ja gewoon zeggen dat zij voor Jane had moeten gaan, volgens mijn zit Jane er langerquote:
ja daarom denkt ze er meer recht op te hebbenquote:
bizar om zo interressant gevonden te willen worden. bepaalt soort type mensjes dat, ver van weg blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach vanmorgen had ze ook zo'n verhaal ze had per ongeluk morfine genomen
ook zo geloofwaardig
Ze moet lekker naar huis toe gaan als ze haar jurkje aan wilquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja gewoon zeggen dat zij voor Jane had moeten gaan, volgens mijn zit Jane er langer
en houd op met die kutdop
[..]
ja daarom denkt ze er meer recht op te hebben
ja en blauwquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef b_engeltje het volgende:
De badge van de dessisian maker is met een hamer..
Op de badge van mylena staat een schild = vrijstelling
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje zegt het is tijd om naar huis te gaan
Misschien als ze normaal praat is het wat minder belasting.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:18 schreef greysbones het volgende:
gut je ziet echt wel dat ze een beginnend keelontsteking heeft
Heel mooiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Mielna krijgt ook een belangrijke rol en beslissing makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef b_engeltje het volgende:
De badge van de dessisian maker is met een hamer..
Op de badge van mylena staat een schild = vrijstelling
ze zitten ook nog met keanu , die is al genomineerd, dus die doet niet mee met de spellenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mielna krijgt ook een belangrijke rol en beslissing maken
Ze gaan deze week strijden in 2 teams van 5
Dus Milena vrijstelling en dan ook Dm'r
Axel is de mannelijke Mata Hari, snap dat danquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:27 schreef Joyce-43 het volgende:
die Axel is me nu ook echt tegen gevallen
kijk der even kapsones hebben nu MIlena
Die zal dan wel meedoen anders heb je oneven teamsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze zitten ook nog met keanu , die is al genomineerd, dus die doet niet mee met de spellen
Hoe slecht heb je gecast als 3 van de 4 mensen, die er nog niet eens 3 weken geleden pas in zijn gegaan, constant lopen te miepen over weg willen en 1 is al opgestaptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Jammer dat Mattie ook niets heeft meegenomen van zijn gesprek met Jane gisteren....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:27 schreef Puzzie het volgende:
Milena weer aandacht zuigen bij Mattie
We listen and we don't judgequote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:26 schreef ledn81 het volgende:
ik houd van Jane![]()
Hoe ze net ook even bij KiKi en Jolien stond en daar iets wilde zeggen en een mening had
Dat is altijd zo als iets niet zo gaat zoals hij in z'n hoofd heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:30 schreef Thorelf het volgende:
Jordy wil veel kwijt!!! ik denk dat hem iets hoog zit
NEEJquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:33 schreef Kodiak100 het volgede:
Nou gooi die kledingtoken dan ook maar in de vendingmachine
echt? ik weest niet dat de echt is,en heb hem nog niet gehortquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is de papegaai
[ afbeelding ]
heeft ook nog niet bizar veel gezegd, we hadden er wat meer van verwachtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt? ik weest niet dat de echt is,en heb hem nog niet gehort
echte vogel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heeft ook nog niet bizar veel gezegd, we hadden er wat meer van verwacht![]()
maar soms roept hij dus wat, en luisteren de bewoners er naar
Dit is wel echt fakking saai iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Droopie het volgende:
Deze vrijdagavokd viel wel behoorlijk tegen BB.
T zal wel met het afscheid van Wicky te maken hebben.
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hallo dat geloof ik niet, dit zegt ze tegen elsa omdat ze die toch niet mee krijgtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat ff stoppen met het spel spelen
Wat een zelfkennis, fijn dat ze daar nu pas achter komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat even stoppen met het spel spelen en even genieten.
Zit hoog in haar emotie mist thuis heel erg
Vindt haarzelf even niet leuk
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus dat tafelkleed gaat ook mee naar bed
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Elsa heeft de feestmuts voor Eva opgezet
Ze lijkt op, nou ja dat kan ik beter niet zeggenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus dat tafelkleed gaat ook mee naar bed
Nu pasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben wel een beetje klaar met dat gossip girl van Jane ....
Moet snel wat speciaals gebeuren want het is wel een leegloop zo. Even de dynamiek opschudden daar!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De mijne ook een beetje met deze BB editie
Morgen een extra bordje slobquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De mijne ook een beetje met deze BB editie
Hottubje plaatsen, lekker eten, meubels, feestje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet snel wat speciaals gebeuren want het is wel een leegloop zo. Even de dynamiek opschudden daar!
Die ligt bij de linkermouw van haar jurkjequote:
Ik ook niet, ze is zo naïefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:45 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft weinig vertrouwen in de geopende ogen van Jolien
Ik ook.. Zodra het even kan gaat ze weer richting Milenaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:45 schreef Puzzie het volgende:
Jane heeft weinig vertrouwen in de geopende ogen van Jolien
Zedig, wat een perfect woord hiervoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:45 schreef Hznootje het volgende:
Wat ziet Jordy er zedig uit met z’n haar in de scheiding
Zoals zojuist met die vrijstellingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook.. Zodra het even kan gaat ze weer richting Milena
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja in bed met een psycho blik weer
Dat is iemand anders dan voorgaande jaren denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten echt de persoon of personen die de casting dit jaar hebben verzorgd heel snel de laan uit sturen
klopt... ze maakt geen keuzes...ze blijft hangen en valt voor degene die opdat moment aardig isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zoals zojuist met die vrijstelling
ja maar lied is van en idiotquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:50 schreef ledn81 het volgende:
Wie is de moeder van Niki Lauda... mama Lauda![]()
![]()
Kan M a r i o vast ook meezingen
volgens mij welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Sorry ik like jullie allemaal de hele tijd, maar geen idee of het lukt
Like gegevenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:50 schreef Flory- het volgende:
Sorry ik like jullie allemaal de hele tijd, maar geen idee of het lukt
ligt eraan naast wie ze op het bankie zit he, zoals bij ieder anderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
Ah de Jane die hier zo op handen wordt gedragen is wat minder populair.
Is ook niet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ligt eraan naast wie ze op het bankie zit he, zoals bij ieder ander
Mwah.......quote:
beetje wel ja... Axel blijft overquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
Ah de Jane die hier zo op handen wordt gedragen is wat minder populair.
ik las net alweer hoe dingen hier meteen heel groot worden gemaakt of uit verband getrokken\quote:
Die verveelt zich gewoon omdat het niet naar het zin gaat met haar plannetjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft zich ook veel sportiever voorgedaan dan dat ze is......
Pootje en Eva zijn op deze manier ook volgende week weg.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:52 schreef Kodiak100 het volgende:
De FEBO moet echt in actie gaan komen of het programma gaat als een nachtkaars uit
Ik bekijk het rustig morgen, mijn favoriet is sowieso al gesneuveldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik las net alweer hoe dingen hier meteen heel groot worden gemaakt of uit verband getrokken\
Nog steeds Jane
Dat gejank om niks in week één was al een teken aan de wand.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die verveelt zich gewoon omdat het niet naar het zin gaat met haar plannetjes.
Zo dom he. Zo dom aangepakt dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Pootje en Eva zijn op deze manier ook volgende week weg.
Pleur er gewoon normaal eten in en een eettafel. Dit gaat toch nergens over.
Er zit niet eens een normale badkamer in die hut.
kunnen de mensen ook niet echt wat aan doen....oke het zijn mss niet niet de leukste,maar alles in het huis maakt het ook niet echt gezelligquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:54 schreef Snensie het volgende:
Wat een kutseizoen. Nooit noooit nooit eens wat leuks.
Linda heeft nooit een echte kans gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik bekijk het rustig morgen, mijn favoriet is sowieso al gesneuveld
Was leuk voor een paar weken, mag nu wel eens afgelopen zijn idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Pootje en Eva zijn op deze manier ook volgende week weg.
Pleur er gewoon normaal eten in en een eettafel. Dit gaat toch nergens over.
Er zit niet eens een normale badkamer in die hut.
Moest serieus nadenken wie dat ook alweer wasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Linda heeft nooit een echte kans gehad.
Axel is een goeie gozer idd. Jordy blijft wel nog wel mijn favoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
beetje wel ja... Axel blijft over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane moet een opdracht uitvoeren - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moest serieus nadenken wie dat ook alweer was
Inderdaad het gaat niet zoals ze wil.....dacht er veels te makkelijk over.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die verveelt zich gewoon omdat het niet naar het zin gaat met haar plannetjes.
Volgens mij zit er ook echt niks achter die kettingen in de keuken, geen oven geen warm water niksquote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was leuk voor een paar weken, mag nu wel eens afgelopen zijn idd.
Zal misschien deze avond zijn (zaterdag)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:59 schreef odie22 het volgende:
ik ga het feestje niet meer afwachten![]()
Dat klopt wel ja, hij blijft best positiefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:00 schreef Thorelf het volgende:
ik vind het knap van Axel met zijn lichaam van bijna 2 meter.... en zo weinig eten... hij klaagt wel eens maar zeker niet meer dan een ander
Er zit ook 0 spanning in, zeker bij die live exits in wat altijd nog iets van sjeu bracht zeker vorig jaar met publiek en familie. Dan krijg je een beetje een idee dat het leeft, nu totaal niet. En dan stapt er nog eens zo'n kneus op waardoor je voor Jan L. die hele stemming gedaan heb wat best een leuke was. Maar dat wordt nu weer totaal teniet gedaan allemaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Het moet de komende week drastisch verbeteren anders denk ik niet dat dit seizoen nog wat gaat worden
Nou zou zomaar kunnen.....Mattie wilde erop gaan zitten maar moest eigenlijk wat hoger springen...die hele keuken bewoog...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook echt niks achter die kettingen in de keuken, geen oven geen warm water niks
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:04 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben extra taco's!![]()
(omdat er 2 man minder is)
Ik denk dat Jane zelfs wel eens als eerste zou kunnen opstappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang dat komende week Pootje, Eva en Jane gaan opstappen ...
Dan kunnen ze het beter gelijk cancelen allemaal of de finale naar voren halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane zelfs wel eens als eerste zou kunnen opstappen.
nou als dat zo is, dan krijgen ze maar lekker de rambam bij dat programma.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gooien ze er een paar nieuwe in.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou als dat zo is, dan krijgen ze maar lekker de rambam bij dat programma.
Stop er dan maar mee haha. Dan volgt Elsa ook nog wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk op mijn radiator en het is pas 19:00quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:10 schreef ledn81 het volgende:
jezus tis al 1u geweest. Ik had al even niet op de radiator gekeken.
Slaap lekker COS
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:10 schreef ledn81 het volgende:
jezus tis al 1u geweest. Ik had al even niet op de radiator gekeken.
Slaap lekker COS
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn radiator en het is pas 19:00
Inderdaad, het mag allemaal niks kosten dit jaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
andere jaren waren er taarten drankjes etc.
Ik zag een filmpje van vorig jaar of twee. Supermooi huis, leuke donkere inrichting, mooie keuken echt helemaal top.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag allemaal niks kosten dit jaar
Sowieso hun kleding en brood laten bakken iddquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze spelen voor de oven
en ga ze dan naast slob ingrediënten voor brood en pindakaas geven.
Geef de kledingkasten vrij
Dit format is gewoon ook niet goed en niet duidelijk. Het is 'back to basic' maar dan heel vaag. Had gewoon 2 kampen gemaakt, arm en rijk zoals in het verleden ook al eens gedaan is. Dit werkt gewoon niet, het is te onsympathiek, te hard. En daarbij ook een casting die niet echt sympathiek is, op uitzonderingen na. Dit moet echt beter volgend seizoen. Maar goed, dan hebben ze daar ook weer van geleerd. De opdrachten zijn daarentegen wel weer beter dan vorig seizoen, hier hebben ze wel stappen in gemaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk als ik ze zo hoor, dat ze bij FEBO hebben onderschat hoe de condities dit jaar de bewoners beïnvloeden
Dat is toch ook raar? Zoveel aanmeldingen (zegt men) en dan totaal verkeerde keuzes makenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van vorig jaar of twee. Supermooi huis, leuke donkere inrichting, mooie keuken echt helemaal top.
Maar tis ook verkeerd gecast.
Dat boeit niemand want die vullen nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Mattie jat gewoon weer een taco ....
BB denkt mss hoe harder we het maken ..hoe meer mensen kijken,maar we kijken liever naar vrolijke mensen dan naar energieloze mensenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Inderdaad, het mag allemaal niks kosten dit jaar
ik vind eerlijk gezegd sowieso al die lui met bepaalde verwachtingen binnenkomen. laat gewoon 3 maand over je heen komen. maar ze gaan op dag 3 al hebben over een freeze, of een valentijn. ben ik jarig, dan wil ik een feestje. beetje jammer allemaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is toch ook raar? Zoveel aanmeldingen (zegt men) en dan totaal verkeerde keuzes maken
Vraag me af of het dan alleen gaat om genoeg beelden te hebben dit jaar, geen leuke dingen, geen verrassingen enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
BB denkt mss hoe harder we het maken ..hoe meer mensen kijken,maar we kijken liever naar vrolijke mensen dan naar energieloze mensen
En veel wanabee influencersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd sowieso al die lui met bepaalde verwachtingen binnenkomen. laat gewoon 3 maand over je heen komen. maar ze gaan op dag 3 al hebben over een freeze, of een valentijn. ben ik jarig, dan wil ik een feestje. beetje jammer allemaal.
Zit er een bewoner in die niet alles kan zeggen omdat haar bestie de vriendin is van een ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat is toch ook raar? Zoveel aanmeldingen (zegt men) en dan totaal verkeerde keuzes maken
Oja dat heb ik al gezegd, belachelijk gewoon wat ze allemaal verwachtenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd sowieso al die lui met bepaalde verwachtingen binnenkomen. laat gewoon 3 maand over je heen komen. maar ze gaan op dag 3 al hebben over een freeze, of een valentijn. ben ik jarig, dan wil ik een feestje. beetje jammer allemaal.
klopt,maar BB hoeft zeker niet elk jaar hetzelfde te doen,maar ze kunnen het wel leuk houden...met een normale keuken en badkamerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zit er een bewoner in die niet alles kan zeggen omdat haar bestie de vriendin is van een ander.
En de ene miss zit erin en die kent weer de organisator van een andere miss.
Nu hebben ze ook een beetje pech met het vertrek van Lenie, maar ja.
Ik ga lekker slapen, fijne avond allen
De opdrachten en invulling van de weken zijn nog slechter dan vorig jaar.(goedkoper) vogelhuisje timmeren leek heel wat en werd 4x een paar uurtjes hooguit. De bewoners waren ook teleurgesteld. En qua spellen is het ook matig er zijn weinig spellen waar iedereen aan mee mag/kan doen dus als je als bewoner pech hebt doe je een hele week geen moer. En als ontspanning/ alternatief dan maar even in dat stinkbad zitten of dat stinkbad schoonmaken kan dit jaar ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit format is gewoon ook niet goed en niet duidelijk. Het is 'back to basic' maar dan heel vaag. Had gewoon 2 kampen gemaakt, arm en rijk zoals in het verleden ook al eens gedaan is. Dit werkt gewoon niet, het is te onsympathiek, te hard. En daarbij ook een casting die niet echt sympathiek is, op uitzonderingen na. Dit moet echt beter volgend seizoen. Maar goed, dan hebben ze daar ook weer van geleerd. De opdrachten zijn daarentegen wel weer beter dan vorig seizoen, hier hebben ze wel stappen in gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |