SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2025 19:00:45 ]![]()
Je kan ook op mention melding gaan met het pijltje van de muiscursor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dank je wel voor je antwoordquote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
ga even de mentions door wat er weer vrij veel waren trouwens.
\maar deze wil ik nog wel even op antwoorden.
Vaker uitgelegd trouwens.
[..]
Waardoor kwam, ik kwam beetje bij toeval in aanraking met fok nu denk 25 jaar terug ofzo.
Na heel tijdje meegelezen enzo moest ik natuurlijk ook eens reageren, dus dan username kiezen.
Nu was ik op dat moment nog al fan van de serie stargate SG-1, (nog trouwens maar het zijn nu oude afleveringen)
en dat Jaffa Kree van Tealc sprak me wel aan, iets wat meerdere dingen kan betekenen dus "kree" in die serie.
Naja daarnaar bij gebleven
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ga weer stuk nuquote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!
Lach met een schone bips![]()
Ja sorrrrrrrryyyyyyyyyyquote:
Well, life can be a riot
Ja en als ik denk het is belangrijk dan reageer of ik like de postquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk trouwens voor eerst deze winter de verwarming in de schuur aanmaken zodat de leidingen niet bevriezen. Had gehoopt deze winter niet te hoeven doen. Maar einde week lente
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Denk trouwens voor eerst deze winter de verwarming in de schuur aanmaken zodat de leidingen niet bevriezen. Had gehoopt deze winter niet te hoeven doen. Maar einde week lente
Do what you love, love what you do!![]()
Awel zotteke, woon gewoon in d'n binnenlanden van Nederland. En vies koud hier nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)Lach met een schone bips![]()
Maar echtquote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)Wat hebben we nou voor winter gehad
Het word over een paar dagen gewoon weer 10+ Graden.
Als we nog winter krijgen word dat in Maart. Maar ik verwacht dat we de grootste sneeuw al hebben gehad en dat er hooguit een paar dagen vrieskou komt #oantmoarnWell, life can be a riot
Dus als het 5 graden is zit je 50 meter van de zee?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
2 graden hier nu, 20 meter van de zee
(gradengrapjeHihaho)
Well, life can be a riot
gebruik deze er altijd voorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!
Zat'nik'telDo what you love, love what you do!![]()
Hier nu -1 en kan de komende paar dagen in de nacht door naar -5. Dan liever kachel aan in de schuur dan dat de leidingen springenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
2 graden hier nu, 20 meter van de zee
Ik haal altijd die goedkope van Gwoon of van de Zeeman. Kleren stinken niet en worden prima schoonquote:Op zondag 16 februari 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
gebruik deze er altijd voor
Zat'nik'tel
Well, life can be a riot
geef je een tip he. aangezien mss wordt t max min 5 buiten.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Awel zotteke, woon gewoon in d'n binnenlanden van Nederland. En vies koud hier nu.
Goedkopere optie is om ff de kraan aan te zetten op druppel stand enzo. En dat helpt het ook voor een nachtje klein beetje vriezen
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is toch niet normaal!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trouwens @:JustinK, zag je dat, ik werd normaal genoemd!![]()
![]()
daarom zei ik hetquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar echtWat hebben we nou voor winter gehad
Het word over een paar dagen gewoon weer 10+ Graden.
Als we nog winter krijgen word dat in Maart. Maar ik verwacht dat we de grootste sneeuw al hebben gehad en dat er hooguit een paar dagen vrieskou komt #oantmoarn
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: