen erbij sprokkelen, wie doet je wat.
Moet ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima ideeMei leek mij al wat uitdagend.
Ga je dan trouwens mee met de 24 km in mei?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 weken extra Karzai dagen erbij sprokkelen, wie doet je wat.
Dat zou je eerder bij de Grammy's verwachten.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wacht dat is iets anders dan waar ze Liam Payne gaan herdenken.
Ik las iets over British nog wat waar One Direction toch niet samen komt of kwam om hem te herdenken.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou je eerder bij de Grammy's verwachten.
Dat zullen de Brit Awards wel zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las iets over British nog wat waar One Direction toch niet samen komt of kwam om hem te herdenken.
Gewoon een toneelstukje om mensen zoals jij op de kast te krijgenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
We are so fucked door dit soort weekdieren
https://nos.nl/video/2556(...)-roerige-conferentie
Haha wat een kneus.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
We are so fucked door dit soort weekdieren
https://nos.nl/video/2556(...)-roerige-conferentie
Begrijpelijkquote:
Uhu zo'n gast vertrouw ik nog niet als medewerker van een bezinepomp.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een toneelstukje om mensen zoals jij op de kast te krijgen
Ah ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zullen de Brit Awards wel zijn.
Poeh gelukkigquote:Op zondag 16 februari 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat er nog 3 uur is en dat het niet voorbij is
Wie vertrouw jij wel bij een benzinepomp?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu zo'n gast vertrouw ik nog niet als medewerker van een bezinepomp.
De pompbediende met cup E.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie vertrouw jij wel bij een benzinepomp?
Cup Thee dan?quote:
Overloperquote:Op zondag 16 februari 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week laatste week in dit huis. Voelt toch raar, na 9 jaar ergens anders te gaan wonen.
Blijf gewoon in dezelfde provincie hoorquote:
Vorige week heb ik in België getankt, was de E5 98 'maar' 1.78quote:
Overloper.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijf gewoon in dezelfde provincie hoor
Ik was in Duitsland wel wat blijer, maar ik weet niet meer hoeveel de literprijs was, aangezien ik dezelfde copingstrategie toepas als in NL: tanken, betalen en doorrijden. (+zachtjes huilen).quote:Op zondag 16 februari 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week heb ik in België getankt, was de E5 98 'maar' 1.78
Ik zat nu met een volle tank rond de 80 euro ipv 100+quote:Op zondag 16 februari 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was in Duitsland wel wat blijer, maar ik weet niet meer hoeveel de literprijs was, aangezien ik dezelfde copingstrategie toepas als in NL: tanken, betalen en doorrijden. (+zachtjes huilen).
Ik ben fysiek niet bruikbaar, ik maak wel gewoon propagandaquote:Op zondag 16 februari 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Volgende maand,
Moet ik straks ook naar het front? Dit moet je weten over dienstplicht, dienjaar en opkomstplicht nieuw aanwas.
Kom vechten dan.quote:
Ik tank eigenlijk bijna nooit volle tankenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat nu met een volle tank rond de 80 euro ipv 100+
Stiekem wel een beetje hoorquote:
Geen Russen in dit land, we verdedigen ons met hand en tand.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben fysiek niet bruikbaar, ik maak wel gewoon propaganda
Bij mij begint die altijd al heel vroeg met piepen, als je nog ruim 100+ km kan rijdenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank eigenlijk bijna nooit volle tanken![]()
Altijd 3 kwart ofzo, want dan vind ik het wel weer tijd om te tanken
Blauw.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank eigenlijk bijna nooit volle tanken![]()
Altijd 3 kwart ofzo, want dan vind ik het wel weer tijd om te tanken
Bij mij bij 80quote:Op zondag 16 februari 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij begint die altijd al heel vroeg met piepen, als je nog ruim 100+ km kan rijden
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje hoor
Moet het volgende tankstation niet nog eens 10 kilometer verderop zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij bij 80
Meestal tank ik als ik nog 40 kan ofzo.
Wel eens voor de 1 gegaan, ging prima
Truequote:Op zondag 16 februari 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet het volgende tankstation niet nog eens 10 kilometer verderop zijn.
Nee, gierend geelquote:Op zondag 16 februari 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn lampje brandde vrijdagavond. Ben ik niet meer blauw?
Spannond zo over de dijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn lampje brandde vrijdagavond. Ben ik niet meer blauw?
Ik ben zelfs niet eens gestopt bij een tankstation (langs de snelwegquote:Op zondag 16 februari 2025 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gierend geel
Gaat het goed?
Je voelde je avontuurlijk?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelfs niet eens gestopt bij een tankstation (langs de snelweg)
In het donker.quote:
En jij een beetje willoos volgen?quote:
Ja, beetje atypisch dit.quote:
Oh, je hebt ook gewoon helemaal niet meer getanktquote:Op zondag 16 februari 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog genoeg brandstof heb om de parkeergarage uit te komen zondag.
Ja, hij moest een beetje ontploinken.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij een beetje willoos volgen?
Neequote:Op zondag 16 februari 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook gewoon helemaal niet meer getankt
Ik vond dit erg herkenbaar, vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij moest een beetje ontploinken.
Dat is niet Budebestenaar.quote:
quote:
Dat je bijna boven bent en dan ineens langzaam terug naar beneden rolt.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog genoeg brandstof heb om de parkeergarage uit te komen zondag.
Ja bij mij ligt het er een beetje aan waar ik ben, als ik gewoon naar mijn werk ga kom ik langs een redelijk voordelige pomp die 98 heeft.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij bij 80
Meestal tank ik als ik nog 40 kan ofzo.
Wel eens voor de 1 gegaan, ging prima
Is al eens gebeurdquote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je bijna boven bent en dan ineens langzaam terug naar beneden rolt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij Gorinchem ging het lampje branden
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij mij ligt het er een beetje aan waar ik ben, als ik gewoon naar mijn werk ga kom ik langs een redelijk voordelige pomp die 98 heeft.
Heb wel een keertje op Corsica gehad dat ik het tanken uitstelde omdat ik eerst in de steden reed en het daar wemelde van de pompen dus toen dacht ik komt er zo vast nog wel eentje. Maar dat was dus niet zo, heb ik met samengeknepen billetjes (en de airco en radio en alles uit) als een oud wijf rondgereden tot ik eindelijk in the middle of nowhere een pomp had gevonden, die rekende natuurlijk wel een ruim tarief
Olie?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij Gorinchem ging het lampje branden
Nee, het is een bescheiden autootjequote:Op zondag 16 februari 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ging de Budabolide dan niet gillen op een gegeven moment?
Boem is ho.quote:
Plons is water.quote:
Ja nee oke.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een bescheiden autootje(zoals zijn baasje)
Toen was ik nog jong en onverstandigquote:
Waarom weet jij dat dit 300 stapjes is?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier in de straat wel op 300 stapjes lopen een tankstation zitten, dus mocht ik ooit voor de deur zonder komen te staan dan is dat zo geregeld
Nu ben je oud en onverstandig ??quote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onverstandig
Ik ben ooit eens in Duitsland op de laatste dampmoleculen een tankstation binnengeroldquote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Jaartje geleden nog eens leeg gereden op de snelweg, sta je toch wel even te kijken als je gaspedaal er geen zin meer in heeft
Omdat ik er vrijwel dagelijks langsloop en wel eens stapjes telquote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat dit 300 stapjes is?
Kees?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier in de straat wel op 300 stapjes lopen een tankstation zitten, dus mocht ik ooit voor de deur zonder komen te staan dan is dat zo geregeld
Ik moest dit echt even 2x lezenquote:
Ouder, nog niet oudquote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben je oud en onverstandig ??
Toch nog gehaald of moest je lopenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Jaartje geleden nog eens leeg gereden op de snelweg, sta je toch wel even te kijken als je gaspedaal er geen zin meer in heeft
Ja oke, dan weet je hoeveel stapjes het zijn...quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik er vrijwel dagelijks langsloop en wel eens stapjes tel
Wattie ook nog even laten checken?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest dit echt even 2x lezen
Ik was 3 kilometer van een pomp af, toch iemand laten komen met een jerrycan, reed ik die benzinepomp weer voorbij.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in Duitsland op de laatste dampmoleculen een tankstation binnengerold
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was 3 kilometer van een pomp af, toch iemand laten komen met een jerrycan, reed ik die benzinepomp weer voorbij.
Ik weet van vrijwel alle routes hier hoeveel stapjes het ongeveer zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, dan weet je hoeveel stapjes het zijn...
Wacht, dan maak ik haar even wakker.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattie ook nog even laten checken?
Guuuuuuuuuuuuurl....quote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet van vrijwel alle routes hier hoeveel stapjes het ongeveer zijn![]()
Lag ze net zo lekker te dromen over een koene caviamanquote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht, dan maak ik haar even wakker.
Basje sleepte ook iets groots mee?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me aan mijn hondje Basje denken.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Basje sleepte ook iets groots mee?
Ja ik heb jarenlang dagelijks moeten lopen voor revalidatie, dan ben je op een gegeven moment wel door al je filosofische levensvragen heen en 4 uur lang alleen maar nadenken over eten werkt ook niet mee dus ga je stapjes tellen. Maar 24km zal een ruime 30k stapjes zijn, voor jou waarschijnlijk 40kquote:Op zondag 16 februari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guuuuuuuuuuuuurl....
Ik begrijp trouwens waarom je moet nadenken over die 24 km, want dat zijn wel heul veel stapjes om te tellen![]()
Werkelijk ont-zag-wek-kend, stond daar zo een keertje met geile Basje bij de knappe vrouwelijke dierenarts in Waalre.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we al een keer 24 km gelopen he.. omdat we toen verdwaald waren.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb jarenlang dagelijks moeten lopen voor revalidatie, dan ben je op een gegeven moment wel door al je filosofische levensvragen heen en 4 uur lang alleen maar nadenken over eten werkt ook niet mee dus ga je stapjes tellen. Maar 24km zal een ruime 30k stapjes zijn, voor jou waarschijnlijk 40k
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me aan mijn hondje Basje denken.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het weer vieze mannen - tijd?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkelijk ont-zag-wek-kend, stond daar zo een keertje met geile Basje bij de knappe vrouwelijke dierenarts in Waalre.
Je weet dat je telefoon ook stapjes kan tellen, toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb jarenlang dagelijks moeten lopen voor revalidatie, dan ben je op een gegeven moment wel door al je filosofische levensvragen heen en 4 uur lang alleen maar nadenken over eten werkt ook niet mee dus ga je stapjes tellen. Maar 24km zal een ruime 30k stapjes zijn, voor jou waarschijnlijk 40k
Ons bin zuunig.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat je telefoon ook stapjes kan tellen, toch?
Beland je weer in de paraplubak.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is het weer vieze mannen - tijd?
Dan ga ik wel weer even naar de wc
(even uitkijken dat ik niet gelanceerd word)
Ja, of zo achter de toog.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beland je weer in de paraplubak.
Het waren de Duitsers Belgenquote:Op zondag 16 februari 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we al een keer 24 km gelopen he.. omdat we toen verdwaald waren.
Wiens schuld dat was, laten we maar even in het midden.
Nee, was in eigen landquote:
Jongeuhhhhhhquote:
Ja meer ter verificatie, en een beetje stapjes tellen voor de bezigheid en zodat je tijdens het lopen een beetje kunt 'plannen' hoe lang een bepaalde weg gaat zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat je telefoon ook stapjes kan tellen, toch?
Ik ben nu al moe en ik zou de tel al kwijt zijn na 10 stapjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer ter verificatie, en een beetje stapjes tellen voor de bezigheid en zodat je tijdens het lopen een beetje kunt 'plannen' hoe lang een bepaalde weg gaat zijn
Oh dan was het waarschijnlijk gewoon jouw schuldquote:Op zondag 16 februari 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was in eigen landmaar ik begrijp dat je het grapje wil maken
In dat geval:
Alles is mijn schuldquote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan was het waarschijnlijk gewoon jouw schuld
Tel je dan ook hardop, en in welke taal?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer ter verificatie, en een beetje stapjes tellen voor de bezigheid en zodat je tijdens het lopen een beetje kunt 'plannen' hoe lang een bepaalde weg gaat zijn
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Zeeuws.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tel je dan ook hardop, en in welke taal?
Sow.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles is mijn schuld
Ook de tweede wereldoorlog
Ja, daar neem ik ook gewoon mijn verantwoordelijkheid voor.quote:
Zo erg gemeen, onredelijk en onvriendelijk waren de Duitsers nu ook weer niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar neem ik ook gewoon mijn verantwoordelijkheid voor.
Vond Blondi ook.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo erg gemeen, onredelijk en onvriendelijk waren de Duitsers nu ook weer niet.
Met blonde haren blauwe ogen niet nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@Haagsquote:Op zondag 16 februari 2025 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb @:liesje1979 ook al een tijdje niet gezien hier.
Niet dat ik er nou zoveel ben of zo.
* TheStigsDutchCousin notitie maaktquote:Op zondag 16 februari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar neem ik ook gewoon mijn verantwoordelijkheid voor.
Heb je ondertussen al veel notities?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin notitie maakt
Some say...quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al veel notities?
1quote:Op zondag 16 februari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al veel notities?
Tegenwoordig niet meer hoor, maar ik had toen ook maanden dat ik 4+ uur per dag liep elke dagquote:
Maar 4E dus wel?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat nu niet om mijquote:
Nee want jij bent geen Duitserquote:
Dat niet, maar dat weet je nooit zeker, want heb jij mijn paspoort gezien?quote:
Nou, super fijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent weer terug van weggeweest. Zetten je gewoon wat extra in het zonnetje.
4E op elk feestje ------------>quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een podium met daarachter een kleurrijke vlag met abstract hindoe symbool?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee ik ben ook geen Duitser die gelijk 'AUSWEIS BITTE' gaat roepenquote:Op zondag 16 februari 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat niet, maar dat weet je nooit zeker, want heb jij mijn paspoort gezien?
Ja, zo sta ik wel te boekquote:Op zondag 16 februari 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4E op elk feestje ------------> [ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben ook geen Duitser die gelijk 'AUSWEIS BITTE' gaat roepen
Ze moet alleen ophouden met ons in de steek laten.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4E is wel lief vind ik. En een beetje raar
Hoezo ben ik nou weer raar?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4E is wel lief vind ik. En een beetje raar
Dan moeten jullie gewoon een beetje normaal doen tegen d'rquote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moet alleen ophouden met ons in de steek laten.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moet alleen ophouden met ons in de steek laten.
Ik wist hetquote:Op zondag 16 februari 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer raar?
Doen we toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten jullie gewoon een beetje normaal doen tegen d'r
quote:
quote:
Ai.quote:
huehue?quote:
Keer slikken en weer doorgaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de binnenkant, zo m'n mond in.
Hele dag uit je straatje ruiken.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer slikken en weer doorgaan.
Sorryquote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, voldoende fok voor vandaag.![]()
Tot ooit weer
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot ooit weer
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tot ooit weer
Dit is enigszins verdacht.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Kom weer lekker midden in de goorlellerij binnenvallen.
Gerrie en Straalding die elkaar proberen te overtreffen met goorlelleritisquote:Op zondag 16 februari 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Kom weer lekker midden in de goorlellerij binnenvallen.
doe toch vind dat nog altijd leuk, maar heb er niet zoveel meer hoor laatste tijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is vet! Hou van dit soort jams!
Als wraak had die de servers van FOK! plat gelegd zaterdag.quote:Op maandag 17 februari 2025 02:45 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft die nou weer uitgevroten
teveel taylor gepost zeker, dan snap ik die ban wel![]()
Daarmee komt het ijs niet van de ruiten af hoorquote:
Als je een beetje onverschrokken en lenig bent welquote:Op maandag 17 februari 2025 07:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarmee komt het ijs niet van de ruiten af hoor
Ja denk dat ik toch maar gewoon de ijskrabbert er bij pakquote:Op maandag 17 februari 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje onverschrokken en lenig bent wel
Het einde der tijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een rode bol aan de horizon vanmorgen op weg naar kantoor.
Kwam zo half aan de horizon.
Dus nu een week op een houtje bijten.quote:
Met volslagen randdebielen als een Starmer zie ik dat niet goed aflopen.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:20 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag gaat Europa een plekje aan de onderhandelingstafel eisen.
Eens kijken of de Oude Wereld nog een beetje kan brullen
Dan ben je dus niet gelukkig, wat op zich wel kloptquote:Op maandag 17 februari 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, leuk als je net je teen hebt gestoten.
Ik net ook. In de stoel van de tandarts.quote:
Leuke tandarts?quote:Op maandag 17 februari 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik net ook. In de stoel van de tandarts.
Helaasquote:
Het geld van de bus is afgelopen week iedere keer tussen 3 en 4 in de nacht afgeschreven. Best gek.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nergens meer een yoghurt in de bosjes liggen?
Onderschat Schoof niet met zijn hijgerige troepentoezeggingen.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met volslagen randdebielen als een Starmer zie ik dat niet goed aflopen.
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nergens meer een yoghurt in de bosjes liggen?
Alle specialisten die zitten op FOK!quote:Op maandag 17 februari 2025 08:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met volslagen randdebielen als een Starmer zie ik dat niet goed aflopen.
Eerlijk, ik vergeet steeds dat hij bestaat.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat Schoof niet met zijn hijgerige troepentoezeggingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |