SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Niet te snel posten he? Straks gaat FOK! weer stukTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Hmm nee dat wordt lastig, mijn plan is om de hele avond stil in een hoekje te gaan zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker rustig tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was pech, opeens FOK! weg!![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ojeequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet te snel posten he? Straks gaat FOK! weer stuk
Don't follow me. I am lost too
.
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles en iedereen een beetje observeren. Ik hou daarvanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij mag ook wel in het hoekje erbij hoor![]()
![]()
![]()
En @:devzero ook wel, als hij een beetje stil is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef Shii het volgende:
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.Ver weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
De meet wordt sowieso wat lastig met een ban voor Harrie.Bans worden niet besproken op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goed sparen...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaarDon't follow me. I am lost too
.
Kan je boekenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe krijgt men toch steeds die vakanties voor elkaar![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ik bespreek het niet, maar mag het wel noemen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum![]()
Is dat zoiets dat je op je tandvlees loopt en 2 van je leidinggevenden vragen hoe het met je gaat en je daarna op vakantie sturen?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: