Logisch. Weet je wat, laat het even los, dan komt het antwoord vaak vanzelf bovendrijven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet er even over nadenken.
Her is heel lastig... wel twee dingen afgezegd
Alleen vind het moeilijk om mijn vrijwilligerswerk te laten schieten
Heb sowieso even last met prioriteiten stellen
Weet gewoon niet meer.
Rustig aanquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet er even over nadenken.
Her is heel lastig... wel twee dingen afgezegd
Alleen vind het moeilijk om mijn vrijwilligerswerk te laten schieten
Heb sowieso even last met prioriteiten stellen
Weet gewoon niet meer.
Ja ik zit (volgens afspraak) nu op de bank. Serie (bondgenotenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Logisch. Weet je wat, laat het even los, dan komt het antwoord vaak vanzelf bovendrijven.
Ja... doe ik morgen even. Het is gênant dat ik hem kwijt benquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rustig aanMisschien slim om de begeleiding even te laten weten dat je het crisisplan kwijt bent, misschien kunnen ze het opnieuw sturen of tips geven.
Dat doe je goed! Speel voor oma. Rustig aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik zit (volgens afspraak) nu op de bank. Serie (bondgenoten) en straks youtube. Een heel dom haakwerkje erbij...
Gaat zo tegen mijn gevoel in... liefst ging ik maar door
Ik hoor in mijn hobbykamer thuis nu of zo...
Ik heb zelfs de kachel aangezet. Dat moest ik ook doen. Om te ontspannen
Misschien nog even lezen straks. Alleen dat gaat niet echt goed nu. Hoofd schiet alle kanten op
Nu maar eerst lekker aan de kamillethee.
Haha mensen vergelijken me zo vaak met hun oma'squote:Op woensdag 26 maart 2025 19:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Speel voor oma. Rustig aan.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha mensen vergelijken me zo vaak met hun oma's
Zie je berichtje voorbij komen bij actieve topics.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wat een ellende weer
Ik heb zoveel energie in mijn hoofd
Inspiratie
Wil dingen maken
Moet mezelf pijn doen van de demonen en ik doe mijn best om het niet te doen. Ander is de psych teleurgesteld
De crisisdienst heeft toch niks nuttigs te zeggen behalve "Ga slapen"
Het is allemaal zo onmogelijk
Och meis toch…quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wat een ellende weer
Ik heb zoveel energie in mijn hoofd
Inspiratie
Wil dingen maken
Moet mezelf pijn doen van de demonen en ik doe mijn best om het niet te doen. Ander is de psych teleurgesteld
De crisisdienst heeft toch niks nuttigs te zeggen behalve "Ga slapen"
Het is allemaal zo onmogelijk
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie je berichtje voorbij komen bij actieve topics.
Wat enorm rot voor je COTS dat het niet goed met je gaat nu![]()
![]()
Hoop dat het je lukt om jezelf geen pijn te doen, je kunt het!!
wat kan helpend zijn nu om het rotte gevoel en die drang te verminderen?
Je hebt veel op je bordje.. al langere tijd. Toch lukt het je om dingen te blijven doen die goed voor je zijn!
helpt het als je die creatieve dingen opschrijft?? of als je even gaat kleuren of tekenen? zoiets (zonder dat het meteen een project wordt)
Misschien heb je niks aan dit bericht .
Dikke virtuele knuff lieve cots
edit; terug zitten lezen wat je al eerder vandaag geschreven hebt. Onrustige dag gehad zie ik. Goed en knap dat je dingen hebt durven afzeggen!
Hoop dat je snel weer wat meer rust in je hoofd en lijf krijgt.
vind het rot dat je een onrustige periode hebt. (en ja daar heb je niks aan) maar je bent een lief leuk mens![]()
En jij bent ook altijd zo ontzettend lief, dus jij ook een digitale dikke knuffelquote:Op donderdag 27 maart 2025 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Och meis toch…
Kun je dan eventueel toch wat maken zodat je wordt afgeleid? Iets van je hobby’s?
Nou je bent lief COTSquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
wat ben je toch lief, ben helemaal verlegen nu
Het is goed gegaan gisteravondtoen de frustratie te hoog werd en de spanning ben ik toch maar even in mijn hobbykamer gaan zitten en dat hielp wel
Gewoon rustig haken, en dan een heel simpel iets waar ik al mee bezig was. Bij haken moet je tellen en tellen helpt altijd. Dus sudoku-achtige puzzels en haken helpt daardoor altijd goed.
En tja, het valt allemaal wel mee wat stress betreft. Weet niet wat het nu zou zijn. Ik geef mijn vakantie van drie/vier weken terug. Alleen dat is zolang geleden weer... Ik weet het niet
En volgnede week ga ik met de psych even goed graven hierover
Nogmaals dank je weldikke knuffel
[..]
En jij bent ook altijd zo ontzettend lief, dus jij ook een digitale dikke knuffel
Ik ben lekker gaan haken in mijn hobbykamer...
Uiteindelijk om twaalf uur gaan douchen en sliep rond een uur. Ging best goed
Oh ja, die psych heeft daar wel een mening overquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou je bent lief COTS![]()
![]()
Ja snapt dat het je helpt om even bezig te zijn.. dan ben je wat uit je hoofd als je gaan haken.
Blij om te lezen dat je toch nog wel een goede avond/ begin nacht had.
kan van alles zijn wat de stress geeft. Voer voor de psych![]()
Dikke knuff!! je bent zoo goed bezig!!![]()
Dank je wel!quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:54 schreef Boca_Raton het volgende:
@:ChildoftheStars Goed gedaan!! Fijn dat het toch nog goed is gekomen!
Dit is JOUW topic he!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, die psych heeft daar wel een mening over![]()
Als je stress in het woordenboek opzoekt dan vind je mijn naam . Stress, schuldgevoel etc... Het hoort erbij
Ja... probeer wel in de avond te chillen, alleen ik heb er de rust niet voor. Probeer gewoon elke avond even een stukje langer op de bank te hangen. Klinkt als een raar doel, maar voor mij even nodig.
Vanavond moet ik even nadenken... op zich is beneden zitten een optie, alleen ik heb straks nog het eea buiten de deur (biebwerk met collega's) en dan krijg ik een vol hoofd en dan word ik rustig van rustig haken. Of borduren oid. Dus even kijken hoe ik dat vandaag doe
En dat lief valt tegen hoorik kan soms heel kritisch denken over dingen
Excuus voor het dagboek verhaal![]()
[..]
Dank je wel!
Net met mijn begeleider geappt, dat was ook even fijn
Jawel, maar was een beetje een lang verhaalquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is JOUW topic he!
Fijn dat het weer wat beter gaat
Neehee niks excuses!! Niet doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, die psych heeft daar wel een mening over![]()
Als je stress in het woordenboek opzoekt dan vind je mijn naam . Stress, schuldgevoel etc... Het hoort erbij
Ja... probeer wel in de avond te chillen, alleen ik heb er de rust niet voor. Probeer gewoon elke avond even een stukje langer op de bank te hangen. Klinkt als een raar doel, maar voor mij even nodig.
Vanavond moet ik even nadenken... op zich is beneden zitten een optie, alleen ik heb straks nog het eea buiten de deur (biebwerk met collega's) en dan krijg ik een vol hoofd en dan word ik rustig van rustig haken. Of borduren oid. Dus even kijken hoe ik dat vandaag doe
En dat lief valt tegen hoorik kan soms heel kritisch denken over dingen
Excuus voor het dagboek verhaal
[..]
Dank je wel!
Net met mijn begeleider geappt, dat was ook even fijn
En dit!quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neehee niks excuses!! Niet doen![]()
En niet jezelf omlaag halen.. niks gek doel.
![]()
Het is wat het is cots.. ieder heeft in meer of mindere mate zijn eigen problemen / struggles en dit zijn de jouwe
haha oke oke dan ben je niet zo lief in je hoofd soms![]()
Niks mis mee toch?
![]()
Hier vind ik je wel lief
Ja... dat snap ik... rationeel is het geheel een kwestie van toeval. Alleen desondanks word ik erg bang van.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve meid, het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden dat je die zieken van zo nabij kent. En logisch dat je daar zelf ook zwaar argwanend van wordt.
Stel, de zieken zijn allemaal peren en jullie zitten in één ruimte, ben jij dan ook een peer? Of ben je gewoon CotS…?
Goed dat je je angst hier meldt, dat lucht wat op. Schrijven lucht altijd op (tip).
Ik hoop dat je het iets kunt relativeren.
Kan ook zijn dat je ook ergens anders bang voor bent, nu. Dan activeert dat jouw zieken-angst zeg maar. Dus dubbel-op. Probeer afleiding te zoeken, doe iets wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat snap ik... rationeel is het geheel een kwestie van toeval. Alleen desondanks word ik erg bang van.
Naja... nait soezen...
Het is gewoon lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |