Je zou tegen je psych kunnen zeggen dat je een rustige en creatieve dag hebt (gehad).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo
Weer een nieuwe dag en volgens mij begin ik een beetje bij te trekken. Wat meer rust of zo.
Straks belt de psych me nog. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen dan. Maar goed... loopt vanzelf wel
Nu lekker een creatieve dag
Geeft ook rust
Ja maar ze gaat vragen naar de psychotische ervaringen op het moment, gok ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je zou tegen je psych kunnen zeggen dat je een rustige en creatieve dag hebt (gehad).
Ah, gewoon eerlijk zijn. Vind zij vast ook prettig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat vragen naar de psychotische ervaringen op het moment, gok ik
Samen vliegen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Edit; stemming vliegt een beetje heen en weer
Oh dat nummerquote:Op zondag 30 maart 2025 03:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Samen vliegen?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Goeie beat.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit even enorm in een up (misschien een beetje te) dus ik ga lekker helemaal los op dit nummer
Het is even hollen en stilstaan hier. Op dit moment hollen
Wijkt een beetje af van mijn "normale" smaak. Alleen haar kan ik vaak wel waarderenquote:
Dat herken ik wel, over je gevoel heenrausen, het lijkt goed te voelen maar je weet wel beter.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wijkt een beetje af van mijn "normale" smaak. Alleen haar kan ik vaak wel waarderen
Vier uur al bijna... ben echt een succesnummer op het moment
Morgenavond er even een slaappilletje in douwen
Misschien kan ik straks nog een slaapje doen. Alleen zoveel (creatieve) energie... het nare is dat ik me super energiek en goed voel, maar ik weet dat het in theorie niet zo is. Of ik brand op of ik schiet door.
Maar goed... maandag komt er een begeleider langs... dus even bespreken.
Zoals vandaag. Super drukke dag gehad en niet moe (al vonden mijn mede vrijwilligers me wel hyper en kreeg die feedback van een vriendin waarmee ik videobelde). Normaal zou ik na een dag als vandaag blij zijn als het 22.00 is en ik mijn mandje mag opzoeken en nu hoop ik dat het snel dat is zodat ik veroorlooft actief kan zijn
Stom is dat hequote:Op zondag 30 maart 2025 04:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat herken ik wel, over je gevoel heenrausen, het lijkt goed te voelen maar je weet wel beter.
Probeer rustig te blijven, ga rustige dingen doen
Misschien moet je iedere dag even dit liedje voor de spiegel doen. Net zolang tot je het echt echt voelt. Een heerlijk egonummer.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit even enorm in een up (misschien een beetje te) dus ik ga lekker helemaal los op dit nummer
Het is even hollen en stilstaan hier. Op dit moment hollen
Is ze dan niet juist een slechte slaper? Mij zie je 's nachts niet antwoorden want dan slaap ik..quote:Op zondag 30 maart 2025 04:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stom is dat he
Jij bent ook al zo'n fantastische slaper. Maakt niet uit hoe laat, je bent online
En is dat gelukt? Op tijd naar bed en op tijd in slaap? Uitgeslapen?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop vannacht te slapen
Morgen wil ik fit en blij bij een clubje zijn. Dus op zijn laatst om 23.30 naar boven. Als ik daarop inzet moet ik acht uur slaap redden. Kwartier voor zelfzorg en een kwartier lezen
Goedemorgen!quote:Nu hopen dat de praktijk ook zo gaat werken. Moet om 8.00 op en 9.45 de deur uit
Als ik me slecht voel, of juist 1000000% dan draai ik dat nummer. Zo heerlijk!quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien moet je iedere dag even dit liedje voor de spiegel doen. Net zolang tot je het echt echt voelt. Een heerlijk egonummer.
Hahaha ja daarom!quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Is ze dan niet juist een slechte slaper? Mij zie je 's nachts niet antwoorden want dan slaap ik..
[..]
En is dat gelukt? Op tijd naar bed en op tijd in slaap? Uitgeslapen?
[..]
Goedemorgen!
Goed gedaan! En hou dat vol.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep, sliep rond een uurtje of kwart over twaalf. Dus dat is keurig. Beter dan verwacht
Dadelijk lekker de deur uit naar een clubje
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag zit ik in een enorme up
Ben blij en energiek. Dingen lukken goed en wat niet lukt kan ik om lachen
Gisteren was een erg slechte dag, maar dat wordt nu volop gecompenseerd.
Heerlijk op mijn balkon met een haakwerkje
En morgen moed verzamelen voor boodschappen. Even wandelen naar de AH denk ik.
Zit wel een beetje in een achtbaan. Ach wordt vanzelf weer rustiger hoop ik
Lekker bezig! En gezond voedsel kan ook erg lekker zijn..quote:Op donderdag 3 april 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn spontaan boodschappen gedaan
Ennnn alleen maar gezond voedsel gehaald
Oh zeker weten! Dol op groentesquote:Op donderdag 3 april 2025 17:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig! En gezond voedsel kan ook erg lekker zijn..
Vanavond dan op tijd wat rust nemenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag zit ik in een enorme up
Ben blij en energiek. Dingen lukken goed en wat niet lukt kan ik om lachen
Gisteren was een erg slechte dag, maar dat wordt nu volop gecompenseerd.
Heerlijk op mijn balkon met een haakwerkje
En morgen moed verzamelen voor boodschappen. Even wandelen naar de AH denk ik.
Zit wel een beetje in een achtbaan. Ach wordt vanzelf weer rustiger hoop ik
Ja inderdaad. Ga rond half twaalf lekker douchen en daarvoor rustig haken. Denk ikquote:Op donderdag 3 april 2025 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond dan op tijd wat rust nemenstuiterend in bed liggen is niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |