quote:Op zaterdag 15 februari 2025 04:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met eten kan je nooit fout genoeg zijn hoor
Ik hoef alleen over Killem heen. Dan ben ik tevredenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
How, ik zie dat ik minimaal 25 punten moet halen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hoef alleen over Killem heen. Dan ben ik tevreden
In januari heb ik ruim 2 weken een ban gehadquote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ja je bent lekker op weg deze maand
Vorige maand gig ik wel lekker maar sinds ik mijn slaap terug heb, heb ik moeite met de top10Als ik maar boven twee bepaalde mensen blijf is het goed
Staat me iets van bij idd.. had je niet fittie met een niet nader te noemen gevoelloos iemand? Geloof dat ik daar ook bij was die nachtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In januari heb ik ruim 2 weken een ban gehadEn dan nog mezelf de top 20 ingebolkt
CTG is toch met die plakkertjes op de borst en een mutsje op om alles te meten wat er in het hoofd gebeurd?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag mijn stief-schoonmoeder mee naar de CTG, die wilde eens zien hoe dat gaat
Nee, CTG is hartfilmpje, (met 2 apparaatjes op de buik om de hartslag te meten van de baby) wat jij bedoeld is een CT scanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CTG is toch met die plakkertjes op de borst en een mutsje op om alles te meten wat er in het hoofd gebeurd?
Ah zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, CTG is hartfilmpje, (met 2 apparaatjes op de buik om de hartslag te meten van de baby) wat jij bedoeld is een CT scan
CT is een scan geloof ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, CTG is hartfilmpje, (met 2 apparaatjes op de buik om de hartslag te meten van de baby) wat jij bedoeld is een CT scandat klopt niet.. Kenelijk EEG wel (https://www.isala.nl/patientenfolders/5148-eeg-24-uur/)
Daar had ons kleintje ook verhoogde kans op, daarom NIPT gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah zo.
Dochter heeft het syndroom van Down. Verhoogde kans op epilepsie dus en als baby moest ze dus van die plakkertjes en een mutsje.
Vage herinnering. Heb de foto's nog. Indrukwekkend was het wel.
Klopt, de donutscan, zeg maarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
CT is een scan geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |