quote:Op woensdag 9 april 2025 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja leuk, Utrecht! Wat voor beurs ga je naartoe trouwens?
KreaDoe! Dus vier hallen vol knutselspullen
[..]
Klopt. Alleen ik kom maar weinig mensen aan wiens referentiepunt ik voldoe
Komt ook doordat ik bij clubjes zit met oudere vrouwen. Die gewoon voldoen aan de "normale standaarden". Kinderen, man. Het huisje, boompje beestje in traditionele zin. EN tja... zo ben ik niet
[..]
Aanpassen gaat ook niet lukken. Weet niet hoe ik fout zit telkens met mijn gedrag. Ik weet niet precies waar het anders zijn inzit. En mensen kunnen het ook niet uitleggen. Krijg dan te horen "ja, maar jij bent typisch CotS". Dat is feedback waar ik weinig mee kan. Al zeggen ze allemaal wel dat ze me leuk en lief vinden.
[..]
[..]
Nee, lief eerder![]()
[..]
Ja...je hebt helemaal gelijk. Alleen tja... mensen mogen mij iig wel. Misschien moet ik me daar meer aan vasthouden. Alleen het is zo'n pijnpunt. Ik ben altijd gepest, buiten gesloten, het 'er niet bij horen'.
En heel mijn leven is mij verteld door mijn moeder dat ik anders ben en dus me moet aanpassen. Alleen hoe dan... en dan zeggen mensen, jij, hier, irl, dat ik mezelf moet zijn. Alleen die zelf wordt vervolgens weer niet oké gevonden, of in het beste geval benoemd. Het liefst zou ik niet meer in groepen komen, alleen dan verstof ik in mijn huis
[..]
Haha zeker waar!
Sorry voor het korte/slechte/misschien incomplete antwoord. Ik waardeer je bericht enormDank ej wel
[..]
Moet je horen welke tof mens dat zegt!
Nooit geweest, maar klinkt erg leuk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 9 april 2025 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
KreaDoe! Dus vier hallen vol knutselspullen
Tja, veel jonge vrouwen zijn nu eenmaal bezig met hun carrière, het opbouwen van hun "huisje, boompje, beestje" en andere dingen. Clubjes komen dan wat minder snel in beeld.. :-)quote:[..]
Klopt. Alleen ik kom maar weinig mensen aan wiens referentiepunt ik voldoe
Komt ook doordat ik bij clubjes zit met oudere vrouwen. Die gewoon voldoen aan de "normale standaarden". Kinderen, man. Het huisje, boompje beestje in traditionele zin. EN tja... zo ben ik niet
Tja, we passen ons natuurlijk altijd wel een beetje aan aan waar je mee omgaat. Maar de mate waarin is natuurlijk de vraag. Ik ben ook ik, en als ik in een groep ben, dan hoop ik dat die groep bij me past. Zo niet, dan is dat de verkeerde groep voor me, denk ik. Ik bedoel maar, als sport wandel ik graag en best wel aardig wat, maar als ik ineens tussen allemaal mannen zit die over voetballen praten en in shirts van voetbalclubs gekleed zijn, dan is dat niet mijn groep en ga ik op zoek naar een andere groep mensen. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:[..]
Aanpassen gaat ook niet lukken. Weet niet hoe ik fout zit telkens met mijn gedrag. Ik weet niet precies waar het anders zijn inzit. En mensen kunnen het ook niet uitleggen. Krijg dan te horen "ja, maar jij bent typisch CotS". Dat is feedback waar ik weinig mee kan. Al zeggen ze allemaal wel dat ze me leuk en lief vinden.
Idem dito met mij, hoor. Als voorbeeld maar school. Daar zat een groep mensen waar ik niet eens bij wilde horen. Mensen die als grootste hobby's roken, alcohol drinken carnaval vieren hadden. Oh ja, en voetbal natuurlijk. Ik paste daar totaal niet tussen. Ik had niets met hen, zij hadden niets met mij, en als tieners onder elkaar zijn, dan laten ze dat merken ook. Het wordt natuurlijk wel vervelender als het een groep is waar je wel bij wilt horen, maar ze willen jou niet.. Hm, tja, daar kan ik niet goed over meepraten, omdat ik eigenlijk nooit met dat dilemma heb gezeten. Ik ben of geaccepteerd binnen een groep, of ik wilde er niet bij horen.quote:Nee, lief eerder![]()
[..]
Ja...je hebt helemaal gelijk. Alleen tja... mensen mogen mij iig wel. Misschien moet ik me daar meer aan vasthouden. Alleen het is zo'n pijnpunt. Ik ben altijd gepest, buiten gesloten, het 'er niet bij horen'.
Hm, dat is niet zo aardig van je moeder. Misschien wel goed bedoeld, maar niet handig. Want jij komt nu al in de buurt van andere mensen met het gevoel van "ik ben anders dan zij en ik moet me aanpassen'. Hm, daar weet ik ook zo snel niets op.quote:En heel mijn leven is mij verteld door mijn moeder dat ik anders ben en dus me moet aanpassen. Alleen hoe dan... en dan zeggen mensen, jij, hier, irl, dat ik mezelf moet zijn. Alleen die zelf wordt vervolgens weer niet oké gevonden, of in het beste geval benoemd. Het liefst zou ik niet meer in groepen komen, alleen dan verstof ik in mijn huis
Joh, ben je mal. Het was leuk om antwoord van je te krijgen en ik ben blij dat een leuke vrouw als jij tijd besteed aan een suffe ouwe vent als ik..quote:[..]
Haha zeker waar!
Sorry voor het korte/slechte/misschien incomplete antwoord. Ik waardeer je bericht enormDank ej wel
Hey houd eens op met mij verlegen te makenquote:Joh, ben je mal. Het was leuk om antwoord van je te krijgen en ik ben blij dat een leuke vrouw als jij tijd besteed aan een suffe ouwe vent als ik..Geloof het of niet, maar ik vind het leuk om met je te schrijven. Leuk mens!
Ik heb ze nu gerepareerd, geloof ik..quote:Op woensdag 9 april 2025 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle quote gaan hier stuk geloof ik
Ja, ik ben een suffe ouwe vent, maar schrijven kan ik..quote:Op woensdag 9 april 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En je hebt veel meer tekst zie ik nu
Ga even lezen en verder antwoorden
Dank je wel! Gaat zeker lukken. Is twee keer per jaar en ik spaar de rest van het jaar ervoorquote:Op woensdag 9 april 2025 17:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar klinkt erg leuk! Veel plezier alvast!
Ja, logisch ook. En omdat het overdag is zit ik met oude mensen. In het begin liep ik altijd huilend naar huis, want ik tussen die oude vrouwen zat en ik als jonkie er tussen zat. Deed pijn. Inmiddels kan het me geen ruk schelen. Het is gezellig, dus soit, het is wat het is en ik merk het leeftijdsverschil niet. Tenzij ze beginnen over hun (klein)kinderen van mijn leeftijdquote:[..]
Tja, veel jonge vrouwen zijn nu eenmaal bezig met hun carrière, het opbouwen van hun "huisje, boompje, beestje" en andere dingen. Clubjes komen dan wat minder snel in beeld.. :-)
[..]
Voetbal is ook gewoon sufquote:Tja, we passen ons natuurlijk altijd wel een beetje aan aan waar je mee omgaat. Maar de mate waarin is natuurlijk de vraag. Ik ben ook ik, en als ik in een groep ben, dan hoop ik dat die groep bij me past. Zo niet, dan is dat de verkeerde groep voor me, denk ik. Ik bedoel maar, als sport wandel ik graag en best wel aardig wat, maar als ik ineens tussen allemaal mannen zit die over voetballen praten en in shirts van voetbalclubs gekleed zijn, dan is dat niet mijn groep en ga ik op zoek naar een andere groep mensen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Op Fok voel ik me idd thuisquote:En dat is met jou dus ook zo. De vraag is alleen bij wat voor een groep je hoort en of die groep überhaupt bestaat. Nouja, je past in elk geval prima in een groep FOK!kers denk ik..![]()
quote:Overigens, ik denk ook dat jij leuk en lief bent. En kennelijk denk je dat van mij ook..
[..]
Klinkt ook erg eenzaam ...quote:Idem dito met mij, hoor. Als voorbeeld maar school. Daar zat een groep mensen waar ik niet eens bij wilde horen. Mensen die als grootste hobby's roken, alcohol drinken carnaval vieren hadden. Oh ja, en voetbal natuurlijk. Ik paste daar totaal niet tussen. Ik had niets met hen, zij hadden niets met mij, en als tieners onder elkaar zijn, dan laten ze dat merken ook. Het wordt natuurlijk wel vervelender als het een groep is waar je wel bij wilt horen, maar ze willen jou niet.. Hm, tja, daar kan ik niet goed over meepraten, omdat ik eigenlijk nooit met dat dilemma heb gezeten. Ik ben of geaccepteerd binnen een groep, of ik wilde er niet bij horen.
Zachte heelmeesters maken stinkwonden. Denk dat ze wel gelijk heeft, maar dan moet je weten wat je fout doet. Anders laat je iemand verdrinkenquote:[..]
Hm, dat is niet zo aardig van je moeder. Misschien wel goed bedoeld, maar niet handig. Want jij komt nu al in de buurt van andere mensen met het gevoel van "ik ben anders dan zij en ik moet me aanpassen'. Hm, daar weet ik ook zo snel niets op.
Alleen zijn is ook heerlijkquote:Ik moet wel zeggen, dankzij mijn jeugd heb ik er helemaal geen problemen mee om alleen te zijn. Ik vermaak me prima als ik alleen ben. En zelfs zoals nu, als mijn vrouw er is, doen we vaak urenlang ons eigen ding en zouden we hetzelfde doen als de ander er niet was. Ik ben de afgelopen uren bezig geweest met Arduino's en heb 2 problemen uitgezocht en opgelost, ik heb een beetje zitten internetten, ik heb gelijk ook mijn zonnepanelen en zelfbouw thuisaccu in de gaten gehouden en nog wat van die dingen. Klinkt suf, ik weet het, maar ik vind dat leuk en dus ben ik ermee bezig. En is het goed weer en wil ik het huis uit, dan ga ik bijvoorbeeld een wandeling maken.
[..]
quote:Joh, ben je mal. Het was leuk om antwoord van je te krijgen en ik ben blij dat een leuke vrouw als jij tijd besteed aan een suffe ouwe vent als ik..Geloof het of niet, maar ik vind het leuk om met je te schrijven. Leuk mens!
Muziekje, goed idee..quote:Op woensdag 9 april 2025 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga proberen niet de quote te slopen
En een muziekje op en rustig jou antwoorden
Leuk joh! Jij als jong mens tussen die oude mensen. Die jou waarschijnlijk zien als hun (klein)dochter..quote:[..]
Ja, logisch ook. En omdat het overdag is zit ik met oude mensen. In het begin liep ik altijd huilend naar huis, want ik tussen die oude vrouwen zat en ik als jonkie er tussen zat. Deed pijn. Inmiddels kan het me geen ruk schelen. Het is gezellig, dus soit, het is wat het is en ik merk het leeftijdsverschil niet. Tenzij ze beginnen over hun (klein)kinderen van mijn leeftijdover over ouderdomskwaaltjes. Maar dat gebeurt niet vaak
of we plagen elkaar ermee. Dus prima.
Op elk potje past een dekseltje. En als ik niet bij een groep pas, dan ga ik verder en op zoek naar wat anders. Nu ben ik ook niet zo actief bij verenigingen hoor. Maar goed, ik ben wel landelijk actief bij Scouting. Of eigenlijk, ik moet mezelf verbeteren, ik was landelijk actief bij Scouting, want ik ben er onlangs mee gestopt. En je raad het nooit, dat kwam omdat ik niet goed met 2 andere mensen door 1 deur kon. En dus heb ik besloten dat ik daar voorlopig mee stop.quote:[..]
Voetbal is ook gewoon suf
Moet ik van je leren, het minder aantrekken (al denk ik dat mijn clubje wel bij mij past). Ik vind het knap dat je zo kan denken
In een groep past iedereen zich aan. Okee, er zijn er soms die dat niet doen, maar die vallen er dan ook al snel buiten. Sociale omgang is aanpassen. Ik pas me zelfs aan aan mijn vrouw, en zij aan mij. Het leven bestaat uit aanpassen aan anderen. De vraag is alleen hoe groot de mate van aanpassen is. Als dat een beetje is, is dat niet erg. Maar moet je jezelf compleet aanpassen om erbij te horen dan is er iets niet goed.quote:Iedereen met een klein sociaal radartje past zich in zekere maten aan. Mijn rader is te groot. Ik wil iedereen pleasen Een op een is dat prima te doen. Alleen hoe meer mensen, hoe groter de error wordt en hoe moe ik ervan wordt. Want die een vindt a en de ander vindt b, tja... wat moet ik danDan houd ik liever mijn mond.
Hm, toch heeft je psych wel gelijk. Aan de andere kant, ik kan me ook goed voorstellend at je de confrontatie niet aan wil gaan met iedereen die je kent. Maar als je heel je leven online zet dan moet je die pietjes er ook bij zetten.quote:Bijvoorbeeld; ik heb witte Pietjes gehaakt (je weet wel, die vroeger zwart waren). Niet omdat ik er een mening over heb, maar omdat ze nu wit zijn, dikke prima ... ik heb de haakclub en mijn moeder [...]
Alleen zo eng al die mensen die je ineens aanspreken op zoiets...
[..]
Ik ook. Ik wandel hier dan ook al 25 jaar rond. En hopelijk blijft dat nog lang zo. Hte is mooi dat iets als FOK! zich staande kan houden tussen alle sociale media en tech-giganten.quote:Op Fok voel ik me idd thuisHelaas heb ik geen woonkamer op zolder
Ik vertrouw er ook helemaal op! Leuk mens!quote:Ik weet van de haakclub iig dat de mensen me er graag zien. Dat zeggen ze iig... Dus daar moet ik maar op vertrouwen
Tja, wat heet eenzaam. Als ik me verplicht bevind in een groep mensen waar ik niets mee heb, dan beperk ik me tot het contact wat nodig is en verder niet. Ik was niet populair op school en dat heeft zijn vervelende kanten.. Maar goed, ik ben er ongeschonden doorheen gekomen, heb mijn diploma gehaald en heb met het vak waarvoor ik geleerd heb vrijwel niets gedaan.. :-) En van die klasgenoten ben ik er nooit meer 1 tegengekomen. En dat is prima. Tenslotte is hun niveau anders dan het mijne.quote:Klinkt ook erg eenzaam ...Terwijl je zo'n leuk mens bent
Ja, snap ik. Ik heb zelf LTS gedaan, dus ik weet hoe het gaat.quote:Dan ben je gewoon, grof gezegd, enorm de lul.
Arduino's zijn hele kleine minicomputers. Berekend voor 1 taak.quote:Wat zijn Aruino's?
EN nee, klinkt niet suf
En ja, het klinkt als een heel gezonde relatie als je elkaar ruimte kan geven wanneer daar behoefte aan is. Dat gun ik je ook, een gezonde en fijne relatie! Verdien je
Volgens mij zag ik heel even een stukje wat even later gerepareerd was. Maar dat is niet erg..quote:(volgens mij heb ik de quote niet verpest)
Homefree staat weer aan, terwijl ik ga typenquote:
Ja, dat vermoeden heb ik soms wel.quote:[..]
Leuk joh! Jij als jong mens tussen die oude mensen. Die jou waarschijnlijk zien als hun (klein)dochter..
En ook goed dat je je eroverheen hebt gezet dat jij als jonkie tussen allemaal oude mensen zit. Want als je zelf al groepen uit gaat sluiten vanwege redenen die niet zo belangrijk zijn kom je nooit ergens tussen. Er is leeftijdsverschil, maar het is ook gezellig en dus ga je er naartoe. Prima dus!
Begrijp ik! Ik ben om die reden gestopt bij een schilderclub. Eigenlijk door maar twee mensen van de tien. Alleen die maken de sfeer zo negatief dat ik op den duur mezelf afvroeg waarom ik daar energie in stak. Nu heb ik eens per week een haakclub, een maandelijkse haakclub en mijn vrijwilligerswerk. Inmiddels kennen de mensen van het buurthuis me goed. Dus dat is enkel leukquote:[..]
Op elk potje past een dekseltje. En als ik niet bij een groep pas, dan ga ik verder en op zoek naar wat anders. Nu ben ik ook niet zo actief bij verenigingen hoor. Maar goed, ik ben wel landelijk actief bij Scouting. Of eigenlijk, ik moet mezelf verbeteren, ik was landelijk actief bij Scouting, want ik ben er onlangs mee gestopt. En je raad het nooit, dat kwam omdat ik niet goed met 2 andere mensen door 1 deur kon. En dus heb ik besloten dat ik daar voorlopig mee stop.
[..]
Ja.. kan dit enkel beamen.quote:In een groep past iedereen zich aan. Okee, er zijn er soms die dat niet doen, maar die vallen er dan ook al snel buiten. Sociale omgang is aanpassen. Ik pas me zelfs aan aan mijn vrouw, en zij aan mij. Het leven bestaat uit aanpassen aan anderen. De vraag is alleen hoe groot de mate van aanpassen is. Als dat een beetje is, is dat niet erg. Maar moet je jezelf compleet aanpassen om erbij te horen dan is er iets niet goed.
Ik ben niet zo modern dat ik heel mijn leven deel. Alleen mijn creatieve leven. Alles wat ik knutsel (naja... veel) zet ik online. Ik vind het leuk om te laten zien wat ik maak. Mijn verdere leven houd ik privéquote:[..]
Hm, toch heeft je psych wel gelijk. Aan de andere kant, ik kan me ook goed voorstellend at je de confrontatie niet aan wil gaan met iedereen die je kent. Maar als je heel je leven online zet dan moet je die pietjes er ook bij zetten.
Snap ik hoor! Zelf heb ik er echt geen mening over. Begrijp beide groepen. Alleen de oudere mensen waarmee ik omga zijn echt anti-roetveeg. Die spammen FB ook elk jaar weer vol ermee. Dat wordt weer gezellig in november bij de clubjesquote:En eerlijk gezegd, ik vind het ook jammer dat die gewoonte veranderd. Ik zie ze liever gekleurd. Maar goed, ik zie in de media complete veldslagen tussen voor- en tegenstanders en denk dan "hebben jullie niets beters te doen?". Lekker belangrijk. Er is overal al ruzie en oorlog in de wereld, dus laten we een kinderfeest lekker een kinderfeest laten. Maar goed, er zijn veel mensen met een kort lontje tegenwoordig.
Zelf heb ik op mijn veertiende een account gemaakt. Begin twintig drie jaar niet gefokt, mocht niet van mijn ex. Toen dat begon te wankelen weer begonnen met een nieuw account (was de gegeven van het oude vergeten). Geen flauw idee precies wanneer ik weer ben gaan Fokken. Weet alleen dat het belangrijk voor me is.quote:[..]
Ik ook. Ik wandel hier dan ook al 25 jaar rond. En hopelijk blijft dat nog lang zo. Hte is mooi dat iets als FOK! zich staande kan houden tussen alle sociale media en tech-giganten.
[..]
quote:Ik vertrouw er ook helemaal op! Leuk mens!
Ja... begrijp ik... Hier ongeveer hetzelfdequote:[..]
Tja, wat heet eenzaam. Als ik me verplicht bevind in een groep mensen waar ik niets mee heb, dan beperk ik me tot het contact wat nodig is en verder niet. Ik was niet populair op school en dat heeft zijn vervelende kanten.. Maar goed, ik ben er ongeschonden doorheen gekomen, heb mijn diploma gehaald en heb met het vak waarvoor ik geleerd heb vrijwel niets gedaan.. :-) En van die klasgenoten ben ik er nooit meer 1 tegengekomen. En dat is prima. Tenslotte is hun niveau anders dan het mijne.
[..]
Tof dat je hier zo handig mee bent! Klinkt als een toffe hobbyquote:Ja, snap ik. Ik heb zelf LTS gedaan, dus ik weet hoe het gaat.
[..]
Arduino's zijn hele kleine minicomputers. Berekend voor 1 taak.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik koop die dingen voor iets 1 a 2 euro in China. En je kunt er echt van alles bij kopen. Ik heb hier bijvoorbeeld een thermometer voor me liggen. Zo'[n ding als hierboven met een kabeltje eraan. Meet continu de temperatuur hier en ik kan op een webpagina zien wat de temperatuur is. Kostte me zo'n 2 euro in totaal.
Ik heb ook weerstation hier. Meet luchtdruk, temperatuur, luchtvochtigheid en de lichtsterkte. Heel klein en kostte alles bij elkaar denk ik 5 euro.
Gebruik je die dingen enkel voor het weer of ook voor andere dingen?quote:En er kan nog veel meer mee. En ik heb er enorm veel plezier mee.
We geven elkaar zeker de ruimte. En doen vaak leuke dingen met elkaar. Heerlijk. Ik had me geen betere vrouw kunnen wensen en we zijn al ruim 25 jaar samen.
[..]
Volgens mij zag ik heel even een stukje wat even later gerepareerd was. Maar dat is niet erg..
Niet echt, woon in Groningen en geen auto. Dus dat wordt hem helaas nietquote:Op donderdag 10 april 2025 12:15 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik sta op het punt om een schildersclubje te beginnen. Je komt niet toevallig uit de omgeving van Hoogeveen?
Heel goed hoor! Onder de mensen komen is belangrijk. Je wilt geen kluizenares worden..quote:Op donderdag 10 april 2025 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begrijp ik! Ik ben om die reden gestopt bij een schilderclub. Eigenlijk door maar twee mensen van de tien. Alleen die maken de sfeer zo negatief dat ik op den duur mezelf afvroeg waarom ik daar energie in stak. Nu heb ik eens per week een haakclub, een maandelijkse haakclub en mijn vrijwilligerswerk. Inmiddels kennen de mensen van het buurthuis me goed. Dus dat is enkel leuk
Oh, maar dat bedoelde ik ook, hoor. Nee, hou vooral dingen privé. Maar laten zien dat je leuke dingen doet is alleen maar leuk en kan ook een inspiratie voor anderen zijn.quote:Ik ben niet zo modern dat ik heel mijn leven deel. Alleen mijn creatieve leven. Alles wat ik knutsel (naja... veel) zet ik online. Ik vind het leuk om te laten zien wat ik maak. Mijn verdere leven houd ik privé
Ik kwam hier dankzij Tweakers. En ik kwam hier al toen ik mijn vrouw leerde kennen, dus die zat er ook al vrij snel op. En sindsdien zijn we hier niet meer weg te slaan. Er is hier heel veel over ons te vinden en we kennen ook mensen privé die we via FOK! hebben leren kennen.quote:Zelf heb ik op mijn veertiende een account gemaakt. Begin twintig drie jaar niet gefokt, mocht niet van mijn ex. Toen dat begon te wankelen weer begonnen met een nieuw account (was de gegeven van het oude vergeten). Geen flauw idee precies wanneer ik weer ben gaan Fokken. Weet alleen dat het belangrijk voor me is.
Ik ben handig met techniek. Ik ben nu eenmaal een techneut en speel al sinds mijn 18e met computers (toen het nog niet normaal was dat je zo'n ding in je bezit had). Ik kreeg toen vakantiewerk en van mijn eerste loon een heel eenvoudige computer gekocht.Leuke tijd. Je moest er alles zelf voor verzinnen.quote:Tof dat je hier zo handig mee bent! Klinkt als een toffe hobby
Ik gebruik er ook 1 als Bluetooth-ontvanger. Die leest de statistieken van mijn thuisaccu uit, in die accu zit bluetooth. En ik gebruik er 1 als CO2-detector. Maar er kan van alles mee. Je kunt er zelf programmaatjes voor maken, dingen eraan hangen (allerlei detectoren, schakelaars, lampjes, displays, en noem maar op) en ze eenvoudige taken laten doen. Het is dus geen computertje waar je een scherm, muis en toetsenbord aanhangt, maar het zijn dingen die je 1 of 2 taken kunt laten doen, heel weinig stroom gebruiken en die je ook heel makkelijk in kunt bouwen in iets bijvoorbeeld. Omdat ze zo klein zijn. Je zou bijvoorbeeld iets kunnen maken wat verbinding maakt met je Wifi-netwerk, de headlines van FOK! afhaalt en die op een klein schermpje weergeeft. Om maar iets geks te noemen. Maar de mogelijkheden zijn eindeloos. Als je een beetje kunt programmeren zeker. Ze zijn heel handig voor Iot (Internet of things) toepassingen. Kleine eenvoudige taken.quote:Weet er niks zinnigs op te zeggen, sorry, voor mij is het lampje bevestigen in een miniatuurhuisje al teveel techniek(oké, ben ook te lui om me er echt in te verdiepen)
[..]
Gebruik je die dingen enkel voor het weer of ook voor andere dingen?
Oké, die sla ik op en bewaar ik voor onzekere momentenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:24 schreef sigme het volgende:
Ik was een dikke maand weg en nu ben ik weer terug en nu ben ik weer bijgelezen.
Voor @:Childofthestars
Natuurlijk ben je niet normaal! Laat je niks wijsmaken: dat zijn die anderen met hun huisje-boompje-beestje die hun leven op orde lijken te hebben ook niet! Jij valt meer op (duidelijk!), maar je bent echt niet minder waard daarom hoor. Je bent wel opvallend
Dat is een bouwpakket van houtquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Mooie kleuren die mandala’s. En wat is dat met die bloemen…?
Good for you!!quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ook even hier... mezelf goed verwend... half jaar sparen
[ afbeelding ]
Woensdag had ik mijn kleine teen gestoten. En toen lag de nagel eraf en een grote snee. Dus toen ik gisteren thuis kwam kon ik de sok eruit losweken, maar nu een paar geneesdagenquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:19 schreef qltel het volgende:
Geniet ervan!
Maar hoezo, nagelloze teen??
Oh,cdat is vervelend! Hopelijk geneest het snelquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Woensdag had ik mijn kleine teen gestoten. En toen lag de nagel eraf en een grote snee. Dus toen ik gisteren thuis kwam kon ik de sok eruit losweken, maar nu een paar geneesdagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |