SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
eetsequote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken
(????)
hoeveel?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(????)
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.quote:
Specifiek aantal weer.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.
wat ga je dan eten?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ze niet maken, maar ik zou er wel 3 lusten.
Ik wilde een flauwe grap maken maar dat gaat niet over die planeet.quote:
Ja, om nu 28 pannenkoeken te zeggen, is ook weer zo watquote:
Chinees en jij ? Of heb je al gegeten?quote:
heeft @dud0r geen moeite mee hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, om nu 28 pannenkoeken te zeggen, is ook weer zo wat
Die inhaleert dat zo naar binnen, iddquote:
ik heb al op de normale hollandse boerentijd gegetenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chinees en jij ? Of heb je al gegeten?
Ja, als ik dat doe dan heb ik om half 9 weer hongerquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al op de normale hollandse boerentijd gegeten
Lekker ook met poedersuiker.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die inhaleert dat zo naar binnen, idd
Dan moet je het niet doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken maar dat gaat niet over die planeet.
Oeh poffertjesquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef Haags het volgende:
Ik vind pannenkoeken en poffertjes eigenlijk geen avondeten. Meer voor lunch.
ter kennisgeving aangenomenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef Haags het volgende:
Als je 28 pannenkoeken opeet ook niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef Haags het volgende:
maar dan wel nu gemaakt op een markt in een kraamquote:
Dat kan ik best doen, sla ik het ontbijt en de lunch de volgende dag wel even over.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 28 pannenkoeken opeet ook niet?
Ik denk dat dit een uitdaging gaat worden, maar goed.. wie ben ik?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan wel nu gemaakt op een markt in een kraam
nog een uurtje negeren en dan gewoon naar bed gaanquote:Op zondag 16 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik dat doe dan heb ik om half 9 weer honger
drom heb ik nasi gegetenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een uitdaging gaat worden, maar goed.. wie ben ik?
4Ebe!quote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een uitdaging gaat worden, maar goed.. wie ben ik?
Moet je in de zomer eens een paar weken aan het Gardameer gaan staan, dan zie je je auto langzaam veranderen in een poffertjespan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Van poffertjes heb ik altijd het idee dat ze kunnen nadenken "dankjewel dat je ons opgegeten hebt, wij gaan voortaan op je kont wonen, ok doei"
Leven is lijden.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een uurtje negeren en dan gewoon naar bed gaan
Klinkt beter uitvoerbaar iddquote:
Ik las dit zo, "nog een uurtje negerenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een uurtje negeren en dan gewoon naar bed gaan
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je in de zomer eens een paar weken aan het Gardameer gaan staan
De stormtunnel boven de bergen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je in de zomer eens een paar weken aan het Gardameer gaan staan, dan zie je je auto langzaam veranderen in een poffertjespan.
ik ben God dankbaar dat ik het eenmaal heb mogen ervaren. Onze auto was nog heel, evenals de caravan. Maar het Gardameer was wel geinig. Beetje teveel toeristen helaas.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zo ziet de 5e kring van de hel eruit.
vreetboeiquote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Oeh pannenkoeken met kaas en/of spek ja graag.
Zouden daar ook users van hier tussen zitten in die kring?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zo ziet de 5e kring van de hel eruit.
Ik vond het zo ultiem teleurstellend, dat ik er echt nooit meer heen wil.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
ik ben God dankbaar dat ik het eenmaal heb mogen ervaren. Onze auto was nog heel, evenals de caravan. Maar het Gardameer was wel geinig. Beetje teveel toeristen helaas.
Nee, die zitten allemaal in de 9e kringquote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden daar ook users van hier tussen zitten in die kring?
Mijn zwager was daar eerst helemaal gek op, die kwam daar altijd meer bekenden tegen dan thuis.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
ik ben God dankbaar dat ik het eenmaal heb mogen ervaren. Onze auto was nog heel, evenals de caravan. Maar het Gardameer was wel geinig. Beetje teveel toeristen helaas.
Ik was er ergens mid jaren ´90 toen was ik mini haags. en 40 graden bestond toen nog niet daar. Tegenwoordig gaat die global warming wel erg hard.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het zo ultiem teleurstellend, dat ik er echt nooit meer heen wil.![]()
Dus misschien had ik een slechte timing ofzo, want het was ook boven de 40 graden en dat vind ik niet leuk.
Nou ja voor 1 keer vond ik het prima hoor maar ken ze ook die ieder jaar naar dezelfde plek gaan. Nee dankje.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager was daar eerst helemaal gek op, die kwam daar altijd meer bekenden tegen dan thuis.
Ja, ik weet niet meer welk jaartal het was, gewoon alles verdrongenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was er ergens mid jaren ´90 toen was ik mini haags. en 40 graden bestond toen nog niet daar. Tegenwoordig gaat die global warming wel erg hard.
9e kring, Verraadquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in de 9e kring
Mijzelf incluis.
Ga je op vakantie, moet je nog steeds sociaal doenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager was daar eerst helemaal gek op, die kwam daar altijd meer bekenden tegen dan thuis.
Ja, dat omschrijft toch wel alle fokkers, doordat ze hier zitten?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
9e kring, Verraad
De verraders zitten opgesloten in een bevroren meer dat is ontstaan door het klapperen van Lucifers vleugels. Dit zijn de mensen die het vertrouwen van hun familie, hun land, hun volk of hun weldoeners hebben beschaamd.
Dikke blitse speedboot met een koelkast vol bier aan boord en om de 10 meter half aanleggen om wat te vreten, supertof.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja voor 1 keer vond ik het prima hoor maar ken ze ook die ieder jaar naar dezelfde plek gaan. Nee dankje.
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef Haags het volgende:
Overigens zijn er veel mooiere gebieden in Italie om te bezoeken.
Wat was de BMI van die speedboot?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke blitse speedboot met een koelkast vol bier aan boord en om de 10 meter half aanleggen om wat te vreten, supertof.
-oquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke blitse speedboot met een koelkast vol bier aan boord en om de 10 meter half aanleggen om wat te vreten, supertof.
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend![]()
Ik hoef niet naar een plek waar op elke hoek een Gerda zit te gillen naar haar gezin
Ik vind dat altijd zo teleurstellend he.. dat je op vakantie Nederlands hoort...quote:
Mammoettanker.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat was de BMI van die speedboot?
Met kinderen op reis vind ik het opzich niet heel erg maar het moet niet de overhand hebben nee. Daar zit ik ook echt niet op te wachten dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo teleurstellend he.. dat je op vakantie Nederlands hoort...
![]()
![]()
![]()
Maar goed, wij zijn wel een reislustig volkje, dus dan is de kans ook wel groot
Naar De Randstad op vakantie gaan, minste kans om Nederlands te horen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo teleurstellend he.. dat je op vakantie Nederlands hoort...
![]()
![]()
![]()
Maar goed, wij zijn wel een reislustig volkje, dus dan is de kans ook wel groot
Centerparcs Kanaleneiland.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar De Randstad op vakantie gaan, minste kans om Nederlands te horen.
blijf weg, er is al geen parkeerplek te vinden hierquote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Centerparcs Kanaleneiland.
Hallo !!
Salaam Aleikum
Daar hebben ze in Den Haag zogenaamd een oplossing voor. Betaald parkeren onder het mom van dat de parkeerdruk erg hoog is overal. Hahahahahahahahaha ja niemand hier in mijn straat ervaart dat maar schijnbaar is het zo als de gemeente dat zegt.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijf weg, er is al geen parkeerplek te vinden hier
Met babi pangang?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
(????)
Nee.quote:
Waarom zou ik het niet meer doen?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2025 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar eerst @:dud0r nog 156 x van de duin aftrappen
Dit blijft een terugkerend themaquote:
Als je al Nederlands hoort, dan zit er zo'n raar buitenlands accentje overheenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar De Randstad op vakantie gaan, minste kans om Nederlands te horen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Waarom zou ik het niet meer doen?
[..]
Inderdaad
ja mensen missen jou. Ik kan het mij niet voorstellen verder maar ik kan niet voor anderen spreken.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Waarom zou ik het niet meer doen?
[..]
Inderdaad
Soort hoestende hyena.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je al Nederlands hoort, dan zit er zo'n raar buitenlands accentje overheen
Comomeerquote:Op zondag 16 februari 2025 19:21 schreef Haags het volgende:
Overigens zijn er veel mooiere gebieden in Italie om te bezoeken.
Ja, maar dan wel eentje met open TBCquote:
Nee.quote:
Kan het me ook niet voorstellen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:39 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
ja mensen missen jou. Ik kan het mij niet voorstellen verder maar ik kan niet voor anderen spreken.
Gelukkig niet zo goor themaquote:Op zondag 16 februari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit blijft een terugkerend thema
Nee. Ik wilde wachten tot alles uit was dus ik moet heel seizoen 6 nog zien.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:47 schreef Haags het volgende:
Vanavond maar eens beginnen aan de laatste afleveringen van Cobra Kai. Ik denk dat @:ggmm alles al gezien heeft
Nee, dat scheeltquote:
Kun je je wel voorstellen?quote:
Dat is wel beter ja. Had ik ook moeten doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde wachten tot alles uit was dus ik moet heel seizoen 6 nog zien.
Nee.quote:
ik dacht dat je met link speeldequote:Op zondag 16 februari 2025 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik weer Zelda spelen. Toedeledoei
Er is een nieuwe waarbij je Zelda speeltquote:Op zondag 16 februari 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dacht dat je met link speelde
quote:
quote:
maar dud0r mag niet met andere vrouwen spelenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een nieuwe waarbij je Zelda speelt
Lol que ?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar dud0r mag niet met andere vrouwen spelen
Niets mis mee heur, braver kan ik niet zijn, zelfs de Paus denkt er zo over, als de lampen uit zijn in het het Apostolisch Paleis.quote:
Met een ESMA in de handquote:Op zondag 16 februari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis mee heur, braver kan ik niet zijn, zelfs de Paus denkt er zo over, als de lampen uit zijn in het het Apostolisch Paleis.
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dansende als een dolle naaktslak in het donker.
Spaghetti Carbonaraquote:
Uhm oke ?quote:
Oke storytimequote:
gevalletje klonk leuk maar wist niet wat het was?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke storytime
Ik ging een keer uit eten ( ghe ghe ghe) en toen had mijn tafgelgenoot dat besteld, maar die lustte helemaal geen vongole![]()
![]()
![]()
er stond niet in het Nederlands bij wat het was of was de tafelgenoot een beetje laag van educatie?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke storytime
Ik ging een keer uit eten ( ghe ghe ghe) en toen had mijn tafgelgenoot dat besteld, maar die lustte helemaal geen vongole![]()
![]()
![]()
Och jeetjequote:
Dat is lastig eten dan, langs de waterslakken heen.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke storytime
![]()
![]()
Je moet die schelpen ook niet op gaan zitten knagenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke storytime
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gevalletje klonk leuk maar wist niet wat het was?
Ik: waarom bestel je het als je het niet lust?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
er stond niet in het Nederlands bij wat het was of was de tafelgenoot een beetje laag van educatie?
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik: waarom bestel je het als je het niet lust?
Tafelgenoot: ja dacht dat het iets anders was
EUHM.
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
er stond niet in het Nederlands bij wat het was of was de tafelgenoot een beetje laag van educatie?
Zoefff!quote:Op zondag 16 februari 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och jeetje
JAAA
Dat was mijn cue
Zo heb ik een keer per ongeluk een quattro formaggi pizza besteld.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik: waarom bestel je het als je het niet lust?
Tafelgenoot: ja dacht dat het iets anders was
EUHM.
kaas kaas kaas en kaasquote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer per ongeluk een quattro formaggi pizza besteld.
Leuk experiment, nooit meer.
De goorgonzola is niet te doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben nu een ander menu, maar ik mag hopen dat je weet wat je besteld.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@essnhillsquote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De goorgonzola is niet te doen.
Jaaaaaquote:Op zondag 16 februari 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou het is nog net op de valreep gelukt hoor @:essnhills @:nattekat
das al 2x geen antwoord op mijn vraag....quote:Op zondag 16 februari 2025 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu een ander menu, maar ik mag hopen dat je weet wat je besteld.
Maar blijkbaar niet.
Vaak wel, maar die Amerikaanse gele zooi die door moet gaan voor kaas is vaak niet te nassenquote:
Jep, diequote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hoi, of doeiquote:
Weer een circulatiequote:
De derde keer krijg je ook geen antwoord.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
das al 2x geen antwoord op mijn vraag....
dus ik neem aan het tweede
Heel.quote:
quote:
quote:
Zo'n afgeronde goorgonzolacirculatie is altijd fijnquote:
Goed.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja Venusschelpen plassen als het ware in het water als je ze kookt, daarom is het ook zo lekker.
Nou zeg, gewoon hoi hoorquote:
Dopaminehitquote:Op zondag 16 februari 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n afgeronde goorgonzolacirculatie is altijd fijn
Hoiquote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg, gewoon hoi hoor
Verrassendquote:Op zondag 16 februari 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed.
Ik ben aan het eten...
quote:
quote:
Ja okee dat is ook geen kaas.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vaak wel, maar die Amerikaanse gele zooi die door moet gaan voor kaas is vaak niet te nassen
die stond er ook bijquote:Op zondag 16 februari 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg, gewoon hoi hoor
Ik had daar de mac & cheese laten staanquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had daar de mac & cheese laten staan
Was zurig ofzo..
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig maar!quote:
Dat je je dan net afvraagt of het nog leeft enzquote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse kaas waarmee je je tanden kunt poetsen en gorgelen.
Kijk je twee dagen later achterom zie je zo'n zwaaiend kaashandjequote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je je dan net afvraagt of het nog leeft enz
...quote:Op zondag 16 februari 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk je twee dagen later achterom zie je zo'n zwaaiend kaashandje
Alsof dat nooit gebeurt?quote:
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Kan iemand US even uit de ballenbak halen?
quote:
Nee zelden en al helemaal niet bij een restaurantquote:
FLAUWquote:
Je bent zellufquote:
Ook de bouillon telt meequote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee zelden en al helemaal niet bij een restaurant![]()
Takumi telde niet, want dat was alleen maar soep, de rest had ik netjes opgegeten![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga alvast een beetje afschakelen en een slaaptheetje maken
Welterusten alvast!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Amerikaanse kaas waarmee je je tanden kunt poetsen en gorgelen.
quote:
Ja, dat klopt welquote:
quote:
quote:
Ik vind jou wel erg streng.quote:
Eh, ja.. ik ben nog niet weg, maar alsnog bedanktquote:
geen thee meer voor mij.... iets te veel vocht binnen laatste weekquote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat best kunstigquote:Op zondag 16 februari 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een mooie naaktslak met vleugels.
Je hebt hem niet goed opgevoedquote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg streng.
Teveel is ook niet goed neequote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen thee meer voor mij.... iets te veel vocht binnen laatste week
Kunstige naaktslakkenquote:
Of is het andersom?quote:
Ff T ZZquote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen thee meer voor mij.... iets te veel vocht binnen laatste week
Rechtstreeks naar alle kringen van de hel, je mag kiezen 1 t/m 9quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunstige naaktslakken
Waar gaat het heen met de wereld
mn waterdispenser is echt een geweldig ding.. veel sneller hete thee dan met een waterkoker...quote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel is ook niet goed nee
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is het andersom?![]()
Moet ik opgevoed worden?![]()
Waar praten we nu eigenlijk over ?![]()
!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kweenie, maar dit lijkt op MSN taal.quote:
quote:
fv t zzquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, maar dit lijkt op MSN taal.
Nou, je zei slaapthee, dus...quote:Op zondag 16 februari 2025 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja.. ik ben nog niet weg, maar alsnog bedankt
Jij ook alvast ?
Blijf je dan ook naar de wc lopen of valt dat wel mee?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn waterdispenser is echt een geweldig ding.. veel sneller hete thee dan met een waterkoker...
maar dus ook veel meer vocht binnen op een dag
450quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechtstreeks naar alle kringen van de hel, je mag kiezen 1 t/m 9
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg streng.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of is het andersom?![]()
Moet ik opgevoed worden?![]()
Waar praten we nu eigenlijk over ?![]()
!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, maar aangezien ik toch meestal op 4 uur slaap en pure haat functioneer, ga ik waarschijnlijk nog niet weg hierquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je zei slaapthee, dus...
das idd stap 1.... maar stap 2 is irritanter... nummer2 is ook vloeibaarquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijf je dan ook naar de wc lopen of valt dat wel mee?
Dit is Niznoiaansquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:
Pure haat zelfsquote:Op zondag 16 februari 2025 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik toch meestal op 4 uur slaap en pure haat functioneer, ga ik waarschijnlijk nog niet weg hier
quote:
quote:
Even thee zetten, alleen dan echt superhip opgeschreven alsof het 2003 isquote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik niet op slaap kan functioneren.. wat blijft er dan over ?quote:
Ik was vet hip als 13-jarigequote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even thee zetten, alleen dan echt superhip opgeschreven alsof het 2003 is
goezzoquote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon 22 jaar geleden.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiep en tresor?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik niet op slaap kan functioneren.. wat blijft er dan over ?
sssssssssst nee niet waar dat was vorig jaarquote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is gewoon 22 jaar geleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik niet op slaap kan functioneren.. wat blijft er dan over ?
Nu toch nog steeds? Vet hip dan, niet 13-jarigquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
broodje kiep met slaaiquote:
Ik ben altijd vet hipquote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu toch nog steeds? Vet hip dan, niet 13-jarig
Oeh, Tresorquote:
kan ik ook wel weer eens doen iddquote:Op zondag 16 februari 2025 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En over 22 jaar is het 2047quote:Op zondag 16 februari 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
omdat ze er niet meer gebruiktquote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik een kat geadopteerd met twee hersencellen.
Ieeeehhhh slaaiquote:
Welke heb jij?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ik ook wel weer eens doen idd
Ik moet alweer te ver terug scrollen om mezelf te quoten:quote:
Omdat als je een slimme kat hebt, je direct een minderwaardigheidscomplex krijgtquote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik een kat geadopteerd met twee hersencellen.
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kan je dat ook met vanille muffins?
welke jij?quote:
Het is een kat, die vinden iedereen sowieso al minderwaardigquote:Op zondag 16 februari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat als je een slimme kat hebt, je direct een minderwaardigheidscomplex krijgt
Dat is schattigquote:
wat zijn die puisten?quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat als je een slimme kat hebt, je direct een minderwaardigheidscomplex krijgt
Ik heb deze:quote:
Behalve als je vreten hebt want dan ben je altijd leuk.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een kat, die vinden iedereen sowieso al minderwaardig
Dan gaat die Tv's ophangen, de was doen, macaroni uit een pakje koken, overal druppen, stofzuigen en de financiën regelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet aan Garfield denken nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een kat, die vinden iedereen sowieso al minderwaardig
Val je daarvan gelijk in slaap?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb deze:
https://www.ah.nl/product(...)wzKooghoCOg4QAvD_BwE
En deze:
https://www.deonlinedrogi(...)VhLFPJxoCto4QAvD_BwE
Ik denk dat de gemiddelde kat dat ook haat, niet alleen de intelligentequote:Op zondag 16 februari 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan haat die Tv's ophangen, de was doen, macaroni uit een pakje koken, overal druppen, stofzuigen en de financiën regelen.
Ja, instant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ziet er niet zwartig uitquote:Op zondag 16 februari 2025 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Nizno
Weet niet of dat zwarte thee is, maar denk het niet?
I for onequote:Op zondag 16 februari 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel mijn persoonlijke favoriet
Ja onze wervelwind is er weerquote:
Is voor vetpoemelsquote:
Jaquote:
Wie?quote:
@kwiwiquote:
Je bent zelf een overlord.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
I for one
Welcome our new alien muffin overlords
quote:
Niet een alien muffin?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor je het weet is het geen zaterdagavond meer
quote:
smakelijk etenquote:Bij tachtig medewerkers van de maaltijdleverancier Maître in het Zuid-Hollandse Oude-Tonge is tuberculose (tbc) vastgesteld. Of het om de uiterst besmettelijke variant gaat, ook wel bekend als open tbc, is nog niet bekend. Gevaar voor de voedselveiligheid is er niet, zegt het bedrijf na advies van de GGD. De fabriek draait gewoon door.
Ik wilde het een beetje leuk houdenquote:
Zou ze de bijna ondergang van gisteren hebben meegekregen?quote:
quote:
quote:
Oh ja, die is ook lekkerquote:
WOLLAH TFOEEEEEquote:
Wat heb je nu dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook lekkerDie had ik daarvoor
Hoezo moet ik nou weer een kat nemen?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
@:nattekat neem een kat en noem hem of haar muffin.
Wat een rare vraagquote:Op zondag 16 februari 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het een beetje leuk houden
Maar als jij je daarmee meer identificeert, dan is dat ook helemaal akkoord
Ik denk het welquote:Op zondag 16 februari 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou ze de bijna ondergang van gisteren hebben meegekregen?
En met aliens?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een rare vraag
Natuurlijk identificeer ik mij meer met eten
Wervelcaaf is terug en kwiwi is voor het eerst in tijden weer op tijd naar bedquote:
Gewoon. Zijn zoveel die een huisje zoeken.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo moet ik nou weer een kat nemen?
quote:
Mijn muffins zijn buitenaards lekkerquote:
Heb je liever een poes?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo moet ik nou weer een kat nemen?
Muffalien.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn muffins zijn buitenaards lekker
Stiekem zijn wij allemaal jouw katquote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
Toch fijn dat Danny heeft gefikst dat we hier nog hersenloos op zondagavond kunnen posten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb deze:
https://www.ah.nl/product(...)wzKooghoCOg4QAvD_BwE
En deze:
https://www.deonlinedrogi(...)VhLFPJxoCto4QAvD_BwE
Stel je voor dat we een leven zouden krijgen!quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef Ama het volgende:
Toch fijn dat Danny heeft gefikst dat we hier nog hersenloos op zondagavond kunnen posten.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij allemaal jouw kat
Je gaat toch niet gewoon een kat in huis halen?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon. Zijn zoveel die een huisje zoeken.
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stel je voor dat we een leven zouden krijgen!
quote:
Doe eens niet zo raarquote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stel je voor dat we een leven zouden krijgen!
1quote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gewoon een kat in huis halen?
Gewoon even 3 seconden over nadenken enz
Snotverquote:
Miauw?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij allemaal jouw kat
Slaapthee van Clipperquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar
FOK! is mijn leven
quote:
Ja, de uitkomst is dat ik geen kat in huis haal.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de uitkomst is dat ik geen kat in huis haal.
Altijd eerst de huidige huisdieren tegen een rijdende trein aangooien.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gewoon een kat in huis halen?
Gewoon even 3 seconden over nadenken enz
Ik las Tresor katquote:
quote:
Moet dat een stoptrein zijn of een IC?quote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd eerst de huidige huisdieren tegen een rijdende trein aangooien.
Wervelcaafquote:
Een modeltreinquote:Op zondag 16 februari 2025 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat een stoptrein zijn of een IC?
Ik weet niet of dat het beoogde effect zal bereikenquote:
Trein meteen ontspoordquote:Op zondag 16 februari 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het beoogde effect zal bereiken
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
Over drie maanden weer slechte liedjes festijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |