Mwa, het is niet zo dat ik naar buiten gaan helemaal niet doe, en als ik buiten ben sta ik niet stijf van de spanning of zo. Maar ik ga eigenlijk alleen het huis uit als dat moet uit pure noodzaak of als ik wat gepland heb staan met mensen. Anders zit ik echt net zo lekker gewoon de hele dag binnen achter de computer beetje muziek te maken/luisterenquote:
Ik ook hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwa, het is niet zo dat ik naar buiten gaan helemaal niet doe, en als ik buiten ben sta ik niet stijf van de spanning of zo. Maar ik ga eigenlijk alleen het huis uit als dat moet uit pure noodzaak of als ik wat gepland heb staan met mensen. Anders zit ik echt net zo lekker gewoon de hele dag binnen achter de computer beetje muziek te maken/luisteren
Nee hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Meelie werd wakker vanochtend en koos er voor om oorlog te voeren
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met excusesGoed aankleden en jezelf lekker warmlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook goed voor je motor![]()
Pas je op? Ik las in een ander topic dat uitslapen verboten istquote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon lekker uitgeslapen, ontbijtje genuttigd. Etc etc
Voor de doorbloedingquote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Goed aankleden en jezelf lekker warmlopen.
Da's ook goed voor je motor
Die memo heb ik gemistquote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op? Ik las in een ander topic dat uitslapen verboten ist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |