Tenzij server storingquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik word omringd door FOK!ers. Ook lekker rustig.
Mag ik je hiermee feliciteren?quote:
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeurenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-een-uur-vertraging
Thuisgewerkt @:4everblackeyed
we doen een inventarisatie van tomatendingen zodat we de grote fok pastasaus kunnen makenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ik je hiermee feliciteren?
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'quote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeuren
MISSCHIEN MOETEN MENSEN EENS UITKIJKEN EN NETJES RIJDEN
Goed idee.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'
adem inquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg idd alweer een bericht dat mijn autoverzekering omhoog gaat, omdat er meer ongelukken gebeuren
MISSCHIEN MOETEN MENSEN EENS UITKIJKEN EN NETJES RIJDEN
Lekkerquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we doen een inventarisatie van tomatendingen zodat we de grote fok pastasaus kunnen maken
Hangt er vanaf wie, wat en waarquote:
Ja, dat is gelukkig een automatisch proces, totdat het dat niet meer is.quote:
de files ontstaan altijd achter mijquote:Op zondag 16 februari 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
terug sturen 'ik ben niet die mensen dus voor mij moet goedkoper zijn'
Hallo CEquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo CE
Heb je de boerderijwinkel nog leeggekocht?
Dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat zit al in de naam
@:4everblackeyed
ow jee. ze is weer op alle oude mentions aan het reagerenquote:
Ze is er weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |